abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 13 juli 2006 @ 16:54:39 #177
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_39793081
Okey

Smakelijk!!!!!

Ik denk dat sporters ook vaker ingesteld zijn op die manier. Als een wielrenner een afdaling met 90 KM/H inzet, dan kan het hem ook gestolen worden.

Of bij gewicht-heffen, alles gestolen worden

Een instelling van. "Schiet mij maar lek, ik ga toch door". Wel doorgaan maar alles kan gestolen worden

Schiet mij maar lek!!!!
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
  donderdag 13 juli 2006 @ 16:55:34 #178
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_39793117
Schiet mij maar lek!!!

Alles kan me gestolen worden

Nothing left to loose.

En zo is het maar net. Met zo'n instelling moet ik leren leven.
  donderdag 13 juli 2006 @ 16:57:06 #179
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_39793172
Tijd voor muziek!!!!

En nog steeds kan het me allemaal gestolen worden.

Ik wil bijna Tjakka roepen maar ik roep.

PEPPUH!!!!!!!!!!
  donderdag 13 juli 2006 @ 18:13:55 #180
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_39795283
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 16:19 schreef deedeetee het volgende:
Mensen hebben zich door de eeuwen heen afgevraagd : wie ben ik en wat doe ik hier.
Ik weet niet of dat nu echt nodig is. Volgens mij ben je beter af als je die vragen niet stelt. Daar schiet je in het algemeen weing mee op en je loopt de kans er door in de war te raken.
....
dat zie ik heel anders. Ik denk dat die levensvragen de mens ertoe drijven om op zoek te gaan naar wat is, en zichzelf op die manier ontwikkelen en bewust worden.
Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
pi_39795693
Ik stelde me die vragen helemaal niet. Maar het leven zelf douwt ze wel onder je neus. Of je dat wil of niet.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  donderdag 13 juli 2006 @ 18:40:13 #182
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_39795807
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 18:33 schreef nokwanda het volgende:
Ik stelde me die vragen helemaal niet. Maar het leven zelf douwt ze wel onder je neus. Of je dat wil of niet.
da's ook waar. Toch hebben dit soort vragen mij altijd al wel gefascineerd
Toen ik nog maar heel klein was, opgroeiend bij nogal atheistische ouders, wilde ik al over 'God nadenken en hem vragen stellen'. En ging dan (ik was een jaar of 5 denk ik) met mijn hoofd onder het boekenkastje liggen, tot groot vermaak van mijn ouders
pi_39796106
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 18:40 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

da's ook waar. Toch hebben dit soort vragen mij altijd al wel gefascineerd
Toen ik nog maar heel klein was, opgroeiend bij nogal atheistische ouders, wilde ik al over 'God nadenken en hem vragen stellen'. En ging dan (ik was een jaar of 5 denk ik) met mijn hoofd onder het boekenkastje liggen, tot groot vermaak van mijn ouders
Jeezz, was jij er ook al zoeen. Ik was ook zo. Ook atheisten en ook wel bezig met dergelijke dingen.
Onder het boekenkastje . Als bron van wijsheid?

Ik trok me vanaf mijn 3de of zo soms terug en had dan hele gesprekken in die trant. Kan me nog herinneren dat ik 5 was en me vanalles afvroeg over de figuur Jezus.
Ik ging wel nog bij de nonnen naar school, ook al werd ik verder thuis niet godsdienstig opgevoed. Ik was ook het enige kindje dat niet meedeed met het massale ochtendgebed. Maar ik vond het erg leuk in dat klooster.

Misschien moet ik dat dan toch nog maar es overwegen
Lijkt me een zeer veilige oplossing. Geen gezeik van kerels ook niet
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  donderdag 13 juli 2006 @ 19:12:36 #184
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_39796531
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 18:54 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Jeezz, was jij er ook al zoeen. Ik was ook zo. Ook atheisten en ook wel bezig met dergelijke dingen.
Onder het boekenkastje . Als bron van wijsheid?

Ik trok me vanaf mijn 3de of zo soms terug en had dan hele gesprekken in die trant. Kan me nog herinneren dat ik 5 was en me vanalles afvroeg over de figuur Jezus.

Heel herkenbaar! Toen ik als kleuter voor het eerst het kerstverhaal had gehoord, kwam ik diep onder de indruk thuis en heb het volgens mijn moeder nog weken over 'jesum, josum en maria gehad
quote:
Ik ging wel nog bij de nonnen naar school, ook al werd ik verder thuis niet godsdienstig opgevoed. Ik was ook het enige kindje dat niet meedeed met het massale ochtendgebed. Maar ik vond het erg leuk in dat klooster.

Misschien moet ik dat dan toch nog maar es overwegen
Lijkt me een zeer veilige oplossing. Geen gezeik van kerels ook niet
jah, ik zou ook wel es een weekje in retraite willen in een klooster ergens

Mijn ouders waren anders, die vertelden me ook keihard dat God niet bestond en dat alles over was als je eenmaal dood ging. 't Grappige is, is dat ik dat dus nooit van ze heb willen aannemen.
Het heeft me wel aan het twijfelen gebracht later, maar daar ben ik ook weer overheen gegroeid
pi_39796682
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 19:12 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

Heel herkenbaar! Toen ik als kleuter voor het eerst het kerstverhaal had gehoord, kwam ik diep onder de indruk thuis en heb het volgens mijn moeder nog weken over 'jesum, josum en maria gehad
[..]

jah, ik zou ook wel es een weekje in retraite willen in een klooster ergens

Mijn ouders waren anders, die vertelden me ook keihard dat God niet bestond en dat alles over was als je eenmaal dood ging. 't Grappige is, is dat ik dat dus nooit van ze heb willen aannemen.
Het heeft me wel aan het twijfelen gebracht later, maar daar ben ik ook weer overheen gegroeid
In retraite........ aan de ene kant.... maar ja... aan de andere...... Ik moet wel sociaal bezig kunnen zijn. Niet helemaal in stilte afgesloten. Ik zou gek worden. Of nog gekker, dan. Maar de rust van geen gelazer aan je kop. Als je op zo'n manier in God kunt geloven dan heb je maar een relatie en dat is die relatie. ik kan niet op die manier geloven. maar het zou wel makkelijk zijn.

En dat laatste...... ik weet nog steeds niet of ik er op die manier in geloof. Het blijft bij geloven en komt niet tot weten. En geloven kan zo bedriegelijk zijn.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  donderdag 13 juli 2006 @ 19:28:47 #186
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_39796964
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 19:17 schreef nokwanda het volgende:

[..]

In retraite........ aan de ene kant.... maar ja... aan de andere...... Ik moet wel sociaal bezig kunnen zijn. Niet helemaal in stilte afgesloten. Ik zou gek worden. Of nog gekker, dan. Maar de rust van geen gelazer aan je kop.
Het lijkt mij wel lekker, voor een weekje ofzo. Maar ik mag dan ook graag alleen zijn en hou van rust.
quote:
Als je op zo'n manier in God kunt geloven dan heb je maar een relatie en dat is die relatie. ik kan niet op die manier geloven. maar het zou wel makkelijk zijn.
Hoe bedoel je precies, 'op die manier in God geloven'?
quote:
En dat laatste...... ik weet nog steeds niet of ik er op die manier in geloof. Het blijft bij geloven en komt niet tot weten. En geloven kan zo bedriegelijk zijn.
ik denk dat dat voor mij ook wel geldt...al heb ik ook momenten waarop ik denk te weten ipv geloven.
Maar ik ben het met je eens dat geloven bedriegelijk kan zijn. Ik denk dat veel mensen 'geloven' ook vaak verwarren met 'wensdromen'. Is mij ook wel gebeurd vroeger.
  donderdag 13 juli 2006 @ 19:30:20 #187
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_39797010
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 18:13 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

dat zie ik heel anders. Ik denk dat die levensvragen de mens ertoe drijven om op zoek te gaan naar wat is, en zichzelf op die manier ontwikkelen en bewust worden.
Als je daar mee uit de voeten kunt prima, maar als dat tot verwarring leid kun je 't maar beter ff uit je hoofd zetten.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  donderdag 13 juli 2006 @ 19:30:48 #188
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_39797020
De bel!! Geen visite hoop ik

be back later
pi_39797367
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 19:30 schreef Marietje_34 het volgende:
De bel!! Geen visite hoop ik

be back later
hier ook..... vlechtklantje. Plotseling. Komt zo terug en dan ben ik weer een uur of zo bezig.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  vrijdag 14 juli 2006 @ 08:27:21 #190
152502 Atuniel
Papa de familias
pi_39812050
Moge mensen.. he lekker laatste dag, morgen weekend.
  Moderator vrijdag 14 juli 2006 @ 09:41:34 #191
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_39813137
Goedemorgen.

Ik moet straks even naar de dokter, mijn handen zijn vreselijk opgezet, ze jeuken en branden en er zitten plekken op, voorgaande jaren moest ik hiervoor ook stoppen met werken bij de boer, nu ziet het er naar uit dat het me weer niet gegund is
Het is echt heel vervelend, ik werkte eerst met handschoenen en ik dacht dat het misschien aan de poeder in de handschoenen lag maar blijkbaar ligt het toch aan de bollen of de chemicalien waar ze mee ingespoten worden.
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  vrijdag 14 juli 2006 @ 09:46:08 #192
152502 Atuniel
Papa de familias
pi_39813211
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 09:41 schreef senesta het volgende:
Goedemorgen.

Ik moet straks even naar de dokter, mijn handen zijn vreselijk opgezet, ze jeuken en branden en er zitten plekken op, voorgaande jaren moest ik hiervoor ook stoppen met werken bij de boer, nu ziet het er naar uit dat het me weer niet gegund is
Het is echt heel vervelend, ik werkte eerst met handschoenen en ik dacht dat het misschien aan de poeder in de handschoenen lag maar blijkbaar ligt het toch aan de bollen of de chemicalien waar ze mee ingespoten worden.
Wat voor werk doe je dan
Klinkt inderdaad niet gezond zeg..
pi_39813389
Morge allemaal

Jeetje, wat vervelend voor je Senesta
Met twee voeten op de grond kom je geen stap verder.
pi_39813686
Voor het geval straks iedereen gaat denken dat er buitenaardse wezens geland zijn:
Wuppie-serie
De wuppie-hype is nog niet helemaal uitgemolken zo blijkt. De pluizige WK-bolletjes krijgen waarschijnlijk een eigen tv-serie. Volgens promotiebedrijf Interall Group, eigenaar van de merknaam wuppie, moet het een realistische serie worden. De landing van een manshoge wup die als moederschip de rest van de wuppies naar de aarde bracht, omdat het hier tijdens het WK zo gezellig was, zal het begin vormen van de serie.

Bron: nu.nl
  vrijdag 14 juli 2006 @ 10:25:40 #195
152502 Atuniel
Papa de familias
  vrijdag 14 juli 2006 @ 11:03:23 #196
90061 coz
laat een bericht achter na de
pi_39815099
daar moet een of ander hersenspoelend complot achter zitten
Leesen verrry carefully, I weel zay zis only once
Ill quit thinking w my dick when u quit fucking with my head
  vrijdag 14 juli 2006 @ 11:04:58 #197
152502 Atuniel
Papa de familias
pi_39815140
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 11:03 schreef coz het volgende:
daar moet een of ander hersenspoelend complot achter zitten
Chemtrails
  vrijdag 14 juli 2006 @ 11:06:32 #198
90061 coz
laat een bericht achter na de
pi_39815182
ja .. maar dat schiet ook niet echt op met 1 moederschip .. wup ..ding
Leesen verrry carefully, I weel zay zis only once
Ill quit thinking w my dick when u quit fucking with my head
  vrijdag 14 juli 2006 @ 11:37:23 #199
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
  Moderator vrijdag 14 juli 2006 @ 11:44:32 #200
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_39816233
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 09:46 schreef Atuniel het volgende:

[..]

Wat voor werk doe je dan
Klinkt inderdaad niet gezond zeg..
Gewoon bollen pellen bij de boer.
Nou ja, ik heb nu een hormoonzalfje gekregen en even kijken hoe het gaat.
Ik probeer nog even met de zalf en handschoenen te pellen maar als dat niet gaat dan moet ik echt stoppen.
Het mooie van dit werk is dat ik geen oppas nodig heb, ik werk van 18.00 tot 21.00 en dan is mijn gewoon thuis.
pi_39816726
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 11:44 schreef senesta het volgende:

[..]

Gewoon bollen pellen bij de boer.
Nou ja, ik heb nu een hormoonzalfje gekregen en even kijken hoe het gaat.
Ik probeer nog even met de zalf en handschoenen te pellen maar als dat niet gaat dan moet ik echt stoppen.
Het mooie van dit werk is dat ik geen oppas nodig heb, ik werk van 18.00 tot 21.00 en dan is mijn gewoon thuis.
Ik voor je dat het zalfje inderdaad helpt, want die werktijden zijn geweldig ja.
  vrijdag 14 juli 2006 @ 12:01:54 #202
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_39816760
Goede morgen
  vrijdag 14 juli 2006 @ 12:16:13 #203
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_39817167
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 19:30 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Als je daar mee uit de voeten kunt prima, maar als dat tot verwarring leid kun je 't maar beter ff uit je hoofd zetten.
Dat ben ik met je eens.
  vrijdag 14 juli 2006 @ 12:17:51 #204
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_39817207
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 09:41 schreef senesta het volgende:
Goedemorgen.

Oeh, da's ververlend senesta.

Ligt het niet aan bepaalde soorten bollen, of heb je het echt bij alles? Voor zover je weet dan?
  vrijdag 14 juli 2006 @ 12:18:58 #205
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_39817240
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 12:01 schreef Dromenvanger het volgende:
Goede morgen
Goeiemorgen DV Lekker geslapen?
  Moderator vrijdag 14 juli 2006 @ 12:32:01 #206
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_39817682
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 12:17 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

Oeh, da's ververlend senesta.

Ligt het niet aan bepaalde soorten bollen, of heb je het echt bij alles? Voor zover je weet dan?
Nou ik heb het nu in de tulpen en ik heb het zeker weten ook in de lelie's in de winter dus ik heb het vermoeden dat het de middelen zijn die ze gebruiken tegen ongedierte of schimmels of zo.
Ik hoop inderdaad ook dat het zalfje helpt want de volgende stap is altijd geweest dat ik hele pijnlijke kloven in mijn handen krijg en dat is echt erg vervelend.
Ik kijk het vandaag en van het weekend even aan en dan kijk ik maandag of ik verder ga met pellen, het moet niet ten koste van alles gaan, al kunnen we het extraatje wel gebruiken
pi_39817834
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 12:32 schreef senesta het volgende:

[..]

Nou ik heb het nu in de tulpen en ik heb het zeker weten ook in de lelie's in de winter dus ik heb het vermoeden dat het de middelen zijn die ze gebruiken tegen ongedierte of schimmels of zo.
Ik hoop inderdaad ook dat het zalfje helpt want de volgende stap is altijd geweest dat ik hele pijnlijke kloven in mijn handen krijg en dat is echt erg vervelend.
Ik kijk het vandaag en van het weekend even aan en dan kijk ik maandag of ik verder ga met pellen, het moet niet ten koste van alles gaan, al kunnen we het extraatje wel gebruiken
Ik heb daar ook heel makkelijk last van, rode jeukende handen, kloven enz.
Ik kreeg een tip van een dermatoloog uit het Dijkzicht in R'dam, niet echt smakelijk, maar werkt perfect!
's Morgens over je handen plassen (ochtendurine dus), tien minuutjes laten zitten en dan gewoon je handen wassen.
Werkt bij mij echt perfect!
  vrijdag 14 juli 2006 @ 12:39:35 #208
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_39817956
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 12:32 schreef senesta het volgende:

[..]

Ik hoop het ook voor je

En tuurlijk, een extraatje is altijd fijn, maar het moet wel te doen blijven.

Ik ben lekker thuis vandaag Alleen maandag nog werken en dan heerlijk een weekje vrij. Ik hoop dat het mooi weer blijft
pi_39818056
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 12:36 schreef Lilith-Wicca het volgende:

[..]

Ik heb daar ook heel makkelijk last van, rode jeukende handen, kloven enz.
Ik kreeg een tip van een dermatoloog uit het Dijkzicht in R'dam, niet echt smakelijk, maar werkt perfect!
's Morgens over je handen plassen (ochtendurine dus), tien minuutjes laten zitten en dan gewoon je handen wassen.
Werkt bij mij echt perfect!
Ik zie het helemaal voor me.
Maar het is wel zo. Ochtendurine werkt tegen een heleboel huidaandoeningen. Alleen prikt het wel als je al iets aan je huid hebt.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  vrijdag 14 juli 2006 @ 12:44:05 #210
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_39818109
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 12:42 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Maar het is wel zo. Ochtendurine werkt tegen een heleboel huidaandoeningen. Alleen prikt het wel als je al iets aan je huid hebt.
ik heb wel eens gelezen dat het volgens sommigen sowieso heel gezond zou zijn, ook om te drinken enzo
daar waag ik me toch maar liever niet aan
  vrijdag 14 juli 2006 @ 12:47:35 #211
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_39818225
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 12:18 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

Goeiemorgen DV Lekker geslapen?
Goedemorgen

Heerlijk geslapen. Ik zag mezelf in een universum liggen, een gekleurd universum waar ik aan het slapen was

Ben nu in de tuin aan het werken

Lekker is dat. Even helemaal uitleven op de tuin

Op mijn gemak de voortuin helemaal aanpakken. En dan zie ik resultaat ook. Dat is het voordeel van werken. Ergens aan werken waar je resultaat ziet. Dat is ook de reden dat ik wil werken. Resultaat zien van arbeid.

Af en toe in de voortuin en dan weer even binnen en zo ga ik de hele voortuin mooi maken

Heb jij goed geslapen ?
  vrijdag 14 juli 2006 @ 12:55:15 #212
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_39818486
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 12:47 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Goedemorgen

Heerlijk geslapen. Ik zag mezelf in een universum liggen, een gekleurd universum waar ik aan het slapen was

Ben nu in de tuin aan het werken

Lekker is dat. Even helemaal uitleven op de tuin

Op mijn gemak de voortuin helemaal aanpakken. En dan zie ik resultaat ook. Dat is het voordeel van werken. Ergens aan werken waar je resultaat ziet. Dat is ook de reden dat ik wil werken. Resultaat zien van arbeid.

Af en toe in de voortuin en dan weer even binnen en zo ga ik de hele voortuin mooi maken

Heb jij goed geslapen ?
Als een blok! Vannacht werd ik gelukkig es een keertje niet lastig gevallen door die zoemende pokkemuggen. Ik weet alleen niet meer wat ik gedroomd heb.

Lekker, een beetje in de tuin in de aarde en tussen de plantjes wroeten En het is idd heel bevredigend als je resultaat ziet van je arbeid.
Dat heb ik altijd als ik de boel heb laten vertroepen en dan een mega-opruim moet doen. Vervelend klusje, maar zo heerlijk als alles dan weer netjes en fris is.
  vrijdag 14 juli 2006 @ 12:57:40 #213
152502 Atuniel
Papa de familias
pi_39818547
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 12:55 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

Als een blok!
Nou anders ik wel inderdaad... zo voor de verandering.
Zelfs Jasmijn hele nacht niet gehoord.. scheelt wel paar graden koeler buiten.
  vrijdag 14 juli 2006 @ 13:01:15 #214
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_39818652
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 12:57 schreef Atuniel het volgende:

[..]

Nou anders ik wel inderdaad... zo voor de verandering.
Zelfs Jasmijn hele nacht niet gehoord.. scheelt wel paar graden koeler buiten.
Ja, dat is zeker zo. Ik hou van zon hoor, maar het koelde een gegeven moment niet meer af op mijn slaapkamer 's nachts, en dan slaap ik toch niet echt lekker.
Maar volgende week als ik vrij ben wil ik natuurlijk wel weer mooi en warm weer
  vrijdag 14 juli 2006 @ 14:04:21 #215
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_39820619
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 12:42 schreef nokwanda het volgende:
Hej was jij niet een tijdje weg van Fok? Leuk dat je weer terug bent heur, daar niet van
Op zaterdag 7 oktober 2006 14:56 schreef Friek_ het volgende:
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
pi_39820751
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 14:04 schreef livEliveD het volgende:

[..]

Hej was jij niet een tijdje weg van Fok? Leuk dat je weer terug bent heur, daar niet van
Yup... ben der weer.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_39820789
Heb je me gemist?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  vrijdag 14 juli 2006 @ 14:11:21 #218
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_39820854
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 14:09 schreef nokwanda het volgende:
Heb je me gemist?
Mwoah, als ik iedereen moet missen die besluit om even weg te gaan dan blijf je bezig
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
  vrijdag 14 juli 2006 @ 14:12:02 #219
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_39820874
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 14:09 schreef nokwanda het volgende:
Heb je me gemist?
Trouwens, moet de vraag niet zijn: miste je fok zo erg?
  vrijdag 14 juli 2006 @ 14:20:54 #220
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_39821130
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 12:55 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

Als een blok! Vannacht werd ik gelukkig es een keertje niet lastig gevallen door die zoemende pokkemuggen. Ik weet alleen niet meer wat ik gedroomd heb.

Lekker, een beetje in de tuin in de aarde en tussen de plantjes wroeten En het is idd heel bevredigend als je resultaat ziet van je arbeid.
Dat heb ik altijd als ik de boel heb laten vertroepen en dan een mega-opruim moet doen. Vervelend klusje, maar zo heerlijk als alles dan weer netjes en fris is.
Als een blok slapen Altijd fijn als je als een blok kunt slapen.

Ik slaap eerst altijd buiten als het fris genoeg is. Dan ga ik op het luxe luchtbed liggen buiten dutten en dan val ik buiten meestal ff in slaap.

Daarna als het op zolder is afgekoeld ga ik boven een poging wagen. Airco op koele lucht blazen en proberen te gaan slapen

Vannacht zag ik dus echt mezelf in een zwart groot iets liggen met kleuren. Helemaal van de wereld

Had maar 2 flesjes bier gedronken

Tuin heb ik genoeg gewerkt voorlopig, morgen verder . Net even naar de postbank geweest om een formulier te vragen om de rekening te annuleren. Die rekening loopt al 2 jaar en ik doe er niets mee. Behalve maandelijks betalen voor de pinpas en internet-bankieren. Zonde van het geld. Administratie maar eens op orde brengen. Staat wel zo netjes als je een administratieve achtergrond hebt

Tijd voor frisdrank nu. Heb bere-dorst
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')