Hier is bijv. mijn trainingsschema:quote:[message=17645119,noline]MrJ schreef op 28 april 2003 @ 16:54[/message]:
Yep.
1 spiergroep trainen is niet goed. Of je traint je gehele lichaam, of je traint niet.
Er zijn zat mensen die alleen in de sportschool aan hun borst+schouders+armen+buik werken, terwijl ze vergeten dat een goede rug, traps, onderarmen, bovenbenen en kuiten o zo belangrijk zijn.
Dit omdat het a) voor een betere lichaamsdoorbloeding zorgt en b) het er simpelweg niet uitziet.
Beetje nette voorkant, maar geen wijde rug en goede benen waardoor het totaalplaatje simpelweg een lachertje wordt.
Ook de lichaamshouding is bij die mensen totaal fout. De armen gaan naar binnen staan (aaphouding) omdat er geen rug en traps getraind wordt om het geheel weer naar achteren te corrigeren.
PH's zijn pre cursors van gewone hormomen, ze worden in je lichaam omgezet in hormonen dus.quote:Op woensdag 5 juli 2006 23:18 schreef Sloper het volgende:
Kan iemand mij in het kader van de AAS uit het vorige topic; wat vertellen over Pro-Hormonen? Zijn dit nou ook gewoon AAS? Want over het algemeen neem je ze oraal wat ik had begrepen...
Ze zijn in Engeland/US ook nog legaal, dus ik snap niet het verschil met AAS.
Okquote:Op woensdag 5 juli 2006 23:37 schreef Mr.J het volgende:
[..]
PH's zijn pre cursors van gewone hormomen, ze worden in je lichaam omgezet in hormonen dus.
Qua prijs zijn ze zeer duur en qua werking zijn ze minder dan AAS. Als je dan met hormonen je fysiek wilt verbeteren, lees je dan in en ga voor de AAS.
Mits gevoelig voor gyno (en dat zijn er maar weinig) is dit heel snel en eenvoudig op te lossen door de inzet van SERMs (zwakke oestrogenen met een sterkte binding), verhoging libido is alleen maar leuk voor je vriendinquote:3. Bijwerkingen
Bij mannen kunnen de volgende bijwerkingen optreden: gynaecomastie (abnormale groei van kleirweefsel in mannelijke borsten), versterking van de libido, priapisme (aanhoudende, vaak pijnlijke erectie), remming van de spermatogenese (vorming van sperma) en prostaathyperplasie (krimpende ballen).
Vrouwen en AAS (dus gewoon afgeleiden van het mannelijk geslachtshormoon) is een lastige issue ja. Hier komt veel meer bij kijken dan de standaard eventuele bijwerkingen.quote:Bij vrouwen dreigt bij toediening het gevaar van stemverlaging, hirsutisme (overmatige beharing van het seksuele type), uitval van het hoofdhaar en verstoring van de menstruele cyclus. Stemveranderingen kunnen zich reeds bij lage doses voordoen (en zijn dikwijls niet reversibel). In het initiële stadium van heesheid zijn deze en andere bijwerkingen bij direct staken van de medicatie mogelijk nog reversibel, later niet meer. Er kan verhoogde prikkelbaarheid van de clitoris ontstaan die tot toename van de libido leidt. Door de roborantia-invloed, die bij zowel mannen als vrouwen optreedt, kan men zozeer aan de therapie hechten dat het moeilijk wordt deze te staken.
Vocht vasthouden komt door een verhoogde aldrostenone output op zijn beurt veroorzaakt door een teveel aan oestrogenen is eventueel te blokkeren via eerdere genoemde SERMs, maar dan loop je zowel de anabole als de thermogene eigenschappen van oestrogenen mis plus de onzettend positieve invloed van oestrogeen op je cholesterol levels.quote:Bij gebruik van zeer hoge doses kunnen voorts algemene bijwerkingen optreden, zoals water- en zoutretentie, beïnvloeding van het lipidenspectrum (daling HDL-cholesterol) en verminderde glucosetolerantie. Verder kunnen leverfunctiestoornissen ontstaan en in zeldzame gevallen ook levertumoren; dit geldt met name bij gebruik van 17-α-alkylgesubstitueerde verbindingen. Patiënten met preëxistente leverziekten lopen extra risico.
De hype is alweer grotendeels over.quote:Op woensdag 5 juli 2006 23:45 schreef Sloper het volgende:
[..]
OkIk was niet van plan om PH te gaan gebruiken, alleen je leest/hoort er veel over de laatste tijd.
Ik heb het gevoel dat die PH vooral door een beetje wannabe's worden gebruikt die geen spuitje in hun aars durven zetten. En in een cyclus van 3wkn 8kilo aan willen zetten. Als je AAS gebruikt, doe het dan goedquote:
Ja dat viel mij ook op. Ik mag niks zeggen eigenlijk. Maar ik vind het ook niet echt bij elkaar passen.quote:Op donderdag 6 juli 2006 00:18 schreef Sloper het volgende:
Zitten er hier nog een hoop rokers tussen? Verbaasde me erover toen ik naar de DBBQ foto's keek dat er toch een aantal forse kerel aan de rokertjes zaten...
Ik snap de mensen die net getrained, de gym uitlopen, en een sigaret opsteken ook écht niet![]()
* Sloper bekent afentoe ook wel eens een jointje te rokenquote:Op donderdag 6 juli 2006 00:20 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Ja dat viel mij ook op. Ik mag niks zeggen eigenlijk. Maar ik vind het ook niet echt bij elkaar passen.
Ik heb mij er ook aardig over zitten te verbazen ja.quote:Op donderdag 6 juli 2006 00:20 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Ja dat viel mij ook op. Ik mag niks zeggen eigenlijk. Maar ik vind het ook niet echt bij elkaar passen.
Verlies ik dan geen spiermassa?quote:Op donderdag 6 juli 2006 10:53 schreef J-Will het volgende:
veel cardioMet dit weer gewoon lekker gaan hardlopen en fietsen etc, dan zweet je er heel wat kilootjes van af
quote:Op donderdag 6 juli 2006 11:41 schreef Rejected het volgende:
[..]
Verlies ik dan geen spiermassa?
Edit: Ik zie trouwens dat ik een foutje heb gemaakt, ik train al enige tijd thuis en begin nu met cutten. In plaats van dat ik net ben begonnen met trainen.
hahaquote:Op donderdag 6 juli 2006 10:38 schreef Rejected het volgende:
Ik ben nieuw met trainen enzo en ik train thuis.
Heb 1 dumbell met 13,5 kg.
Wat is de beste manier om te cutten?
Ik begin in het nieuwe studiejaar met fitnessen op een sportschool.
Ik klem altijd een schijf van 15kg tussen m'n benen...quote:Op donderdag 6 juli 2006 14:43 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
Weet iemand eigenlijk waar je zo'n soort riem kan kopen waar je een ketting aan kan fixen, zodat je extra gewicht aan die ketting kan gooien zodat het dippen zwaarder wordt?
Waarom train je van licht naar zwaar? Ik doe het vaak andersom met druk oefeningen omdat ik dan de eerste set meer herhalingen kan doen met het zware gewicht.quote:Op donderdag 6 juli 2006 21:19 schreef Mr.J het volgende:
Hiero squat.
12x 70kg, 10x 90kg, 8x 110kg, 6x 130kg, 8x 110kg.
Nog wat leg extension een een legpress gevolgd door kuiten en buik. Was totaal doorweekt van het zweet netzoals de dagen hiervoor.
Na de training wel de sauna in gegaan.
Grappig dat je squats bij je quads-training doet, terwijl de biceps femoris en gluteus maximus in de eccentrische fase meer werk dan de quads doen en in de concentrische fase ongeveer evenveel:quote:Op donderdag 6 juli 2006 21:19 schreef Mr.J het volgende:
Hiero squat.
12x 70kg, 10x 90kg, 8x 110kg, 6x 130kg, 8x 110kg.
Nog wat leg extension een een legpress gevolgd door kuiten en buik. Was totaal doorweekt van het zweet netzoals de dagen hiervoor.
Na de training wel de sauna in gegaan.
Ligt er voornamelijk aan of je recht naar beneden zakt of de beweging begint met het naar achteren bewegen van de heupen imo.quote:Op donderdag 6 juli 2006 21:39 schreef Mr.J het volgende:
Voetbreedte inkrimpen en het accent gaat wat meer naar je quads.
Ik pas me warming up er dan ook op aan. Ik pak meestal eerst de stang alleen en doe er een stuk of 20 reps mee. Dan gooi ik er aan allebei de kanten 15 kg bij, en maak er nog 8. Zo ga ik telkens door met 15 erbij doen en steeds minder reps maken. En telkens ff voelen hoe het gewicht aanvoelt zodat je kan inschatten wat je max gaat worden.quote:Op donderdag 6 juli 2006 21:37 schreef Mr.J het volgende:
Voor squat werkt dit het beste. Zie het als een aanloop. Na mijn warming up meteen 130 pakken of hoger vinden zowel mijn onderrug als knien niet ok.
Op mijn sportschool is het juist het personeel dat buiten rookt. Leuk ook als de deuren en ramen open staan omdat er geen airco is.quote:Op donderdag 6 juli 2006 00:18 schreef Sloper het volgende:
Zitten er hier nog een hoop rokers tussen? Verbaasde me erover toen ik naar de DBBQ foto's keek dat er toch een aantal forse kerel aan de rokertjes zaten...
Ik snap de mensen die net getrained, de gym uitlopen, en een sigaret opsteken ook écht niet![]()
7% is wel heel laag, die mag wel uit het potje gaan eten waar jij uit eet.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 09:52 schreef McGilles het volgende:
Gisteren gewicht + vetpercentage gemeten samen met een maat van me!
Ik:
102 kg met 16% BF
hij:
72 kg met 7% BF
![]()
Dat is dus nu de vraag, ik had het er gisteren over met mijn vriendin omdat ik tegenwoordig echt moeilijk lekker zittende kleding kan vinden, wat opzich wel irritant is..quote:Op vrijdag 7 juli 2006 09:54 schreef BertV het volgende:
[..]
7% is wel heel laag, die mag wel uit het potje gaan eten waar jij uit eet.
Wat is je doel? BF verlagen of proberen nog meer kg's te groeien?
Puur persoonlijk die wens natuurlijk. Zelf zou ik liever kiezen voor 95kg @ 10%.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 09:56 schreef McGilles het volgende:
[..]
Die vriend is zwaar laag BF ja, hij kan wel 90kg bankdrukken en 120 squat enzo, zeer sterk voor een klein ventjeOok zwaar goede definitie
Ik zou er eerst goed over nadenken, ik heb een hele periode gehad dat ik de ene keer wou bulken en dan weer wou droog trainen enzo. Dat schiet totaal niet op, als je dan toch wil afvallen zou ik het echt super langzaam doen zodat je zo min mogelijk spiermassa kwijtraakt.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 09:56 schreef McGilles het volgende:
[..]
Dat is dus nu de vraag, ik had het er gisteren over met mijn vriendin omdat ik tegenwoordig echt moeilijk lekker zittende kleding kan vinden, wat opzich wel irritant is..
Ik denk dat ik naar 95kg met 10% BF ga ofzo, dat is dan mijn doel voor de komende 6 maanden!
Maar vorige maand was nog mijn doel om groter en sterker te worden, maar dat gaat nu dus niet door!
Die vriend is zwaar laag BF ja, hij kan wel 90kg bankdrukken en 120 squat enzo, zeer sterk voor een klein ventjeOok zwaar goede definitie
Ik heb vanavond een rust / snackavond... FRIET...quote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:44 schreef J-Will het volgende:
Ik ga vandaag denk ik lekker schouders en armpjes bouwen
Wat ook leuk is is om te zien dat je steeds meer aparaten maximaal kunt nemen.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:49 schreef J-Will het volgende:
Laatst voor de grap weer achter een apparaat gaan zitten en een gain van 15 kilo in die gewichten daarMakkelijk
ja dat heb ik ook, die apparaten stellen weinig tot niets voor vergeleken met losse gewichten. Die stomme lat pulley doe ik bijvoorbeeld na al een volledige rugoefening nog tot de max (=100 kg)quote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:49 schreef J-Will het volgende:
ik doe nog altijd waar ik zin in heb in de gym, ik heb dan ook niet echt een groot lichaam als doel maar vooral een iets atletischer lijf. Tot nu toe lukt dat heel aardig, er zit echt vooruitgang in. Ik train nu alleen nog maar met losse gewichten, op 1 of 2 oefeningen na. Laatst voor de grap weer achter een apparaat gaan zitten en een gain van 15 kilo in die gewichten daarMakkelijk
Het enige waar ik echt serieus en constant werk in stop zijn de beentjes. Omdat ik wil kunnen dunken
lijkt me duidelijkquote:Op vrijdag 7 juli 2006 13:29 schreef LedZep het volgende:
Bench met stop op borst, altijd. ALTIJD!
Volledige bewegingquote:Op vrijdag 7 juli 2006 13:32 schreef Lanvin het volgende:
[..]
lijkt me duidelijkwat is hiervoor de reden trouewns?
ok "ledzep" haha.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 13:29 schreef LedZep het volgende:
Bench met stop op borst, altijd. ALTIJD!
Ik train eigenlijk altijd van licht naar zwaar. 10x22 10x30 8x40 8x45 ofzo met dumbelldrukken. Of ben ik nou de enige?quote:Op donderdag 6 juli 2006 21:28 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Waarom train je van licht naar zwaar? Ik doe het vaak andersom met druk oefeningen omdat ik dan de eerste set meer herhalingen kan doen met het zware gewicht.
Veel gebruikte trainingsmethode hoor (piramides)quote:Op vrijdag 7 juli 2006 21:42 schreef Sloper het volgende:
[..]
Ik train eigenlijk altijd van licht naar zwaar. 10x22 10x30 8x40 8x45 ofzo met dumbelldrukken. Of ben ik nou de enige?
waarom 30 keer? leg een schijf op je borst!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:43 schreef kaos- het volgende:
Zo, ben net terug van de training, vanavond ff lekker mn hele buik zuur getraint.
3 setjes van 30 crunches en dat 3 keer achter elkaar.
Minuutje pauze ongeveer. Echt heerlijk gevoel
idd, en doe gwn situps, crunches.. ik kan er wel 500 van declinequote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:46 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
waarom 30 keer? leg een schijf op je borst!
Bij deze is dit dus je laatste post in deze topic reeks?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 16:17 schreef LedZep het volgende:
Ik zie nu net pas dat er al bijna 2 maanden terug speciaal voor mij een powerliftingtopic is geopend. Doeg, ik ga verhuizen, vieze bodybuilders
![]()
Hmm dat soort uitspraken zal ik niet doen, want straks doe ik hetzelfde als jij (eerst zeggen dat je hier niks meer te zoeken hebt en dan een tijdje later weer terug komen uithuilenquote:Op zaterdag 8 juli 2006 16:46 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Bij deze is dit dus je laatste post in deze topic reeks?![]()
Die bovenste bevalt me wel. Zo lang hoef ik dan toch nog niet in de gym te zitten. Ben nu meestal in zo'n 50 minuten klaar, met twee spiergroepen. Als ik er een toevoeg, stel dat ik dan op 1 uur 15 minuten uitkom, dan zit ik toch nog redelijk goed!quote:Op zaterdag 8 juli 2006 09:27 schreef ivosnivo het volgende:
Borst schouders triceps
Benen rug biceps
Benen schouders triceps
Rug borst biceps
Lijkt me wel zwaar maar je moet ff kijken of je of 2 dagen achter elkaar traint anders zou ik voor training 1 gaan. Gewoon doen wat jou het best bevalt.
Het gaat wel tot april duren voor ik weer normaal kan trainen. Ik rijd namelijk omhoog naar Alaska en dan naar beneden naar Panama. Het trainen gaat dus gebeuren als ik ergens ben waar een gym is. Wat toch wel vrij regelmatig zal zijn.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 09:53 schreef ivosnivo het volgende:
Kun je niet beter elke spiergroep trainen en dat 2 keer per week doen? Zoiets kan ook wel werken voor een tijdje misschien.
Helemaal mee eens. Jammergenoeg beginnen mensen als ivosnivo en MrJ al te janken als ze iets anders dan "splitschema" horen, want "de toppers doen het ook zo"quote:Op zaterdag 8 juli 2006 16:57 schreef Omnifacer het volgende:
Het is 1 grote zwijnenstal joh, fitnesstopic, BB-topic, powerlifting-topic, en dan ook nog van die thematopics...
Vrij onhandig
nou ben ik toch wel nieuwsgierig geworden, wat doe jij toch allemaal daaro?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 18:11 schreef BushRanger het volgende:
[..]
Het gaat wel tot april duren voor ik weer normaal kan trainen. Ik rijd namelijk omhoog naar Alaska en dan naar beneden naar Panama. Het trainen gaat dus gebeuren als ik ergens ben waar een gym is. Wat toch wel vrij regelmatig zal zijn.
Ok, in het kort... Ik ben een jaar in Canada via een Working Holiday Visa (vanaf september 2005). Ben begonnen in Montreal, ben toen naar het westen gegaan naar de Rockies waar ik zes maanden gewerkt heb. Nu heb ik net een maand in Edmonton gewerkt. Volgende week zal ik de poolcirkel binnen rijden naar Inuvik in de Northwest Territories. Dan naar Alaska, waar ik ook ver naar het noorden wil gaan. Daarna blijf ik ongeveer de Panamerican Highway volgen via de USA, Mexica, Guatamala, Belize, Honduras, El Salvador, Nicaragua, Costa Rica en dan Panama.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 18:23 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
nou ben ik toch wel nieuwsgierig geworden, wat doe jij toch allemaal daaro?
En hoelang zit jij daar al wel niet dan, al vrij lang of niet?
Dit soort posts maken het bodybuildingtopic weer leukquote:Op zaterdag 8 juli 2006 18:32 schreef BushRanger het volgende:
[..]
Ok, in het kort... Ik ben een jaar in Canada via een Working Holiday Visa (vanaf september 2005). Ben begonnen in Montreal, ben toen naar het westen gegaan naar de Rockies waar ik zes maanden gewerkt heb. Nu heb ik net een maand in Edmonton gewerkt. Volgende week zal ik de poolcirkel binnen rijden naar Inuvik in de Northwest Territories. Dan naar Alaska, waar ik ook ver naar het noorden wil gaan. Daarna blijf ik ongeveer de Panamerican Highway volgen via de USA, Mexica, Guatamala, Belize, Honduras, El Salvador, Nicaragua, Costa Rica en dan Panama.
Ik kan het iedereen aanraden om zoiets te doen, het is erg leuk. Ik ontmoet superveel mensen en je ziet ook veel. Ik kende praktisch niemand in Canada en nu zit ik al een maand bij mensen in huis die me gewoon uitgenodigd hebben, terwijl ze me amper kennen. Het is alleen wel aardig verslavend, dit is de derde keer dat ik een flinke reis maak.
Dank je!quote:Op zaterdag 8 juli 2006 18:34 schreef LedZep het volgende:
[..]
Dit soort posts maken het bodybuildingtopic weer leuk![]()
![]()
Ik had ook bar weinig te zoeken hier. De enige reden waarom ik weer meepost is dat de powelifting indoctriniatie wat minder is geworden. Er is weer ruimte tot het bespreken van normale trainingsschema's ipv de 54x per week squat&deadlift schema's.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 16:52 schreef LedZep het volgende:
[..]
Hmm dat soort uitspraken zal ik niet doen, want straks doe ik hetzelfde als jij (eerst zeggen dat je hier niks meer te zoeken hebt en dan een tijdje later weer terug komen uithuilen)
Niet de boel omdraaien kerel, dat siert je niet.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 18:21 schreef LedZep het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Jammergenoeg beginnen mensen als ivosnivo en MrJ al te janken als ze iets anders dan "splitschema" horen, want "de toppers doen het ook zo"![]()
't Fitnesstopic is dood, het powerlifting topic is een geintje en ik heb geen idee wat voor thematopics je bedoeld.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 16:57 schreef Omnifacer het volgende:
Het is 1 grote zwijnenstal joh, fitnesstopic, BB-topic, powerlifting-topic, en dan ook nog van die thematopics...
Vrij onhandig
Jij wel, maar dat weet je.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 18:48 schreef LedZep het volgende:
MRJ IK MIS HET TOPIC ZO MAG IK WEER TURUG KOMEN HIER?!!11
vette shit manquote:
quote:Op zaterdag 8 juli 2006 23:31 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
Ow ja, vandaag nog iets moois gevonden op het net (en weer kwijtgeraakt ook btw), maar het heette de sawpress. Voor de schouders, en is best een leuke.
http://www.bodybuilding.com/fun/exercises.php?Real_New=%3C%3D+7&start=30&Name=&MainMuscle=Shoulders&Equip=&Isolation=&order=Name
Je moet niet te kieskeurig zijn met het werk dat je wil aanpakken. Hier in Canada heb ik geluk gehad, ik heb gewerkt in een chocolade/souvenierwinkel en heb geleerd om chocolade en fudge te maken. Daarna kon ik in de bakkerij van een supermarkt aan de gang, waar ze dat wilde opstarten en verdiende dus lekker. Maar ik heb in Australië ook afgewassen, verhuisd, dak gerepareerd en ik ben zelfs cowboy geweest. Je kan dus van alles tegen komen! Studie afmaken is wel goed hoor, heb ik ook eerst gedaan.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 23:31 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
vette shit man![]()
Wat voor baantjes heb je gehad dan? En mij lijkt het ook echt wel gaaf om zoiets te doen, maar ja, eerst de studie maar 's afmaken...![]()
Geweldig manquote:Op zondag 9 juli 2006 19:09 schreef BushRanger het volgende:
[..]
Je moet niet te kieskeurig zijn met het werk dat je wil aanpakken. Hier in Canada heb ik geluk gehad, ik heb gewerkt in een chocolade/souvenierwinkel en heb geleerd om chocolade en fudge te maken. Daarna kon ik in de bakkerij van een supermarkt aan de gang, waar ze dat wilde opstarten en verdiende dus lekker. Maar ik heb in Australië ook afgewassen, verhuisd, dak gerepareerd en ik ben zelfs cowboy geweest. Je kan dus van alles tegen komen! Studie afmaken is wel goed hoor, heb ik ook eerst gedaan.
Dat is inderdaad de keerzijde van de medaille... Als je superveel ambitie hebt om carriere te maken dan kun je dit niet doen. De eerste keer was na mijn studie, dus dat was geen probleem. Daarna heb ik een paar jaar als consultant gewerkt en ik haatte het. Toen heb ik ontslag genomen en ben opnieuw gegaan. Daarna als postbode gewerkt, want terug naar kantoor wil ik niet. Als ik nu thuis kom (volgend jaar april), vertrek ik waarschijnlijk naar België en ga dan bijvoorbeeld op een camping werken aan de kust en heel de zomer kitesurfen. Maar als je dus ergens aan vast zit, huis, vrouw, kinderen, goede baan die je niet kwijt wilt, dan kun je dit niet doen. Als je dat niet hebt, dan raad ik het zeker aan, je hebt de tijd van je leven en niemand die het je later af kan pakken. Als je het voor langere tijd doet dan heb je dus als nadeel dat je geen pensioen opbouwt, je leeft een beetje op korte termijn, je bouwt geen carriere op etc. Maar voor mij draait het leven niet om een carriere (waarschijnlijk ook omdat ik 28 ben, maar eigenlijk helemaal niet weet wat ik wil doen op langere termijn). Als je straks oud bent dan zeg ik liever dat ik veel gezien en gedaan heb, dan dat ik zeg dat ik 40 jaar op kantoor heb gezeten en een hele mooie carriere heb gehad.quote:Op zondag 9 juli 2006 19:13 schreef LedZep het volgende:
[..]
Geweldig man. Maar aan je studie heb je in zulke gevallen niet zoveel.. en een vaste baan in NL lijkt me ook niet handig als je zo vaak de hort op bent voor langere tijd. Hoe doe je dat?
en squatrekken?quote:Op zondag 9 juli 2006 19:42 schreef BushRanger het volgende:
[..]
Maar om toch even ontopic te gaan; ook al ga je reizen, trainen kan altijd, want gyms hebben ze overal!!
Zuid-Afrika was de eerste reis alleen, dat was voor drie weken.quote:Op zondag 9 juli 2006 19:49 schreef LedZep het volgende:
Fuck ontopic.
Waar ben je verder allemaal geweest?
Kword er verlegen vanquote:Op zondag 9 juli 2006 20:08 schreef LedZep het volgende:
BushRanger is vanaf nu mijn grote held
sorry mrj
Ja, zeker, het lijkt me echt geweldigquote:Op zondag 9 juli 2006 20:11 schreef BushRanger het volgende:
[..]
Kword er verlegen van![]()
Maar denk er eens over na, misschien is het ook iets voor jou als je klaar bent met school?
Oke dan, dat is de 3e in 2 maanden tijdquote:Op zondag 9 juli 2006 20:08 schreef LedZep het volgende:
BushRanger is vanaf nu mijn grote held
sorry mrj
quote:Op maandag 10 juli 2006 09:08 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Oke dan, dat is de 3e in 2 maanden tijd![]()
Jaloerzie, jaloerziequote:Op maandag 10 juli 2006 09:08 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Oke dan, dat is de 3e in 2 maanden tijd![]()
Als ik dat al was dan was ik het niet op jou hoor. Wees maar niet bang. Is je knie alweer geheelt van je 20 rep squat avontuurquote:
Je bent gewoon jaloers dat jij mijn held niet bentquote:Op maandag 10 juli 2006 10:42 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Als ik dat al was dan was ik het niet op jou hoor. Wees maar niet bang. Is je knie alweer geheelt van je 20 rep squat avontuur
Mooi, mgoed, de ene heeft een ontwikkeld lijf en "geen kuiten", de ander (BertV) heeft ballonkuiten en een schriel lichaampje.quote:Op maandag 10 juli 2006 10:43 schreef ivosnivo het volgende:
Kuiten gaan goed de laatste tijd, sinds ik ze weer aan het trainen ben zijn ze 1,5 cm gegroeid. Nog lang niet groot genoeg natuurlijk, maar het is al lang mooi dat er wat gebeurt daar onder
Maar toch is er wel wat aan te doen. Ik heb een aantal jaren me kuiten niet getraind omdat ik dacht dat het toch geen nut had. Maar nu ik ze 2 keer per week 3 oefeningen doe gebeurt er toch wel iets.quote:Op maandag 10 juli 2006 10:54 schreef BertV het volgende:
[..]
Mooi, mgoed, de ene heeft een ontwikkeld lijf en "geen kuiten", de ander (BertV) heeft ballonkuiten en een schriel lichaampje.![]()
Ligt eraan of je een passieve partner hebt...quote:Op maandag 10 juli 2006 11:03 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Misschien hele domme vraag hoor maar als je 3 keer per week neukt, moet je dan nog cardio erbij doen of kan dat in plaats van?
Slechte instelling kerel.quote:Op maandag 10 juli 2006 11:08 schreef BertV het volgende:
En idd, ik heb bijv. slechte biceps en train deze met in het achterhoofd: "zal toch nooit wat worden"
Geduld mijn jongen, geduldquote:Op maandag 10 juli 2006 11:08 schreef BertV het volgende:
[..]
Ligt eraan of je een passieve partner hebt...![]()
En idd, ik heb bijv. slechte biceps en train deze met in het achterhoofd: "zal toch nooit wat worden"
Passieve partner is toch goed, dan moet je zelf al het werk doenquote:Op maandag 10 juli 2006 11:08 schreef BertV het volgende:
[..]
Ligt eraan of je een passieve partner hebt...![]()
Maar hee, het klinkt nu net alsof ik er geen lol in heb, en dat is natuurlijk niet zo.quote:Op maandag 10 juli 2006 11:32 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Dat moet je echt uit je hoofd zetten man, het trainen is ook voor een groot deel een mentaal iets. Je moet er voor gaan en doelen stellen en proberen die te halen.
ja daar gooi je ook makkelijker kilo's bij op dan met een barbelcurl.quote:Op maandag 10 juli 2006 11:40 schreef BertV het volgende:
[..]
Maar hee, het klinkt nu net alsof ik er geen lol in heb, en dat is natuurlijk niet zo.![]()
Doel "80kg wegen" is gehaald, mijn volgende doel is nog wat verder weg, 100kg bankdrukken. Zit nu op 90kg. Vooral met bankdrukken is het heel duidelijk dat het voor een groot deel tussen de oren zit.
Met de barbel curl is het ook makkelijker om te zeggen: "oef, gaat niet..."quote:Op maandag 10 juli 2006 11:46 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
ja daar gooi je ook makkelijker kilo's bij op dan met een barbelcurl.
Oh ja btw, als je je doelen haalt zijn ze niet hoog genoeg. Altijd hogere doelen stellen dan mogelijk is (over een bepaalde periode). Neem dus als doel 140kg bench voor het eind van het jaar ofzo en train de tering uit je lichaam om dat te bereiken / benaderen.quote:Op maandag 10 juli 2006 11:40 schreef BertV het volgende:
[..]
Maar hee, het klinkt nu net alsof ik er geen lol in heb, en dat is natuurlijk niet zo.![]()
Doel "80kg wegen" is gehaald, mijn volgende doel is nog wat verder weg, 100kg bankdrukken. Zit nu op 90kg. Vooral met bankdrukken is het heel duidelijk dat het voor een groot deel tussen de oren zit.
Smalle barbell curls zijn voor de binnenkantquote:Op maandag 10 juli 2006 12:41 schreef Mr.J het volgende:
Vanavond triceps/biceps.
Ik dacht zelf aan het volgende:
- Barbell curl smal pakken (buitenkant biceps)
- Isolatie dumbbell curl
- Hammer curl
Zie ik toch heel anders. Als ik telkens doelen ga stellen en ik zou ze niet halen zou ik me een lozer gaan voelen en ik probeer een winnaar te zijn/wordenquote:Op maandag 10 juli 2006 12:40 schreef LedZep het volgende:
[..]
Oh ja btw, als je je doelen haalt zijn ze niet hoog genoeg. Altijd hogere doelen stellen dan mogelijk is (over een bepaalde periode). Neem dus als doel 140kg bench voor het eind van het jaar ofzo en train de tering uit je lichaam om dat te bereiken / benaderen.
Zoiets werkt bij mij alleen als ik ook WEET dat het mogelijk is.quote:Op maandag 10 juli 2006 12:40 schreef LedZep het volgende:
[..]
Neem dus als doel 140kg bench voor het eind van het jaar ofzo en train de tering uit je lichaam om dat te bereiken / benaderen.
quote:Op maandag 10 juli 2006 17:17 schreef ivosnivo het volgende:
Net quads wezen trainen, kan in me sportschool in groningen niet squaten bij gebrek aan een rek waar de stang in ligt. Dus voor de verandering maar is wezen legpressen. Had alle schijven die erop pasten erop gelegd en kwam op 355 kilo uit (bij gebrek aan grote schijven er dus ook kleine op gedaan). 3 x 8 reps gedaan![]()
Hammer curls zijn idd goede oefeningen voor de tricepsquote:Op maandag 10 juli 2006 12:41 schreef Mr.J het volgende:
Vanavond triceps/biceps.
Ik dacht zelf aan het volgende:
- Barbell curl smal pakken (buitenkant biceps)
- Isolatie dumbbell curl
- Hammer curl
Doe je ook niet.quote:Op maandag 10 juli 2006 18:24 schreef Sjaak-Banaan het volgende:
[..]
Hammer curls zijn idd goede oefeningen voor de triceps![]()
Nooit geweten dat als je de barbell small pakt je meer de buitenkant van de bicpes aanspreekt.
Waar woon je? Misschien kan ik je helpen.quote:Op maandag 10 juli 2006 18:23 schreef J-Will het volgende:
Nice one ivosnivo
zometeen effe squat, biceps en triceps omdat ik per se even wil gaan trainen maar geen zin heb echt heel serieus aan de gang te gaan. Squats beginnen eindelijk ergens op te lijken, ik hoop over twee maanden met perfecte vorm full te squatten en aan beide kanten 15 kg te hebben hangen. Mot lukken lijkt me. Ik heb nog steeds het idee dat het echt iets in de heupen is. Ik deadlift met gemak 80 kg en denk zelfs meer, maar ik squat net 40 voor enkele reps.
Buitenkant dacht ik.quote:Op maandag 10 juli 2006 12:42 schreef LedZep het volgende:
[..]
Smalle barbell curls zijn voor de binnenkant![]()
Edit: zou dus als eerste oefening Incline DB curls of wide grip barbell curls nemen.
omgeving Eindhovenquote:Op maandag 10 juli 2006 18:31 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Waar woon je? Misschien kan ik je helpen.
Ah, tnx.quote:Op maandag 10 juli 2006 18:58 schreef LedZep het volgende:
You're lucky:
http://forum.dutchbodybui(...)enkant-biceps-54480/
Lekker, spieren zijn weer goed zuurquote:Op maandag 10 juli 2006 21:25 schreef LedZep het volgende:
Hoe ging de training?
Heerlijk.quote:Op maandag 10 juli 2006 21:25 schreef LedZep het volgende:
Hoe ging de training?
Zet haar de deur uitquote:Op dinsdag 11 juli 2006 08:53 schreef BertV het volgende:
M'n vriendin klapte er laatst uit dat zo het zo wel goed is, en dat gespierder niet mooier is.![]()
Wat moet ik hier nu mee? Zal het te maken hebben dat ik toch wel veel avonden ff weg ben?![]()
Ben niet van plan om minder te trainen, maar dit motiveerde niet echt.
Niks van aantrekken. Ik hoor best vaak dat mensen zeggen "je moet niet groter worden he". Gewoon nee is goed zeggen en er niet verder op in gaan.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 08:53 schreef BertV het volgende:
M'n vriendin klapte er laatst uit dat zo het zo wel goed is, en dat gespierder niet mooier is.![]()
Wat moet ik hier nu mee? Zal het te maken hebben dat ik toch wel veel avonden ff weg ben?![]()
ach dat is het mooie van mensen die de hele tijd om je heen zijn, die zien het verschil toch niet omdat je zo geleidelijk groeit dat het nauwelijks meer opvalt. Dus als jij nou gewoon zegt, natuurlijk schat, ik zal ervoor zorgen is die mevrouw ook weer jaren tevredenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 08:53 schreef BertV het volgende:
Ik zou hem bij je deadlift gooien.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 10:48 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
ach dat is het mooie van mensen die de hele tijd om je heen zijn, die zien het verschil toch niet omdat je zo geleidelijk groeit dat het nauwelijks meer opvalt. Dus als jij nou gewoon zegt, natuurlijk schat, ik zal ervoor zorgen is die mevrouw ook weer jaren tevreden![]()
Vraagje, een Romanian Deadlift, ik kan nog twee dagen KT trainen deze week. Op een dag wil ik oa squatten, op de andere oa deadliften, waarbij doe ik de rdl dan? Of maakt dat niiet zo veel uit?
Ik heb niet zo snel spierpijn in m'n benen en ass, misschien mee te maken dat ik benen 2x per week train?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 10:53 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Ik zou hem bij je deadlift gooien.
Kon vanmorgen amper de trap afkomen door de kramp in me bovenbenen en assprachtig. Kan niet wachten tot ik terug van me vakantie ben en me potje creatine ga openmaken.
Ben je nou al met die perzikrommel bezig? Ik vond het echt te ranzigquote:Op dinsdag 11 juli 2006 11:28 schreef McGilles het volgende:
[..]
Ik heb niet zo snel spierpijn in m'n benen en ass, misschien mee te maken dat ik benen 2x per week train?
Ik ga toch maar niet cutten, bulken is leuker
Zeker, elke ochtend neem ik 500 ml melk + havermout + 2 scheppen en na elke training melk + 2 scheppen, hij is best te harden hoorquote:Op dinsdag 11 juli 2006 11:44 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Ben je nou al met die perzikrommel bezig? Ik vond het echt te ranzig![]()
woot woot.. thnx man... ik had die ooit eens gezien en vergeten te bookmarken.. tof dat je ze hier neerzet.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 13:31 schreef LedZep het volgende:
Ik heb wat conditie betreft niet heel veel discipline, al probeer ik er veel aan te doen. Zou vanochtend hardlopen, maar ik werd wakker, hoorde de regen buiten en dacht: stik maar
Btw Dacide, 2 interessante artikelen (mss ken je ze al though):
http://www.t-nation.com/findArticle.do?article=06-067-training
http://www.t-nation.com/findArticle.do?article=06-085-training
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 13:38 schreef J-Will het volgende:
ik heb te weinig discipline om heel strikt al mijn oefeningen af te gaan en dit lang vol te houden. Het enige waarbij me dat goed af gaat zijn de beentjes. Voor de rest doe ik stiekem alleen oefeningen die ik leuk vind (incline dumbell pressen, flyes, deadlift en shoulder press). Rows en pulldowns moet ik me echt toe zetten
valt me ook op.. het dagelijkse long run rennen lijkt me prima voor een "basis" conditie/uithoudingsvermogen.. en daarnaast ook om gewicht op peil te houden van 185 pound is 185 pound... en geen gram meer.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 13:48 schreef LedZep het volgende:
Wat mij opvalt is de "afkeer" tegen langeafstandslopen. Op zich klinkt het heel logisch dat je beter korte, snelle afstanden kunt lopen, alleen zowel thaiboksers als veel MMA'ers staan toch bekend om dagelijkse 10km runs etc.
Oh, beetje offtopic overigens. Nah ja, boeiend.
Jep, voor een goed gewicht is het zeker een goede methode. Die 2 mile runs in het artikel gaan je niet veel vetverlies geven. Nou ja, ik ga ze beide doen denk ik. Moet alleen nog even een strakke planning hebben en wat meer discipline.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 13:55 schreef Dacide het volgende:
[..]
valt me ook op.. het dagelijkse long run rennen lijkt me prima voor een "basis" conditie/uithoudingsvermogen.. en daarnaast ook om gewicht op peil te houden van 185 pound is 185 pound... en geen gram meer.
Nope, ik vind het ook een domme vergelijking dat de BoR gelijk moet zijn aan de flatbench, ligt zeker ook aan aanlegquote:Op dinsdag 11 juli 2006 13:54 schreef LedZep het volgende:
Daarom is de bench bij 90% vd mensen dus hoger dan de bent row
Aanleg? Wat heeft dit met aanleg te maken? Het gaat om een gelijkwaardige ontwikkeling van de voorkant en achterkant, niet met aanleg. Bench en BOR zijn exact tegenovergestelde bewegingen. Als je bench een x aantal kilo hoger is dan BOR is de voorkant gewoon sterker dan de achterkant. En dat moet niet uit de hand lopen, wil je een normale houding behouden.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 13:57 schreef McGilles het volgende:
[..]
Nope, ik vind het ook een domme vergelijking dat de BoR gelijk moet zijn aan de flatbench, ligt zeker ook aan aanleg
Ik heb zelf een normale houding en mijn bench is aanzienlijk hoger dan mijn BoR, ook al doe ik mijn uiterste best om dit verschil te minimaliseren!quote:Op dinsdag 11 juli 2006 13:59 schreef LedZep het volgende:
[..]
Aanleg? Wat heeft dit met aanleg te maken? Het gaat om een gelijkwaardige ontwikkeling van de voorkant en achterkant, niet met aanleg. Bench en BOR zijn exact tegenovergestelde bewegingen. Als je bench een x aantal kilo hoger is dan BOR is de voorkant gewoon sterker dan de achterkant. En dat moet niet uit de hand lopen, wil je een normale houding behouden.
Ik weet niet hoe die benamingen officieel liggen, maar 10km lijkt me nog geen lange afstand.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 13:48 schreef LedZep het volgende:
Wat mij opvalt is de "afkeer" tegen langeafstandslopen. Op zich klinkt het heel logisch dat je beter korte, snelle afstanden kunt lopen, alleen zowel thaiboksers als veel MMA'ers staan toch bekend om dagelijkse 10km runs etc.
Maarja die moeten dan ook een bere conditie hebben. Als ik me niet vergis duurt de eerste ronde bij Pride 12 min.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 13:48 schreef LedZep het volgende:
Kun je dat wel zo vergelijken dan? Ik doe met bor minder dan met bench, maar toch is me rug groter dan me borst heb ik het idee.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 13:59 schreef LedZep het volgende:
[..]
Aanleg? Wat heeft dit met aanleg te maken? Het gaat om een gelijkwaardige ontwikkeling van de voorkant en achterkant, niet met aanleg. Bench en BOR zijn exact tegenovergestelde bewegingen. Als je bench een x aantal kilo hoger is dan BOR is de voorkant gewoon sterker dan de achterkant. En dat moet niet uit de hand lopen, wil je een normale houding behouden.
Welkomquote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:11 schreef Guckst_du het volgende:
tvp
hier hetzelfde, maar volgens mij is een bor veel zwaarder omdat er continu veel spanning op je bovenbenen/onderrugspieren staat. En ondanks dat je je bovenbenen ook onder spanning kan zetten bij een bench, doet volgens mij je onderrug veel minder dan bij een bor.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:01 schreef McGilles het volgende:
[..]
Ik heb zelf een normale houding en mijn bench is aanzienlijk hoger dan mijn BoR, ook al doe ik mijn uiterste best om dit verschil te minimaliseren!
Train je ook bij splash in amsterdam?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:32 schreef Robocock het volgende:
Aangezien het fitness-topic vrij dood is () post ik hier ook maar.
Ben sinds 4 weken weer begonnen met fitness, tyfus wat is dat toch weer verslavend zegVoel me bezwaard als ik een geplande training niet kan doen.
Veel eten was wel even wennen, maar ik zit nu op de redelijk op de goede weg. Langleven brinta![]()
Doe de eerste 6 weken een full-body training, en daarna laat ik een nieuwe maken door die snuiters. Openingstijen zijn wel erg relaxed, van 07-24 uur 7 dagen per week![]()
yepsquote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:36 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Train je ook bij splash in amsterdam?
Betaal je 80 meuro of ben je student? Ik ga na me vakantie is bij spaarnewoude kijken ofzo.quote:
Heb nu die zomerabbo voor 3 maanden, dus 58 e per maand.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 17:30 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Betaal je 80 meuro of ben je student? Ik ga na me vakantie is bij spaarnewoude kijken ofzo.
Vanuit de bank K1, Pride, UFC en Hero's volgenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 13:57 schreef LedZep het volgende:
[..]
Wat doe jij zelf op het gebied van vechtsport overigens?
thxquote:Op dinsdag 11 juli 2006 13:31 schreef LedZep het volgende:
Vette artikelenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 13:31 schreef LedZep het volgende:
Ik heb wat conditie betreft niet heel veel discipline, al probeer ik er veel aan te doen. Zou vanochtend hardlopen, maar ik werd wakker, hoorde de regen buiten en dacht: stik maar
is wel anders gok ik.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 21:49 schreef Lanvin het volgende:
Godvernondejuu ik hoef de komende tijd niet meer te joggen ofzo, sinds vandaag voor de TPG post aan het bezorgen, 3 en half uur lopen..
Sinds kort gelijkquote:Op dinsdag 11 juli 2006 13:54 schreef LedZep het volgende:
Daarom is de bench bij 90% vd mensen dus hoger dan de bent row
R1-10mquote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:15 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Maarja die moeten dan ook een bere conditie hebben. Als ik me niet vergis duurt de eerste ronde bij Pride 12 min.
[
Hier nog geen klachten over te gespierd worden (zou ook al wel gek zijn; ben nog nauwelijks gespierd). Wel over het vele sporten en weg zijn. We werken allebei 40u/wk. Hoe managen jullie dat?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 08:53 schreef BertV het volgende:
Eehm LedZep: niet iedereen geilt meer op een squat-rek dan op een mooie vrouw...quote:Op dinsdag 11 juli 2006 09:43 schreef LedZep het volgende:
[..]
Zet haar de deur uit. Training is het belangrijkste wat er is
![]()
Ik train maar 45 minuten tot een uur, 3 maal per week.quote:Op woensdag 12 juli 2006 12:46 schreef Videopac het volgende:
[..]
Hier nog geen klachten over te gespierd worden (zou ook al wel gek zijn; ben nog nauwelijks gespierd). Wel over het vele sporten en weg zijn. We werken allebei 40u/wk. Hoe managen jullie dat?
[..]
Ik train sowieso 4 x 1,5 uur. Daarnaast heb ik een vrij grote (niet gezamelijke) vriendengroep die ik niet wil verwaarlozen. En mag ik graag naar concerten of stampfeesten gaan.quote:Op woensdag 12 juli 2006 12:46 schreef Videopac het volgende:
[..]
Hier nog geen klachten over te gespierd worden (zou ook al wel gek zijn; ben nog nauwelijks gespierd). Wel over het vele sporten en weg zijn. We werken allebei 40u/wk. Hoe managen jullie dat?
[..]
Eehm LedZep: niet iedereen geilt meer op een squat-rek dan op een mooie vrouw...![]()
quote:Op woensdag 12 juli 2006 16:04 schreef J-Will het volgende:
Alleen m'n dinnetjes vindt het af en toe vervelend als ik om 9:00 m'n nest uit wil omdat het "dan niet zo druk is".
quote:Op woensdag 12 juli 2006 16:59 schreef J-Will het volgende:
neuje, ééntje is genoeg. Een hele lieve.
Monogamie is overrated.quote:Op woensdag 12 juli 2006 16:59 schreef J-Will het volgende:
neuje, ééntje is genoeg. Een hele lieve.
Lieve DakDuuf,quote:Op woensdag 12 juli 2006 22:00 schreef DakDuuf het volgende:
Euj luitjes, Even een kort vraagje tussen door. Laatst tijdens examen van mn pentiac training * vechtsport*, schouder uit de kom gehaald. Iemand sugesties om mijn schouder weer op oorlogs sterkte te krijgen?
greets DakDuuf
Jij isoleert niks? Zal je wel kleine armpjes hebbenquote:Op woensdag 12 juli 2006 22:41 schreef LedZep het volgende:
1. Deadlift
2. Squat
3. Push press
4. Clean
5. Military press
6. Pull up
7. Front squat
8. Bent row
9. Dips
10. Goodmorning
11. Incline bench press
De rest sucks
Tijdens dl.quote:Op donderdag 13 juli 2006 09:21 schreef mister_popcorn het volgende:
Mr J, hoe is die wervel dan verschoven? Toch niet bij een oefening als squatten heh, dan ga ik namelijk helemaal twijfelen![]()
Mietjequote:Op donderdag 13 juli 2006 08:57 schreef Mr.J het volgende:
Gisteren lekker rug/traps getraint.
Begonnen met deadlifts. Na een zeer lange onderrugblessure (verschoven wervel) lijkt het nu weer de goede kant op te gaan. Kon 8x 150kg doen zonder pijn.
Ik wel 180+ willen proberen, maar dan zal je net zien dat het er weer inschiet.
Ben sinds vorige week weer biceps/ triceps aant trainen, daarvoor zo heel af en toe triceps, biceps misschien 2x in een half jaar gedaan ofzo. Ja, armen zijn tinyquote:Op donderdag 13 juli 2006 00:39 schreef Sloper het volgende:
[..]
Jij isoleert niks? Zal je wel kleine armpjes hebben![]()
daar gaat mijn vertrouwenquote:Op donderdag 13 juli 2006 09:28 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Tijdens dl.
Niet eens zwaar, 2e setje @ 130kg. 1 Seconde niet full focus op mijn houding en 'tik'.
Auwie.
hahaha, dat "soort mensen" hebben jullie nauwelijks in Frylan hehquote:Op donderdag 13 juli 2006 13:19 schreef LedZep het volgende:
Ook zoeen vage "allochtoon" die altijd een riem omheeft bij het trainen (ja, ook bij biceps en borst) helemaal gek worden toen hij mij zag deadliften *zonder* riem
![]()
Gyropractor om de boel weer recht te zetten.quote:Op donderdag 13 juli 2006 13:17 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
daar gaat mijn vertrouwen![]()
Hoe ben je er weer bovenop gekomen eigenlijk? speciale trainingen / fysio oid?
Maak setjes met 150kg, max laatste keer was 180, maar dat zal onderhand wel 190-200 zijn!quote:Op donderdag 13 juli 2006 13:32 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
hahaha, dat "soort mensen" hebben jullie nauwelijks in Frylan heh![]()
Morgen weer deadliften, en o'head presses. Kheb er zin an![]()
Op hoeveel kg zit je nou met DL eigenlijk Led? Ik heb laatst 130 kg 1 maal gedaan, zweet knalde eruit en me kop zo rood als een biet, maar wel vette shit![]()
same here ongvquote:Op donderdag 13 juli 2006 14:27 schreef J-Will het volgende:
ik kan 70 kg makkelijk voor 8 reps ofzo, denk dat ik 100 kg dan wel één keer omhoog krijg
Niks slecht aan, vergeleken met je deadlift goed in verhouding!quote:Op donderdag 13 juli 2006 17:55 schreef Tommy__ het volgende:
[..]
same here ongvwe zitten echt gelijk, benieuwd wie het snelst vorderd, hoe zit het met je BP? hier iets van een 65kg
![]()
Met een beetje geluk zit ik zo rond de 1,9, ik weeg zelf 103 en ik kan wel 190-200 deadliften, enige probleem is dat 250 wel een hele magische grens is om te kunnen, dat kunnen niet echt veel mensjesquote:Op donderdag 13 juli 2006 18:21 schreef LedZep het volgende:
McGilles wat is jouw relatieve kracht op de deadlift (gewicht / lichaamsgewicht dus). Ik zit nu dus op 1.9x BW, als jij ook zo rond dat getal zit (weet niet hoe zwaar je bent namelijk) ben ik wel voor een wedstrijdje tot de 2.5x BW
(als anderen hetzelfde hebben als ik is dat ook goed natuurlijk. Ben wel toe aan een kleine contest)
Mooi, de contest begint dan vanaf nuquote:Op donderdag 13 juli 2006 18:26 schreef McGilles het volgende:
[..]
Met een beetje geluk zit ik zo rond de 1,9, ik weeg zelf 103 en ik kan wel 190-200 deadliften, enige probleem is dat 250 wel een hele magische grens is om te kunnen, dat kunnen niet echt veel mensjes
Als ik wil ben ik hier volgend jaar zomer wel!quote:Op donderdag 13 juli 2006 18:34 schreef LedZep het volgende:
Als ik mijn huidige BW behoudt zal ik dus 187,5kg moeten trekken. Reken dus op minstens 200 gezien verzwaring die noodzakelijk is. Hier ben ik (en jij ook) wel even zoet me
.
Je moet natuurlijk wel je max nemen...6*120 betekent ongeveer een max van 150kg, dat is dan al 1.5quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:53 schreef Genjuro het volgende:
ik trainde op 6*120 kilo met dl op het eind, dat is maar 1.2 dus...
Ik kon ms hoger maar ik had er geen behoefte aan, ik voelde dat mn rug het niet zo leuk meer begon te vinden(ik heb nog al een achteruitstekende kont, vrouwtjes vinden het,maar eigelijk heb ik gewoon een holle rug) trouwens lagen mn handen compleet open
Overgestapt naar clean&press van 60kilo, ik bouw zo wel op
Schema gemaakt voor de komende 12 weken startende met 14 augustus!quote:Op donderdag 13 juli 2006 21:24 schreef LedZep het volgende:
[..]
Je moet natuurlijk wel je max nemen...6*120 betekent ongeveer een max van 150kg, dat is dan al 1.5
Je wordt gewoon een hardhitterquote:Op donderdag 13 juli 2006 11:05 schreef McGilles het volgende:
Ik moet ook maar eens wat meer aandacht schenken aan de armpjes!
Zonder ooit echt isolatieoefeningen te hebben gedaan toch 44 cm
ps. Nu de tennisbaan op, kijken of dat nog werkt met mijn gewicht....
Maar Nadal is gezien zijn postuur zo'n 30kg lichterquote:Op donderdag 13 juli 2006 22:57 schreef Setambre het volgende:
[..]
Je wordt gewoon een hardhitter
Nadal is voor een tenniser enorm gespierd en is nog enorm snel op de baan
en ontzettend droog waardoor het er behoorlijk gespierd uitziet.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 00:32 schreef McGilles het volgende:
[..]
Maar Nadal is gezien zijn postuur zo'n 30kg lichter
Ben jij (en ook anderen) nou nooit bang dat je gewoon ontzettend fatzig wordt ??quote:Op donderdag 13 juli 2006 21:52 schreef LedZep het volgende:
September begin ik met voedingsschema van 5000kcals de dag. Dit kan nog leuk worden.
Nou...quote:Op vrijdag 14 juli 2006 09:28 schreef ConQuestador het volgende:
[..]
Ben jij (en ook anderen) nou nooit bang dat je gewoon ontzettend fatzig wordt ??
Ik heb in de 1,5 jaar dat ik nu train nog nooit meer gegeten vanwege het trainen, alleen maar minder en minder om dat klote vet maar weg te werken. Na de zomer wil ik eindelijk beginnen met echt spiermassa aan tezetten (en dus stevig vreten), maar ik ben stiekem toch wel erg bang dat ik meteen weer 15 kilo vet erbij krijg, waar ik vervolgens weer een jaar over doe om dat kwijt te raken![]()
![]()
Jij misschien, er zijn ook mensen die endo (/ meso) zijn....quote:Op vrijdag 14 juli 2006 09:33 schreef LedZep het volgende:
2. ik ben overwegend ectomorph
En wie ben je daar?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 15:56 schreef ATP het volgende:
jep hehe, ben hier nieuw, post zelf ook op DBB.
dat wordt dus een week lang totale stilte hiero, is wel goed ook, kan ik mooi studerenquote:Op zaterdag 15 juli 2006 09:43 schreef LedZep het volgende:
Jullie arme drommels zullen mij een week moeten missen, want ik leg de komende week op het strand (24:7 zegmaar). Tussendoor even tijd maken om in een of ander speeltuintje chin ups te doen, veel vreten en dan zien we daarna wel weer
Ben benieuwd hoeveel deeltjes we verder zijn als ik terugben
Chow!
hoeveel herexamens heb je?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:48 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
dat wordt dus een week lang totale stilte hiero, is wel goed ook, kan ik mooi studeren![]()
5!quote:
och ik heb er 11, valt nog meequote:Op zondag 16 juli 2006 11:19 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
5!![]()
Houdt 'n mens van de straat... (en van z'n vakantie)
ELF?! dan heb je ong 1 tentamen gehaald dit jaar?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |