abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39715396
Ik ga over een paar minuutjes richting gym om mijn bovenlichaam (incl bicep ) eens af te raggen
pi_39715942
Werken jullie niet?
Ik wil ook! Sportinstructeurs mogen het vaak dan wel niet helemaal begrijpen, ze hebben het goed bekeken.
Handgemaakt | Doggerlandse klimaatvluchteling
pi_39716325
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 08:53 schreef BertV het volgende:
M'n vriendin klapte er laatst uit dat zo het zo wel goed is, en dat gespierder niet mooier is.

Wat moet ik hier nu mee? Zal het te maken hebben dat ik toch wel veel avonden ff weg ben?
Ben niet van plan om minder te trainen, maar dit motiveerde niet echt.
ach dat is het mooie van mensen die de hele tijd om je heen zijn, die zien het verschil toch niet omdat je zo geleidelijk groeit dat het nauwelijks meer opvalt. Dus als jij nou gewoon zegt, natuurlijk schat, ik zal ervoor zorgen is die mevrouw ook weer jaren tevreden

Vraagje, een Romanian Deadlift, ik kan nog twee dagen KT trainen deze week. Op een dag wil ik oa squatten, op de andere oa deadliften, waarbij doe ik de rdl dan? Of maakt dat niiet zo veel uit?
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
  dinsdag 11 juli 2006 @ 10:53:03 #154
140141 ivosnivo
ada fare stop stalking me
pi_39716442
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 10:48 schreef mister_popcorn het volgende:

[..]

ach dat is het mooie van mensen die de hele tijd om je heen zijn, die zien het verschil toch niet omdat je zo geleidelijk groeit dat het nauwelijks meer opvalt. Dus als jij nou gewoon zegt, natuurlijk schat, ik zal ervoor zorgen is die mevrouw ook weer jaren tevreden

Vraagje, een Romanian Deadlift, ik kan nog twee dagen KT trainen deze week. Op een dag wil ik oa squatten, op de andere oa deadliften, waarbij doe ik de rdl dan? Of maakt dat niiet zo veel uit?
Ik zou hem bij je deadlift gooien.
Kon vanmorgen amper de trap afkomen door de kramp in me bovenbenen en ass prachtig. Kan niet wachten tot ik terug van me vakantie ben en me potje creatine ga openmaken.
pi_39717453
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 10:53 schreef ivosnivo het volgende:

[..]

Ik zou hem bij je deadlift gooien.
Kon vanmorgen amper de trap afkomen door de kramp in me bovenbenen en ass prachtig. Kan niet wachten tot ik terug van me vakantie ben en me potje creatine ga openmaken.
Ik heb niet zo snel spierpijn in m'n benen en ass, misschien mee te maken dat ik benen 2x per week train?

Ik ga toch maar niet cutten, bulken is leuker
  dinsdag 11 juli 2006 @ 11:44:53 #156
140141 ivosnivo
pi_39717950
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 11:28 schreef McGilles het volgende:

[..]

Ik heb niet zo snel spierpijn in m'n benen en ass, misschien mee te maken dat ik benen 2x per week train?

Ik ga toch maar niet cutten, bulken is leuker
Ben je nou al met die perzikrommel bezig? Ik vond het echt te ranzig
pi_39718110
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 11:44 schreef ivosnivo het volgende:

[..]

Ben je nou al met die perzikrommel bezig? Ik vond het echt te ranzig
Zeker, elke ochtend neem ik 500 ml melk + havermout + 2 scheppen en na elke training melk + 2 scheppen, hij is best te harden hoor
pi_39719423
Ik zou RDL bij SQ doen, puur omdat 2 deadlifts op 1 dag behoorlijk veel is, wss téveel. Sowieso zijn deadlifts enorm vermoeiend, ik doe ze zelfs nooit zwaar momenteel (ook al is het mijn favoriete oefening).
  dinsdag 11 juli 2006 @ 13:26:06 #159
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_39720822
lekker gesport vanmorgen... half uur crosstrainer en 3 km roeien..

wil proberen om elke ochtend 45 minuten crosstrainer te doen en 5 km roeien... zou wel een mooi doel voor ogen zijn..

en dan elke namiddag/avond lekker krachttraining.
pi_39720966
Ik heb wat conditie betreft niet heel veel discipline, al probeer ik er veel aan te doen. Zou vanochtend hardlopen, maar ik werd wakker, hoorde de regen buiten en dacht: stik maar

Btw Dacide, 2 interessante artikelen (mss ken je ze al though):

http://www.t-nation.com/findArticle.do?article=06-067-training
http://www.t-nation.com/findArticle.do?article=06-085-training
  dinsdag 11 juli 2006 @ 13:38:32 #161
23604 J-Will
Hou je klep dicht!
pi_39721191
ik heb te weinig discipline om heel strikt al mijn oefeningen af te gaan en dit lang vol te houden. Het enige waarbij me dat goed af gaat zijn de beentjes. Voor de rest doe ik stiekem alleen oefeningen die ik leuk vind (incline dumbell pressen, flyes, deadlift en shoulder press). Rows en pulldowns moet ik me echt toe zetten
Anders krèdde een poar patse!
met dank aan SF
http://nba-fan.blogspot.com
  dinsdag 11 juli 2006 @ 13:39:34 #162
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_39721218
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 13:31 schreef LedZep het volgende:
Ik heb wat conditie betreft niet heel veel discipline, al probeer ik er veel aan te doen. Zou vanochtend hardlopen, maar ik werd wakker, hoorde de regen buiten en dacht: stik maar

Btw Dacide, 2 interessante artikelen (mss ken je ze al though):

http://www.t-nation.com/findArticle.do?article=06-067-training
http://www.t-nation.com/findArticle.do?article=06-085-training
woot woot.. thnx man... ik had die ooit eens gezien en vergeten te bookmarken.. tof dat je ze hier neerzet.
pi_39721478
Wat mij opvalt is de "afkeer" tegen langeafstandslopen. Op zich klinkt het heel logisch dat je beter korte, snelle afstanden kunt lopen, alleen zowel thaiboksers als veel MMA'ers staan toch bekend om dagelijkse 10km runs etc .

Oh, beetje offtopic overigens. Nah ja, boeiend .
pi_39721506
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 13:38 schreef J-Will het volgende:
ik heb te weinig discipline om heel strikt al mijn oefeningen af te gaan en dit lang vol te houden. Het enige waarbij me dat goed af gaat zijn de beentjes. Voor de rest doe ik stiekem alleen oefeningen die ik leuk vind (incline dumbell pressen, flyes, deadlift en shoulder press). Rows en pulldowns moet ik me echt toe zetten
  dinsdag 11 juli 2006 @ 13:51:03 #165
23604 J-Will
Hou je klep dicht!
pi_39721584
ernstig he Maar ik doe het wel hoor. Vind het alleen niet leuk.
met dank aan SF
  dinsdag 11 juli 2006 @ 13:52:57 #166
23604 J-Will
Hou je klep dicht!
pi_39721658
en ik doe ze wat minder
met dank aan SF
pi_39721721
Ik train zelf grotendeels alleen de rug/benen/borst, isolatieoefeningen voor bi/triceps doe ik zelden, meestal door tijdgebrek, mijn gym is nu pas om 18:00u open en ik wil zeker om 19:30u thuis zijn!
pi_39721738
Daarom is de bench bij 90% vd mensen dus hoger dan de bent row
  dinsdag 11 juli 2006 @ 13:55:22 #169
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_39721757
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 13:48 schreef LedZep het volgende:
Wat mij opvalt is de "afkeer" tegen langeafstandslopen. Op zich klinkt het heel logisch dat je beter korte, snelle afstanden kunt lopen, alleen zowel thaiboksers als veel MMA'ers staan toch bekend om dagelijkse 10km runs etc .

valt me ook op.. het dagelijkse long run rennen lijkt me prima voor een "basis" conditie/uithoudingsvermogen.. en daarnaast ook om gewicht op peil te houden van 185 pound is 185 pound... en geen gram meer.
pi_39721816
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 13:55 schreef Dacide het volgende:

[..]

valt me ook op.. het dagelijkse long run rennen lijkt me prima voor een "basis" conditie/uithoudingsvermogen.. en daarnaast ook om gewicht op peil te houden van 185 pound is 185 pound... en geen gram meer.
Jep, voor een goed gewicht is het zeker een goede methode. Die 2 mile runs in het artikel gaan je niet veel vetverlies geven. Nou ja, ik ga ze beide doen denk ik. Moet alleen nog even een strakke planning hebben en wat meer discipline.

Wat doe jij zelf op het gebied van vechtsport overigens?
pi_39721838
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 13:54 schreef LedZep het volgende:
Daarom is de bench bij 90% vd mensen dus hoger dan de bent row
Nope, ik vind het ook een domme vergelijking dat de BoR gelijk moet zijn aan de flatbench, ligt zeker ook aan aanleg
pi_39721907
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 13:57 schreef McGilles het volgende:

[..]

Nope, ik vind het ook een domme vergelijking dat de BoR gelijk moet zijn aan de flatbench, ligt zeker ook aan aanleg
Aanleg? Wat heeft dit met aanleg te maken? Het gaat om een gelijkwaardige ontwikkeling van de voorkant en achterkant, niet met aanleg. Bench en BOR zijn exact tegenovergestelde bewegingen. Als je bench een x aantal kilo hoger is dan BOR is de voorkant gewoon sterker dan de achterkant. En dat moet niet uit de hand lopen, wil je een normale houding behouden.
pi_39721968
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 13:59 schreef LedZep het volgende:

[..]

Aanleg? Wat heeft dit met aanleg te maken? Het gaat om een gelijkwaardige ontwikkeling van de voorkant en achterkant, niet met aanleg. Bench en BOR zijn exact tegenovergestelde bewegingen. Als je bench een x aantal kilo hoger is dan BOR is de voorkant gewoon sterker dan de achterkant. En dat moet niet uit de hand lopen, wil je een normale houding behouden.
Ik heb zelf een normale houding en mijn bench is aanzienlijk hoger dan mijn BoR, ook al doe ik mijn uiterste best om dit verschil te minimaliseren!
pi_39722176
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 13:48 schreef LedZep het volgende:

Ik weet niet hoe die benamingen officieel liggen, maar 10km lijkt me nog geen lange afstand.

Zelf loop ik driemaal per week 5km, beetje fitness insteek.
Handgemaakt | Doggerlandse klimaatvluchteling
  dinsdag 11 juli 2006 @ 14:11:29 #175
153282 Guckst_du
Guckst du weita!
pi_39722332
tvp
Ham, ham gut? Sloek, sloek gut? Bla, bla gut?!
© Guckst du.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')