Geweldig manquote:Op zondag 9 juli 2006 19:09 schreef BushRanger het volgende:
[..]
Je moet niet te kieskeurig zijn met het werk dat je wil aanpakken. Hier in Canada heb ik geluk gehad, ik heb gewerkt in een chocolade/souvenierwinkel en heb geleerd om chocolade en fudge te maken. Daarna kon ik in de bakkerij van een supermarkt aan de gang, waar ze dat wilde opstarten en verdiende dus lekker. Maar ik heb in Australië ook afgewassen, verhuisd, dak gerepareerd en ik ben zelfs cowboy geweest. Je kan dus van alles tegen komen! Studie afmaken is wel goed hoor, heb ik ook eerst gedaan.
Dat is inderdaad de keerzijde van de medaille... Als je superveel ambitie hebt om carriere te maken dan kun je dit niet doen. De eerste keer was na mijn studie, dus dat was geen probleem. Daarna heb ik een paar jaar als consultant gewerkt en ik haatte het. Toen heb ik ontslag genomen en ben opnieuw gegaan. Daarna als postbode gewerkt, want terug naar kantoor wil ik niet. Als ik nu thuis kom (volgend jaar april), vertrek ik waarschijnlijk naar België en ga dan bijvoorbeeld op een camping werken aan de kust en heel de zomer kitesurfen. Maar als je dus ergens aan vast zit, huis, vrouw, kinderen, goede baan die je niet kwijt wilt, dan kun je dit niet doen. Als je dat niet hebt, dan raad ik het zeker aan, je hebt de tijd van je leven en niemand die het je later af kan pakken. Als je het voor langere tijd doet dan heb je dus als nadeel dat je geen pensioen opbouwt, je leeft een beetje op korte termijn, je bouwt geen carriere op etc. Maar voor mij draait het leven niet om een carriere (waarschijnlijk ook omdat ik 28 ben, maar eigenlijk helemaal niet weet wat ik wil doen op langere termijn). Als je straks oud bent dan zeg ik liever dat ik veel gezien en gedaan heb, dan dat ik zeg dat ik 40 jaar op kantoor heb gezeten en een hele mooie carriere heb gehad.quote:Op zondag 9 juli 2006 19:13 schreef LedZep het volgende:
[..]
Geweldig man. Maar aan je studie heb je in zulke gevallen niet zoveel.. en een vaste baan in NL lijkt me ook niet handig als je zo vaak de hort op bent voor langere tijd. Hoe doe je dat?
en squatrekken?quote:Op zondag 9 juli 2006 19:42 schreef BushRanger het volgende:
[..]
Maar om toch even ontopic te gaan; ook al ga je reizen, trainen kan altijd, want gyms hebben ze overal!!
Zuid-Afrika was de eerste reis alleen, dat was voor drie weken.quote:Op zondag 9 juli 2006 19:49 schreef LedZep het volgende:
Fuck ontopic.
Waar ben je verder allemaal geweest?
Kword er verlegen vanquote:Op zondag 9 juli 2006 20:08 schreef LedZep het volgende:
BushRanger is vanaf nu mijn grote held
sorry mrj
Ja, zeker, het lijkt me echt geweldigquote:Op zondag 9 juli 2006 20:11 schreef BushRanger het volgende:
[..]
Kword er verlegen van![]()
Maar denk er eens over na, misschien is het ook iets voor jou als je klaar bent met school?
Oke dan, dat is de 3e in 2 maanden tijdquote:Op zondag 9 juli 2006 20:08 schreef LedZep het volgende:
BushRanger is vanaf nu mijn grote held
sorry mrj
quote:Op maandag 10 juli 2006 09:08 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Oke dan, dat is de 3e in 2 maanden tijd![]()
Jaloerzie, jaloerziequote:Op maandag 10 juli 2006 09:08 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Oke dan, dat is de 3e in 2 maanden tijd![]()
Als ik dat al was dan was ik het niet op jou hoor. Wees maar niet bang. Is je knie alweer geheelt van je 20 rep squat avontuurquote:
Je bent gewoon jaloers dat jij mijn held niet bentquote:Op maandag 10 juli 2006 10:42 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Als ik dat al was dan was ik het niet op jou hoor. Wees maar niet bang. Is je knie alweer geheelt van je 20 rep squat avontuur
Mooi, mgoed, de ene heeft een ontwikkeld lijf en "geen kuiten", de ander (BertV) heeft ballonkuiten en een schriel lichaampje.quote:Op maandag 10 juli 2006 10:43 schreef ivosnivo het volgende:
Kuiten gaan goed de laatste tijd, sinds ik ze weer aan het trainen ben zijn ze 1,5 cm gegroeid. Nog lang niet groot genoeg natuurlijk, maar het is al lang mooi dat er wat gebeurt daar onder
Maar toch is er wel wat aan te doen. Ik heb een aantal jaren me kuiten niet getraind omdat ik dacht dat het toch geen nut had. Maar nu ik ze 2 keer per week 3 oefeningen doe gebeurt er toch wel iets.quote:Op maandag 10 juli 2006 10:54 schreef BertV het volgende:
[..]
Mooi, mgoed, de ene heeft een ontwikkeld lijf en "geen kuiten", de ander (BertV) heeft ballonkuiten en een schriel lichaampje.![]()
Ligt eraan of je een passieve partner hebt...quote:Op maandag 10 juli 2006 11:03 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Misschien hele domme vraag hoor maar als je 3 keer per week neukt, moet je dan nog cardio erbij doen of kan dat in plaats van?
Slechte instelling kerel.quote:Op maandag 10 juli 2006 11:08 schreef BertV het volgende:
En idd, ik heb bijv. slechte biceps en train deze met in het achterhoofd: "zal toch nooit wat worden"
Geduld mijn jongen, geduldquote:Op maandag 10 juli 2006 11:08 schreef BertV het volgende:
[..]
Ligt eraan of je een passieve partner hebt...![]()
En idd, ik heb bijv. slechte biceps en train deze met in het achterhoofd: "zal toch nooit wat worden"
Passieve partner is toch goed, dan moet je zelf al het werk doenquote:Op maandag 10 juli 2006 11:08 schreef BertV het volgende:
[..]
Ligt eraan of je een passieve partner hebt...![]()
Maar hee, het klinkt nu net alsof ik er geen lol in heb, en dat is natuurlijk niet zo.quote:Op maandag 10 juli 2006 11:32 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Dat moet je echt uit je hoofd zetten man, het trainen is ook voor een groot deel een mentaal iets. Je moet er voor gaan en doelen stellen en proberen die te halen.
ja daar gooi je ook makkelijker kilo's bij op dan met een barbelcurl.quote:Op maandag 10 juli 2006 11:40 schreef BertV het volgende:
[..]
Maar hee, het klinkt nu net alsof ik er geen lol in heb, en dat is natuurlijk niet zo.![]()
Doel "80kg wegen" is gehaald, mijn volgende doel is nog wat verder weg, 100kg bankdrukken. Zit nu op 90kg. Vooral met bankdrukken is het heel duidelijk dat het voor een groot deel tussen de oren zit.
Met de barbel curl is het ook makkelijker om te zeggen: "oef, gaat niet..."quote:Op maandag 10 juli 2006 11:46 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
ja daar gooi je ook makkelijker kilo's bij op dan met een barbelcurl.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |