ach dat is het mooie van mensen die de hele tijd om je heen zijn, die zien het verschil toch niet omdat je zo geleidelijk groeit dat het nauwelijks meer opvalt. Dus als jij nou gewoon zegt, natuurlijk schat, ik zal ervoor zorgen is die mevrouw ook weer jaren tevredenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 08:53 schreef BertV het volgende:
M'n vriendin klapte er laatst uit dat zo het zo wel goed is, en dat gespierder niet mooier is.![]()
Wat moet ik hier nu mee? Zal het te maken hebben dat ik toch wel veel avonden ff weg ben?![]()
Ben niet van plan om minder te trainen, maar dit motiveerde niet echt.
Ik zou hem bij je deadlift gooien.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 10:48 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
ach dat is het mooie van mensen die de hele tijd om je heen zijn, die zien het verschil toch niet omdat je zo geleidelijk groeit dat het nauwelijks meer opvalt. Dus als jij nou gewoon zegt, natuurlijk schat, ik zal ervoor zorgen is die mevrouw ook weer jaren tevreden![]()
Vraagje, een Romanian Deadlift, ik kan nog twee dagen KT trainen deze week. Op een dag wil ik oa squatten, op de andere oa deadliften, waarbij doe ik de rdl dan? Of maakt dat niiet zo veel uit?
Ik heb niet zo snel spierpijn in m'n benen en ass, misschien mee te maken dat ik benen 2x per week train?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 10:53 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Ik zou hem bij je deadlift gooien.
Kon vanmorgen amper de trap afkomen door de kramp in me bovenbenen en assprachtig. Kan niet wachten tot ik terug van me vakantie ben en me potje creatine ga openmaken.
Ben je nou al met die perzikrommel bezig? Ik vond het echt te ranzigquote:Op dinsdag 11 juli 2006 11:28 schreef McGilles het volgende:
[..]
Ik heb niet zo snel spierpijn in m'n benen en ass, misschien mee te maken dat ik benen 2x per week train?
Ik ga toch maar niet cutten, bulken is leuker
Zeker, elke ochtend neem ik 500 ml melk + havermout + 2 scheppen en na elke training melk + 2 scheppen, hij is best te harden hoorquote:Op dinsdag 11 juli 2006 11:44 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Ben je nou al met die perzikrommel bezig? Ik vond het echt te ranzig![]()
woot woot.. thnx man... ik had die ooit eens gezien en vergeten te bookmarken.. tof dat je ze hier neerzet.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 13:31 schreef LedZep het volgende:
Ik heb wat conditie betreft niet heel veel discipline, al probeer ik er veel aan te doen. Zou vanochtend hardlopen, maar ik werd wakker, hoorde de regen buiten en dacht: stik maar
Btw Dacide, 2 interessante artikelen (mss ken je ze al though):
http://www.t-nation.com/findArticle.do?article=06-067-training
http://www.t-nation.com/findArticle.do?article=06-085-training
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 13:38 schreef J-Will het volgende:
ik heb te weinig discipline om heel strikt al mijn oefeningen af te gaan en dit lang vol te houden. Het enige waarbij me dat goed af gaat zijn de beentjes. Voor de rest doe ik stiekem alleen oefeningen die ik leuk vind (incline dumbell pressen, flyes, deadlift en shoulder press). Rows en pulldowns moet ik me echt toe zetten
valt me ook op.. het dagelijkse long run rennen lijkt me prima voor een "basis" conditie/uithoudingsvermogen.. en daarnaast ook om gewicht op peil te houden van 185 pound is 185 pound... en geen gram meer.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 13:48 schreef LedZep het volgende:
Wat mij opvalt is de "afkeer" tegen langeafstandslopen. Op zich klinkt het heel logisch dat je beter korte, snelle afstanden kunt lopen, alleen zowel thaiboksers als veel MMA'ers staan toch bekend om dagelijkse 10km runs etc.
Oh, beetje offtopic overigens. Nah ja, boeiend.
Jep, voor een goed gewicht is het zeker een goede methode. Die 2 mile runs in het artikel gaan je niet veel vetverlies geven. Nou ja, ik ga ze beide doen denk ik. Moet alleen nog even een strakke planning hebben en wat meer discipline.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 13:55 schreef Dacide het volgende:
[..]
valt me ook op.. het dagelijkse long run rennen lijkt me prima voor een "basis" conditie/uithoudingsvermogen.. en daarnaast ook om gewicht op peil te houden van 185 pound is 185 pound... en geen gram meer.
Nope, ik vind het ook een domme vergelijking dat de BoR gelijk moet zijn aan de flatbench, ligt zeker ook aan aanlegquote:Op dinsdag 11 juli 2006 13:54 schreef LedZep het volgende:
Daarom is de bench bij 90% vd mensen dus hoger dan de bent row
Aanleg? Wat heeft dit met aanleg te maken? Het gaat om een gelijkwaardige ontwikkeling van de voorkant en achterkant, niet met aanleg. Bench en BOR zijn exact tegenovergestelde bewegingen. Als je bench een x aantal kilo hoger is dan BOR is de voorkant gewoon sterker dan de achterkant. En dat moet niet uit de hand lopen, wil je een normale houding behouden.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 13:57 schreef McGilles het volgende:
[..]
Nope, ik vind het ook een domme vergelijking dat de BoR gelijk moet zijn aan de flatbench, ligt zeker ook aan aanleg
Ik heb zelf een normale houding en mijn bench is aanzienlijk hoger dan mijn BoR, ook al doe ik mijn uiterste best om dit verschil te minimaliseren!quote:Op dinsdag 11 juli 2006 13:59 schreef LedZep het volgende:
[..]
Aanleg? Wat heeft dit met aanleg te maken? Het gaat om een gelijkwaardige ontwikkeling van de voorkant en achterkant, niet met aanleg. Bench en BOR zijn exact tegenovergestelde bewegingen. Als je bench een x aantal kilo hoger is dan BOR is de voorkant gewoon sterker dan de achterkant. En dat moet niet uit de hand lopen, wil je een normale houding behouden.
Ik weet niet hoe die benamingen officieel liggen, maar 10km lijkt me nog geen lange afstand.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 13:48 schreef LedZep het volgende:
Wat mij opvalt is de "afkeer" tegen langeafstandslopen. Op zich klinkt het heel logisch dat je beter korte, snelle afstanden kunt lopen, alleen zowel thaiboksers als veel MMA'ers staan toch bekend om dagelijkse 10km runs etc.
Maarja die moeten dan ook een bere conditie hebben. Als ik me niet vergis duurt de eerste ronde bij Pride 12 min.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 13:48 schreef LedZep het volgende:
Kun je dat wel zo vergelijken dan? Ik doe met bor minder dan met bench, maar toch is me rug groter dan me borst heb ik het idee.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 13:59 schreef LedZep het volgende:
[..]
Aanleg? Wat heeft dit met aanleg te maken? Het gaat om een gelijkwaardige ontwikkeling van de voorkant en achterkant, niet met aanleg. Bench en BOR zijn exact tegenovergestelde bewegingen. Als je bench een x aantal kilo hoger is dan BOR is de voorkant gewoon sterker dan de achterkant. En dat moet niet uit de hand lopen, wil je een normale houding behouden.
Welkomquote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:11 schreef Guckst_du het volgende:
tvp
hier hetzelfde, maar volgens mij is een bor veel zwaarder omdat er continu veel spanning op je bovenbenen/onderrugspieren staat. En ondanks dat je je bovenbenen ook onder spanning kan zetten bij een bench, doet volgens mij je onderrug veel minder dan bij een bor.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:01 schreef McGilles het volgende:
[..]
Ik heb zelf een normale houding en mijn bench is aanzienlijk hoger dan mijn BoR, ook al doe ik mijn uiterste best om dit verschil te minimaliseren!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |