abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39486848
Yo. Ik zal me even voorstellen, de naam is Tymen, 22 jr.

Ik train inmiddels al ruim 3 jaar, ook goed met me voeding bezig natuurlijk. Ben 1,87m lang, heb 93,5 kilo gewogen in me bulk, ben toen terug gegaan naar 83,7 met 7% vet en ben nu weer flink aan t eten, weeg nu rond de 87 kilo, was t n beetje beu, al dat kracht- en massaverlies
Mijn stats van de grote 3 zijn: bankdrukken 145 kilo, squat 150, deadlift 170.
Ik lees vrij vaak berichtjes op dit forum over fitness, bodybuilding, powerlifting, etc, dit is eigenlijk de eerste keer dat ik zelf hier wat neerzet. Maar ik vraag me wel es af hoeveel mensen nou echt goed met hun voeding bezig zijn. Want ik lees altijd maar vragen van ja wat moet ik eten en hoeveel, en dan krijg je daar n antwoord op, maar wordt daar ook echt wat mee gedaan vraag ik me dan af. Het valt me ook op dat er veel verschillende meningen zijn over wat er gegeten moet worden, vooral met betrekking tot supplementen. Mijn advies: ga nou eerst maar es goed trainen en goed eten voordat je aan allerlei zooi gaat beginnen en kijk hoe ver je daarmee komt. En dan dus niet na 1 maandje zeggen van ja t lukt niet, hop, aan de creatine. En dan is de vraag natuurlijk gebruik je zelf supplementen? Jawel, ik gebruik amino's voor t herstel van me spieren omdat elke training voor mij superzwaar is en ik vaak 2 x n spiergroep in de week train en dus goed moet herstellen. En ik neem na me training altijd n eiwitshakeje. Maar dit doe ik dan ook pas sinds n half jaar ofzo. Overigens zie ik n shake niet zozeer als n supplement.
Ik kan van mezelf inmiddels zeggen dat ik redelijk wat kennis heb op t gebied van voeding. Mezelf er veel in verdiept, en ik weet dus hoe belangrijk t is voor n (top)sporter. Dus ik druk jullie op t hart: ga niet aan lopen kloten met je eten, laat dat biertje staan en laat die zak chips maar lekker in de kast liggen. Brinta, eieren, havermout, brood, kip, kalkoen, rijst, pasta, kwark, melk, yoghurt, vette vis, noten. Dat is je voeding en daar zul je t mee moeten doen, wil je echt resultaat zien.
  maandag 3 juli 2006 @ 21:43:20 #2
59332 Little_Meanie
Cidade Maravilhosa, RJ Brasil
pi_39486943
wat heb je er nou aan?
pi_39487179
quote:
Op maandag 3 juli 2006 21:43 schreef Little_Meanie het volgende:
wat heb je er nou aan?
Wat heb je waaraan? Er zijn nu eenmaal mensen die graag trainen, er zijn ook mensen die graag fietsen, mensen die graag postzegels sparen, mensen die graag grassprietjes tellen. Als het je niet interesseert, reageer dan ook niet aub
pi_39487356
En waarom kan dit niet in het centraal bodybuilding topic?
pi_39488281
Dit is info die iedereen wel kent denk ik..

Waarom plaats je dit eigelijk ?
pi_39488304
quote:
Op maandag 3 juli 2006 22:19 schreef Logitik het volgende:
Dit is info die iedereen wel kent denk ik..

Waarom plaats je dit eigelijk ?
Dat vraag ik me ook af. Gewoon vreten, meer niet.
pi_39488776
daarom vraag ik me ook af of de adviezen ook echt opgevolgd worden. Want iedereen stelt maar elke keer (bijna) dezelfde vragen. En t leek me wel zo netjes om mezelf eerst even voor te stellen voordat ik allerlei dingen ga roepen.
pi_39488920
dus met me friet en mac en burger king en kfc enzo kan ik net zo goed stoppen met trainen???

ik train toch me spieren die 'groeien' dan toch gewoon?
pi_39489231
quote:
Op maandag 3 juli 2006 22:34 schreef rival het volgende:
dus met me friet en mac en burger king en kfc enzo kan ik net zo goed stoppen met trainen???

ik train toch me spieren die 'groeien' dan toch gewoon?
Je spieren hebben wel de juiste voedingsstoffen nodig om van te kunnen groeien. Je zal heus op t begin wel wat vooruitgang zien, en ik weet ook niet wat precies je doel is, maar als je alsmaar slecht eet zal t op n gegeven moment toch gaan stagneren. Het is maar net wat je zelf wilt en wat je ervoor over hebt om dat te bereiken.
pi_39489413
quote:
Op maandag 3 juli 2006 22:42 schreef tymboo het volgende:

[..]

Je spieren hebben wel de juiste voedingsstoffen nodig om van te kunnen groeien. Je zal heus op t begin wel wat vooruitgang zien, en ik weet ook niet wat precies je doel is, maar als je alsmaar slecht eet zal t op n gegeven moment toch gaan stagneren. Het is maar net wat je zelf wilt en wat je ervoor over hebt om dat te bereiken.
mijn doel is gewoon om wat flinker te worden... ik hoef geen arnold zwarteneger te worden. gewoon wat spieren! dus ik mag gelukkig gewoon doorgaan met me lekkere eten! alles wat je namelijk opnoemt moet ik niet
pi_39489454
en me biertje laten staan... no fucking way! ik ben verdomme al gestopt met blowen!
pi_39489464
quote:
Op maandag 3 juli 2006 22:46 schreef rival het volgende:

[..]

mijn doel is gewoon om wat flinker te worden... ik hoef geen arnold zwarteneger te worden. gewoon wat spieren! dus ik mag gelukkig gewoon doorgaan met me lekkere eten! alles wat je namelijk opnoemt moet ik niet
Dan moet je ook niet janken als je vooruitgang na 6 maanden ermee kapt.

Afijn, ik denk dat discussies beter voortgezet kunnen worden in het centrale BB topic.
pi_39489580
quote:
Op maandag 3 juli 2006 22:48 schreef LedZep het volgende:

[..]

Dan moet je ook niet janken als je vooruitgang na 6 maanden ermee kapt.

Afijn, ik denk dat discussies beter voortgezet kunnen worden in het centrale BB topic.
ik hoef iig geen bodybuild figuur te hebben! meer iets wat er natuurlijk uitziet
pi_39489684
quote:
Op maandag 3 juli 2006 22:50 schreef rival het volgende:

[..]

ik hoef iig geen bodybuild figuur te hebben! meer iets wat er natuurlijk uitziet
hier gaan we weer
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 16:56 schreef Tommy__ het volgende:
ik heb net deze:
[afbeelding]
aangeschaft, ik hoop er morgen zo:
[afbeelding]
uit te zien.

ik ga niets forceren want zo: [afbeelding]
wil ik er niet uitzien

balsporten :r
pi_39489926
die middelste afbeelding vind ik al ziek man!!!! gadver! dat ziet er niet natuurlijk uit

ach, je moet toch wat om vrouwtje te scoren he
pi_39489986
quote:
Op maandag 3 juli 2006 22:58 schreef rival het volgende:
die middelste afbeelding vind ik al ziek man!!!! gadver! dat ziet er niet natuurlijk uit

ach, je moet toch wat om vrouwtje te scoren he
Ga een ander lastigvallen a.u.b.

Slotje?
pi_39489992
MENSEN GA NIET SPUITEN ,HEB NET MIJN NEEF NAAR DE BEGRAAFPLAATS GEBRACHT ,IN HEMELSNAAM PAS DAAR MEE OP
  maandag 3 juli 2006 @ 23:00:57 #18
94063 2L0w4Zer0
Vidi, Vici, Veni. ;-)
pi_39490011
quote:
Op maandag 3 juli 2006 23:00 schreef rimisive het volgende:
MENSEN GA NIET SPUITEN ,HEB NET MIJN NEEF NAAR DE BEGRAAFPLAATS GEBRACHT ,IN HEMELSNAAM PAS DAAR MEE OP
Please explain?
"Success is a matter of a few simple disciplines, practiced every day."
"Failure is a few errors in judgment, repeated every day."
pi_39490056
quote:
Op maandag 3 juli 2006 23:00 schreef rimisive het volgende:
dat is erg voor je, maar dat doen wij echt niet

ik ga meteen voor m'n bakje kwark

SLOT
pi_39490091
quote:
Op maandag 3 juli 2006 23:00 schreef LedZep het volgende:

[..]

Ga een ander lastigvallen a.u.b.
jij valt mij lastig ik vroeg normale vragen en jij kwam meteen met je testosteron antwoordje!
pi_39490162
Ga ik straks ff mijn dagelijkse 20mg d-bol inspuiten
  maandag 3 juli 2006 @ 23:04:40 #22
94063 2L0w4Zer0
Vidi, Vici, Veni. ;-)
pi_39490182
quote:
Op maandag 3 juli 2006 23:04 schreef LedZep het volgende:
Ga ik straks ff mijn dagelijkse 20mg d-bol inspuiten
Kijk een echte kenner!
"Success is a matter of a few simple disciplines, practiced every day."
"Failure is a few errors in judgment, repeated every day."
pi_39490198
quote:
Op maandag 3 juli 2006 23:02 schreef rival het volgende:

[..]

jij valt mij lastig ik vroeg normale vragen en jij kwam meteen met je testosteron antwoordje!
adrenaline, that is

ROIDAGE

SLOT
pi_39490286
WAT ZIJN JULLIE DOM ZEG
pi_39490312
Niks slot, hier kan ik mijn "frustraties" en "roidrage" en "testosteron" even kwijt .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')