Wat heb je waaraan? Er zijn nu eenmaal mensen die graag trainen, er zijn ook mensen die graag fietsen, mensen die graag postzegels sparen, mensen die graag grassprietjes tellen. Als het je niet interesseert, reageer dan ook niet aubquote:Op maandag 3 juli 2006 21:43 schreef Little_Meanie het volgende:
wat heb je er nou aan?
Dat vraag ik me ook af. Gewoon vreten, meer niet.quote:Op maandag 3 juli 2006 22:19 schreef Logitik het volgende:
Dit is info die iedereen wel kent denk ik..
Waarom plaats je dit eigelijk ?
Je spieren hebben wel de juiste voedingsstoffen nodig om van te kunnen groeien. Je zal heus op t begin wel wat vooruitgang zien, en ik weet ook niet wat precies je doel is, maar als je alsmaar slecht eet zal t op n gegeven moment toch gaan stagneren. Het is maar net wat je zelf wilt en wat je ervoor over hebt om dat te bereiken.quote:Op maandag 3 juli 2006 22:34 schreef rival het volgende:
dus met me friet en mac en burger king en kfc enzo kan ik net zo goed stoppen met trainen???
ik train toch me spieren die 'groeien' dan toch gewoon?
mijn doel is gewoon om wat flinker te worden... ik hoef geen arnold zwarteneger te worden. gewoon wat spieren! dus ik mag gelukkig gewoon doorgaan met me lekkere eten! alles wat je namelijk opnoemt moet ik nietquote:Op maandag 3 juli 2006 22:42 schreef tymboo het volgende:
[..]
Je spieren hebben wel de juiste voedingsstoffen nodig om van te kunnen groeien. Je zal heus op t begin wel wat vooruitgang zien, en ik weet ook niet wat precies je doel is, maar als je alsmaar slecht eet zal t op n gegeven moment toch gaan stagneren. Het is maar net wat je zelf wilt en wat je ervoor over hebt om dat te bereiken.
Dan moet je ook niet janken als je vooruitgang na 6 maanden ermee kapt.quote:Op maandag 3 juli 2006 22:46 schreef rival het volgende:
[..]
mijn doel is gewoon om wat flinker te worden... ik hoef geen arnold zwarteneger te worden. gewoon wat spieren! dus ik mag gelukkig gewoon doorgaan met me lekkere eten! alles wat je namelijk opnoemt moet ik niet
ik hoef iig geen bodybuild figuur te hebben! meer iets wat er natuurlijk uitzietquote:Op maandag 3 juli 2006 22:48 schreef LedZep het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet janken als je vooruitgang na 6 maanden ermee kapt.
Afijn, ik denk dat discussies beter voortgezet kunnen worden in het centrale BB topic.
hier gaan we weerquote:Op maandag 3 juli 2006 22:50 schreef rival het volgende:
[..]
ik hoef iig geen bodybuild figuur te hebben! meer iets wat er natuurlijk uitziet
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 16:56 schreef Tommy__ het volgende:
ik heb net deze:
[afbeelding]
aangeschaft, ik hoop er morgen zo:
[afbeelding]
uit te zien.
ik ga niets forceren want zo: [afbeelding]
wil ik er niet uitzien
![]()
Ga een ander lastigvallen a.u.b.quote:Op maandag 3 juli 2006 22:58 schreef rival het volgende:
die middelste afbeelding vind ik al ziek man!!!! gadver! dat ziet er niet natuurlijk uit
ach, je moet toch wat om vrouwtje te scoren he
Please explain?quote:Op maandag 3 juli 2006 23:00 schreef rimisive het volgende:
MENSEN GA NIET SPUITEN ,HEB NET MIJN NEEF NAAR DE BEGRAAFPLAATS GEBRACHT ,IN HEMELSNAAM PAS DAAR MEE OP
dat is erg voor je, maar dat doen wij echt nietquote:Op maandag 3 juli 2006 23:00 schreef rimisive het volgende:
MENSEN GA NIET SPUITEN ,HEB NET MIJN NEEF NAAR DE BEGRAAFPLAATS GEBRACHT ,IN HEMELSNAAM PAS DAAR MEE OP
jij valt mij lastig ik vroeg normale vragen en jij kwam meteen met je testosteron antwoordje!quote:
Kijk een echte kenner!quote:Op maandag 3 juli 2006 23:04 schreef LedZep het volgende:
Ga ik straks ff mijn dagelijkse 20mg d-bol inspuiten
adrenaline, that isquote:Op maandag 3 juli 2006 23:02 schreef rival het volgende:
[..]
jij valt mij lastig ik vroeg normale vragen en jij kwam meteen met je testosteron antwoordje!
SCHREEUW NIET ZO!quote:Op maandag 3 juli 2006 23:06 schreef rimisive het volgende:
WAT ZIJN JULLIE DOM ZEG
Beetje grote mond voor een nieuwkomer he? Moet de fok!-bodybuilding-knokploeg even langskomen?quote:Op maandag 3 juli 2006 23:06 schreef rimisive het volgende:
WAT ZIJN JULLIE DOM ZEG
wordt leuke boelquote:Op maandag 3 juli 2006 23:08 schreef LedZep het volgende:
[..]
Beetje grote mond voor een nieuwkomer he? Moet de fok!-bodybuilding-knokploeg even langskomen?![]()
![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |