Hier nog geen klachten over te gespierd worden (zou ook al wel gek zijn; ben nog nauwelijks gespierd). Wel over het vele sporten en weg zijn. We werken allebei 40u/wk. Hoe managen jullie dat?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 08:53 schreef BertV het volgende:
M'n vriendin klapte er laatst uit dat zo het zo wel goed is, en dat gespierder niet mooier is.![]()
Wat moet ik hier nu mee? Zal het te maken hebben dat ik toch wel veel avonden ff weg ben?![]()
Ben niet van plan om minder te trainen, maar dit motiveerde niet echt.
Eehm LedZep: niet iedereen geilt meer op een squat-rek dan op een mooie vrouw...quote:Op dinsdag 11 juli 2006 09:43 schreef LedZep het volgende:
[..]
Zet haar de deur uit. Training is het belangrijkste wat er is
![]()
Ik train maar 45 minuten tot een uur, 3 maal per week.quote:Op woensdag 12 juli 2006 12:46 schreef Videopac het volgende:
[..]
Hier nog geen klachten over te gespierd worden (zou ook al wel gek zijn; ben nog nauwelijks gespierd). Wel over het vele sporten en weg zijn. We werken allebei 40u/wk. Hoe managen jullie dat?
[..]
Ik train sowieso 4 x 1,5 uur. Daarnaast heb ik een vrij grote (niet gezamelijke) vriendengroep die ik niet wil verwaarlozen. En mag ik graag naar concerten of stampfeesten gaan.quote:Op woensdag 12 juli 2006 12:46 schreef Videopac het volgende:
[..]
Hier nog geen klachten over te gespierd worden (zou ook al wel gek zijn; ben nog nauwelijks gespierd). Wel over het vele sporten en weg zijn. We werken allebei 40u/wk. Hoe managen jullie dat?
[..]
Eehm LedZep: niet iedereen geilt meer op een squat-rek dan op een mooie vrouw...![]()
quote:Op woensdag 12 juli 2006 16:04 schreef J-Will het volgende:
Alleen m'n dinnetjes vindt het af en toe vervelend als ik om 9:00 m'n nest uit wil omdat het "dan niet zo druk is".
quote:Op woensdag 12 juli 2006 16:59 schreef J-Will het volgende:
neuje, ééntje is genoeg. Een hele lieve.
Monogamie is overrated.quote:Op woensdag 12 juli 2006 16:59 schreef J-Will het volgende:
neuje, ééntje is genoeg. Een hele lieve.
Lieve DakDuuf,quote:Op woensdag 12 juli 2006 22:00 schreef DakDuuf het volgende:
Euj luitjes, Even een kort vraagje tussen door. Laatst tijdens examen van mn pentiac training * vechtsport*, schouder uit de kom gehaald. Iemand sugesties om mijn schouder weer op oorlogs sterkte te krijgen?
greets DakDuuf
Jij isoleert niks? Zal je wel kleine armpjes hebbenquote:Op woensdag 12 juli 2006 22:41 schreef LedZep het volgende:
1. Deadlift
2. Squat
3. Push press
4. Clean
5. Military press
6. Pull up
7. Front squat
8. Bent row
9. Dips
10. Goodmorning
11. Incline bench press
De rest sucks