Hier nog geen klachten over te gespierd worden (zou ook al wel gek zijn; ben nog nauwelijks gespierd). Wel over het vele sporten en weg zijn. We werken allebei 40u/wk. Hoe managen jullie dat?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 08:53 schreef BertV het volgende:
M'n vriendin klapte er laatst uit dat zo het zo wel goed is, en dat gespierder niet mooier is.![]()
Wat moet ik hier nu mee? Zal het te maken hebben dat ik toch wel veel avonden ff weg ben?![]()
Ben niet van plan om minder te trainen, maar dit motiveerde niet echt.
Eehm LedZep: niet iedereen geilt meer op een squat-rek dan op een mooie vrouw...quote:Op dinsdag 11 juli 2006 09:43 schreef LedZep het volgende:
[..]
Zet haar de deur uit. Training is het belangrijkste wat er is
![]()
Ik train maar 45 minuten tot een uur, 3 maal per week.quote:Op woensdag 12 juli 2006 12:46 schreef Videopac het volgende:
[..]
Hier nog geen klachten over te gespierd worden (zou ook al wel gek zijn; ben nog nauwelijks gespierd). Wel over het vele sporten en weg zijn. We werken allebei 40u/wk. Hoe managen jullie dat?
[..]
Ik train sowieso 4 x 1,5 uur. Daarnaast heb ik een vrij grote (niet gezamelijke) vriendengroep die ik niet wil verwaarlozen. En mag ik graag naar concerten of stampfeesten gaan.quote:Op woensdag 12 juli 2006 12:46 schreef Videopac het volgende:
[..]
Hier nog geen klachten over te gespierd worden (zou ook al wel gek zijn; ben nog nauwelijks gespierd). Wel over het vele sporten en weg zijn. We werken allebei 40u/wk. Hoe managen jullie dat?
[..]
Eehm LedZep: niet iedereen geilt meer op een squat-rek dan op een mooie vrouw...![]()
quote:Op woensdag 12 juli 2006 16:04 schreef J-Will het volgende:
Alleen m'n dinnetjes vindt het af en toe vervelend als ik om 9:00 m'n nest uit wil omdat het "dan niet zo druk is".
quote:Op woensdag 12 juli 2006 16:59 schreef J-Will het volgende:
neuje, ééntje is genoeg. Een hele lieve.
Monogamie is overrated.quote:Op woensdag 12 juli 2006 16:59 schreef J-Will het volgende:
neuje, ééntje is genoeg. Een hele lieve.
Lieve DakDuuf,quote:Op woensdag 12 juli 2006 22:00 schreef DakDuuf het volgende:
Euj luitjes, Even een kort vraagje tussen door. Laatst tijdens examen van mn pentiac training * vechtsport*, schouder uit de kom gehaald. Iemand sugesties om mijn schouder weer op oorlogs sterkte te krijgen?
greets DakDuuf
Jij isoleert niks? Zal je wel kleine armpjes hebbenquote:Op woensdag 12 juli 2006 22:41 schreef LedZep het volgende:
1. Deadlift
2. Squat
3. Push press
4. Clean
5. Military press
6. Pull up
7. Front squat
8. Bent row
9. Dips
10. Goodmorning
11. Incline bench press
De rest sucks
Tijdens dl.quote:Op donderdag 13 juli 2006 09:21 schreef mister_popcorn het volgende:
Mr J, hoe is die wervel dan verschoven? Toch niet bij een oefening als squatten heh, dan ga ik namelijk helemaal twijfelen![]()
Mietjequote:Op donderdag 13 juli 2006 08:57 schreef Mr.J het volgende:
Gisteren lekker rug/traps getraint.
Begonnen met deadlifts. Na een zeer lange onderrugblessure (verschoven wervel) lijkt het nu weer de goede kant op te gaan. Kon 8x 150kg doen zonder pijn.
Ik wel 180+ willen proberen, maar dan zal je net zien dat het er weer inschiet.
Ben sinds vorige week weer biceps/ triceps aant trainen, daarvoor zo heel af en toe triceps, biceps misschien 2x in een half jaar gedaan ofzo. Ja, armen zijn tinyquote:Op donderdag 13 juli 2006 00:39 schreef Sloper het volgende:
[..]
Jij isoleert niks? Zal je wel kleine armpjes hebben![]()
daar gaat mijn vertrouwenquote:Op donderdag 13 juli 2006 09:28 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Tijdens dl.
Niet eens zwaar, 2e setje @ 130kg. 1 Seconde niet full focus op mijn houding en 'tik'.
Auwie.
hahaha, dat "soort mensen" hebben jullie nauwelijks in Frylan hehquote:Op donderdag 13 juli 2006 13:19 schreef LedZep het volgende:
Ook zoeen vage "allochtoon" die altijd een riem omheeft bij het trainen (ja, ook bij biceps en borst) helemaal gek worden toen hij mij zag deadliften *zonder* riem
![]()
Gyropractor om de boel weer recht te zetten.quote:Op donderdag 13 juli 2006 13:17 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
daar gaat mijn vertrouwen![]()
Hoe ben je er weer bovenop gekomen eigenlijk? speciale trainingen / fysio oid?
Maak setjes met 150kg, max laatste keer was 180, maar dat zal onderhand wel 190-200 zijn!quote:Op donderdag 13 juli 2006 13:32 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
hahaha, dat "soort mensen" hebben jullie nauwelijks in Frylan heh![]()
Morgen weer deadliften, en o'head presses. Kheb er zin an![]()
Op hoeveel kg zit je nou met DL eigenlijk Led? Ik heb laatst 130 kg 1 maal gedaan, zweet knalde eruit en me kop zo rood als een biet, maar wel vette shit![]()
same here ongvquote:Op donderdag 13 juli 2006 14:27 schreef J-Will het volgende:
ik kan 70 kg makkelijk voor 8 reps ofzo, denk dat ik 100 kg dan wel één keer omhoog krijg
Niks slecht aan, vergeleken met je deadlift goed in verhouding!quote:Op donderdag 13 juli 2006 17:55 schreef Tommy__ het volgende:
[..]
same here ongvwe zitten echt gelijk, benieuwd wie het snelst vorderd, hoe zit het met je BP? hier iets van een 65kg
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |