Met een beetje geluk zit ik zo rond de 1,9, ik weeg zelf 103 en ik kan wel 190-200 deadliften, enige probleem is dat 250 wel een hele magische grens is om te kunnen, dat kunnen niet echt veel mensjesquote:Op donderdag 13 juli 2006 18:21 schreef LedZep het volgende:
McGilles wat is jouw relatieve kracht op de deadlift (gewicht / lichaamsgewicht dus). Ik zit nu dus op 1.9x BW, als jij ook zo rond dat getal zit (weet niet hoe zwaar je bent namelijk) ben ik wel voor een wedstrijdje tot de 2.5x BW
(als anderen hetzelfde hebben als ik is dat ook goed natuurlijk. Ben wel toe aan een kleine contest)
Mooi, de contest begint dan vanaf nuquote:Op donderdag 13 juli 2006 18:26 schreef McGilles het volgende:
[..]
Met een beetje geluk zit ik zo rond de 1,9, ik weeg zelf 103 en ik kan wel 190-200 deadliften, enige probleem is dat 250 wel een hele magische grens is om te kunnen, dat kunnen niet echt veel mensjes
Als ik wil ben ik hier volgend jaar zomer wel!quote:Op donderdag 13 juli 2006 18:34 schreef LedZep het volgende:
Als ik mijn huidige BW behoudt zal ik dus 187,5kg moeten trekken. Reken dus op minstens 200 gezien verzwaring die noodzakelijk is. Hier ben ik (en jij ook) wel even zoet me
.
Je moet natuurlijk wel je max nemen...6*120 betekent ongeveer een max van 150kg, dat is dan al 1.5quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:53 schreef Genjuro het volgende:
ik trainde op 6*120 kilo met dl op het eind, dat is maar 1.2 dus...
Ik kon ms hoger maar ik had er geen behoefte aan, ik voelde dat mn rug het niet zo leuk meer begon te vinden(ik heb nog al een achteruitstekende kont, vrouwtjes vinden het,maar eigelijk heb ik gewoon een holle rug) trouwens lagen mn handen compleet open
Overgestapt naar clean&press van 60kilo, ik bouw zo wel op
Schema gemaakt voor de komende 12 weken startende met 14 augustus!quote:Op donderdag 13 juli 2006 21:24 schreef LedZep het volgende:
[..]
Je moet natuurlijk wel je max nemen...6*120 betekent ongeveer een max van 150kg, dat is dan al 1.5
Je wordt gewoon een hardhitterquote:Op donderdag 13 juli 2006 11:05 schreef McGilles het volgende:
Ik moet ook maar eens wat meer aandacht schenken aan de armpjes!
Zonder ooit echt isolatieoefeningen te hebben gedaan toch 44 cm
ps. Nu de tennisbaan op, kijken of dat nog werkt met mijn gewicht....
Maar Nadal is gezien zijn postuur zo'n 30kg lichterquote:Op donderdag 13 juli 2006 22:57 schreef Setambre het volgende:
[..]
Je wordt gewoon een hardhitter
Nadal is voor een tenniser enorm gespierd en is nog enorm snel op de baan
en ontzettend droog waardoor het er behoorlijk gespierd uitziet.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 00:32 schreef McGilles het volgende:
[..]
Maar Nadal is gezien zijn postuur zo'n 30kg lichter
Ben jij (en ook anderen) nou nooit bang dat je gewoon ontzettend fatzig wordt ??quote:Op donderdag 13 juli 2006 21:52 schreef LedZep het volgende:
September begin ik met voedingsschema van 5000kcals de dag. Dit kan nog leuk worden.
Nou...quote:Op vrijdag 14 juli 2006 09:28 schreef ConQuestador het volgende:
[..]
Ben jij (en ook anderen) nou nooit bang dat je gewoon ontzettend fatzig wordt ??
Ik heb in de 1,5 jaar dat ik nu train nog nooit meer gegeten vanwege het trainen, alleen maar minder en minder om dat klote vet maar weg te werken. Na de zomer wil ik eindelijk beginnen met echt spiermassa aan tezetten (en dus stevig vreten), maar ik ben stiekem toch wel erg bang dat ik meteen weer 15 kilo vet erbij krijg, waar ik vervolgens weer een jaar over doe om dat kwijt te raken![]()
![]()
Jij misschien, er zijn ook mensen die endo (/ meso) zijn....quote:Op vrijdag 14 juli 2006 09:33 schreef LedZep het volgende:
2. ik ben overwegend ectomorph
En wie ben je daar?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 15:56 schreef ATP het volgende:
jep hehe, ben hier nieuw, post zelf ook op DBB.
dat wordt dus een week lang totale stilte hiero, is wel goed ook, kan ik mooi studerenquote:Op zaterdag 15 juli 2006 09:43 schreef LedZep het volgende:
Jullie arme drommels zullen mij een week moeten missen, want ik leg de komende week op het strand (24:7 zegmaar). Tussendoor even tijd maken om in een of ander speeltuintje chin ups te doen, veel vreten en dan zien we daarna wel weer
Ben benieuwd hoeveel deeltjes we verder zijn als ik terugben
Chow!
hoeveel herexamens heb je?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:48 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
dat wordt dus een week lang totale stilte hiero, is wel goed ook, kan ik mooi studeren![]()
5!quote:
och ik heb er 11, valt nog meequote:Op zondag 16 juli 2006 11:19 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
5!![]()
Houdt 'n mens van de straat... (en van z'n vakantie)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |