Passieve partner is toch goed, dan moet je zelf al het werk doenquote:Op maandag 10 juli 2006 11:08 schreef BertV het volgende:
[..]
Ligt eraan of je een passieve partner hebt...![]()
En idd, ik heb bijv. slechte biceps en train deze met in het achterhoofd: "zal toch nooit wat worden"
Maar hee, het klinkt nu net alsof ik er geen lol in heb, en dat is natuurlijk niet zo.quote:Op maandag 10 juli 2006 11:32 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Dat moet je echt uit je hoofd zetten man, het trainen is ook voor een groot deel een mentaal iets. Je moet er voor gaan en doelen stellen en proberen die te halen.
ja daar gooi je ook makkelijker kilo's bij op dan met een barbelcurl.quote:Op maandag 10 juli 2006 11:40 schreef BertV het volgende:
[..]
Maar hee, het klinkt nu net alsof ik er geen lol in heb, en dat is natuurlijk niet zo.![]()
Doel "80kg wegen" is gehaald, mijn volgende doel is nog wat verder weg, 100kg bankdrukken. Zit nu op 90kg. Vooral met bankdrukken is het heel duidelijk dat het voor een groot deel tussen de oren zit.
Met de barbel curl is het ook makkelijker om te zeggen: "oef, gaat niet..."quote:Op maandag 10 juli 2006 11:46 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
ja daar gooi je ook makkelijker kilo's bij op dan met een barbelcurl.
Oh ja btw, als je je doelen haalt zijn ze niet hoog genoeg. Altijd hogere doelen stellen dan mogelijk is (over een bepaalde periode). Neem dus als doel 140kg bench voor het eind van het jaar ofzo en train de tering uit je lichaam om dat te bereiken / benaderen.quote:Op maandag 10 juli 2006 11:40 schreef BertV het volgende:
[..]
Maar hee, het klinkt nu net alsof ik er geen lol in heb, en dat is natuurlijk niet zo.![]()
Doel "80kg wegen" is gehaald, mijn volgende doel is nog wat verder weg, 100kg bankdrukken. Zit nu op 90kg. Vooral met bankdrukken is het heel duidelijk dat het voor een groot deel tussen de oren zit.
Smalle barbell curls zijn voor de binnenkantquote:Op maandag 10 juli 2006 12:41 schreef Mr.J het volgende:
Vanavond triceps/biceps.
Ik dacht zelf aan het volgende:
- Barbell curl smal pakken (buitenkant biceps)
- Isolatie dumbbell curl
- Hammer curl
Zie ik toch heel anders. Als ik telkens doelen ga stellen en ik zou ze niet halen zou ik me een lozer gaan voelen en ik probeer een winnaar te zijn/wordenquote:Op maandag 10 juli 2006 12:40 schreef LedZep het volgende:
[..]
Oh ja btw, als je je doelen haalt zijn ze niet hoog genoeg. Altijd hogere doelen stellen dan mogelijk is (over een bepaalde periode). Neem dus als doel 140kg bench voor het eind van het jaar ofzo en train de tering uit je lichaam om dat te bereiken / benaderen.
Zoiets werkt bij mij alleen als ik ook WEET dat het mogelijk is.quote:Op maandag 10 juli 2006 12:40 schreef LedZep het volgende:
[..]
Neem dus als doel 140kg bench voor het eind van het jaar ofzo en train de tering uit je lichaam om dat te bereiken / benaderen.
quote:Op maandag 10 juli 2006 17:17 schreef ivosnivo het volgende:
Net quads wezen trainen, kan in me sportschool in groningen niet squaten bij gebrek aan een rek waar de stang in ligt. Dus voor de verandering maar is wezen legpressen. Had alle schijven die erop pasten erop gelegd en kwam op 355 kilo uit (bij gebrek aan grote schijven er dus ook kleine op gedaan). 3 x 8 reps gedaan![]()
Hammer curls zijn idd goede oefeningen voor de tricepsquote:Op maandag 10 juli 2006 12:41 schreef Mr.J het volgende:
Vanavond triceps/biceps.
Ik dacht zelf aan het volgende:
- Barbell curl smal pakken (buitenkant biceps)
- Isolatie dumbbell curl
- Hammer curl
Doe je ook niet.quote:Op maandag 10 juli 2006 18:24 schreef Sjaak-Banaan het volgende:
[..]
Hammer curls zijn idd goede oefeningen voor de triceps![]()
Nooit geweten dat als je de barbell small pakt je meer de buitenkant van de bicpes aanspreekt.
Waar woon je? Misschien kan ik je helpen.quote:Op maandag 10 juli 2006 18:23 schreef J-Will het volgende:
Nice one ivosnivo
zometeen effe squat, biceps en triceps omdat ik per se even wil gaan trainen maar geen zin heb echt heel serieus aan de gang te gaan. Squats beginnen eindelijk ergens op te lijken, ik hoop over twee maanden met perfecte vorm full te squatten en aan beide kanten 15 kg te hebben hangen. Mot lukken lijkt me. Ik heb nog steeds het idee dat het echt iets in de heupen is. Ik deadlift met gemak 80 kg en denk zelfs meer, maar ik squat net 40 voor enkele reps.
Buitenkant dacht ik.quote:Op maandag 10 juli 2006 12:42 schreef LedZep het volgende:
[..]
Smalle barbell curls zijn voor de binnenkant![]()
Edit: zou dus als eerste oefening Incline DB curls of wide grip barbell curls nemen.
omgeving Eindhovenquote:Op maandag 10 juli 2006 18:31 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Waar woon je? Misschien kan ik je helpen.
Ah, tnx.quote:Op maandag 10 juli 2006 18:58 schreef LedZep het volgende:
You're lucky:
http://forum.dutchbodybui(...)enkant-biceps-54480/
Lekker, spieren zijn weer goed zuurquote:Op maandag 10 juli 2006 21:25 schreef LedZep het volgende:
Hoe ging de training?
Heerlijk.quote:Op maandag 10 juli 2006 21:25 schreef LedZep het volgende:
Hoe ging de training?
Zet haar de deur uitquote:Op dinsdag 11 juli 2006 08:53 schreef BertV het volgende:
M'n vriendin klapte er laatst uit dat zo het zo wel goed is, en dat gespierder niet mooier is.![]()
Wat moet ik hier nu mee? Zal het te maken hebben dat ik toch wel veel avonden ff weg ben?![]()
Ben niet van plan om minder te trainen, maar dit motiveerde niet echt.
Niks van aantrekken. Ik hoor best vaak dat mensen zeggen "je moet niet groter worden he". Gewoon nee is goed zeggen en er niet verder op in gaan.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 08:53 schreef BertV het volgende:
M'n vriendin klapte er laatst uit dat zo het zo wel goed is, en dat gespierder niet mooier is.![]()
Wat moet ik hier nu mee? Zal het te maken hebben dat ik toch wel veel avonden ff weg ben?![]()
Ben niet van plan om minder te trainen, maar dit motiveerde niet echt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |