abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39627477
Mocht Bushranger zich toch willen laten overhalen:

1.
Squat
Bench press
Goodmorning
Chin up

2.
Deadlift
Military press / Push press
Front squat
Bent row

Elke training kunnen er een stuk of 2 isolatieoefeningen toegevoegd worden (e.g. op dag 1 tricep extension en side raises; op dag 2 barbell curl en shrugs)
Hoeft niet veel aandacht aan armen besteedt te worden, een stuk of 3-4 sets tot failure is genoeg gezien de hoeveelheid compound.
  zaterdag 8 juli 2006 @ 16:16:03 #77
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_39634619
tvp

groetjes aan LedZep
pi_39634639
Ik zie nu net pas dat er al bijna 2 maanden terug speciaal voor mij een powerliftingtopic is geopend . Doeg, ik ga verhuizen, vieze bodybuilders
  zaterdag 8 juli 2006 @ 16:46:39 #79
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_39635423
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 16:17 schreef LedZep het volgende:
Ik zie nu net pas dat er al bijna 2 maanden terug speciaal voor mij een powerliftingtopic is geopend . Doeg, ik ga verhuizen, vieze bodybuilders
Bij deze is dit dus je laatste post in deze topic reeks?
Godfather Bodybuilding topic reeks
pi_39635598
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 16:46 schreef Mr.J het volgende:

[..]

Bij deze is dit dus je laatste post in deze topic reeks?
Hmm dat soort uitspraken zal ik niet doen, want straks doe ik hetzelfde als jij (eerst zeggen dat je hier niks meer te zoeken hebt en dan een tijdje later weer terug komen uithuilen )
  zaterdag 8 juli 2006 @ 16:55:11 #81
23604 J-Will
Hou je klep dicht!
pi_39635678

Dus voortaan moet ik met mijn squat-vraagjes etc. daar terecht? vond een centraal topic toch handiger moet ik zeggen.
Anders krèdde een poar patse!
met dank aan SF
http://nba-fan.blogspot.com
  zaterdag 8 juli 2006 @ 16:57:38 #82
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_39635746
Het is 1 grote zwijnenstal joh, fitnesstopic, BB-topic, powerlifting-topic, en dan ook nog van die thematopics...

Vrij onhandig
  zaterdag 8 juli 2006 @ 18:08:19 #83
37305 BushRanger
in Wellington
pi_39637643
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 09:27 schreef ivosnivo het volgende:
Borst schouders triceps
Benen rug biceps

Benen schouders triceps
Rug borst biceps

Lijkt me wel zwaar maar je moet ff kijken of je of 2 dagen achter elkaar traint anders zou ik voor training 1 gaan. Gewoon doen wat jou het best bevalt.
Die bovenste bevalt me wel. Zo lang hoef ik dan toch nog niet in de gym te zitten. Ben nu meestal in zo'n 50 minuten klaar, met twee spiergroepen. Als ik er een toevoeg, stel dat ik dan op 1 uur 15 minuten uitkom, dan zit ik toch nog redelijk goed!
  zaterdag 8 juli 2006 @ 18:11:17 #84
37305 BushRanger
in Wellington
pi_39637699
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 09:53 schreef ivosnivo het volgende:
Kun je niet beter elke spiergroep trainen en dat 2 keer per week doen? Zoiets kan ook wel werken voor een tijdje misschien.
Het gaat wel tot april duren voor ik weer normaal kan trainen. Ik rijd namelijk omhoog naar Alaska en dan naar beneden naar Panama. Het trainen gaat dus gebeuren als ik ergens ben waar een gym is. Wat toch wel vrij regelmatig zal zijn.

Helaas moet ik dus die hardcore gym waar ik nu train opgeven. 3 squatrekken, dumbells tot 200lbs, geen tv's, geen tijdschriftlezende vrouwen die halfwas cardio doen, techno en hardhouse uit de speakers en anders heavy metal.... pff wat een gym was dat
pi_39637927
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 16:57 schreef Omnifacer het volgende:
Het is 1 grote zwijnenstal joh, fitnesstopic, BB-topic, powerlifting-topic, en dan ook nog van die thematopics...

Vrij onhandig
Helemaal mee eens. Jammergenoeg beginnen mensen als ivosnivo en MrJ al te janken als ze iets anders dan "splitschema" horen, want "de toppers doen het ook zo"
pi_39637969
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 18:11 schreef BushRanger het volgende:

[..]

Het gaat wel tot april duren voor ik weer normaal kan trainen. Ik rijd namelijk omhoog naar Alaska en dan naar beneden naar Panama. Het trainen gaat dus gebeuren als ik ergens ben waar een gym is. Wat toch wel vrij regelmatig zal zijn.
nou ben ik toch wel nieuwsgierig geworden, wat doe jij toch allemaal daaro?
En hoelang zit jij daar al wel niet dan, al vrij lang of niet?
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
  zaterdag 8 juli 2006 @ 18:32:21 #87
37305 BushRanger
in Wellington
pi_39638117
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 18:23 schreef mister_popcorn het volgende:

[..]

nou ben ik toch wel nieuwsgierig geworden, wat doe jij toch allemaal daaro?
En hoelang zit jij daar al wel niet dan, al vrij lang of niet?
Ok, in het kort... Ik ben een jaar in Canada via een Working Holiday Visa (vanaf september 2005). Ben begonnen in Montreal, ben toen naar het westen gegaan naar de Rockies waar ik zes maanden gewerkt heb. Nu heb ik net een maand in Edmonton gewerkt. Volgende week zal ik de poolcirkel binnen rijden naar Inuvik in de Northwest Territories. Dan naar Alaska, waar ik ook ver naar het noorden wil gaan. Daarna blijf ik ongeveer de Panamerican Highway volgen via de USA, Mexica, Guatamala, Belize, Honduras, El Salvador, Nicaragua, Costa Rica en dan Panama.

Ik kan het iedereen aanraden om zoiets te doen, het is erg leuk. Ik ontmoet superveel mensen en je ziet ook veel. Ik kende praktisch niemand in Canada en nu zit ik al een maand bij mensen in huis die me gewoon uitgenodigd hebben, terwijl ze me amper kennen. Het is alleen wel aardig verslavend, dit is de derde keer dat ik een flinke reis maak.
pi_39638145
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 18:32 schreef BushRanger het volgende:

[..]

Ok, in het kort... Ik ben een jaar in Canada via een Working Holiday Visa (vanaf september 2005). Ben begonnen in Montreal, ben toen naar het westen gegaan naar de Rockies waar ik zes maanden gewerkt heb. Nu heb ik net een maand in Edmonton gewerkt. Volgende week zal ik de poolcirkel binnen rijden naar Inuvik in de Northwest Territories. Dan naar Alaska, waar ik ook ver naar het noorden wil gaan. Daarna blijf ik ongeveer de Panamerican Highway volgen via de USA, Mexica, Guatamala, Belize, Honduras, El Salvador, Nicaragua, Costa Rica en dan Panama.

Ik kan het iedereen aanraden om zoiets te doen, het is erg leuk. Ik ontmoet superveel mensen en je ziet ook veel. Ik kende praktisch niemand in Canada en nu zit ik al een maand bij mensen in huis die me gewoon uitgenodigd hebben, terwijl ze me amper kennen. Het is alleen wel aardig verslavend, dit is de derde keer dat ik een flinke reis maak.
Dit soort posts maken het bodybuildingtopic weer leuk
  zaterdag 8 juli 2006 @ 18:35:14 #89
37305 BushRanger
in Wellington
pi_39638171
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 18:34 schreef LedZep het volgende:

[..]

Dit soort posts maken het bodybuildingtopic weer leuk
Dank je!
  zaterdag 8 juli 2006 @ 18:38:43 #90
19479 Mr.J
pi_39638239
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 16:52 schreef LedZep het volgende:

[..]

Hmm dat soort uitspraken zal ik niet doen, want straks doe ik hetzelfde als jij (eerst zeggen dat je hier niks meer te zoeken hebt en dan een tijdje later weer terug komen uithuilen )
Ik had ook bar weinig te zoeken hier. De enige reden waarom ik weer meepost is dat de powelifting indoctriniatie wat minder is geworden. Er is weer ruimte tot het bespreken van normale trainingsschema's ipv de 54x per week squat&deadlift schema's.

En mij zal je niet snel ergens zien uithuilen hoor.
  zaterdag 8 juli 2006 @ 18:39:55 #91
19479 Mr.J
pi_39638260
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 18:21 schreef LedZep het volgende:

[..]

Helemaal mee eens. Jammergenoeg beginnen mensen als ivosnivo en MrJ al te janken als ze iets anders dan "splitschema" horen, want "de toppers doen het ook zo"
Niet de boel omdraaien kerel, dat siert je niet.
  zaterdag 8 juli 2006 @ 18:41:46 #92
19479 Mr.J
pi_39638299
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 16:57 schreef Omnifacer het volgende:

Vrij onhandig
't Fitnesstopic is dood, het powerlifting topic is een geintje en ik heb geen idee wat voor thematopics je bedoeld.

Als de moderators hier de splitsing tussen fitness en bb'ing weghalen heb je gewoon 1 mooi centraal topic waar alles besproken kan worden.
pi_39638432
MRJ IK MIS HET TOPIC ZO MAG IK WEER TURUG KOMEN HIER?!!11
  zaterdag 8 juli 2006 @ 18:55:05 #94
19479 Mr.J
pi_39638560
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 18:48 schreef LedZep het volgende:
MRJ IK MIS HET TOPIC ZO MAG IK WEER TURUG KOMEN HIER?!!11
Jij wel, maar dat weet je.
pi_39645133
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 18:32 schreef BushRanger het volgende:

[..]

Ok, in het kort... .
vette shit man
Wat voor baantjes heb je gehad dan? En mij lijkt het ook echt wel gaaf om zoiets te doen, maar ja, eerst de studie maar 's afmaken...

Ontopic maar weer, ik heb echt zin om te trainen weer, wil eindelijk eens beginnen met de Romanian Deadlift, volgens mij moet dat flink helpen bij een normale deadlift en een squat.

Ow ja, vandaag nog iets moois gevonden op het net (en weer kwijtgeraakt ook btw ), maar het heette de sawpress. Voor de schouders, en is best een leuke.

En nog wat leesvoer
http://www.deepsquatter.com/strength/archives/hanna13.htm
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
pi_39645645
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 23:31 schreef mister_popcorn het volgende:

[..]
Ow ja, vandaag nog iets moois gevonden op het net (en weer kwijtgeraakt ook btw ), maar het heette de sawpress. Voor de schouders, en is best een leuke.

http://www.bodybuilding.com/fun/exercises.php?Real_New=%3C%3D+7&start=30&Name=&MainMuscle=Shoulders&Equip=&Isolation=&order=Name
  zaterdag 8 juli 2006 @ 23:55:33 #97
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_39645905
O.a. voeding, er is nog meer versnipperde info. Anyway, lekker belangrijk allemaal.

Ik heb een anatomieboek gekocht waarin een hoop oefeningen staan, na mijn laatste tentamen ga ik me er eens in verdiepen, zodat ik eindelijk écht kan gaan trainen
pi_39647526
Vandaag buik getraint met 40 kilo (sit-ups op zo'n bankje) heeerlijk is voor herhaling vatbaar.. overmorgen weer aan de gang. Morgen is mn borst en benen aan de beurt, krijg er zin in
A fish may fall in love with a bird, but where will they build their nest?
  zondag 9 juli 2006 @ 12:09:32 #99
23604 J-Will
Hou je klep dicht!
pi_39655014
Ik ga straks weer freestylen. In ieder geval squatten en incline dumbell benchen. Toch wel mijn 2 favo oefeningen denk ik
Anders krèdde een poar patse!
met dank aan SF
http://nba-fan.blogspot.com
  zondag 9 juli 2006 @ 19:09:25 #100
37305 BushRanger
in Wellington
pi_39665905
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 23:31 schreef mister_popcorn het volgende:

[..]

vette shit man
Wat voor baantjes heb je gehad dan? En mij lijkt het ook echt wel gaaf om zoiets te doen, maar ja, eerst de studie maar 's afmaken...
Je moet niet te kieskeurig zijn met het werk dat je wil aanpakken. Hier in Canada heb ik geluk gehad, ik heb gewerkt in een chocolade/souvenierwinkel en heb geleerd om chocolade en fudge te maken. Daarna kon ik in de bakkerij van een supermarkt aan de gang, waar ze dat wilde opstarten en verdiende dus lekker. Maar ik heb in Australië ook afgewassen, verhuisd, dak gerepareerd en ik ben zelfs cowboy geweest. Je kan dus van alles tegen komen! Studie afmaken is wel goed hoor, heb ik ook eerst gedaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')