Bij deze is dit dus je laatste post in deze topic reeks?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 16:17 schreef LedZep het volgende:
Ik zie nu net pas dat er al bijna 2 maanden terug speciaal voor mij een powerliftingtopic is geopend. Doeg, ik ga verhuizen, vieze bodybuilders
![]()
Hmm dat soort uitspraken zal ik niet doen, want straks doe ik hetzelfde als jij (eerst zeggen dat je hier niks meer te zoeken hebt en dan een tijdje later weer terug komen uithuilenquote:Op zaterdag 8 juli 2006 16:46 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Bij deze is dit dus je laatste post in deze topic reeks?![]()
Die bovenste bevalt me wel. Zo lang hoef ik dan toch nog niet in de gym te zitten. Ben nu meestal in zo'n 50 minuten klaar, met twee spiergroepen. Als ik er een toevoeg, stel dat ik dan op 1 uur 15 minuten uitkom, dan zit ik toch nog redelijk goed!quote:Op zaterdag 8 juli 2006 09:27 schreef ivosnivo het volgende:
Borst schouders triceps
Benen rug biceps
Benen schouders triceps
Rug borst biceps
Lijkt me wel zwaar maar je moet ff kijken of je of 2 dagen achter elkaar traint anders zou ik voor training 1 gaan. Gewoon doen wat jou het best bevalt.
Het gaat wel tot april duren voor ik weer normaal kan trainen. Ik rijd namelijk omhoog naar Alaska en dan naar beneden naar Panama. Het trainen gaat dus gebeuren als ik ergens ben waar een gym is. Wat toch wel vrij regelmatig zal zijn.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 09:53 schreef ivosnivo het volgende:
Kun je niet beter elke spiergroep trainen en dat 2 keer per week doen? Zoiets kan ook wel werken voor een tijdje misschien.
Helemaal mee eens. Jammergenoeg beginnen mensen als ivosnivo en MrJ al te janken als ze iets anders dan "splitschema" horen, want "de toppers doen het ook zo"quote:Op zaterdag 8 juli 2006 16:57 schreef Omnifacer het volgende:
Het is 1 grote zwijnenstal joh, fitnesstopic, BB-topic, powerlifting-topic, en dan ook nog van die thematopics...
Vrij onhandig
nou ben ik toch wel nieuwsgierig geworden, wat doe jij toch allemaal daaro?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 18:11 schreef BushRanger het volgende:
[..]
Het gaat wel tot april duren voor ik weer normaal kan trainen. Ik rijd namelijk omhoog naar Alaska en dan naar beneden naar Panama. Het trainen gaat dus gebeuren als ik ergens ben waar een gym is. Wat toch wel vrij regelmatig zal zijn.
Ok, in het kort... Ik ben een jaar in Canada via een Working Holiday Visa (vanaf september 2005). Ben begonnen in Montreal, ben toen naar het westen gegaan naar de Rockies waar ik zes maanden gewerkt heb. Nu heb ik net een maand in Edmonton gewerkt. Volgende week zal ik de poolcirkel binnen rijden naar Inuvik in de Northwest Territories. Dan naar Alaska, waar ik ook ver naar het noorden wil gaan. Daarna blijf ik ongeveer de Panamerican Highway volgen via de USA, Mexica, Guatamala, Belize, Honduras, El Salvador, Nicaragua, Costa Rica en dan Panama.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 18:23 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
nou ben ik toch wel nieuwsgierig geworden, wat doe jij toch allemaal daaro?
En hoelang zit jij daar al wel niet dan, al vrij lang of niet?
Dit soort posts maken het bodybuildingtopic weer leukquote:Op zaterdag 8 juli 2006 18:32 schreef BushRanger het volgende:
[..]
Ok, in het kort... Ik ben een jaar in Canada via een Working Holiday Visa (vanaf september 2005). Ben begonnen in Montreal, ben toen naar het westen gegaan naar de Rockies waar ik zes maanden gewerkt heb. Nu heb ik net een maand in Edmonton gewerkt. Volgende week zal ik de poolcirkel binnen rijden naar Inuvik in de Northwest Territories. Dan naar Alaska, waar ik ook ver naar het noorden wil gaan. Daarna blijf ik ongeveer de Panamerican Highway volgen via de USA, Mexica, Guatamala, Belize, Honduras, El Salvador, Nicaragua, Costa Rica en dan Panama.
Ik kan het iedereen aanraden om zoiets te doen, het is erg leuk. Ik ontmoet superveel mensen en je ziet ook veel. Ik kende praktisch niemand in Canada en nu zit ik al een maand bij mensen in huis die me gewoon uitgenodigd hebben, terwijl ze me amper kennen. Het is alleen wel aardig verslavend, dit is de derde keer dat ik een flinke reis maak.
Dank je!quote:Op zaterdag 8 juli 2006 18:34 schreef LedZep het volgende:
[..]
Dit soort posts maken het bodybuildingtopic weer leuk![]()
![]()
Ik had ook bar weinig te zoeken hier. De enige reden waarom ik weer meepost is dat de powelifting indoctriniatie wat minder is geworden. Er is weer ruimte tot het bespreken van normale trainingsschema's ipv de 54x per week squat&deadlift schema's.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 16:52 schreef LedZep het volgende:
[..]
Hmm dat soort uitspraken zal ik niet doen, want straks doe ik hetzelfde als jij (eerst zeggen dat je hier niks meer te zoeken hebt en dan een tijdje later weer terug komen uithuilen)
Niet de boel omdraaien kerel, dat siert je niet.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 18:21 schreef LedZep het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Jammergenoeg beginnen mensen als ivosnivo en MrJ al te janken als ze iets anders dan "splitschema" horen, want "de toppers doen het ook zo"![]()
't Fitnesstopic is dood, het powerlifting topic is een geintje en ik heb geen idee wat voor thematopics je bedoeld.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 16:57 schreef Omnifacer het volgende:
Het is 1 grote zwijnenstal joh, fitnesstopic, BB-topic, powerlifting-topic, en dan ook nog van die thematopics...
Vrij onhandig
Jij wel, maar dat weet je.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 18:48 schreef LedZep het volgende:
MRJ IK MIS HET TOPIC ZO MAG IK WEER TURUG KOMEN HIER?!!11
vette shit manquote:
quote:Op zaterdag 8 juli 2006 23:31 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
Ow ja, vandaag nog iets moois gevonden op het net (en weer kwijtgeraakt ook btw), maar het heette de sawpress. Voor de schouders, en is best een leuke.
http://www.bodybuilding.com/fun/exercises.php?Real_New=%3C%3D+7&start=30&Name=&MainMuscle=Shoulders&Equip=&Isolation=&order=Name
Je moet niet te kieskeurig zijn met het werk dat je wil aanpakken. Hier in Canada heb ik geluk gehad, ik heb gewerkt in een chocolade/souvenierwinkel en heb geleerd om chocolade en fudge te maken. Daarna kon ik in de bakkerij van een supermarkt aan de gang, waar ze dat wilde opstarten en verdiende dus lekker. Maar ik heb in Australië ook afgewassen, verhuisd, dak gerepareerd en ik ben zelfs cowboy geweest. Je kan dus van alles tegen komen! Studie afmaken is wel goed hoor, heb ik ook eerst gedaan.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 23:31 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
vette shit man![]()
Wat voor baantjes heb je gehad dan? En mij lijkt het ook echt wel gaaf om zoiets te doen, maar ja, eerst de studie maar 's afmaken...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |