Omdat ik jarig ben?quote:
Er stond eerst 9 juli in je profiel, hansworst.quote:Op woensdag 5 juli 2006 22:14 schreef Dizer het volgende:
[..]
Omdat ik jarig ben?
I K - B E N - J A R I G
Snap je het nu wel?
HELEMAAL NIET WAARquote:Op woensdag 5 juli 2006 22:14 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Er stond eerst 9 juli in je profiel, hansworst.
Godver.. komt het vrouwtje weer alles verpesten.quote:Op woensdag 5 juli 2006 22:16 schreef babette21 het volgende:
ik ben helemaal niet voor Frankrijk...
en Diz, jij bent toch in augustus of september jarig?![net als ons kind
]
Tjah.. je zat er idd aardig in de buurt... alleen je haalde dus 7 en 9 door elkaar. Vieze vuile oneven-getallen barbaar! Ik ga het Arcee vertellenquote:
3 juli!!!!quote:Op woensdag 5 juli 2006 22:19 schreef babette21 het volgende:
oh wacht, 5 juli.... Tom Cruise, isn't it?!
Nee, die was een paar dagen geleden jarig. En toen zei ik nog: "Dizer, moet jij niet even met je kloon gaan posten, want hij is jarig!quote:Op woensdag 5 juli 2006 22:19 schreef babette21 het volgende:
oh wacht, 5 juli.... Tom Cruise, isn't it?!
quote:Op woensdag 5 juli 2006 22:16 schreef Dizer het volgende:
Godver.. komt het vrouwtje weer alles verpesten.
7 september dus
** pakt roosterquote:Op woensdag 5 juli 2006 22:21 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik had eerst alleen september staan, maar om mezelf in te dekken heb ik augustus er maar bij gezet
even wat anders: weet jij al wat over 20/7????
of wil je nu uberhaupt niet meer, omdat je gisteren al stiekem hebt geminimeet??![]()
[
]
hé wat goed!!! zullen we 'm dan gewoon vast zetten?quote:Op woensdag 5 juli 2006 22:25 schreef Dizer het volgende:
** roostervrije dag
quote:Op woensdag 5 juli 2006 22:28 schreef babette21 het volgende:
[..]
hé wat goed!!! zullen we 'm dan gewoon vast zetten?
en iedereen die verder óók kan is uiteraard ook van harte welkom, toch!?!
Is dat niet een toekomst foto van de zoon van Angelina Joli en Brad Pittquote:Op woensdag 5 juli 2006 22:29 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[afbeelding]
Geef me eens een lekker kusje, Dizer!
Rene Kleinquote:Op woensdag 5 juli 2006 22:30 schreef babette21 het volgende:
[..]
wat 'n eng mager hoofd
hij doet me aan Rene - Mister Blue - Klein denken![]()
![]()
quote:Op woensdag 5 juli 2006 22:30 schreef Dizer het volgende:
[..]
Is dat niet een toekomst foto van de zoon van Angelina Joli en Brad Pitt
Dat is was Rene Klijn!quote:Op woensdag 5 juli 2006 22:30 schreef babette21 het volgende:
[..]
wat 'n eng mager hoofd
hij doet me aan Rene - Mister Blue - Klein denken![]()
![]()
* pakt agenda en noteert....quote:
wat dan??quote:Trouwens... je hebt iets gemist
1. 15.40 dat wordt dus maar een half dagjequote:Op woensdag 5 juli 2006 22:33 schreef babette21 het volgende:
[..]
* pakt agenda en noteert....
ik moet om 15.40 uur in 't ziekenhuis zijn, dus 't wordt dan begin van de avond...
[..]
wat dan??
Tsja, we hadden het net al over René Klijn.quote:
Waarom denk je dat ik die binnenkomer gebruik?quote:Op woensdag 5 juli 2006 22:36 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Tsja, we hadden het net al over René Klijn.
Ieeeuwquote:Op woensdag 5 juli 2006 22:35 schreef Bupatih het volgende:
[afbeelding]![]()
![]()
pberends, dit vraagt om een ONZ/Photoshop-topic!
quote:
ach welnee, ik ben in 'n uurtje in A'dam [maar om file te vermijden ga ik liever iets later]...quote:
wat dóe je met me.....quote:
.... en tot zover Dizers bijdrage aan de "vrij veilig of vrij niet"-campagnequote:Op woensdag 5 juli 2006 22:40 schreef Dizer het volgende:
Iemand die ik ken die heeft net te horen gekregen dat ie aids heeft
Majah.. eigen schuld
Hij neukte echt met iedere gozer dat ie maar wou... zonder ooit een condoom te gebruiken
En waar maak ik me zo druk om...Heb hem nooit echt helemaal gemogen en zo.
Alleen... de andere mensen die hij aids heeft gegeven.. is ook best triest.. hoewel.. ook hun schuld![]()
Hmmm ja, aan de ene kant is het 'lullig', maar het risico is in de homoscene best wel aanwezig afaik...quote:Op woensdag 5 juli 2006 22:40 schreef Dizer het volgende:
[..]
Iemand die ik ken die heeft net te horen gekregen dat ie aids heeft
Majah.. eigen schuld
Hij neukte echt met iedere gozer dat ie maar wou... zonder ooit een condoom te gebruiken
En waar maak ik me zo druk om...Heb hem nooit echt helemaal gemogen en zo.
Alleen... de andere mensen die hij aids heeft gegeven.. is ook best triest.. hoewel.. ook hun schuld![]()
Het is gewoon zo en heel simpel eigenlijk:quote:Op woensdag 5 juli 2006 22:45 schreef babette21 het volgende:
[..]
.... en tot zover Dizers bijdrage aan de "vrij veilig of vrij niet"-campagne
Dus hij wilde jou niet, aangezien jij het niet met hem gedaan hebt......of...of?quote:Op woensdag 5 juli 2006 22:40 schreef Dizer het volgende:
Hij neukte echt met iedere gozer dat ie maar wou...
Ik deed soms best gemeen tegen hemquote:Op woensdag 5 juli 2006 22:49 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dus hij wilde jou niet, aangezien jij het niet met hem gedaan hebt......of...of?
Zoals? Gaatjes prikken in z'n condooms?quote:
quote:Op woensdag 5 juli 2006 22:48 schreef Dizer het volgende:
Heb je aids omdat je geen condoompje wilt en lekker erop los gaat -> Muwhahaha
hihihiquote:Op woensdag 5 juli 2006 22:51 schreef Bupatih het volgende:
Zoals? Gaatjes prikken in z'n condooms?
quote:Op woensdag 5 juli 2006 22:51 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Onweerquote:Op woensdag 5 juli 2006 23:03 schreef babette21 het volgende:
't schijnt vannacht keihard te gaan onweren.... misschien toch maar de ramen dichtdoen
Ik hoop het!quote:Op woensdag 5 juli 2006 23:03 schreef babette21 het volgende:
't schijnt vannacht keihard te gaan onweren.... misschien toch maar de ramen dichtdoen
jaja erg leuk.....quote:
Is dat een verborgen boodschap?quote:Op woensdag 5 juli 2006 23:05 schreef babette21 het volgende:
[..]
jaja erg leuk.....
mits 't ver weg is ['t lijkt hier altijd precies boven míjn huis te hangen] óf er iemand naast me ligt om tegen aan te kruipen![]()
ach als jij 't zo wil opvattenquote:
Ieeekquote:Op woensdag 5 juli 2006 23:09 schreef babette21 het volgende:
shit shit shit, bedenk me nu dat ik nog werk voor moet bereiden voor morgen ochtend![]()
zeg dat.... maar ik kan snel lezen, dus dat scheeltquote:
Whehehe, BVO is zwaar gedisst doordat ze die ava erbij zettequote:
quote:
quote:Op woensdag 5 juli 2006 22:51 schreef Bupatih het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 5 juli 2006 23:09 schreef babette21 het volgende:
shit shit shit, bedenk me nu dat ik nog werk voor moet bereiden voor morgen ochtend![]()
ik ben alweer bij...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.what else is new
ik denk dat ik maar 's ga tukken![]()
quote:Op woensdag 5 juli 2006 23:19 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik ben alweer bij...''s'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.what else is new
ik denk dat ik maar 's ga tukkenMijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
Smegmahoerquote:
Smegmahoerquote:
quote:
Hoor wie het zeggen!quote:
is is foutquote:Op woensdag 5 juli 2006 23:21 schreef Svensational het volgende:
''s'
hoe stom is 't dat ik weet welk nummer je bedoeldquote:Op woensdag 5 juli 2006 23:25 schreef Airelle het volgende:
Ohhhh ohhhh aaaah die hoooo. Lekker nummer.
Seriouslyquote:Op woensdag 5 juli 2006 23:26 schreef babette21 het volgende:
[..]
is is fout
eens is goed
's is ook goed
Ik weet het niet en iets zegt mij dat ik dat beter zo kan houdenquote:Op woensdag 5 juli 2006 23:26 schreef babette21 het volgende:
[..]
hoe stom is 't dat ik weet welk nummer je bedoeld![]()
Ik weet het niet en iets zegt mij dat ik dat beter zo kan houdenquote:Op woensdag 5 juli 2006 23:26 schreef babette21 het volgende:
[..]
Helemaal niet stomquote:Op woensdag 5 juli 2006 23:26 schreef babette21 het volgende:
[..]
nee, 't is precies andersom....quote:
quote:Op woensdag 5 juli 2006 23:27 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik weet het niet en iets zegt mij dat ik dat beter zo kan houden![]()
Hoor wie het zeggen!quote:Op woensdag 5 juli 2006 23:28 schreef Zhensational het volgende:
[..]
Ik weet het niet en iets zegt mij dat ik dat beter zo kan houden
zet jij nou maar gewoon 20/7 in je agenda, dan gaan we 'n borrel pakkenquote:Op woensdag 5 juli 2006 23:27 schreef Zhenar het volgende:
Ik weet het niet en iets zegt mij dat ik dat beter zo kan houden![]()
Ik. Was. Serieus.quote:Op woensdag 5 juli 2006 23:29 schreef babette21 het volgende:
[..]
nee, 't is precies andersom....
listen you bitch... jíj doet alsof ik 't fout heb, dus nu moet je niet de smart-ass gaan lopen uithangen he...
en nu is 't klaar, want nu ga ik tukken........![]()
heus waar??quote:
nou, da's dan wel weer lief, dat jij dat weet enzo...quote:Daarom gebruikte ik jouw favoriete GA-spreuk.
Ik las rukken.quote:Op woensdag 5 juli 2006 23:29 schreef babette21 het volgende:
en nu is 't klaar, want nu ga ik tukken........![]()
Waar het hart vol van is...quote:
Retroquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |