Ik maar nét 6 uurquote:Op zondag 25 juni 2006 13:40 schreef kmaestro het volgende:
volgende week 35 uurtjes
ben benieuwd wat het DC ons komende week flikt
quote:Op zondag 25 juni 2006 17:48 schreef blrrrt het volgende:
Vanavond in de rust weer meezingen!
Met een wuppie wuppie wuppie pakken wij dat wereldcuppie!
Wat is die reset dan dat je 3 knoppen moet indrukken ?quote:Op zondag 25 juni 2006 15:26 schreef vanBnaarC het volgende:
idd je hebt een soft reboot --> twee knop combinatie 10 sec indrukken
cold reboot --> onderkant deksel eraf en dan knopje naast accu 20 seconden drinkken incl een andere zwarte knop aan de voorkant. Staat op winkelweb ook
Volgens mij wordt die niet meer gedraaid. Alleen tijdens de 3 groepswedstrijden zou AH het uitzenden.....quote:Op zondag 25 juni 2006 17:48 schreef blrrrt het volgende:
Vanavond in de rust weer meezingen!
Met een wuppie wuppie wuppie pakken wij dat wereldcuppie!
!!!!!!quote:Op zondag 25 juni 2006 18:56 schreef Rudy-F1 het volgende:
[..]
Volgens mij wordt die niet meer gedraaid. Alleen tijdens de 3 groepswedstrijden zou AH het uitzenden.....
Lekker blijven plakken enzo...quote:Op maandag 26 juni 2006 00:04 schreef blrrrt het volgende:
Wat een baggerwedstijd!![]()
Nou ja, op naar de Zomerzegels dan maar weer.
Dat was pas een flopquote:Op maandag 26 juni 2006 00:04 schreef blrrrt het volgende:
Wat een baggerwedstijd!![]()
Nou ja, op naar de Zomerzegels dan maar weer.
Maar die trajecten van sommige vrachtwagens kloppen ook niet...quote:Op maandag 26 juni 2006 11:40 schreef highway101 het volgende:
Iemand wat gehoord wat er met DC Zwolle is? Wij zitten er maar 3 km vandaan, maar vers heeft nu al 4,5 uur vertraging, had er om 07.00 moeten zijn, het is nu 11:40Ik hoorde het van een collega op MSN, hoef zelf niet te werken (alhoewel ik vermoedt dat dat wel zal veranderen )
Ja je overdrijft, want er komen geen vrachtwagens buiten het DC beleveringsgebiedquote:Op maandag 26 juni 2006 12:01 schreef Renesite het volgende:
[..]
Maar die trajecten van sommige vrachtwagens kloppen ook niet...
eerst groningen, dan naar heerlen en dan naar vlissingen naar Hoorn naar Zwolle (oke, dit overdrijf ik..)
Zomerzegels was zeker geen flop.quote:Op maandag 26 juni 2006 11:10 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dat was pas een flop![]()
![]()
![]()
Oh ja, en ik ben NIET gebeld vandaag
Nou, het was volgens hun teveel aan boodschappen tov een te nihile beloning. We konden ze ook niet weggeven natuurlijk omdat ze geteld werden. De oma's werden dus echt zuuuuur en wij moesten het pikkenquote:
Bij iedere 10 euro krijg je een zegel.quote:Op maandag 26 juni 2006 12:27 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nou, het was volgens hun teveel aan boodschappen tov een te nihile beloning. We konden ze ook niet weggeven natuurlijk omdat ze geteld werden. De oma's werden dus echt zuuuuur en wij moesten het pikken![]()
Veel studenten ook die heel af en toe eentje krijgen omdat ze zelden boven die zgh. 20 euro ofzo uitkomen..
Beeeetje zonde vind je niet?quote:Op maandag 26 juni 2006 12:34 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Bij iedere 10 euro krijg je een zegel.
Vol boekje is 25 zegels is 5 euro waard.
Kom je dus op een korting van 2%.
Ach.
Die actie loopt de hele zomervakantie.quote:Op maandag 26 juni 2006 12:37 schreef Renesite het volgende:
[..]
Beeeetje zonde vind je niet?
Hoe lang was die actie? 3 week?
250 euro in de 3 week is best veel hooren dan wél VIJF euro
!!!
quote:Op maandag 26 juni 2006 12:37 schreef Renesite het volgende:
[..]
En dan kostten die zegels ook nog 10? 20? cent!!![]()
nah, wij zijn zo'n volksbuurt/studenten/ouderen winkel.quote:Op maandag 26 juni 2006 12:38 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Die actie loopt de hele zomervakantie.
Van week 27-33 volgens mij?
En 250 euro in 3 weken is helemaal niet extreem veel.![]()
Je krijgt ze gratis bij iedere 10 euro.quote:Op maandag 26 juni 2006 12:41 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja!
Dat was toch zo? Stond er in het wit op!
Ik weet haast zeker dat die zomerzegles ook 10 cent kosttenquote:Op maandag 26 juni 2006 12:43 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Je krijgt ze gratis bij iedere 10 euro.
Dat is het hele idee...
Waren gratis...quote:Op maandag 26 juni 2006 12:44 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik weet haast zeker dat die zomerzegles ook 10 cent kostten![]()
Doe je 1 keer in de 2 dagen boodschappen.quote:Op maandag 26 juni 2006 12:45 schreef Isabeau het volgende:
Ik haal elke dag boodschappen en tsja, dan kom je vaak niet aan de acties toe (zoals bepaalde zegels of wuppies). Eigenlijk heel erg flauw.
Dagelijkse boodschapjes, een mixje een pastaatje een pakje vla en een pak koekjes zijn geen 10 euroquote:Op maandag 26 juni 2006 12:45 schreef Isabeau het volgende:
Ik haal elke dag boodschappen en tsja, dan kom je vaak niet aan de acties toe (zoals bepaalde zegels of wuppies). Eigenlijk heel erg flauw.
hahahaha,quote:Op maandag 26 juni 2006 12:47 schreef Brammie1 het volgende:
volgens mij is de nieuwe AH bonusmail opgesteld voor de wedstrijd van gisterD'r staan nog WK-toppers in en volop reclame voor de wuppies!
Nee, inderdaad. Ik had geloof ik al 5x boodschappen gedaan voor ik ook maar 1 wupje kreeg.quote:Op maandag 26 juni 2006 12:47 schreef Renesite het volgende:
Dagelijkse boodschapjes, een mixje een pastaatje een pakje vla en een pak koekjes zijn geen 10 euro
quote:Op maandag 26 juni 2006 12:50 schreef blrrrt het volgende:
Kijk is Rene, heb ik de commercial van vorig jaar ff voor je geüpload.
http://www.yourfilehost.com/media.php?cat=video&file=TVC33zomerzegels.mpeg
Beeeetje matigquote:Op maandag 26 juni 2006 12:54 schreef highway101 het volgende:
Heh de vrachtwagen vers is er nu... 6 uur te laat!
quote:Op maandag 26 juni 2006 12:58 schreef blrrrt het volgende:
MKB-nieuws schrijft dat Doorbraak (AH Heemskerk) officieel is geflopt.
En ja ze belden. Dat wordt dus weer werken...quote:Op maandag 26 juni 2006 12:54 schreef highway101 het volgende:
Heh de vrachtwagen vers is er nu... 6 uur te laat!
Dat ligt eraan hoelaat ie normaal moet komenquote:Op maandag 26 juni 2006 22:07 schreef twudde het volgende:
Wij kregen vers pas rond 18:00 ! Echt alles lag leeg..
storing zondagnacht op DC Zwolle, alles liep hierdoor vertraging op.quote:Op maandag 26 juni 2006 11:40 schreef highway101 het volgende:
Iemand wat gehoord wat er met DC Zwolle is? Wij zitten er maar 3 km vandaan, maar vers heeft nu al 4,5 uur vertraging, had er om 07.00 moeten zijn, het is nu 11:40Ik hoorde het van een collega op MSN, hoef zelf niet te werken (alhoewel ik vermoedt dat dat wel zal veranderen )
4 tot 8 heb je toch half uurtje middag pauze officieelquote:Op dinsdag 27 juni 2006 04:14 schreef Excess_All het volgende:
en jah hoor vanmorgen om 10.00 weer gebeld :S
of ik kan werken.
Geef je op dat je de hele week tentamenweek hebt ( 8 stuks![]()
had gevraagt of ik alleen op vrijdag en zaterdag dan kon werken. Nou dan accepteer ja alleen om op donderdag middag te komen omdat ze echt heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeele grote problemen hadde hahah.
En dan toch bellen ze je nog uit bed
ah " uhm we hebben vanavond een probleem van 4 tot 8"
ik " whahohaha uhmm jah "
ah " heeel lang verhaal van hoe erg het wel niet is en iedereen al gebeld en bla bla "
ik " jah uhm ik kan echt niet ik heb om 1 uur examens tot 4 uur zeker "
ah " ohhhhhhh maar kan je dan niet van 5 tot 8"
ik " nee sorry, een andere keer had me dat niet uitgemaakt maar nu moet ik echt leren"
en dan ook nog helemaal teleurgesteld dat je niet komt :S
af en toe kan ik ze wel wat aandoen
Waarom krijgen alle filialen gave dingen en moeten wij het doen met 2e rangs spulquote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:53 schreef Foe_Yong_Hai het volgende:
Wij hebben sinds een weekje een stuk of 14 plasma schermen in de winkel hangen en nog een paar kleine lcd schermpjes met daarop de aanbiedingen en reclames. We zijn het enige ah filiaal die dat tot nu toe heeft.
Wat is er 'geil' aan die koude vrieskist waar ik werk?quote:Op maandag 26 juni 2006 12:58 schreef Renesite het volgende:
[..]
Maar het is wel een geile winkel.
Nu onze AH nog in de vernieuwing
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:39 schreef Atlasvlinder het volgende:
[..]
Wat is er 'geil' aan die koude vrieskist waar ik werk?Als ik alleen al kijk naar VKA (VerKoopAfhandeling) waar ik werk: waardeloze betaalpalen met chartaal geld, reguliere check-outs die een aantal zwak ontworpen en gemonteerde vernieuwingen hebben (twee kantjes met ontwerpfouten naar HK gestuurd), storingen hebben als in weigerende scannerscales
of na 6 maanden al uit elkaar vallen van ellende, twee servicecounters waartussen je heen en weer rent met een pda waarvan de software ook aan alle logica ontbreekt en totaal niet efficiënt werkt
.
4 kassa's, die nu al uit elkaar vallen zoals ik zei.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:42 schreef Renesite het volgende:
[..]
...
2 service counters, daar is toch niet over nagedacht?
Had het niet zo bekeken, dan toch maar onze uit mekaar vallende van ellende kassa's icm. te weinig kassa's an sich,
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:49 schreef Atlasvlinder het volgende:
[..]
4 kassa's, die nu al uit elkaar vallen zoals ik zei.Stoelen die kapot gaan, voorbanden die rafelen omdat ze slecht gemonteerd zijn, ScannerScales die weigeren af te wegen
, Airboxen die in storing gaan omdat meubels slordig zijn gemonteerd, stootkussens die niet blijven hangen, reclameborden die van de monitoren af vallen, monitoren van caissières die niet te zien zijn omdat er een andere geldplankje is gemaakt wat 'modieus' is. Een geldplankje met een opstaande rand! Zo kun je lekker makkelijk het geld er niet vanaf schuiven. Een printer van een nieuw en hoog model wat weinig ruimte laat om de bon te pakken bij een scherpe rand van datzelfde vage plankje! Een plankje wat onmogelijk zwaar en lastig weg te halen is, waarbij het hele meubel uit elkaar moet om een beetje schoon te kunnen maken. Kleppen die half open blijven staan. En hoe moet ik schoonmaken onder de achterband? De boodschappenplank naar voren schuiven en dan heb ik een paar centimeter om met een doekje tussen te vroeten! Atoom á la waardeloos!
En dat zijn alleen nog maar de reguliere check-outs..
![]()
AH Zwolle-Stadshagen heeft dat ook, zag ik van de week.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:53 schreef Foe_Yong_Hai het volgende:
Wij hebben sinds een weekje een stuk of 14 plasma schermen in de winkel hangen en nog een paar kleine lcd schermpjes met daarop de aanbiedingen en reclames. We zijn het enige ah filiaal die dat tot nu toe heeft.
Albert Heijn Heemskerk 'natuurlijk' ook.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:05 schreef highway101 het volgende:
[..]
AH Zwolle-Stadshagen heeft dat ook, zag ik van de week.
Ach, hebben ze teminste wat te doen op het hoofdkantoor.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:49 schreef Atlasvlinder het volgende:
[..]
4 kassa's, die nu al uit elkaar vallen zoals ik zei.Stoelen die kapot gaan, voorbanden die rafelen omdat ze slecht gemonteerd zijn, ScannerScales die weigeren af te wegen
, Airboxen die in storing gaan omdat meubels slordig zijn gemonteerd, stootkussens die niet blijven hangen, reclameborden die van de monitoren af vallen, monitoren van caissières die niet te zien zijn omdat er een andere geldplankje is gemaakt wat 'modieus' is. Een geldplankje met een opstaande rand! Zo kun je lekker makkelijk het geld er niet vanaf schuiven. Een printer van een nieuw en hoog model wat weinig ruimte laat om de bon te pakken bij een scherpe rand van datzelfde vage plankje! Een plankje wat onmogelijk zwaar en lastig weg te halen is, waarbij het hele meubel uit elkaar moet om een beetje schoon te kunnen maken. Kleppen die half open blijven staan. En hoe moet ik schoonmaken onder de achterband? De boodschappenplank naar voren schuiven en dan heb ik een paar centimeter om met een doekje tussen te vroeten! Atoom á la waardeloos!
En dat zijn alleen nog maar de reguliere check-outs..
![]()
Laik ai saidquote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:54 schreef Meki het volgende:
zomerzegels wordt niks
Het enige XL filiaal dan! Ik ben medewerker in Filiaal 1129(De Bilt), en daar hebben we ze al 2 maanden hangen! 2 boven groenten tafel, een boven de vleeswaren, eentje bij de deli bij de tijdschriften (in het schap geplaatst) boven Diepvries eiland een, en dan in elk pad aan de kant van het kassapark een (aan de kassa zijde). We hebben er in totaal 12 hangen. Overigens noemen ze dat DIM schermen. In het magazijn is voor de schermen een EXTRA server kast neergezet(ongeveer zo groot als een rolcontainer), met een enorme koeling er op.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:53 schreef Foe_Yong_Hai het volgende:
Geloof me, die kennis is het waard. In de toekomst wordt dit de shit, en dan in combi met RFID en nog wat andere nieuwe technieken kun je hele leuke dingen doenquote:Op woensdag 28 juni 2006 00:58 schreef blizzard_rail het volgende:
[..]
Het enige XL filiaal dan! Ik ben medewerker in Filiaal 1129(De Bilt), en daar hebben we ze al 2 maanden hangen! 2 boven groenten tafel, een boven de vleeswaren, eentje bij de deli bij de tijdschriften (in het schap geplaatst) boven Diepvries eiland een, en dan in elk pad aan de kant van het kassapark een (aan de kassa zijde). We hebben er in totaal 12 hangen. Overigens noemen ze dat DIM schermen. In het magazijn is voor de schermen een EXTRA server kast neergezet(ongeveer zo groot als een rolcontainer), met een enorme koeling er op.
Afgelopen 2 dagen is er een onderzoek bureau geweest dat (geselecteerde)klanten een speciale bril op zette die registreerde waar de klant naar keek, bleek al gauw dat de klanten niet bewust naar de schermen keken. Je zou dus kunnen zeggen dat de proef geflopt is.
Reken overigens even mee 12 schermen á 1200 eurie(ongeveer) =14400, dan heb ik de kosten van de server, en de installatie kosten nog niet eens mee geteld
Winkels mogen zoiezo alleen open op zondag als het van de gemeente mag en dat mag in veel kleinere gemeentes niet.quote:Op woensdag 28 juni 2006 01:40 schreef febster het volgende:
Weet iemand trouwens iets van de pilot die er draait op bepaalde winkels ook zondag open te gooien? Dan bedoel ik niet de winkels die downtown A'dam zitten, maar de in wat kleinere steden...
Neu.. ook niet.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 23:09 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Weten jullie een betere invulling van de zomer dan?
Mel, liefjeschatjedroppieknufjekroelkroel ze zijn op en worden niet meer uitgegeven.quote:Op woensdag 28 juni 2006 11:05 schreef melanie_the_miss het volgende:
Ik wil wuppies
Maar mijn mama doet geen boodschappen bij de AH.
Moest ik even kwijt *schiet tranen*
Ik wil het W-woord niet meer horen ja.quote:Op woensdag 28 juni 2006 11:05 schreef melanie_the_miss het volgende:
Ik wil wuppies
Maar mijn mama doet geen boodschappen bij de AH.
Moest ik even kwijt *schiet tranen*
Does die icoon wegquote:Op woensdag 28 juni 2006 11:13 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Ik wil het W-woord niet meer horen ja.
Ik vind dit overigens typisch een idee van een man om dat soort schermen rond te gaan hangen. En volgens mij zijn het nog steeds de vrouwen die vnl. de boodschappen doen. Ik zou het niet prettig vinden, ik hou van een gezellige winkel; geen hypermoderne winkel.quote:Op woensdag 28 juni 2006 00:58 schreef blizzard_rail het volgende:
[..]
Het enige XL filiaal dan! Ik ben medewerker in Filiaal 1129(De Bilt), en daar hebben we ze al 2 maanden hangen! 2 boven groenten tafel, een boven de vleeswaren, eentje bij de deli bij de tijdschriften (in het schap geplaatst) boven Diepvries eiland een, en dan in elk pad aan de kant van het kassapark een (aan de kassa zijde). We hebben er in totaal 12 hangen. Overigens noemen ze dat DIM schermen. In het magazijn is voor de schermen een EXTRA server kast neergezet(ongeveer zo groot als een rolcontainer), met een enorme koeling er op.
Afgelopen 2 dagen is er een onderzoek bureau geweest dat (geselecteerde)klanten een speciale bril op zette die registreerde waar de klant naar keek, bleek al gauw dat de klanten niet bewust naar de schermen keken. Je zou dus kunnen zeggen dat de proef geflopt is.
Reken overigens even mee 12 schermen á 1200 eurie(ongeveer) =14400, dan heb ik de kosten van de server, en de installatie kosten nog niet eens mee geteld
Groningen nietquote:Op woensdag 28 juni 2006 01:40 schreef febster het volgende:
Weet iemand trouwens iets van de pilot die er draait op bepaalde winkels ook zondag open te gooien? Dan bedoel ik niet de winkels die downtown A'dam zitten, maar de in wat kleinere steden...
Overigens ook grappig: we deden met de AH klas een project over Fair Trade Original (ja dat verkopen we) wij keer daarheen gebeld, flippen zij bij FTO helemaal uit dat we een project over hun organisatie doen, en dat het gevoelig ligt en op het verkeerde tijdstip komt, blabla
Dat is gemeeeeen!!!!!!!!quote:Op woensdag 28 juni 2006 11:06 schreef Renesite het volgende:
[..]
Mel, liefjeschatjedroppieknufjekroelkroel ze zijn op en worden niet meer uitgegeven.
Er is er geen één overgebleven.quote:Op woensdag 28 juni 2006 11:22 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Dat is gemeeeeen!!!!!!!!
Wat doen ze met de overgebleven dan?![]()
![]()
Verbrandenquote:Op woensdag 28 juni 2006 11:22 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Dat is gemeeeeen!!!!!!!!
Wat doen ze met de overgebleven dan?![]()
![]()
Ik zag laatst in een presentatie van mijn SM dat er in Amsterdam minder dan 50% van de filialen open is op zondag, tegen 95% van Den Haag (of iets in die richting)...quote:Op woensdag 28 juni 2006 09:35 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Winkels mogen zoiezo alleen open op zondag als het van de gemeente mag en dat mag in veel kleinere gemeentes niet.
Wat in Den Haag wel gebeurd, is dat de AH's in buitenwijken (Leidschenveen, Mariahoeve) sinds kort iedere zondag open zijn.
Omdat er een paar honderd daar zitten?quote:Op woensdag 28 juni 2006 15:25 schreef o-fiel het volgende:
[..]
Ik zag laatst in een presentatie van mijn SM dat er in Amsterdam minder dan 50% van de filialen open is op zondag, tegen 95% van Den Haag (of iets in die richting)...
Als je de cijfers bekijkt vraag je je af waarom de rest van die winkels in Amsterdam nog niet open is...
Smartassquote:Op woensdag 28 juni 2006 16:01 schreef Renesite het volgende:
[..]
Omdat er een paar honderd daar zitten?![]()
65quote:Op woensdag 28 juni 2006 16:01 schreef Renesite het volgende:
[..]
Omdat er een paar honderd daar zitten?![]()
Onze openingstijden werden 7 jaar geleden verruimd naar 6 dagen per week van 08.00-22.00 omdat het hele winkelcentrum verbouwd werd. Weinig parkeerplaatsen enzo, dus langer open.quote:Op donderdag 29 juni 2006 00:18 schreef stefanocity het volgende:
wij gaan vanaf maandag iedere avond tot 9 uur open en op zaterdag to 10voor twee weken.
dat allemaal omdat de dirk(onze grootste concurent in het dorp) gaat verbouwen. dat worden lange dagen, 4 dagen van 11 tot 9 1 dag van 7 tot 5 en zaterdagen van 12 tot 10,... zonder enig overleg
maja dat krijg je als je als een van de weinigen breed inzetbaar bent en kan helpen afsluiten
![]()
Jeezquote:Op donderdag 29 juni 2006 00:18 schreef stefanocity het volgende:
wij gaan vanaf maandag iedere avond tot 9 uur open en op zaterdag to 10voor twee weken.
dat allemaal omdat de dirk(onze grootste concurent in het dorp) gaat verbouwen. dat worden lange dagen, 4 dagen van 11 tot 9 1 dag van 7 tot 5 en zaterdagen van 12 tot 10,... zonder enig overleg
maja dat krijg je als je als een van de weinigen breed inzetbaar bent en kan helpen afsluiten
![]()
Dan valt het bij ons nog mee. Elke dag van 8.00 - 20.00 behalve donderdag en vrijdag tot 21.00quote:Op donderdag 29 juni 2006 09:36 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Onze openingstijden werden 7 jaar geleden verruimd naar 6 dagen per week van 08.00-22.00 omdat het hele winkelcentrum verbouwd werd. Weinig parkeerplaatsen enzo, dus langer open.
Nu, 7 jaar later, hebben we nog steeds die openingstijden.
Tuurlijk, dat is wat ik ook doe als onze service automaat weer eens kuren heeft... Altijd fijn, GEPAST BETALEN in zeer kleine letters op een ontzettend irritant geplaatste display zetten... Er ligt tegenwoordig een GEPAST BETALEN kaart klaar bij de baliequote:Op donderdag 29 juni 2006 15:36 schreef oor het volgende:
Top medewerkers van de Albert heijn, ga zo door
Net in de coca cola automaat wou ik een flesje coca cola halen. dus ik doe 1 euro in de automaat. en er staat vende. dus ik denk nou komt hij. duurt het ff, en ineens was het geld weg. en ik had geen cola.
mgoed even langs de klantenservice en ik kreeg mijn euro terug. en heb toen maar een flesje cola in de winkel gekocht.Fantastische winkel
Bij ons (Leidschenveen) is de omzet zondag het hoogst geloof ikquote:Op woensdag 28 juni 2006 16:50 schreef o-fiel het volgende:
[..]
Smartass
Nee, omdat de winkels die wél open zijn 20% van de weekomzet op zondag draaien...er is dus een enorme behoefte aan die winkels.
In plaats dat ze dat display op ooghoogte doen ofzo hangt dat ding zowat op heuphoogte bij onze serviceautomaatquote:Op donderdag 29 juni 2006 16:53 schreef Weemz het volgende:
[..]
Tuurlijk, dat is wat ik ook doe als onze service automaat weer eens kuren heeft... Altijd fijn, GEPAST BETALEN in zeer kleine letters op een ontzettend irritant geplaatste display zetten... Er ligt tegenwoordig een GEPAST BETALEN kaart klaar bij de balie
Hoeraquote:Op vrijdag 30 juni 2006 16:44 schreef blrrrt het volgende:
Bij albert.nl is de actie alweer van start gegaan:
[afbeelding]
De link op de AH-site is nog niet bijgewerkt
http://www.ah.nl/zomerzegels/
!!!!!quote:Op zaterdag 1 juli 2006 12:05 schreef o-fiel het volgende:
Gelukkig kregen wij gister nog 2 dozen wuppies binnen...![]()
6 uur als vaste uren - en meer omdat ik wel vaak gebeld word.quote:
Oke dat is dan wel lekker. Heb je iig 6 uur in de week.quote:Op maandag 3 juli 2006 22:24 schreef Renesite het volgende:
[..]
6 uur als vaste uren - en meer omdat ik wel vaak gebeld word.
24uur - met huidig uurloon minimaal 97 euro p/m en dus 25 euro medewerkersgebeuren.quote:Op maandag 3 juli 2006 22:25 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Oke dat is dan wel lekker. Heb je iig 6 uur in de week.
wen er maar vast aanquote:Op maandag 3 juli 2006 22:27 schreef Game_Error het volgende:
Ik heb net voor het eerst bij de AH gewerkt, en meteen een uur overgewerkt
Teamavond, lang geleden.quote:Op maandag 3 juli 2006 22:35 schreef Mip1988 het volgende:
[..]
wen er maar vast aan![]()
toevallig vanavond teamavond van de houdbaar gehad, overwerken kwam ook langs
net als standby, retouren systeem etc![]()
ik wist trouwens niet dat er zoveel statiegeld glas binnen kwamquote:Op maandag 3 juli 2006 22:35 schreef Mip1988 het volgende:
[..]
wen er maar vast aan![]()
toevallig vanavond teamavond van de houdbaar gehad, overwerken kwam ook langs
net als standby, retouren systeem etc![]()
Weer nieuwe?quote:Op maandag 3 juli 2006 23:43 schreef Webgangster het volgende:
Nieuwe terminals zijn er cool uit
Heb er nog niet mee gewerkt hoor, maar wel ff aangezet enz.
Yep, de Symbol MC70! een mobile computer uit de "Enterprise class" Zie url...quote:
¤1800 per stuk geloof ik, overgens staat alles er nog gewoon op zoals symbol ze aan zaandam levert hoor! daar gaan ze echt niet aan zitten prutsen. ze zorgen er alleen voor dat de wise aplicatie direct na booten wordt gestart.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 10:42 schreef juriaan het volgende:
En wat zijn de kosten ervan ?
En ze zijn nog lekker snel ookquote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:56 schreef blizzard_rail het volgende:
[..]
¤1800 per stuk geloof ik, overgens staat alles er nog gewoon op zoals symbol ze aan zaandam levert hoor! daar gaan ze echt niet aan zitten prutsen. ze zorgen er alleen voor dat de wise aplicatie direct na booten wordt gestart.
Maar 28 uur?quote:Op woensdag 5 juli 2006 16:01 schreef tazman89 het volgende:
88 euro....ik weet niet wat er daar mis gaat, maar het is in mijn voordeel![]()
Wedden dat dat niet kanquote:Op woensdag 5 juli 2006 12:37 schreef Webgangster het volgende:
Ik heb 61 uur vakantierechten en heb een contract van 36 uur per maand, kan gewoon 2 maanden doorbetaald vrij nemen....![]()
3.5 uurquote:Op donderdag 6 juli 2006 00:57 schreef Webgangster het volgende:
BCD = Bijonzder dagen, pinksteren bijv.
quote:Voor supermarktdeskundige Gerard Rutte, maker van de site uwsupermarkt.nl staat vast wie er als winnaar uit de superstrijd zal komen. „Albert Heijn heeft al verloren. Sinds de Super de Boer in handen is van Pollemans, is de omzet daar met bijna een ton gestegen. Logisch dat er allerlei irritaties zijn bij de buren. Maar het is een achterhoedegevecht. Albert Heijn is de vette verliezer. Ze moeten niet zeuren over winkelwagentjes. Het enige dat ze kunnen is stunten met prijzen. En dan nog zie ik ze de slag eigenlijk niet winnen.“
Het artikel over de Boodschappenkar van de Telegraaf is helemaal mooi. Daarin staat:quote:Op donderdag 6 juli 2006 09:49 schreef highway101 het volgende:
tjonge Gerard Rutte, de zogenaamde supermarktspecialist is weer goed bezig met zijn kruistocht tegen AH...
quote:Op donderdag 6 juli 2006 10:51 schreef vanBnaarC het volgende:
Interresant artikel:
AH werkt aan RFID-Bonuskaart' - update
Door Mick de Neeve - woensdag 5 juli 2006 20:32 - Bron: Zibb - Views: 16.985 - Permalink
Volgens vakblad Elsevier Retail werkt Albert Heijn aan een nieuwe versie van zijn Bonuskaart waarin een RFID-chip is verwerkt. Dergelijke chipjes kunnen door speciale apparatuur op een afstand van enkele meters worden 'gepinged' waarop ze een unieke identificatiecode uitzenden. Hierdoor is het niet langer nodig om de kaart langs een barcodelezer te halen. Tevens stelt de technologie de supermarktketen in staat om klanten onmiddelijk te herkennen als ze de winkel binnenlopen, waarmee 'Minority Report'-achtige scenario's mogelijk worden: de klant zou op basis van zijn koopgeschiedenis via beeldschermen op speciale aanbiedingen getrakteerd kunnen worden. Het is niet bekend of de supermarktketen dit soort mogelijkheden van RFID-technologie wil gaan benutten. Wel zou Albert Heijn van plan zijn om met behulp van de nieuwe kaarten klanten in staat te stellen om op afbetaling boodschappen te doen. Als de artikelen in de supermarkt ook gechipped worden, is het zelfs denkbaar dat de klant via een speciale kassa, die alle boodschappen in een keer uitleest, direct de tent uit kan lopen.
Update 21:00 - Webwereld meldt dat Albert Heijn op de berichtgeving van Elsevier heeft gereageerd door te stellen dat er geen concrete plannen zijn om de volgende generatie Bonuskaarten van RFID-chips te voorzien. Pas als het bedrijf zelf duidelijkheid heeft welke kant het met de Bonuskaart op wil, zal het met meer informatie komen.
bron: tweakers.net
quote:
Ach die Rutte is gewoon blind in zijn strijd tegen de AH. Die doet echt alles om AH in een kwaad daglicht te zettenquote:Op donderdag 6 juli 2006 10:46 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Het artikel over de Boodschappenkar van de Telegraaf is helemaal mooi. Daarin staat:
"Zelfs Super de Boer is gruwelijk goedkoper dan de marktleider."
Super de Boer is alleen op de witte bollen 10 cent goedkoper. Op de rest is SdB even duur of duurder dan AH.
Rutte was vroeger al zo labiel als het achterwerk van een ezel.quote:Op donderdag 6 juli 2006 11:10 schreef highway101 het volgende:
[..]
Ach die Rutte is gewoon blind in zijn strijd tegen de AH. Die doet echt alles om AH in een kwaad daglicht te zetten![]()
Verte mij is waarom ?quote:
Ik tot 12 uur, net weer terugquote:Op donderdag 6 juli 2006 12:56 schreef Game_Error het volgende:
zometeen weer werken...
ik hoor anders nog altijd dezelfde nummers voorbij komenquote:Op donderdag 6 juli 2006 15:09 schreef vanBnaarC het volgende:
die maandelijks wordt 'ververst',
Hehe, dat lijkt me vet. Mocht dat bij ons gebeuren zijn ik en Taz wel de DJ'squote:Op donderdag 6 juli 2006 16:23 schreef Webgangster het volgende:
Wij douwen er altijd een eigen muziek cd in...
Scheelt dat je maar 4 weken aaneengesloten vrij kan/mag nemen. Anders zou ik de rest van het jaar thuis kunnen blijven...quote:
Wij waren 1 van de pilot winkels met scannend retourneren. In het begin zoveel bugs. We moesten ongeveer 4 x in de week naar DC bellen om de retouren op afstand te laten accoderen. Voornamelijk omdat wij buiten geen bereik hadden en je in het begin alleen mocht scannen als het de klep op ging. Inmiddels hebben we buiten dus bereik. Heeft maar 3 maanden geduurd....quote:Op donderdag 6 juli 2006 23:17 schreef chatgek het volgende:
Functie: Verkoper: B
Afdeling: allround
Filiaal: AH 1346
Filiaal grootte: 2 (kleinste van heel utrecht, op de To Go's na:)
Plaats: Utrecht
Leuk trouwens ook weer al die zomerkrachten... Ik heb er vandaag bijna een een schop verkocht omdat 'ie voor de zoveelste keer met een vriend of zo van hem stond te praten... en niet eventjes![]()
Vandaag ook voor het eerst het nieuwe systeen voor retouren gebruikt...hoezo onhandig? Je doet nu dubbel werk: stapels fusten etc krijgen nu een label met streepjescode. Die scan je, voer je in hoeveel er op de dolly/rolcontair/whatever staat, klaar. De volgende morgen als ze mee gaan met de vrachtwagen, scan je de label van de container voor je hem op de klep zet, selecteer je het juiste DC waar ze heen gaan, en de volgende. Je kunt dus niets er meer zomaar bij gooien op het laatste momentLeuk voor de DC's voor controle maar niet voor filialen
Ik lees btw op de vorige pagina iets over nieuwe terminals. Komen die bij ieder filiaal?
Je kunt de retour aanpassen tot je gaat verzenden. Dan kun je niks meer behalve laten staan van retouren. Deden jullie voor dit systeem halfvolle rolly's fust retour dan? Dat heeft nooit gemogen.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 00:28 schreef chatgek het volgende:
Mja.. maar het grootste nadeel van dit systeem is dat je niet iets kan toevoegen aan een retour als 'ie eenmaal is ingevoerd. Ik wil vandaag een retour aanpassen via de PC... vergeet het maar. En een hele zooi fusten blijven staan omdat je alleen nog maar hele containers terug mag sturen. Je mag lege CC-rolcontainers alleen per 5 terug sturen, maar aangezien wij zo klein zijn blijven er meestal maar 3-4 over. Gevolg is dat je een vol magazijn hebt, aangezien wij een über klein magazijntje hebben...![]()
Trouwens nog zo'n mooie blooper gisteren bij lossen...De chauffeur was een regelrechte mongool, hij wist niet dat je stuurwieltjes aan de kant van de rand van de klep plaatst
Hij zet er een container groente op, ik roep nog "Zou je dat wel doen?", wat hij vrolijk negeert, hij laat de klep zakken... ik neem alvast maar afstand want ik zie de container wankelen, flikkert de hele container op een dikke BMW
"Ow... sorry..." aldus de chauffeur
![]()
Maar heb je al met het nieuwe systeem gewerkt?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 01:03 schreef Webgangster het volgende:
Ik doe de cc-rolcontainers gewoon per aantal, dus niet per 5 of wat, ik tel alles en zorg dat alle containers meegaan die ik heb geteld en dus ook maar 1 lable waarin staat bijv 67 containers (wat bij ons dus voorkomt dat aantal)
Voor ons werden uitzonderingen gemaakt omdat we zo klein zijnquote:Op vrijdag 7 juli 2006 00:59 schreef MicroCosm het volgende:
[..]
Je kunt de retour aanpassen tot je gaat verzenden. Dan kun je niks meer behalve laten staan van retouren. Deden jullie voor dit systeem halfvolle rolly's fust retour dan? Dat heeft nooit gemogen.
Ik werk al bijna 1 a 1,5 maand met dat nieuwe systeem....quote:Op vrijdag 7 juli 2006 01:07 schreef chatgek het volgende:
[..]
Maar heb je al met het nieuwe systeem gewerkt?
[..]
Voor ons werden uitzonderingen gemaakt omdat we zo klein zijnOmdat bij ons de kelder zo laag was kun je bijvoorbeeld van 17 cm kratten er maar 18 kwijt op een dolly, terwijl er 20 op horen dacht ik zo
![]()
Officieel moet het nu dus: 16, 22, 32, 48, 50, 100 zijn.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 08:46 schreef Webgangster het volgende:
[..]
Ik werk al bijna 1 a 1,5 maand met dat nieuwe systeem....
En van de 17 cm meter fusten gaan er 22 op een rolly.
Van de 23 is dat 16
Ik onthou altijd gewoon de getallen van het oude systeem:
16
22
32
48
48
96
Dus 50 en 100 gaan nooit bij ons de deur uit, te lage uitgang...quote:Op vrijdag 7 juli 2006 09:59 schreef MicroCosm het volgende:
[..]
Officieel moet het nu dus: 16, 22, 32, 48, 50, 100 zijn.
ook het agf fust moet gesorteerd zijn op groot/klein. De bledden van LDC moeten ook weer appart. Lekker ruimte besparend allemaal.
Ik ben van 8 juli t/m 22 juli op vakantiequote:Op vrijdag 7 juli 2006 10:42 schreef kmaestro het volgende:
Het wordt deze dagen ws weer een drama met de leveringen
Haha, heel vervelend, die stakingen zullen ws precies in mijn vakantie vallen. Echt heel vervelend.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 10:43 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Ik ben van 8 juli t/m 22 juli op vakantie
dat is dus niet de bedoelingquote:Op vrijdag 7 juli 2006 01:03 schreef Webgangster het volgende:
Ik doe de cc-rolcontainers gewoon per aantal, dus niet per 5 of wat, ik tel alles en zorg dat alle containers meegaan die ik heb geteld en dus ook maar 1 lable waarin staat bijv 67 containers (wat bij ons dus voorkomt dat aantal)
Nee dat ¤-teken is niet gewoon. 'Vroegâh stond op de contant-toets 'Contant' ipv dat ¤-teken. Toen mij gevraagd werd op een avondje om alle toetsenborden onder handen te nemen met het zogenaamde 'verbeterde model' heb ik er maar mijn eigen draai aan gegeven.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:31 schreef chatgek het volgende:
@Atlasvlinder: Wij hebben ook nog gewoon een euro teken op het toetsenbordAl word kassa 3 binnen kort in zijn geheel vervangen, hij is er uit gedondert, te weinig geheugen
![]()
Dat dus.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:37 schreef chatgek het volgende:
Hmm.. backspace toets? Die ben ik nooit tegen gekomen![]()
Als je een serie toetsenborden hebt waarbij de linker van de drie blokken toetsen bestaat uit drie ipv. twee kolommen toetsen dan is de tweede toets van links onder in de eerste kolom (op de foto donkerblauw met een pijltje naar links) de backspace toets. Hij werkt wel, maar is standaard niet aangegeven. Verder kun je alleen transacties parkeren en opvragen. Factuur opvragen doet ze nietquote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:46 schreef Renesite het volgende:
Opvragen transactie?
Parkeren transactie?
Facatuur opvragen?
Veul nieuwerderer!
Wij hebben 'contant'
Wij hebben 2 breed.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:51 schreef Atlasvlinder het volgende:
[..]
Als je een serie toetsenborden hebt waarbij de linker van de drie blokken toetsen bestaat uit drie ipv. twee kolommen toetsen dan is de tweede toets van links onder in de eerste kolom (op de foto donkerblauw met een pijltje naar links) de backspace toets. Hij werkt wel, maar is standaard niet aangegeven. Verder kun je alleen transacties parkeren en opvragen. Factuur opvragen doet ze niet. Een modern toetsenbord met een ouderwets vleugje zo af en toe.
Maakt niet uit of je ze per 10 of 100 doet. nadeel echter als je er b.v. 50 op schrijft en hij kan er maar 40 meenenemen, heb je een probleem. Vandaar dat wij ze ook per 10 doen.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 20:20 schreef Mip1988 het volgende:
[..]
dat is dus niet de bedoeling
per label mogen maximaal 10 container, ik doe er meestal 8 aangezien dat precies 1 kleppie is. sommige kleppen kunnen er 10 aan
nieuwe terminal werkt lekker! gewoon zelfde software, maar dat ding gaat echt als een trein. nauwelijks laden enzo. retouren is gezeik minder erg
Ik heb twee dagen in een ander filiaal met die 'mammoet-kassa's' gewerkt. Als je op volle snelheid probeert te typen weigert ze gewoon.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:54 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wij hebben 2 breed.
dussss
Ik gebruik té vaak herstel, en ben zeeer vinger vlug ermee dus ja..![]()
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 21:24 schreef chatgek het volgende:
Hmm... zoals ik al eerder vroeg: komen die nieuwe terminals bij ieder filiaal?
Btw... 8 containers op een klep? Bij ons kunnen er drie![]()
A. je spreekt je zelf nu tegen, en B. 8 per klep (genest per 4, en dan 2 rijtjes naast elkaar) is heel goed mogelijk, sommige kleppen kan je zelfs 12 rolcontainers tegelijk naar boven sturen! dan moet het echter wel een grote klep zijn met goede en goed geplaatste rollstops! Overgens is er voor zover ik weet geen officieel maximum aan het aantal containers dat je onder één label scant, maar wordt je geadviseert om ze per 10 te groeperen(ook ik doe altijd 8 per label, dat past altijd!)quote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:29 schreef chatgek het volgende:
Laten we zeggen... we hebben al regelmatig een lamme klep gehad dat de chauffeur hem maar even teste door er op te springen, het ding ging vervaarlijk op en neer...Maar 8 stuks... lijkt me wel erg veel. Als je er twee achter elkaar zou plaatsen kun je er maximaal 6 kwijt op een klep
![]()
Ik heb het over 8 stuks die door de chauffeur naar beneden worden gestuurdquote:Op zaterdag 8 juli 2006 02:03 schreef blizzard_rail het volgende:
[..]
[..]
A. je spreekt je zelf nu tegen, en B. 8 per klep (genest per 4, en dan 2 rijtjes naast elkaar) is heel goed mogelijk, sommige kleppen kan je zelfs 12 rolcontainers tegelijk naar boven sturen! dan moet het echter wel een grote klep zijn met goede en goed geplaatste rollstops! Overgens is er voor zover ik weet geen officieel maximum aan het aantal containers dat je onder één label scant, maar wordt je geadviseert om ze per 10 te groeperen(ook ik doe altijd 8 per label, dat past altijd!)
Waarom is dat getal bij ons 3 ?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 07:09 schreef chatgek het volgende:
[..]
Ik heb het over 8 stuks die door de chauffeur naar beneden worden gestuurd![]()
ik zal het eens nakijken in dat instructie boekje, maar zowiezo is het veiliger zoals al werd gezegtquote:Op vrijdag 7 juli 2006 21:49 schreef Webgangster het volgende:
Bij ons ook 8 maar waar staat dat het niet mag ?
We hebben nog geen klachten daarover gehad.
melkricen moeten gewoon 3 per 1 label. nooit problemen mee gehadquote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:03 schreef MicroCosm het volgende:
Melkrekken blijft nog steeds een drama. Wil je ze retour doen zoals het officieel moet (genest) krijg je altijd gezeik. Ik mag ze niet meenenemen zo, wellus nietus etc...
Papier zeuren ze ook nog wel is om. Ik mag het niet meenemen ik heb nog vers erin staan. Zolang het goed getaped is, is er niks aan de hand en mogen ze ten alle tijden alles meenemen.
Mammoet is die ene met dat 2 brede tobotje, een klep die er onder uitschiet enzo?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:11 schreef Atlasvlinder het volgende:
[..]
Ik heb twee dagen in een ander filiaal met die 'mammoet-kassa's' gewerkt. Als je op volle snelheid probeert te typen weigert ze gewoon.Mijn eigen winkel was toen al dicht voor verbouwing, maar ik werd toch wel een beetje nostalgisch van de ouderwetse 'lade'.
![]()
Dat atoom is het gewoon nog steeds niet voor mij.Heb ik eindelijk de lang gedroomde bi-optische NCR 7475 met ScannerScale. Weigert ze dienst bij het wegen of krijg ik het gevoel dat ik met een één scanner nog sneller was ook.
Dankzij mijn Wobble-techniek™ kon ik een fles of pak ook al scannen, zonder ze plat neer te leggen of op te tillen.
![]()
Toetsenborden zo dik als je vuist, oude beeldschermen en kassacomputers die werken met verschillende sleutels om te herladen in de x-stand.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 11:45 schreef Renesite het volgende:
[..]
Mammoet is die ene met dat 2 brede tobotje, een klep die er onder uitschiet enzo?
Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 8 juli 2006 02:47 schreef febster het volgende:
Atlasvinder; het komt een beetje over alsof je iets te lang met je neus achter je kassa hebt gezeten
Oveirgens kreeg ik deze week een brief van mijn RM dat voldeed aan de eisen die er gesteld waren en dus over mocht naar het volgende jaar(het VSK jaar...)
Mammoetquote:Op zaterdag 8 juli 2006 12:33 schreef Atlasvlinder het volgende:
[..]
Toetsenborden zo dik als je vuist, oude beeldschermen en kassacomputers die werken met verschillende sleutels om te herladen in de x-stand.
Maar de kassa's die erna kwamen en lade's hadden vielen bij ons ook uit elkaar. Springt je lade zomaar ineens open, valt je kassa uit midden in een transactie of wisten we zelfs breuken te krijgen in het diamantglas.![]()
Het is wel leuk om te lezen dat je daar erg enthousast over bent hoorquote:Op zaterdag 8 juli 2006 12:37 schreef Atlasvlinder het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!Ik heb helemaal niet teveel met mijn neus achter de kassa gezeten
. Nou ja, een beetje dan
. Kassatechniek, airboxen en pinpads zijn echt mijn ding in de winkel
.
Wij hadden gister met de houdbaar vracht 3.5 uur vertragingquote:Op zaterdag 8 juli 2006 22:30 schreef MicroCosm het volgende:
Was weer een leuke dag vandaag. Alles had minimaal 90 minuten vertraging. de laatste had 2.5 uur vertraging. [etc]
Wij hebben net genoeg aan een pad waar je met 2 moet rijdenquote:Op zondag 9 juli 2006 16:26 schreef GotC het volgende:
[..]
Magazijnpad waar je maar met 1 kar tegelijk kan rijden![]()
Das toch knap, aangezien je officieel niet langer dan 4 weken aaneengesloten vakantie krijgtquote:
Daarom hebben wij Henk en Meneer Hartogquote:Op zondag 9 juli 2006 16:41 schreef MicroCosm het volgende:
Beetje jammer van AH dit: Blind echtpaar kan hulp Albert Heijn vergeten
Klant is koning is het motto van AH toch? daar blijkbaar niet.
Ik heb nog wel eens op dinsdagmorgen (altijd op die dag) naar een oud vrouwtje een lijstje boodschappen gebracht die bij ons 2 straten verder woonde. Zelfs tot in de keuken gebracht en kreeg dan pas het geld. Was redelijk wat werk (uur) maar gaf veel voldoening en vonden we ook geen probleemquote:Op zondag 9 juli 2006 16:41 schreef MicroCosm het volgende:
Beetje jammer van AH dit: Blind echtpaar kan hulp Albert Heijn vergeten
Klant is koning is het motto van AH toch? daar blijkbaar niet.
In goed overleg ik alles mogelijk hoorquote:Op zondag 9 juli 2006 16:41 schreef febster het volgende:
[..]
Das toch knap, aangezien je officieel niet langer dan 4 weken aaneengesloten vakantie krijgt
Ik loop wel eens mee met een man in een rolstoel... de beste man heeft volgensmij ook iets aan zijn handen, maar hij bedankt me altijd uitvoerig. Ik moet zelfs altijd voor hem pinnen met zijn pas (nee, nooit misbruik van gemaakt)quote:Op zondag 9 juli 2006 16:52 schreef febster het volgende:
[..]
Ik heb nog wel eens op dinsdagmorgen (altijd op die dag) naar een oud vrouwtje een lijstje boodschappen gebracht die bij ons 2 straten verder woonde. Zelfs tot in de keuken gebracht en kreeg dan pas het geld. Was redelijk wat werk (uur) maar gaf veel voldoening en vonden we ook geen probleem.
Wij hebben een blinde man die elke week bij ons boodschappen komt doenquote:Op zondag 9 juli 2006 17:37 schreef chatgek het volgende:
[..]
Ik loop wel eens mee met een man in een rolstoel... de beste man heeft volgensmij ook iets aan zijn handen, maar hij bedankt me altijd uitvoerig. Ik moet zelfs altijd voor hem pinnen met zijn pas (nee, nooit misbruik van gemaakt)![]()
Jaaquote:Op maandag 10 juli 2006 10:11 schreef SHERMAN het volgende:
* SHERMAN vanuit Zuid-Frankrijk.
Heerlijk weekje rust.
Heerlijk ja.quote:
Dat laatste denk ik.quote:Op maandag 10 juli 2006 10:33 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Heerlijk ja.
Heb nu een weekje vrij genomen mar ik heb veel te veel vakantie rechten volgens mij.
Moet ik die allemaal opnemen eigenlijk? Of kan je die ok laten uitbetalen?
Ben je 19 jaar dan wel. als je ouder bent mag, moet je gewoon thuis blijven die uren die je nog hebt. tenzij je een regeling kan treffen.quote:Op maandag 10 juli 2006 10:33 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Heerlijk ja.
Heb nu een weekje vrij genomen mar ik heb veel te veel vakantie rechten volgens mij.
Moet ik die allemaal opnemen eigenlijk? Of kan je die ok laten uitbetalen?
Hier gewoon Kamps.quote:Op maandag 10 juli 2006 14:51 schreef Brammie1 het volgende:
zijn er hier nog medewerkers van AH's die, net als bij mij, een regionale producent gekozen hebben voor een bepaalde productklasse ipv de standaard AH leveranciers? Wij krijgen al ons dagverse brood + gevuld brood + een deel van het gebak geleverd door een ambachtelijke bakker bij ons uit de gemeente. Wij krijgen dus niks meer van Bakkersland. Klanten stellen dit erg op prijsde kwaliteit van het brood is erg vooruit gegaan! Plus, we krijgen al onze broodafboekingen vergoed.
Waar zit je dan precies? Moet je eens bij zo'n enorme Carrefour, E. Leclerc of een Auchan kijkenquote:Op maandag 10 juli 2006 14:30 schreef SHERMAN het volgende:
Hier in Frankrijk trouwens net naar een supermarkt geweest, omgeving telt normaal 15.000 inwoners, in de zomer zijn dat er 150.000. En ze hebben hier een supermarkt neer gezet dus is serieus minstens 8 keer zo groot als mijn ah-3.
En ze hebben digitale schapkaartjes, kleine displays met de prijs er op. Denk is aan alle mogelijkheden die je dan hebt.
Had die vrachtwagen zoveel verborgen hoekjes?quote:Op maandag 10 juli 2006 15:28 schreef chatgek het volgende:
God... heerlijk weer hoor. Houdbaar een kwartier te vroeg... Eerst een klep die weigert! Afijn hij doet het, kan de chauffeur niet de laatste container vinden![]()
Archeles, vlakbij Perpignan, 30km van de Spaanse grens ofzo aan de Middelandse Zee.quote:Op maandag 10 juli 2006 15:34 schreef highway101 het volgende:
[..]
Waar zit je dan precies? Moet je eens bij zo'n enorme Carrefour, E. Leclerc of een Auchan kijkenik heb bij zo'n Auchan in Lille wel eens 70 kassa's gezien
![]()
Grootste hier in Argeles is de Carefour die ik niet beschreef, voor de rest wat kleinere winkels, beetje standaard maat van Nederland.quote:Op maandag 10 juli 2006 16:55 schreef highway101 het volgende:
Argeles zal omdat het een toeristenoord is ook wel wat grote supermarkten kennen denk ik. In Perpignan staat ze waarschijnlijk wel op een groot industrieterrein langs de autosnelweg.
Wat mij opviel in Spanje was dat de supermarkten daar om 01.00 nog gewoon open waren...
Mijn pa zit hier 2 maanden voor zijn werk, heeft een kantoortje hier, en aangezien ik thuis een par weken geen internet heb gehad zit ik hier even een dagje te internetten.quote:Op maandag 10 juli 2006 17:53 schreef pimtenbrinke het volgende:
@ sherman ik begrijp dat jij op vakantie bent en ons echt niet kunt missen?
Welk filiaal is dit?quote:Op donderdag 6 juli 2006 23:17 schreef chatgek het volgende:
Functie: Verkoper: B
Afdeling: allround
Filiaal: AH 1346
Filiaal grootte: 2 (kleinste van heel utrecht, op de To Go's na:)
Plaats: Utrecht
heb ik dus gistermorgen gemogen, helaas steekproef niet gehaaldquote:
Wordt de EAB dan niet aangepast?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 12:09 schreef kmaestro het volgende:
wij gaan de steekproef ws ook niet halen, omdat nog steeds wagens te laat komen en dingen gewoon niet uitgeleverd worden. We hebben ook geen tijd om dit te corrigeren, lekker dus
In Aberdeen (Schotland) waren 70 kassa's normaal bij een supermarkt van net buiten de stadquote:Op maandag 10 juli 2006 15:34 schreef highway101 het volgende:
[..]
Waar zit je dan precies? Moet je eens bij zo'n enorme Carrefour, E. Leclerc of een Auchan kijkenik heb bij zo'n Auchan in Lille wel eens 70 kassa's gezien
![]()
Ik heb gister van 6:00 tot 18:00 gewerkt, waren 's ochtends met 8 of 9 man, 30 karren van zaterdag nog over en de koppen moesten nog worden gedaanquote:Op maandag 10 juli 2006 14:36 schreef Mip1988 het volgende:
pff wat een ochtend
koppen waren niet gedaan omdat de wagen met actie + nog veel vulling zaterdag pas rond 20.30 voor de deur stond![]()
morgenavond doen wij de 201 steekproef, ik vraag me af of we het halen..
Interessant!quote:Op dinsdag 11 juli 2006 17:02 schreef Webgangster het volgende:
http://www.planet.nl/plan(...)tid=730971/sc=02b917
Als je het manifest scanned hoef je geen locatie op te geven. Die zit in de barcode verwerkt. Alles wat mee kan scan je. Alles wat niet mee kan scan je niet en blijft dus in het systeem staan. Deze hoef je later niet nog een keer in te voeren maar kun je dan verzenden met een volgende wagen.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 17:40 schreef waterreus23 het volgende:
Kan iemand even controleren of ik het nieuwe retoursysteem goed gebrijp:
1) Als een rolcontainer vol is doe je er een scanlabel omheen, en scan je de label
2) Na het scannen van de Label zet je in de terminal wat er op de rolcontainer staat.
3) Deze stappen herhaal je totdat je alles hebt opgeteld.
4) Als de vrachtwagenchauffeur het manifest geeft, scan je het scanlabel. Dan naar welke DC, en dan moet je de opgetelde rolcontainers opnieuw scannen.
is dit correct
Jup... hoezo wil je het weten?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 08:36 schreef StefanCJ het volgende:
[..]
Welk filiaal is dit?![]()
Edit: Jan van Scorelstraat?
Echt? Waarom?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:42 schreef waterreus23 het volgende:
Alle DC's hebben een ultimatum gesteld, als AH niet akkoord gaat met hun eisen leggen ze donderdag om 00:00 het werk neer, dat zou betekenen dat er vrijdag en hoogswaarschijnlijk zaterdag geen levering komt
Dat van ons is veul kleiner dan die van julliequote:Op woensdag 12 juli 2006 21:21 schreef highway101 het volgende:
Bij ons gaan we eind van t jaar in een noodfiliaal, om met de verbouwing van WKC Zwolle-zuid van 1600 naar 3000m2 te gaan. En das hard nodig ook!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |