Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 8 juli 2006 02:47 schreef febster het volgende:
Atlasvinder; het komt een beetje over alsof je iets te lang met je neus achter je kassa hebt gezeten
Oveirgens kreeg ik deze week een brief van mijn RM dat voldeed aan de eisen die er gesteld waren en dus over mocht naar het volgende jaar(het VSK jaar...)
Mammoetquote:Op zaterdag 8 juli 2006 12:33 schreef Atlasvlinder het volgende:
[..]
Toetsenborden zo dik als je vuist, oude beeldschermen en kassacomputers die werken met verschillende sleutels om te herladen in de x-stand.
Maar de kassa's die erna kwamen en lade's hadden vielen bij ons ook uit elkaar. Springt je lade zomaar ineens open, valt je kassa uit midden in een transactie of wisten we zelfs breuken te krijgen in het diamantglas.![]()
Het is wel leuk om te lezen dat je daar erg enthousast over bent hoorquote:Op zaterdag 8 juli 2006 12:37 schreef Atlasvlinder het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!Ik heb helemaal niet teveel met mijn neus achter de kassa gezeten
. Nou ja, een beetje dan
. Kassatechniek, airboxen en pinpads zijn echt mijn ding in de winkel
.
Wij hadden gister met de houdbaar vracht 3.5 uur vertragingquote:Op zaterdag 8 juli 2006 22:30 schreef MicroCosm het volgende:
Was weer een leuke dag vandaag. Alles had minimaal 90 minuten vertraging. de laatste had 2.5 uur vertraging. [etc]
Wij hebben net genoeg aan een pad waar je met 2 moet rijdenquote:Op zondag 9 juli 2006 16:26 schreef GotC het volgende:
[..]
Magazijnpad waar je maar met 1 kar tegelijk kan rijden![]()
Das toch knap, aangezien je officieel niet langer dan 4 weken aaneengesloten vakantie krijgtquote:
Daarom hebben wij Henk en Meneer Hartogquote:Op zondag 9 juli 2006 16:41 schreef MicroCosm het volgende:
Beetje jammer van AH dit: Blind echtpaar kan hulp Albert Heijn vergeten
Klant is koning is het motto van AH toch? daar blijkbaar niet.
Ik heb nog wel eens op dinsdagmorgen (altijd op die dag) naar een oud vrouwtje een lijstje boodschappen gebracht die bij ons 2 straten verder woonde. Zelfs tot in de keuken gebracht en kreeg dan pas het geld. Was redelijk wat werk (uur) maar gaf veel voldoening en vonden we ook geen probleemquote:Op zondag 9 juli 2006 16:41 schreef MicroCosm het volgende:
Beetje jammer van AH dit: Blind echtpaar kan hulp Albert Heijn vergeten
Klant is koning is het motto van AH toch? daar blijkbaar niet.
In goed overleg ik alles mogelijk hoorquote:Op zondag 9 juli 2006 16:41 schreef febster het volgende:
[..]
Das toch knap, aangezien je officieel niet langer dan 4 weken aaneengesloten vakantie krijgt
Ik loop wel eens mee met een man in een rolstoel... de beste man heeft volgensmij ook iets aan zijn handen, maar hij bedankt me altijd uitvoerig. Ik moet zelfs altijd voor hem pinnen met zijn pas (nee, nooit misbruik van gemaakt)quote:Op zondag 9 juli 2006 16:52 schreef febster het volgende:
[..]
Ik heb nog wel eens op dinsdagmorgen (altijd op die dag) naar een oud vrouwtje een lijstje boodschappen gebracht die bij ons 2 straten verder woonde. Zelfs tot in de keuken gebracht en kreeg dan pas het geld. Was redelijk wat werk (uur) maar gaf veel voldoening en vonden we ook geen probleem.
Wij hebben een blinde man die elke week bij ons boodschappen komt doenquote:Op zondag 9 juli 2006 17:37 schreef chatgek het volgende:
[..]
Ik loop wel eens mee met een man in een rolstoel... de beste man heeft volgensmij ook iets aan zijn handen, maar hij bedankt me altijd uitvoerig. Ik moet zelfs altijd voor hem pinnen met zijn pas (nee, nooit misbruik van gemaakt)![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |