Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 8 juli 2006 02:47 schreef febster het volgende:
Atlasvinder; het komt een beetje over alsof je iets te lang met je neus achter je kassa hebt gezeten
Oveirgens kreeg ik deze week een brief van mijn RM dat voldeed aan de eisen die er gesteld waren en dus over mocht naar het volgende jaar(het VSK jaar...)
Mammoetquote:Op zaterdag 8 juli 2006 12:33 schreef Atlasvlinder het volgende:
[..]
Toetsenborden zo dik als je vuist, oude beeldschermen en kassacomputers die werken met verschillende sleutels om te herladen in de x-stand.
Maar de kassa's die erna kwamen en lade's hadden vielen bij ons ook uit elkaar. Springt je lade zomaar ineens open, valt je kassa uit midden in een transactie of wisten we zelfs breuken te krijgen in het diamantglas.![]()
Het is wel leuk om te lezen dat je daar erg enthousast over bent hoorquote:Op zaterdag 8 juli 2006 12:37 schreef Atlasvlinder het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!Ik heb helemaal niet teveel met mijn neus achter de kassa gezeten
. Nou ja, een beetje dan
. Kassatechniek, airboxen en pinpads zijn echt mijn ding in de winkel
.
Wij hadden gister met de houdbaar vracht 3.5 uur vertragingquote:Op zaterdag 8 juli 2006 22:30 schreef MicroCosm het volgende:
Was weer een leuke dag vandaag. Alles had minimaal 90 minuten vertraging. de laatste had 2.5 uur vertraging. [etc]
Wij hebben net genoeg aan een pad waar je met 2 moet rijdenquote:Op zondag 9 juli 2006 16:26 schreef GotC het volgende:
[..]
Magazijnpad waar je maar met 1 kar tegelijk kan rijden![]()
Das toch knap, aangezien je officieel niet langer dan 4 weken aaneengesloten vakantie krijgtquote:
Daarom hebben wij Henk en Meneer Hartogquote:Op zondag 9 juli 2006 16:41 schreef MicroCosm het volgende:
Beetje jammer van AH dit: Blind echtpaar kan hulp Albert Heijn vergeten
Klant is koning is het motto van AH toch? daar blijkbaar niet.
Ik heb nog wel eens op dinsdagmorgen (altijd op die dag) naar een oud vrouwtje een lijstje boodschappen gebracht die bij ons 2 straten verder woonde. Zelfs tot in de keuken gebracht en kreeg dan pas het geld. Was redelijk wat werk (uur) maar gaf veel voldoening en vonden we ook geen probleemquote:Op zondag 9 juli 2006 16:41 schreef MicroCosm het volgende:
Beetje jammer van AH dit: Blind echtpaar kan hulp Albert Heijn vergeten
Klant is koning is het motto van AH toch? daar blijkbaar niet.
In goed overleg ik alles mogelijk hoorquote:Op zondag 9 juli 2006 16:41 schreef febster het volgende:
[..]
Das toch knap, aangezien je officieel niet langer dan 4 weken aaneengesloten vakantie krijgt
Ik loop wel eens mee met een man in een rolstoel... de beste man heeft volgensmij ook iets aan zijn handen, maar hij bedankt me altijd uitvoerig. Ik moet zelfs altijd voor hem pinnen met zijn pas (nee, nooit misbruik van gemaakt)quote:Op zondag 9 juli 2006 16:52 schreef febster het volgende:
[..]
Ik heb nog wel eens op dinsdagmorgen (altijd op die dag) naar een oud vrouwtje een lijstje boodschappen gebracht die bij ons 2 straten verder woonde. Zelfs tot in de keuken gebracht en kreeg dan pas het geld. Was redelijk wat werk (uur) maar gaf veel voldoening en vonden we ook geen probleem.
Wij hebben een blinde man die elke week bij ons boodschappen komt doenquote:Op zondag 9 juli 2006 17:37 schreef chatgek het volgende:
[..]
Ik loop wel eens mee met een man in een rolstoel... de beste man heeft volgensmij ook iets aan zijn handen, maar hij bedankt me altijd uitvoerig. Ik moet zelfs altijd voor hem pinnen met zijn pas (nee, nooit misbruik van gemaakt)![]()
Jaaquote:Op maandag 10 juli 2006 10:11 schreef SHERMAN het volgende:
* SHERMAN vanuit Zuid-Frankrijk.
Heerlijk weekje rust.
Heerlijk ja.quote:
Dat laatste denk ik.quote:Op maandag 10 juli 2006 10:33 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Heerlijk ja.
Heb nu een weekje vrij genomen mar ik heb veel te veel vakantie rechten volgens mij.
Moet ik die allemaal opnemen eigenlijk? Of kan je die ok laten uitbetalen?
Ben je 19 jaar dan wel. als je ouder bent mag, moet je gewoon thuis blijven die uren die je nog hebt. tenzij je een regeling kan treffen.quote:Op maandag 10 juli 2006 10:33 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Heerlijk ja.
Heb nu een weekje vrij genomen mar ik heb veel te veel vakantie rechten volgens mij.
Moet ik die allemaal opnemen eigenlijk? Of kan je die ok laten uitbetalen?
Hier gewoon Kamps.quote:Op maandag 10 juli 2006 14:51 schreef Brammie1 het volgende:
zijn er hier nog medewerkers van AH's die, net als bij mij, een regionale producent gekozen hebben voor een bepaalde productklasse ipv de standaard AH leveranciers? Wij krijgen al ons dagverse brood + gevuld brood + een deel van het gebak geleverd door een ambachtelijke bakker bij ons uit de gemeente. Wij krijgen dus niks meer van Bakkersland. Klanten stellen dit erg op prijsde kwaliteit van het brood is erg vooruit gegaan! Plus, we krijgen al onze broodafboekingen vergoed.
Waar zit je dan precies? Moet je eens bij zo'n enorme Carrefour, E. Leclerc of een Auchan kijkenquote:Op maandag 10 juli 2006 14:30 schreef SHERMAN het volgende:
Hier in Frankrijk trouwens net naar een supermarkt geweest, omgeving telt normaal 15.000 inwoners, in de zomer zijn dat er 150.000. En ze hebben hier een supermarkt neer gezet dus is serieus minstens 8 keer zo groot als mijn ah-3.
En ze hebben digitale schapkaartjes, kleine displays met de prijs er op. Denk is aan alle mogelijkheden die je dan hebt.
Had die vrachtwagen zoveel verborgen hoekjes?quote:Op maandag 10 juli 2006 15:28 schreef chatgek het volgende:
God... heerlijk weer hoor. Houdbaar een kwartier te vroeg... Eerst een klep die weigert! Afijn hij doet het, kan de chauffeur niet de laatste container vinden![]()
Archeles, vlakbij Perpignan, 30km van de Spaanse grens ofzo aan de Middelandse Zee.quote:Op maandag 10 juli 2006 15:34 schreef highway101 het volgende:
[..]
Waar zit je dan precies? Moet je eens bij zo'n enorme Carrefour, E. Leclerc of een Auchan kijkenik heb bij zo'n Auchan in Lille wel eens 70 kassa's gezien
![]()
Grootste hier in Argeles is de Carefour die ik niet beschreef, voor de rest wat kleinere winkels, beetje standaard maat van Nederland.quote:Op maandag 10 juli 2006 16:55 schreef highway101 het volgende:
Argeles zal omdat het een toeristenoord is ook wel wat grote supermarkten kennen denk ik. In Perpignan staat ze waarschijnlijk wel op een groot industrieterrein langs de autosnelweg.
Wat mij opviel in Spanje was dat de supermarkten daar om 01.00 nog gewoon open waren...
Mijn pa zit hier 2 maanden voor zijn werk, heeft een kantoortje hier, en aangezien ik thuis een par weken geen internet heb gehad zit ik hier even een dagje te internetten.quote:Op maandag 10 juli 2006 17:53 schreef pimtenbrinke het volgende:
@ sherman ik begrijp dat jij op vakantie bent en ons echt niet kunt missen?
Welk filiaal is dit?quote:Op donderdag 6 juli 2006 23:17 schreef chatgek het volgende:
Functie: Verkoper: B
Afdeling: allround
Filiaal: AH 1346
Filiaal grootte: 2 (kleinste van heel utrecht, op de To Go's na:)
Plaats: Utrecht
heb ik dus gistermorgen gemogen, helaas steekproef niet gehaaldquote:
Wordt de EAB dan niet aangepast?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 12:09 schreef kmaestro het volgende:
wij gaan de steekproef ws ook niet halen, omdat nog steeds wagens te laat komen en dingen gewoon niet uitgeleverd worden. We hebben ook geen tijd om dit te corrigeren, lekker dus
In Aberdeen (Schotland) waren 70 kassa's normaal bij een supermarkt van net buiten de stadquote:Op maandag 10 juli 2006 15:34 schreef highway101 het volgende:
[..]
Waar zit je dan precies? Moet je eens bij zo'n enorme Carrefour, E. Leclerc of een Auchan kijkenik heb bij zo'n Auchan in Lille wel eens 70 kassa's gezien
![]()
Ik heb gister van 6:00 tot 18:00 gewerkt, waren 's ochtends met 8 of 9 man, 30 karren van zaterdag nog over en de koppen moesten nog worden gedaanquote:Op maandag 10 juli 2006 14:36 schreef Mip1988 het volgende:
pff wat een ochtend
koppen waren niet gedaan omdat de wagen met actie + nog veel vulling zaterdag pas rond 20.30 voor de deur stond![]()
morgenavond doen wij de 201 steekproef, ik vraag me af of we het halen..
Interessant!quote:Op dinsdag 11 juli 2006 17:02 schreef Webgangster het volgende:
http://www.planet.nl/plan(...)tid=730971/sc=02b917
Als je het manifest scanned hoef je geen locatie op te geven. Die zit in de barcode verwerkt. Alles wat mee kan scan je. Alles wat niet mee kan scan je niet en blijft dus in het systeem staan. Deze hoef je later niet nog een keer in te voeren maar kun je dan verzenden met een volgende wagen.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 17:40 schreef waterreus23 het volgende:
Kan iemand even controleren of ik het nieuwe retoursysteem goed gebrijp:
1) Als een rolcontainer vol is doe je er een scanlabel omheen, en scan je de label
2) Na het scannen van de Label zet je in de terminal wat er op de rolcontainer staat.
3) Deze stappen herhaal je totdat je alles hebt opgeteld.
4) Als de vrachtwagenchauffeur het manifest geeft, scan je het scanlabel. Dan naar welke DC, en dan moet je de opgetelde rolcontainers opnieuw scannen.
is dit correct
Jup... hoezo wil je het weten?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 08:36 schreef StefanCJ het volgende:
[..]
Welk filiaal is dit?![]()
Edit: Jan van Scorelstraat?
Echt? Waarom?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:42 schreef waterreus23 het volgende:
Alle DC's hebben een ultimatum gesteld, als AH niet akkoord gaat met hun eisen leggen ze donderdag om 00:00 het werk neer, dat zou betekenen dat er vrijdag en hoogswaarschijnlijk zaterdag geen levering komt
Dat van ons is veul kleiner dan die van julliequote:Op woensdag 12 juli 2006 21:21 schreef highway101 het volgende:
Bij ons gaan we eind van t jaar in een noodfiliaal, om met de verbouwing van WKC Zwolle-zuid van 1600 naar 3000m2 te gaan. En das hard nodig ook!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |