Wordt de EAB dan niet aangepast?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 12:09 schreef kmaestro het volgende:
wij gaan de steekproef ws ook niet halen, omdat nog steeds wagens te laat komen en dingen gewoon niet uitgeleverd worden. We hebben ook geen tijd om dit te corrigeren, lekker dus
In Aberdeen (Schotland) waren 70 kassa's normaal bij een supermarkt van net buiten de stadquote:Op maandag 10 juli 2006 15:34 schreef highway101 het volgende:
[..]
Waar zit je dan precies? Moet je eens bij zo'n enorme Carrefour, E. Leclerc of een Auchan kijkenik heb bij zo'n Auchan in Lille wel eens 70 kassa's gezien
![]()
Ik heb gister van 6:00 tot 18:00 gewerkt, waren 's ochtends met 8 of 9 man, 30 karren van zaterdag nog over en de koppen moesten nog worden gedaanquote:Op maandag 10 juli 2006 14:36 schreef Mip1988 het volgende:
pff wat een ochtend
koppen waren niet gedaan omdat de wagen met actie + nog veel vulling zaterdag pas rond 20.30 voor de deur stond![]()
morgenavond doen wij de 201 steekproef, ik vraag me af of we het halen..
Interessant!quote:Op dinsdag 11 juli 2006 17:02 schreef Webgangster het volgende:
http://www.planet.nl/plan(...)tid=730971/sc=02b917
Als je het manifest scanned hoef je geen locatie op te geven. Die zit in de barcode verwerkt. Alles wat mee kan scan je. Alles wat niet mee kan scan je niet en blijft dus in het systeem staan. Deze hoef je later niet nog een keer in te voeren maar kun je dan verzenden met een volgende wagen.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 17:40 schreef waterreus23 het volgende:
Kan iemand even controleren of ik het nieuwe retoursysteem goed gebrijp:
1) Als een rolcontainer vol is doe je er een scanlabel omheen, en scan je de label
2) Na het scannen van de Label zet je in de terminal wat er op de rolcontainer staat.
3) Deze stappen herhaal je totdat je alles hebt opgeteld.
4) Als de vrachtwagenchauffeur het manifest geeft, scan je het scanlabel. Dan naar welke DC, en dan moet je de opgetelde rolcontainers opnieuw scannen.
is dit correct
Jup... hoezo wil je het weten?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 08:36 schreef StefanCJ het volgende:
[..]
Welk filiaal is dit?![]()
Edit: Jan van Scorelstraat?
Echt? Waarom?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:42 schreef waterreus23 het volgende:
Alle DC's hebben een ultimatum gesteld, als AH niet akkoord gaat met hun eisen leggen ze donderdag om 00:00 het werk neer, dat zou betekenen dat er vrijdag en hoogswaarschijnlijk zaterdag geen levering komt
Dat van ons is veul kleiner dan die van julliequote:Op woensdag 12 juli 2006 21:21 schreef highway101 het volgende:
Bij ons gaan we eind van t jaar in een noodfiliaal, om met de verbouwing van WKC Zwolle-zuid van 1600 naar 3000m2 te gaan. En das hard nodig ook!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |