Hehe, dat lijkt me vet. Mocht dat bij ons gebeuren zijn ik en Taz wel de DJ'squote:Op donderdag 6 juli 2006 16:23 schreef Webgangster het volgende:
Wij douwen er altijd een eigen muziek cd in...
Scheelt dat je maar 4 weken aaneengesloten vrij kan/mag nemen. Anders zou ik de rest van het jaar thuis kunnen blijven...quote:
Wij waren 1 van de pilot winkels met scannend retourneren. In het begin zoveel bugs. We moesten ongeveer 4 x in de week naar DC bellen om de retouren op afstand te laten accoderen. Voornamelijk omdat wij buiten geen bereik hadden en je in het begin alleen mocht scannen als het de klep op ging. Inmiddels hebben we buiten dus bereik. Heeft maar 3 maanden geduurd....quote:Op donderdag 6 juli 2006 23:17 schreef chatgek het volgende:
Functie: Verkoper: B
Afdeling: allround
Filiaal: AH 1346
Filiaal grootte: 2 (kleinste van heel utrecht, op de To Go's na:)
Plaats: Utrecht
Leuk trouwens ook weer al die zomerkrachten... Ik heb er vandaag bijna een een schop verkocht omdat 'ie voor de zoveelste keer met een vriend of zo van hem stond te praten... en niet eventjes![]()
Vandaag ook voor het eerst het nieuwe systeen voor retouren gebruikt...hoezo onhandig? Je doet nu dubbel werk: stapels fusten etc krijgen nu een label met streepjescode. Die scan je, voer je in hoeveel er op de dolly/rolcontair/whatever staat, klaar. De volgende morgen als ze mee gaan met de vrachtwagen, scan je de label van de container voor je hem op de klep zet, selecteer je het juiste DC waar ze heen gaan, en de volgende. Je kunt dus niets er meer zomaar bij gooien op het laatste momentLeuk voor de DC's voor controle maar niet voor filialen
Ik lees btw op de vorige pagina iets over nieuwe terminals. Komen die bij ieder filiaal?
Je kunt de retour aanpassen tot je gaat verzenden. Dan kun je niks meer behalve laten staan van retouren. Deden jullie voor dit systeem halfvolle rolly's fust retour dan? Dat heeft nooit gemogen.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 00:28 schreef chatgek het volgende:
Mja.. maar het grootste nadeel van dit systeem is dat je niet iets kan toevoegen aan een retour als 'ie eenmaal is ingevoerd. Ik wil vandaag een retour aanpassen via de PC... vergeet het maar. En een hele zooi fusten blijven staan omdat je alleen nog maar hele containers terug mag sturen. Je mag lege CC-rolcontainers alleen per 5 terug sturen, maar aangezien wij zo klein zijn blijven er meestal maar 3-4 over. Gevolg is dat je een vol magazijn hebt, aangezien wij een über klein magazijntje hebben...![]()
Trouwens nog zo'n mooie blooper gisteren bij lossen...De chauffeur was een regelrechte mongool, hij wist niet dat je stuurwieltjes aan de kant van de rand van de klep plaatst
Hij zet er een container groente op, ik roep nog "Zou je dat wel doen?", wat hij vrolijk negeert, hij laat de klep zakken... ik neem alvast maar afstand want ik zie de container wankelen, flikkert de hele container op een dikke BMW
"Ow... sorry..." aldus de chauffeur
![]()
Maar heb je al met het nieuwe systeem gewerkt?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 01:03 schreef Webgangster het volgende:
Ik doe de cc-rolcontainers gewoon per aantal, dus niet per 5 of wat, ik tel alles en zorg dat alle containers meegaan die ik heb geteld en dus ook maar 1 lable waarin staat bijv 67 containers (wat bij ons dus voorkomt dat aantal)
Voor ons werden uitzonderingen gemaakt omdat we zo klein zijnquote:Op vrijdag 7 juli 2006 00:59 schreef MicroCosm het volgende:
[..]
Je kunt de retour aanpassen tot je gaat verzenden. Dan kun je niks meer behalve laten staan van retouren. Deden jullie voor dit systeem halfvolle rolly's fust retour dan? Dat heeft nooit gemogen.
Ik werk al bijna 1 a 1,5 maand met dat nieuwe systeem....quote:Op vrijdag 7 juli 2006 01:07 schreef chatgek het volgende:
[..]
Maar heb je al met het nieuwe systeem gewerkt?
[..]
Voor ons werden uitzonderingen gemaakt omdat we zo klein zijnOmdat bij ons de kelder zo laag was kun je bijvoorbeeld van 17 cm kratten er maar 18 kwijt op een dolly, terwijl er 20 op horen dacht ik zo
![]()
Officieel moet het nu dus: 16, 22, 32, 48, 50, 100 zijn.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 08:46 schreef Webgangster het volgende:
[..]
Ik werk al bijna 1 a 1,5 maand met dat nieuwe systeem....
En van de 17 cm meter fusten gaan er 22 op een rolly.
Van de 23 is dat 16
Ik onthou altijd gewoon de getallen van het oude systeem:
16
22
32
48
48
96
Dus 50 en 100 gaan nooit bij ons de deur uit, te lage uitgang...quote:Op vrijdag 7 juli 2006 09:59 schreef MicroCosm het volgende:
[..]
Officieel moet het nu dus: 16, 22, 32, 48, 50, 100 zijn.
ook het agf fust moet gesorteerd zijn op groot/klein. De bledden van LDC moeten ook weer appart. Lekker ruimte besparend allemaal.
Ik ben van 8 juli t/m 22 juli op vakantiequote:Op vrijdag 7 juli 2006 10:42 schreef kmaestro het volgende:
Het wordt deze dagen ws weer een drama met de leveringen
Haha, heel vervelend, die stakingen zullen ws precies in mijn vakantie vallen. Echt heel vervelend.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 10:43 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Ik ben van 8 juli t/m 22 juli op vakantie
dat is dus niet de bedoelingquote:Op vrijdag 7 juli 2006 01:03 schreef Webgangster het volgende:
Ik doe de cc-rolcontainers gewoon per aantal, dus niet per 5 of wat, ik tel alles en zorg dat alle containers meegaan die ik heb geteld en dus ook maar 1 lable waarin staat bijv 67 containers (wat bij ons dus voorkomt dat aantal)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |