Maar 28 uur?quote:Op woensdag 5 juli 2006 16:01 schreef tazman89 het volgende:
88 euro....ik weet niet wat er daar mis gaat, maar het is in mijn voordeel![]()
Wedden dat dat niet kanquote:Op woensdag 5 juli 2006 12:37 schreef Webgangster het volgende:
Ik heb 61 uur vakantierechten en heb een contract van 36 uur per maand, kan gewoon 2 maanden doorbetaald vrij nemen....![]()
3.5 uurquote:Op donderdag 6 juli 2006 00:57 schreef Webgangster het volgende:
BCD = Bijonzder dagen, pinksteren bijv.
quote:Voor supermarktdeskundige Gerard Rutte, maker van de site uwsupermarkt.nl staat vast wie er als winnaar uit de superstrijd zal komen. „Albert Heijn heeft al verloren. Sinds de Super de Boer in handen is van Pollemans, is de omzet daar met bijna een ton gestegen. Logisch dat er allerlei irritaties zijn bij de buren. Maar het is een achterhoedegevecht. Albert Heijn is de vette verliezer. Ze moeten niet zeuren over winkelwagentjes. Het enige dat ze kunnen is stunten met prijzen. En dan nog zie ik ze de slag eigenlijk niet winnen.“
Het artikel over de Boodschappenkar van de Telegraaf is helemaal mooi. Daarin staat:quote:Op donderdag 6 juli 2006 09:49 schreef highway101 het volgende:
tjonge Gerard Rutte, de zogenaamde supermarktspecialist is weer goed bezig met zijn kruistocht tegen AH...
quote:Op donderdag 6 juli 2006 10:51 schreef vanBnaarC het volgende:
Interresant artikel:
AH werkt aan RFID-Bonuskaart' - update
Door Mick de Neeve - woensdag 5 juli 2006 20:32 - Bron: Zibb - Views: 16.985 - Permalink
Volgens vakblad Elsevier Retail werkt Albert Heijn aan een nieuwe versie van zijn Bonuskaart waarin een RFID-chip is verwerkt. Dergelijke chipjes kunnen door speciale apparatuur op een afstand van enkele meters worden 'gepinged' waarop ze een unieke identificatiecode uitzenden. Hierdoor is het niet langer nodig om de kaart langs een barcodelezer te halen. Tevens stelt de technologie de supermarktketen in staat om klanten onmiddelijk te herkennen als ze de winkel binnenlopen, waarmee 'Minority Report'-achtige scenario's mogelijk worden: de klant zou op basis van zijn koopgeschiedenis via beeldschermen op speciale aanbiedingen getrakteerd kunnen worden. Het is niet bekend of de supermarktketen dit soort mogelijkheden van RFID-technologie wil gaan benutten. Wel zou Albert Heijn van plan zijn om met behulp van de nieuwe kaarten klanten in staat te stellen om op afbetaling boodschappen te doen. Als de artikelen in de supermarkt ook gechipped worden, is het zelfs denkbaar dat de klant via een speciale kassa, die alle boodschappen in een keer uitleest, direct de tent uit kan lopen.
Update 21:00 - Webwereld meldt dat Albert Heijn op de berichtgeving van Elsevier heeft gereageerd door te stellen dat er geen concrete plannen zijn om de volgende generatie Bonuskaarten van RFID-chips te voorzien. Pas als het bedrijf zelf duidelijkheid heeft welke kant het met de Bonuskaart op wil, zal het met meer informatie komen.
bron: tweakers.net
quote:
Ach die Rutte is gewoon blind in zijn strijd tegen de AH. Die doet echt alles om AH in een kwaad daglicht te zettenquote:Op donderdag 6 juli 2006 10:46 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Het artikel over de Boodschappenkar van de Telegraaf is helemaal mooi. Daarin staat:
"Zelfs Super de Boer is gruwelijk goedkoper dan de marktleider."
Super de Boer is alleen op de witte bollen 10 cent goedkoper. Op de rest is SdB even duur of duurder dan AH.
Rutte was vroeger al zo labiel als het achterwerk van een ezel.quote:Op donderdag 6 juli 2006 11:10 schreef highway101 het volgende:
[..]
Ach die Rutte is gewoon blind in zijn strijd tegen de AH. Die doet echt alles om AH in een kwaad daglicht te zetten![]()
Verte mij is waarom ?quote:
Ik tot 12 uur, net weer terugquote:Op donderdag 6 juli 2006 12:56 schreef Game_Error het volgende:
zometeen weer werken...
ik hoor anders nog altijd dezelfde nummers voorbij komenquote:Op donderdag 6 juli 2006 15:09 schreef vanBnaarC het volgende:
die maandelijks wordt 'ververst',
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |