Nee dat ¤-teken is niet gewoon. 'Vroegâh stond op de contant-toets 'Contant' ipv dat ¤-teken. Toen mij gevraagd werd op een avondje om alle toetsenborden onder handen te nemen met het zogenaamde 'verbeterde model' heb ik er maar mijn eigen draai aan gegeven.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:31 schreef chatgek het volgende:
@Atlasvlinder: Wij hebben ook nog gewoon een euro teken op het toetsenbordAl word kassa 3 binnen kort in zijn geheel vervangen, hij is er uit gedondert, te weinig geheugen
![]()
Dat dus.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:37 schreef chatgek het volgende:
Hmm.. backspace toets? Die ben ik nooit tegen gekomen![]()
Als je een serie toetsenborden hebt waarbij de linker van de drie blokken toetsen bestaat uit drie ipv. twee kolommen toetsen dan is de tweede toets van links onder in de eerste kolom (op de foto donkerblauw met een pijltje naar links) de backspace toets. Hij werkt wel, maar is standaard niet aangegeven. Verder kun je alleen transacties parkeren en opvragen. Factuur opvragen doet ze nietquote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:46 schreef Renesite het volgende:
Opvragen transactie?
Parkeren transactie?
Facatuur opvragen?
Veul nieuwerderer!
Wij hebben 'contant'
Wij hebben 2 breed.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:51 schreef Atlasvlinder het volgende:
[..]
Als je een serie toetsenborden hebt waarbij de linker van de drie blokken toetsen bestaat uit drie ipv. twee kolommen toetsen dan is de tweede toets van links onder in de eerste kolom (op de foto donkerblauw met een pijltje naar links) de backspace toets. Hij werkt wel, maar is standaard niet aangegeven. Verder kun je alleen transacties parkeren en opvragen. Factuur opvragen doet ze niet. Een modern toetsenbord met een ouderwets vleugje zo af en toe.
Maakt niet uit of je ze per 10 of 100 doet. nadeel echter als je er b.v. 50 op schrijft en hij kan er maar 40 meenenemen, heb je een probleem. Vandaar dat wij ze ook per 10 doen.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 20:20 schreef Mip1988 het volgende:
[..]
dat is dus niet de bedoeling
per label mogen maximaal 10 container, ik doe er meestal 8 aangezien dat precies 1 kleppie is. sommige kleppen kunnen er 10 aan
nieuwe terminal werkt lekker! gewoon zelfde software, maar dat ding gaat echt als een trein. nauwelijks laden enzo. retouren is gezeik minder erg
Ik heb twee dagen in een ander filiaal met die 'mammoet-kassa's' gewerkt. Als je op volle snelheid probeert te typen weigert ze gewoon.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:54 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wij hebben 2 breed.
dussss
Ik gebruik té vaak herstel, en ben zeeer vinger vlug ermee dus ja..![]()
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 21:24 schreef chatgek het volgende:
Hmm... zoals ik al eerder vroeg: komen die nieuwe terminals bij ieder filiaal?
Btw... 8 containers op een klep? Bij ons kunnen er drie![]()
A. je spreekt je zelf nu tegen, en B. 8 per klep (genest per 4, en dan 2 rijtjes naast elkaar) is heel goed mogelijk, sommige kleppen kan je zelfs 12 rolcontainers tegelijk naar boven sturen! dan moet het echter wel een grote klep zijn met goede en goed geplaatste rollstops! Overgens is er voor zover ik weet geen officieel maximum aan het aantal containers dat je onder één label scant, maar wordt je geadviseert om ze per 10 te groeperen(ook ik doe altijd 8 per label, dat past altijd!)quote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:29 schreef chatgek het volgende:
Laten we zeggen... we hebben al regelmatig een lamme klep gehad dat de chauffeur hem maar even teste door er op te springen, het ding ging vervaarlijk op en neer...Maar 8 stuks... lijkt me wel erg veel. Als je er twee achter elkaar zou plaatsen kun je er maximaal 6 kwijt op een klep
![]()
Ik heb het over 8 stuks die door de chauffeur naar beneden worden gestuurdquote:Op zaterdag 8 juli 2006 02:03 schreef blizzard_rail het volgende:
[..]
[..]
A. je spreekt je zelf nu tegen, en B. 8 per klep (genest per 4, en dan 2 rijtjes naast elkaar) is heel goed mogelijk, sommige kleppen kan je zelfs 12 rolcontainers tegelijk naar boven sturen! dan moet het echter wel een grote klep zijn met goede en goed geplaatste rollstops! Overgens is er voor zover ik weet geen officieel maximum aan het aantal containers dat je onder één label scant, maar wordt je geadviseert om ze per 10 te groeperen(ook ik doe altijd 8 per label, dat past altijd!)
Waarom is dat getal bij ons 3 ?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 07:09 schreef chatgek het volgende:
[..]
Ik heb het over 8 stuks die door de chauffeur naar beneden worden gestuurd![]()
ik zal het eens nakijken in dat instructie boekje, maar zowiezo is het veiliger zoals al werd gezegtquote:Op vrijdag 7 juli 2006 21:49 schreef Webgangster het volgende:
Bij ons ook 8 maar waar staat dat het niet mag ?
We hebben nog geen klachten daarover gehad.
melkricen moeten gewoon 3 per 1 label. nooit problemen mee gehadquote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:03 schreef MicroCosm het volgende:
Melkrekken blijft nog steeds een drama. Wil je ze retour doen zoals het officieel moet (genest) krijg je altijd gezeik. Ik mag ze niet meenenemen zo, wellus nietus etc...
Papier zeuren ze ook nog wel is om. Ik mag het niet meenemen ik heb nog vers erin staan. Zolang het goed getaped is, is er niks aan de hand en mogen ze ten alle tijden alles meenemen.
Mammoet is die ene met dat 2 brede tobotje, een klep die er onder uitschiet enzo?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:11 schreef Atlasvlinder het volgende:
[..]
Ik heb twee dagen in een ander filiaal met die 'mammoet-kassa's' gewerkt. Als je op volle snelheid probeert te typen weigert ze gewoon.Mijn eigen winkel was toen al dicht voor verbouwing, maar ik werd toch wel een beetje nostalgisch van de ouderwetse 'lade'.
![]()
Dat atoom is het gewoon nog steeds niet voor mij.Heb ik eindelijk de lang gedroomde bi-optische NCR 7475 met ScannerScale. Weigert ze dienst bij het wegen of krijg ik het gevoel dat ik met een één scanner nog sneller was ook.
Dankzij mijn Wobble-techniek™ kon ik een fles of pak ook al scannen, zonder ze plat neer te leggen of op te tillen.
![]()
Toetsenborden zo dik als je vuist, oude beeldschermen en kassacomputers die werken met verschillende sleutels om te herladen in de x-stand.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 11:45 schreef Renesite het volgende:
[..]
Mammoet is die ene met dat 2 brede tobotje, een klep die er onder uitschiet enzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |