abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39295457
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 19:42 schreef Renesite het volgende:

[..]

...
2 service counters, daar is toch niet over nagedacht?

Had het niet zo bekeken, dan toch maar onze uit mekaar vallende van ellende kassa's icm. te weinig kassa's an sich,
4 kassa's, die nu al uit elkaar vallen zoals ik zei. Stoelen die kapot gaan, voorbanden die rafelen omdat ze slecht gemonteerd zijn, ScannerScales die weigeren af te wegen , Airboxen die in storing gaan omdat meubels slordig zijn gemonteerd, stootkussens die niet blijven hangen, reclameborden die van de monitoren af vallen, monitoren van caissières die niet te zien zijn omdat er een andere geldplankje is gemaakt wat 'modieus' is. Een geldplankje met een opstaande rand! Zo kun je lekker makkelijk het geld er niet vanaf schuiven. Een printer van een nieuw en hoog model wat weinig ruimte laat om de bon te pakken bij een scherpe rand van datzelfde vage plankje! Een plankje wat onmogelijk zwaar en lastig weg te halen is, waarbij het hele meubel uit elkaar moet om een beetje schoon te kunnen maken. Kleppen die half open blijven staan. En hoe moet ik schoonmaken onder de achterband? De boodschappenplank naar voren schuiven en dan heb ik een paar centimeter om met een doekje tussen te vroeten! Atoom á la waardeloos! En dat zijn alleen nog maar de reguliere check-outs..
  Moderator dinsdag 27 juni 2006 @ 19:52:18 #77
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_39295549
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 19:49 schreef Atlasvlinder het volgende:

[..]

4 kassa's, die nu al uit elkaar vallen zoals ik zei. Stoelen die kapot gaan, voorbanden die rafelen omdat ze slecht gemonteerd zijn, ScannerScales die weigeren af te wegen , Airboxen die in storing gaan omdat meubels slordig zijn gemonteerd, stootkussens die niet blijven hangen, reclameborden die van de monitoren af vallen, monitoren van caissières die niet te zien zijn omdat er een andere geldplankje is gemaakt wat 'modieus' is. Een geldplankje met een opstaande rand! Zo kun je lekker makkelijk het geld er niet vanaf schuiven. Een printer van een nieuw en hoog model wat weinig ruimte laat om de bon te pakken bij een scherpe rand van datzelfde vage plankje! Een plankje wat onmogelijk zwaar en lastig weg te halen is, waarbij het hele meubel uit elkaar moet om een beetje schoon te kunnen maken. Kleppen die half open blijven staan. En hoe moet ik schoonmaken onder de achterband? De boodschappenplank naar voren schuiven en dan heb ik een paar centimeter om met een doekje tussen te vroeten! Atoom á la waardeloos! En dat zijn alleen nog maar de reguliere check-outs..
!
Hulde aan onze oude modellen
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_39298301
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 17:53 schreef Foe_Yong_Hai het volgende:
Wij hebben sinds een weekje een stuk of 14 plasma schermen in de winkel hangen en nog een paar kleine lcd schermpjes met daarop de aanbiedingen en reclames. We zijn het enige ah filiaal die dat tot nu toe heeft.
AH Zwolle-Stadshagen heeft dat ook, zag ik van de week.
/ ¦ ¦ / ¦ ¦
pi_39300285
zomerzegels wordt niks
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_39300538
Jij hebt inside information?
/ ¦ ¦ / ¦ ¦
pi_39301952
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 21:05 schreef highway101 het volgende:

[..]

AH Zwolle-Stadshagen heeft dat ook, zag ik van de week.
Albert Heijn Heemskerk 'natuurlijk' ook.
  dinsdag 27 juni 2006 @ 23:07:09 #82
111612 blrrrt
Het Grote Voordeel Van FOK!
pi_39303875
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 19:49 schreef Atlasvlinder het volgende:

[..]

Ach, hebben ze teminste wat te doen op het hoofdkantoor.
Het leven is geen krentenbol.
  Moderator dinsdag 27 juni 2006 @ 23:08:28 #83
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_39303916
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 21:54 schreef Meki het volgende:
zomerzegels wordt niks
Laik ai said
  dinsdag 27 juni 2006 @ 23:09:50 #84
111612 blrrrt
pi_39303992
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 23:08 schreef Renesite het volgende:

[..]

Laik ai said
Weten jullie een betere invulling van de zomer dan?
pi_39307453
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 17:53 schreef Foe_Yong_Hai het volgende:
Wij hebben sinds een weekje een stuk of 14 plasma schermen in de winkel hangen en nog een paar kleine lcd schermpjes met daarop de aanbiedingen en reclames. We zijn het enige ah filiaal die dat tot nu toe heeft.
Het enige XL filiaal dan! Ik ben medewerker in Filiaal 1129(De Bilt), en daar hebben we ze al 2 maanden hangen! 2 boven groenten tafel, een boven de vleeswaren, eentje bij de deli bij de tijdschriften (in het schap geplaatst) boven Diepvries eiland een, en dan in elk pad aan de kant van het kassapark een (aan de kassa zijde). We hebben er in totaal 12 hangen. Overigens noemen ze dat DIM schermen. In het magazijn is voor de schermen een EXTRA server kast neergezet(ongeveer zo groot als een rolcontainer), met een enorme koeling er op.
Afgelopen 2 dagen is er een onderzoek bureau geweest dat (geselecteerde)klanten een speciale bril op zette die registreerde waar de klant naar keek, bleek al gauw dat de klanten niet bewust naar de schermen keken. Je zou dus kunnen zeggen dat de proef geflopt is.
Reken overigens even mee 12 schermen á 1200 eurie(ongeveer) =14400, dan heb ik de kosten van de server, en de installatie kosten nog niet eens mee geteld
pi_39308051
Weet iemand trouwens iets van de pilot die er draait op bepaalde winkels ook zondag open te gooien? Dan bedoel ik niet de winkels die downtown A'dam zitten, maar de in wat kleinere steden...

Overigens ook grappig: we deden met de AH klas een project over Fair Trade Original (ja dat verkopen we ) wij keer daarheen gebeld, flippen zij bij FTO helemaal uit dat we een project over hun organisatie doen, en dat het gevoelig ligt en op het verkeerde tijdstip komt, blabla
" tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
pi_39308069
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 00:58 schreef blizzard_rail het volgende:

[..]

Het enige XL filiaal dan! Ik ben medewerker in Filiaal 1129(De Bilt), en daar hebben we ze al 2 maanden hangen! 2 boven groenten tafel, een boven de vleeswaren, eentje bij de deli bij de tijdschriften (in het schap geplaatst) boven Diepvries eiland een, en dan in elk pad aan de kant van het kassapark een (aan de kassa zijde). We hebben er in totaal 12 hangen. Overigens noemen ze dat DIM schermen. In het magazijn is voor de schermen een EXTRA server kast neergezet(ongeveer zo groot als een rolcontainer), met een enorme koeling er op.
Afgelopen 2 dagen is er een onderzoek bureau geweest dat (geselecteerde)klanten een speciale bril op zette die registreerde waar de klant naar keek, bleek al gauw dat de klanten niet bewust naar de schermen keken. Je zou dus kunnen zeggen dat de proef geflopt is.
Reken overigens even mee 12 schermen á 1200 eurie(ongeveer) =14400, dan heb ik de kosten van de server, en de installatie kosten nog niet eens mee geteld
Geloof me, die kennis is het waard. In de toekomst wordt dit de shit, en dan in combi met RFID en nog wat andere nieuwe technieken kun je hele leuke dingen doen .
" tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
  woensdag 28 juni 2006 @ 09:35:44 #88
111612 blrrrt
pi_39311957
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 01:40 schreef febster het volgende:
Weet iemand trouwens iets van de pilot die er draait op bepaalde winkels ook zondag open te gooien? Dan bedoel ik niet de winkels die downtown A'dam zitten, maar de in wat kleinere steden...
Winkels mogen zoiezo alleen open op zondag als het van de gemeente mag en dat mag in veel kleinere gemeentes niet.

Wat in Den Haag wel gebeurd, is dat de AH's in buitenwijken (Leidschenveen, Mariahoeve) sinds kort iedere zondag open zijn.
pi_39313540
Aangezien ik thuis al twee weken geen beschikking meer heb over internet, is de lijst niet geupdate.
Dit kan ik ook niet doen tot ik thuis weer internet heb.
Op vrijdag 12 augustus 2005 01:46 schreef ElisaB het volgende:
Wat is SHERMAN leuk he Bloes O+
  Moderator woensdag 28 juni 2006 @ 11:00:53 #90
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_39313996
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 23:09 schreef blrrrt het volgende:

[..]

Weten jullie een betere invulling van de zomer dan?
Neu.. ook niet.
pi_39314116
Ik wil wuppies
Maar mijn mama doet geen boodschappen bij de AH.

Moest ik even kwijt *schiet tranen*
Voices tell me I'm the shit.
  Moderator woensdag 28 juni 2006 @ 11:06:35 #92
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_39314156
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 11:05 schreef melanie_the_miss het volgende:
Ik wil wuppies

Mel, liefjeschatjedroppieknufjekroelkroel ze zijn op en worden niet meer uitgegeven.
  woensdag 28 juni 2006 @ 11:13:30 #93
111612 blrrrt
pi_39314367
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 11:05 schreef melanie_the_miss het volgende:
Ik wil wuppies

Ik wil het W-woord niet meer horen ja.
  Moderator woensdag 28 juni 2006 @ 11:14:26 #94
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_39314394
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 11:13 schreef blrrrt het volgende:

[..]

Ik wil het W-woord niet meer horen ja.
Does die icoon weg
pi_39314411
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 00:58 schreef blizzard_rail het volgende:

[..]

Ik vind dit overigens typisch een idee van een man om dat soort schermen rond te gaan hangen. En volgens mij zijn het nog steeds de vrouwen die vnl. de boodschappen doen. Ik zou het niet prettig vinden, ik hou van een gezellige winkel; geen hypermoderne winkel.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Moderator woensdag 28 juni 2006 @ 11:16:47 #96
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_39314471
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 01:40 schreef febster het volgende:

Overigens ook grappig: we deden met de AH klas een project over Fair Trade Original (ja dat verkopen we ) wij keer daarheen gebeld, flippen zij bij FTO helemaal uit dat we een project over hun organisatie doen, en dat het gevoelig ligt en op het verkeerde tijdstip komt, blabla
Groningen niet
Was een tijdje wel trouwens.
  woensdag 28 juni 2006 @ 11:18:56 #97
111612 blrrrt
pi_39314539
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 11:14 schreef Renesite het volgende:

[..]

Does die icoon weg
oke oke...
pi_39314659
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 11:06 schreef Renesite het volgende:

[..]

Mel, liefjeschatjedroppieknufjekroelkroel ze zijn op en worden niet meer uitgegeven.
Dat is gemeeeeen!!!!!!!!
Wat doen ze met de overgebleven dan?
  woensdag 28 juni 2006 @ 11:27:37 #99
111612 blrrrt
pi_39314846
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 11:22 schreef melanie_the_miss het volgende:

[..]

Dat is gemeeeeen!!!!!!!!
Er is er geen één overgebleven.
  Moderator woensdag 28 juni 2006 @ 11:31:08 #100
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_39314977
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 11:22 schreef melanie_the_miss het volgende:

[..]

Dat is gemeeeeen!!!!!!!!
Verbranden
  woensdag 28 juni 2006 @ 11:37:49 #101
77938 melanie_the_miss
De enige echte.
pi_39315227
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 11:31 schreef Renesite het volgende:

[..]

Verbranden
  Moderator woensdag 28 juni 2006 @ 12:43:15 #102
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_39317357
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 11:37 schreef melanie_the_miss het volgende:

[..]

AH zelf niet hoor
pi_39323097
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 09:35 schreef blrrrt het volgende:

[..]

Winkels mogen zoiezo alleen open op zondag als het van de gemeente mag en dat mag in veel kleinere gemeentes niet.

Wat in Den Haag wel gebeurd, is dat de AH's in buitenwijken (Leidschenveen, Mariahoeve) sinds kort iedere zondag open zijn.
Ik zag laatst in een presentatie van mijn SM dat er in Amsterdam minder dan 50% van de filialen open is op zondag, tegen 95% van Den Haag (of iets in die richting)...

Als je de cijfers bekijkt vraag je je af waarom de rest van die winkels in Amsterdam nog niet open is...
  Moderator woensdag 28 juni 2006 @ 16:01:44 #104
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_39324427
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 15:25 schreef o-fiel het volgende:

[..]

Ik zag laatst in een presentatie van mijn SM dat er in Amsterdam minder dan 50% van de filialen open is op zondag, tegen 95% van Den Haag (of iets in die richting)...

Als je de cijfers bekijkt vraag je je af waarom de rest van die winkels in Amsterdam nog niet open is...
Omdat er een paar honderd daar zitten?
pi_39325512
mn moeder deed afgelopen maandag boodschappen bij AH en kreeg nog wel 2 wuppies maar ze moesten er wel vanaf geloof ik want ze had niet voor 30 euro aan boodschappen
pi_39326132
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 16:01 schreef Renesite het volgende:

[..]

Smartass

Nee, omdat de winkels die wél open zijn 20% van de weekomzet op zondag draaien...er is dus een enorme behoefte aan die winkels.
pi_39326354
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 16:01 schreef Renesite het volgende:

[..]

65

In mijn stad (Zwolle) is er geen enkele winkel open op zondag.
/ ¦ ¦ / ¦ ¦
pi_39340433
wij gaan vanaf maandag iedere avond tot 9 uur open en op zaterdag to 10 voor twee weken.
dat allemaal omdat de dirk(onze grootste concurent in het dorp) gaat verbouwen. dat worden lange dagen, 4 dagen van 11 tot 9 1 dag van 7 tot 5 en zaterdagen van 12 tot 10 ,... zonder enig overleg maja dat krijg je als je als een van de weinigen breed inzetbaar bent en kan helpen afsluiten
  donderdag 29 juni 2006 @ 09:36:21 #109
111612 blrrrt
pi_39346497
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 00:18 schreef stefanocity het volgende:
wij gaan vanaf maandag iedere avond tot 9 uur open en op zaterdag to 10 voor twee weken.
dat allemaal omdat de dirk(onze grootste concurent in het dorp) gaat verbouwen. dat worden lange dagen, 4 dagen van 11 tot 9 1 dag van 7 tot 5 en zaterdagen van 12 tot 10 ,... zonder enig overleg maja dat krijg je als je als een van de weinigen breed inzetbaar bent en kan helpen afsluiten
Onze openingstijden werden 7 jaar geleden verruimd naar 6 dagen per week van 08.00-22.00 omdat het hele winkelcentrum verbouwd werd. Weinig parkeerplaatsen enzo, dus langer open.

Nu, 7 jaar later, hebben we nog steeds die openingstijden.
  Moderator donderdag 29 juni 2006 @ 09:40:20 #110
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_39346572
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 00:18 schreef stefanocity het volgende:
Jeez
  Moderator donderdag 29 juni 2006 @ 09:40:57 #111
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_39346586
Had goed gegokt, een franchiser Stefano.
Dan kan dat..
pi_39350867
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 09:36 schreef blrrrt het volgende:

[..]

Onze openingstijden werden 7 jaar geleden verruimd naar 6 dagen per week van 08.00-22.00 omdat het hele winkelcentrum verbouwd werd. Weinig parkeerplaatsen enzo, dus langer open.

Nu, 7 jaar later, hebben we nog steeds die openingstijden.
Dan valt het bij ons nog mee. Elke dag van 8.00 - 20.00 behalve donderdag en vrijdag tot 21.00
Wij hebben een hogere omzet dan enig andere winkel in Zwolle. Maargoed, na 8 uur komen er ook nog maar weinig mensen. Het heeft dan weinig zin om tot 22.00 open te zijn...
/ ¦ ¦ / ¦ ¦
pi_39352718
Wij zijn ook al jarenlang geopend van 08:00 tot 22:00 behalve op zaterdag dan is het van 08:00 tot 20:00.
pi_39354568
Ok, dilemma..

Ik heb vandeweek geholpen met wat wuppie-gekte weg te halen in de winkel, waaronder de grote posters die door de hele winkel aan de muren hingen (dezelfde maat als de 'surprise' enzo) van ongeveer 160x60 van de muur gehaald. Nu heb ik van mijn VM 4 van deze dingen mee naar huis gekregen. Toen ik thuis kwam had ik zoiets van hey, misschien brengt het nog wel wat op op marktplaats, al die wuppies voor de hoofdprijs daar!

Verder heb ik een stapeltje stikkervellen meegekregen (ja, de wupstickers die in andere filialen ook werden weggeknikkerd).

Nou vraag ik mij af, mag ik dit soort dingen verkopen of niet? Ik heb ze wel gekregen maar is het geen rechten-gezanik met ahold? Straks lig ik eruit wegens ilegaal verkopen van reclamedrukwerk van Ahold B.V. iemand..?
pi_39356965
Alsof het verkopen van de Wuppie-petten al wel mocht...
  donderdag 29 juni 2006 @ 15:36:44 #116
45537 oor
Kloon van Yvonne
pi_39357053
Top medewerkers van de Albert heijn, ga zo door

Net in de coca cola automaat wou ik een flesje coca cola halen. dus ik doe 1 euro in de automaat. en er staat vende. dus ik denk nou komt hij. duurt het ff, en ineens was het geld weg. en ik had geen cola.

mgoed even langs de klantenservice en ik kreeg mijn euro terug. en heb toen maar een flesje cola in de winkel gekocht. Fantastische winkel
OOЯ
pi_39359956
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 15:36 schreef oor het volgende:
Top medewerkers van de Albert heijn, ga zo door

Net in de coca cola automaat wou ik een flesje coca cola halen. dus ik doe 1 euro in de automaat. en er staat vende. dus ik denk nou komt hij. duurt het ff, en ineens was het geld weg. en ik had geen cola.

mgoed even langs de klantenservice en ik kreeg mijn euro terug. en heb toen maar een flesje cola in de winkel gekocht. Fantastische winkel
Tuurlijk, dat is wat ik ook doe als onze service automaat weer eens kuren heeft... Altijd fijn, GEPAST BETALEN in zeer kleine letters op een ontzettend irritant geplaatste display zetten... Er ligt tegenwoordig een GEPAST BETALEN kaart klaar bij de balie
  vrijdag 30 juni 2006 @ 14:02:38 #118
46254 MewBie
Uitstellen is een gave.
pi_39391093
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 16:50 schreef o-fiel het volgende:

[..]

Smartass

Nee, omdat de winkels die wél open zijn 20% van de weekomzet op zondag draaien...er is dus een enorme behoefte aan die winkels.
Bij ons (Leidschenveen) is de omzet zondag het hoogst geloof ik
Zonder zondag daalt onze omzet dus met 20~25%
  vrijdag 30 juni 2006 @ 14:06:57 #119
46254 MewBie
Uitstellen is een gave.
pi_39391237
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 16:53 schreef Weemz het volgende:

[..]

Tuurlijk, dat is wat ik ook doe als onze service automaat weer eens kuren heeft... Altijd fijn, GEPAST BETALEN in zeer kleine letters op een ontzettend irritant geplaatste display zetten... Er ligt tegenwoordig een GEPAST BETALEN kaart klaar bij de balie
In plaats dat ze dat display op ooghoogte doen ofzo hangt dat ding zowat op heuphoogte bij onze serviceautomaat
Niet over na gedacht.

* MewBie gaat zo even de collega's in 1151 met een bezoekje vereren even wat bbq-spul halen
  vrijdag 30 juni 2006 @ 16:44:55 #120
111612 blrrrt
pi_39395858
Bij albert.nl is de actie alweer van start gegaan:

De link op de AH-site is nog niet bijgewerkt
http://www.ah.nl/zomerzegels/
  Moderator zaterdag 1 juli 2006 @ 00:10:04 #121
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_39411560
quote:
Op vrijdag 30 juni 2006 16:44 schreef blrrrt het volgende:
Bij albert.nl is de actie alweer van start gegaan:
[afbeelding]

De link op de AH-site is nog niet bijgewerkt
http://www.ah.nl/zomerzegels/
Hoera
pi_39419556
Gelukkig kregen wij gister nog 2 dozen wuppies binnen...
  Moderator zaterdag 1 juli 2006 @ 12:21:43 #123
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_39419882
quote:
Op zaterdag 1 juli 2006 12:05 schreef o-fiel het volgende:
Gelukkig kregen wij gister nog 2 dozen wuppies binnen...
!!!!!
pi_39421176
Huh waar heb je die vandaan o-fiel dat was toch allemaal al lang op of kwamen ze toch nog ergens een paar colli tegen?
  Moderator zaterdag 1 juli 2006 @ 18:25:47 #125
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_39427437
Ik stapte om 15 over 2 op de fiets.
"Albertheijn, met Debbie"
"Hoi, ik kom er net aan haha"
"Ja, nou.. eigenlijk had je er om 12 uur al moeten zijn.."
" ... euh..."
"Het maakt niet uit opzich, maar hoe laat kan je hier zijn?"
"Half? kwart voor 3?"
"Is goed, zie ik je dan!"

zondag 2 juli 2006 @ 02:30:06 #126
150178 twudde
Het WK der lelijke wedstrijden
pi_39441079
Heerlijk flexibel:)
If you don't dare to take risks, you've got to work under people that take risks.
  Moderator maandag 3 juli 2006 @ 08:51:30 #127
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_39466231
tringggg deed te telefoon.

Ik zat al met de handen open

"Geef maar" zei ik.

als ik om 10 uur kan komen..
  maandag 3 juli 2006 @ 10:43:40 #128
16149 -Sum-
opsodeflikkermietertieven!!
pi_39467945
nou ik heb de lekker blijven plakken reclame alweer gezien gisteravond
  Moderator maandag 3 juli 2006 @ 18:31:51 #129
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_39480739
tot 26.1.2008 werk ik nog weer
pi_39487622
quote:
Op maandag 3 juli 2006 18:31 schreef Renesite het volgende:
tot 26.1.2008 werk ik nog weer
Met een hoeveel uren contract?
  Moderator maandag 3 juli 2006 @ 22:24:49 #131
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_39488518
quote:
Op maandag 3 juli 2006 22:01 schreef Twisted_Logic het volgende:

[..]

Met een hoeveel uren contract?
6 uur als vaste uren - en meer omdat ik wel vaak gebeld word.
pi_39488567
quote:
Op maandag 3 juli 2006 22:24 schreef Renesite het volgende:

[..]

6 uur als vaste uren - en meer omdat ik wel vaak gebeld word.
Oke dat is dan wel lekker. Heb je iig 6 uur in de week.
  maandag 3 juli 2006 @ 22:27:54 #133
131304 Game_Error
Vol verwachting...
pi_39488647
Ik heb net voor het eerst bij de AH gewerkt, en meteen een uur overgewerkt
ff wachten nog
  Moderator maandag 3 juli 2006 @ 22:30:22 #134
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_39488740
quote:
Op maandag 3 juli 2006 22:25 schreef Twisted_Logic het volgende:

[..]

Oke dat is dan wel lekker. Heb je iig 6 uur in de week.
24uur - met huidig uurloon minimaal 97 euro p/m en dus 25 euro medewerkersgebeuren.
pi_39488948
quote:
Op maandag 3 juli 2006 22:27 schreef Game_Error het volgende:
Ik heb net voor het eerst bij de AH gewerkt, en meteen een uur overgewerkt
wen er maar vast aan

toevallig vanavond teamavond van de houdbaar gehad, overwerken kwam ook langs
net als standby, retouren systeem etc
  Moderator maandag 3 juli 2006 @ 22:40:56 #136
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_39489184
quote:
Op maandag 3 juli 2006 22:35 schreef Mip1988 het volgende:

[..]

wen er maar vast aan

Teamavond, lang geleden.
  maandag 3 juli 2006 @ 22:56:18 #137
131304 Game_Error
Vol verwachting...
pi_39489829
quote:
Op maandag 3 juli 2006 22:35 schreef Mip1988 het volgende:

[..]

wen er maar vast aan

ik wist trouwens niet dat er zoveel statiegeld glas binnen kwam
ff wachten nog
pi_39491782
Nieuwe terminals zijn er cool uit
Heb er nog niet mee gewerkt hoor, maar wel ff aangezet enz.

Ik heb vanaf zaterdag 1 hele week vakantie, de rest van me vakantie paar weken later.
Super veel wijven worden er aangenomen bij ons, voor vakantiewerk...
Arme meisjes...
  maandag 3 juli 2006 @ 23:59:26 #139
111612 blrrrt
pi_39492427
quote:
Op maandag 3 juli 2006 23:43 schreef Webgangster het volgende:
Nieuwe terminals zijn er cool uit
Heb er nog niet mee gewerkt hoor, maar wel ff aangezet enz.
Weer nieuwe?
pi_39493902
quote:
Op maandag 3 juli 2006 23:59 schreef blrrrt het volgende:

[..]

Weer nieuwe?
Yep, de Symbol MC70! een mobile computer uit de "Enterprise class" Zie url...
http://www.symbol.com/MC70/
Helaas is de voip functie niet beschikbaar
De oude symbol terminals zijn inmiddels al niet meer te bestellen, alleen de nieuwe MC70 is nog leverbaar. (uiteraard kan alleen de SM die dingen bestellen ivm de kosten)
pi_39499649
Precies dat is hem.
Je kan er idd ook mee bellen maar dat hebben ze eruit gehaald.
pi_39499787
En wat zijn de kosten ervan ?
Vraag uw EEKHOORN waarom !?
  dinsdag 4 juli 2006 @ 11:07:51 #143
111612 blrrrt
pi_39500522
pi_39501934
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 10:42 schreef juriaan het volgende:
En wat zijn de kosten ervan ?
¤1800 per stuk geloof ik, overgens staat alles er nog gewoon op zoals symbol ze aan zaandam levert hoor! daar gaan ze echt niet aan zitten prutsen. ze zorgen er alleen voor dat de wise aplicatie direct na booten wordt gestart.
pi_39506531
Loonstrookje binnen 100 uur precies
pi_39506747
Kom er net achter dat mijn vorige loonstrookje dat ook was, 2 maande achter elkaar hetzelfde bedrag
  Moderator dinsdag 4 juli 2006 @ 17:42:30 #147
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_39512446
270 weer
pi_39515129
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 11:56 schreef blizzard_rail het volgende:

[..]

¤1800 per stuk geloof ik, overgens staat alles er nog gewoon op zoals symbol ze aan zaandam levert hoor! daar gaan ze echt niet aan zitten prutsen. ze zorgen er alleen voor dat de wise aplicatie direct na booten wordt gestart.
En ze zijn nog lekker snel ook
  woensdag 5 juli 2006 @ 12:00:50 #149
16149 -Sum-
opsodeflikkermietertieven!!
pi_39535891
370,95 en ik heb echt maar 20 uur gewerkt ofzo daar zijn een hoop te verrekenen uren en ADV in gaat zitten deze maand
pi_39537010
Ik heb 61 uur vakantierechten en heb een contract van 36 uur per maand, kan gewoon 2 maanden doorbetaald vrij nemen....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')