4 kassa's, die nu al uit elkaar vallen zoals ik zei.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:42 schreef Renesite het volgende:
[..]
...
2 service counters, daar is toch niet over nagedacht?
Had het niet zo bekeken, dan toch maar onze uit mekaar vallende van ellende kassa's icm. te weinig kassa's an sich,
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:49 schreef Atlasvlinder het volgende:
[..]
4 kassa's, die nu al uit elkaar vallen zoals ik zei.Stoelen die kapot gaan, voorbanden die rafelen omdat ze slecht gemonteerd zijn, ScannerScales die weigeren af te wegen
, Airboxen die in storing gaan omdat meubels slordig zijn gemonteerd, stootkussens die niet blijven hangen, reclameborden die van de monitoren af vallen, monitoren van caissières die niet te zien zijn omdat er een andere geldplankje is gemaakt wat 'modieus' is. Een geldplankje met een opstaande rand! Zo kun je lekker makkelijk het geld er niet vanaf schuiven. Een printer van een nieuw en hoog model wat weinig ruimte laat om de bon te pakken bij een scherpe rand van datzelfde vage plankje! Een plankje wat onmogelijk zwaar en lastig weg te halen is, waarbij het hele meubel uit elkaar moet om een beetje schoon te kunnen maken. Kleppen die half open blijven staan. En hoe moet ik schoonmaken onder de achterband? De boodschappenplank naar voren schuiven en dan heb ik een paar centimeter om met een doekje tussen te vroeten! Atoom á la waardeloos!
En dat zijn alleen nog maar de reguliere check-outs..
![]()
AH Zwolle-Stadshagen heeft dat ook, zag ik van de week.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:53 schreef Foe_Yong_Hai het volgende:
Wij hebben sinds een weekje een stuk of 14 plasma schermen in de winkel hangen en nog een paar kleine lcd schermpjes met daarop de aanbiedingen en reclames. We zijn het enige ah filiaal die dat tot nu toe heeft.
Albert Heijn Heemskerk 'natuurlijk' ook.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:05 schreef highway101 het volgende:
[..]
AH Zwolle-Stadshagen heeft dat ook, zag ik van de week.
Ach, hebben ze teminste wat te doen op het hoofdkantoor.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:49 schreef Atlasvlinder het volgende:
[..]
4 kassa's, die nu al uit elkaar vallen zoals ik zei.Stoelen die kapot gaan, voorbanden die rafelen omdat ze slecht gemonteerd zijn, ScannerScales die weigeren af te wegen
, Airboxen die in storing gaan omdat meubels slordig zijn gemonteerd, stootkussens die niet blijven hangen, reclameborden die van de monitoren af vallen, monitoren van caissières die niet te zien zijn omdat er een andere geldplankje is gemaakt wat 'modieus' is. Een geldplankje met een opstaande rand! Zo kun je lekker makkelijk het geld er niet vanaf schuiven. Een printer van een nieuw en hoog model wat weinig ruimte laat om de bon te pakken bij een scherpe rand van datzelfde vage plankje! Een plankje wat onmogelijk zwaar en lastig weg te halen is, waarbij het hele meubel uit elkaar moet om een beetje schoon te kunnen maken. Kleppen die half open blijven staan. En hoe moet ik schoonmaken onder de achterband? De boodschappenplank naar voren schuiven en dan heb ik een paar centimeter om met een doekje tussen te vroeten! Atoom á la waardeloos!
En dat zijn alleen nog maar de reguliere check-outs..
![]()
Laik ai saidquote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:54 schreef Meki het volgende:
zomerzegels wordt niks
Het enige XL filiaal dan! Ik ben medewerker in Filiaal 1129(De Bilt), en daar hebben we ze al 2 maanden hangen! 2 boven groenten tafel, een boven de vleeswaren, eentje bij de deli bij de tijdschriften (in het schap geplaatst) boven Diepvries eiland een, en dan in elk pad aan de kant van het kassapark een (aan de kassa zijde). We hebben er in totaal 12 hangen. Overigens noemen ze dat DIM schermen. In het magazijn is voor de schermen een EXTRA server kast neergezet(ongeveer zo groot als een rolcontainer), met een enorme koeling er op.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:53 schreef Foe_Yong_Hai het volgende:
Wij hebben sinds een weekje een stuk of 14 plasma schermen in de winkel hangen en nog een paar kleine lcd schermpjes met daarop de aanbiedingen en reclames. We zijn het enige ah filiaal die dat tot nu toe heeft.
Geloof me, die kennis is het waard. In de toekomst wordt dit de shit, en dan in combi met RFID en nog wat andere nieuwe technieken kun je hele leuke dingen doenquote:Op woensdag 28 juni 2006 00:58 schreef blizzard_rail het volgende:
[..]
Het enige XL filiaal dan! Ik ben medewerker in Filiaal 1129(De Bilt), en daar hebben we ze al 2 maanden hangen! 2 boven groenten tafel, een boven de vleeswaren, eentje bij de deli bij de tijdschriften (in het schap geplaatst) boven Diepvries eiland een, en dan in elk pad aan de kant van het kassapark een (aan de kassa zijde). We hebben er in totaal 12 hangen. Overigens noemen ze dat DIM schermen. In het magazijn is voor de schermen een EXTRA server kast neergezet(ongeveer zo groot als een rolcontainer), met een enorme koeling er op.
Afgelopen 2 dagen is er een onderzoek bureau geweest dat (geselecteerde)klanten een speciale bril op zette die registreerde waar de klant naar keek, bleek al gauw dat de klanten niet bewust naar de schermen keken. Je zou dus kunnen zeggen dat de proef geflopt is.
Reken overigens even mee 12 schermen á 1200 eurie(ongeveer) =14400, dan heb ik de kosten van de server, en de installatie kosten nog niet eens mee geteld
Winkels mogen zoiezo alleen open op zondag als het van de gemeente mag en dat mag in veel kleinere gemeentes niet.quote:Op woensdag 28 juni 2006 01:40 schreef febster het volgende:
Weet iemand trouwens iets van de pilot die er draait op bepaalde winkels ook zondag open te gooien? Dan bedoel ik niet de winkels die downtown A'dam zitten, maar de in wat kleinere steden...
Neu.. ook niet.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 23:09 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Weten jullie een betere invulling van de zomer dan?
Mel, liefjeschatjedroppieknufjekroelkroel ze zijn op en worden niet meer uitgegeven.quote:Op woensdag 28 juni 2006 11:05 schreef melanie_the_miss het volgende:
Ik wil wuppies
Maar mijn mama doet geen boodschappen bij de AH.
Moest ik even kwijt *schiet tranen*
Ik wil het W-woord niet meer horen ja.quote:Op woensdag 28 juni 2006 11:05 schreef melanie_the_miss het volgende:
Ik wil wuppies
Maar mijn mama doet geen boodschappen bij de AH.
Moest ik even kwijt *schiet tranen*
Does die icoon wegquote:Op woensdag 28 juni 2006 11:13 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Ik wil het W-woord niet meer horen ja.
Ik vind dit overigens typisch een idee van een man om dat soort schermen rond te gaan hangen. En volgens mij zijn het nog steeds de vrouwen die vnl. de boodschappen doen. Ik zou het niet prettig vinden, ik hou van een gezellige winkel; geen hypermoderne winkel.quote:Op woensdag 28 juni 2006 00:58 schreef blizzard_rail het volgende:
[..]
Het enige XL filiaal dan! Ik ben medewerker in Filiaal 1129(De Bilt), en daar hebben we ze al 2 maanden hangen! 2 boven groenten tafel, een boven de vleeswaren, eentje bij de deli bij de tijdschriften (in het schap geplaatst) boven Diepvries eiland een, en dan in elk pad aan de kant van het kassapark een (aan de kassa zijde). We hebben er in totaal 12 hangen. Overigens noemen ze dat DIM schermen. In het magazijn is voor de schermen een EXTRA server kast neergezet(ongeveer zo groot als een rolcontainer), met een enorme koeling er op.
Afgelopen 2 dagen is er een onderzoek bureau geweest dat (geselecteerde)klanten een speciale bril op zette die registreerde waar de klant naar keek, bleek al gauw dat de klanten niet bewust naar de schermen keken. Je zou dus kunnen zeggen dat de proef geflopt is.
Reken overigens even mee 12 schermen á 1200 eurie(ongeveer) =14400, dan heb ik de kosten van de server, en de installatie kosten nog niet eens mee geteld
Groningen nietquote:Op woensdag 28 juni 2006 01:40 schreef febster het volgende:
Weet iemand trouwens iets van de pilot die er draait op bepaalde winkels ook zondag open te gooien? Dan bedoel ik niet de winkels die downtown A'dam zitten, maar de in wat kleinere steden...
Overigens ook grappig: we deden met de AH klas een project over Fair Trade Original (ja dat verkopen we) wij keer daarheen gebeld, flippen zij bij FTO helemaal uit dat we een project over hun organisatie doen, en dat het gevoelig ligt en op het verkeerde tijdstip komt, blabla
Dat is gemeeeeen!!!!!!!!quote:Op woensdag 28 juni 2006 11:06 schreef Renesite het volgende:
[..]
Mel, liefjeschatjedroppieknufjekroelkroel ze zijn op en worden niet meer uitgegeven.
Er is er geen één overgebleven.quote:Op woensdag 28 juni 2006 11:22 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Dat is gemeeeeen!!!!!!!!
Wat doen ze met de overgebleven dan?![]()
![]()
Verbrandenquote:Op woensdag 28 juni 2006 11:22 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Dat is gemeeeeen!!!!!!!!
Wat doen ze met de overgebleven dan?![]()
![]()
Ik zag laatst in een presentatie van mijn SM dat er in Amsterdam minder dan 50% van de filialen open is op zondag, tegen 95% van Den Haag (of iets in die richting)...quote:Op woensdag 28 juni 2006 09:35 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Winkels mogen zoiezo alleen open op zondag als het van de gemeente mag en dat mag in veel kleinere gemeentes niet.
Wat in Den Haag wel gebeurd, is dat de AH's in buitenwijken (Leidschenveen, Mariahoeve) sinds kort iedere zondag open zijn.
Omdat er een paar honderd daar zitten?quote:Op woensdag 28 juni 2006 15:25 schreef o-fiel het volgende:
[..]
Ik zag laatst in een presentatie van mijn SM dat er in Amsterdam minder dan 50% van de filialen open is op zondag, tegen 95% van Den Haag (of iets in die richting)...
Als je de cijfers bekijkt vraag je je af waarom de rest van die winkels in Amsterdam nog niet open is...
Smartassquote:Op woensdag 28 juni 2006 16:01 schreef Renesite het volgende:
[..]
Omdat er een paar honderd daar zitten?![]()
65quote:Op woensdag 28 juni 2006 16:01 schreef Renesite het volgende:
[..]
Omdat er een paar honderd daar zitten?![]()
Onze openingstijden werden 7 jaar geleden verruimd naar 6 dagen per week van 08.00-22.00 omdat het hele winkelcentrum verbouwd werd. Weinig parkeerplaatsen enzo, dus langer open.quote:Op donderdag 29 juni 2006 00:18 schreef stefanocity het volgende:
wij gaan vanaf maandag iedere avond tot 9 uur open en op zaterdag to 10voor twee weken.
dat allemaal omdat de dirk(onze grootste concurent in het dorp) gaat verbouwen. dat worden lange dagen, 4 dagen van 11 tot 9 1 dag van 7 tot 5 en zaterdagen van 12 tot 10,... zonder enig overleg
maja dat krijg je als je als een van de weinigen breed inzetbaar bent en kan helpen afsluiten
![]()
Jeezquote:Op donderdag 29 juni 2006 00:18 schreef stefanocity het volgende:
wij gaan vanaf maandag iedere avond tot 9 uur open en op zaterdag to 10voor twee weken.
dat allemaal omdat de dirk(onze grootste concurent in het dorp) gaat verbouwen. dat worden lange dagen, 4 dagen van 11 tot 9 1 dag van 7 tot 5 en zaterdagen van 12 tot 10,... zonder enig overleg
maja dat krijg je als je als een van de weinigen breed inzetbaar bent en kan helpen afsluiten
![]()
Dan valt het bij ons nog mee. Elke dag van 8.00 - 20.00 behalve donderdag en vrijdag tot 21.00quote:Op donderdag 29 juni 2006 09:36 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Onze openingstijden werden 7 jaar geleden verruimd naar 6 dagen per week van 08.00-22.00 omdat het hele winkelcentrum verbouwd werd. Weinig parkeerplaatsen enzo, dus langer open.
Nu, 7 jaar later, hebben we nog steeds die openingstijden.
Tuurlijk, dat is wat ik ook doe als onze service automaat weer eens kuren heeft... Altijd fijn, GEPAST BETALEN in zeer kleine letters op een ontzettend irritant geplaatste display zetten... Er ligt tegenwoordig een GEPAST BETALEN kaart klaar bij de baliequote:Op donderdag 29 juni 2006 15:36 schreef oor het volgende:
Top medewerkers van de Albert heijn, ga zo door
Net in de coca cola automaat wou ik een flesje coca cola halen. dus ik doe 1 euro in de automaat. en er staat vende. dus ik denk nou komt hij. duurt het ff, en ineens was het geld weg. en ik had geen cola.
mgoed even langs de klantenservice en ik kreeg mijn euro terug. en heb toen maar een flesje cola in de winkel gekocht.Fantastische winkel
Bij ons (Leidschenveen) is de omzet zondag het hoogst geloof ikquote:Op woensdag 28 juni 2006 16:50 schreef o-fiel het volgende:
[..]
Smartass
Nee, omdat de winkels die wél open zijn 20% van de weekomzet op zondag draaien...er is dus een enorme behoefte aan die winkels.
In plaats dat ze dat display op ooghoogte doen ofzo hangt dat ding zowat op heuphoogte bij onze serviceautomaatquote:Op donderdag 29 juni 2006 16:53 schreef Weemz het volgende:
[..]
Tuurlijk, dat is wat ik ook doe als onze service automaat weer eens kuren heeft... Altijd fijn, GEPAST BETALEN in zeer kleine letters op een ontzettend irritant geplaatste display zetten... Er ligt tegenwoordig een GEPAST BETALEN kaart klaar bij de balie
Hoeraquote:Op vrijdag 30 juni 2006 16:44 schreef blrrrt het volgende:
Bij albert.nl is de actie alweer van start gegaan:
[afbeelding]
De link op de AH-site is nog niet bijgewerkt
http://www.ah.nl/zomerzegels/
!!!!!quote:Op zaterdag 1 juli 2006 12:05 schreef o-fiel het volgende:
Gelukkig kregen wij gister nog 2 dozen wuppies binnen...![]()
6 uur als vaste uren - en meer omdat ik wel vaak gebeld word.quote:
Oke dat is dan wel lekker. Heb je iig 6 uur in de week.quote:Op maandag 3 juli 2006 22:24 schreef Renesite het volgende:
[..]
6 uur als vaste uren - en meer omdat ik wel vaak gebeld word.
24uur - met huidig uurloon minimaal 97 euro p/m en dus 25 euro medewerkersgebeuren.quote:Op maandag 3 juli 2006 22:25 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Oke dat is dan wel lekker. Heb je iig 6 uur in de week.
wen er maar vast aanquote:Op maandag 3 juli 2006 22:27 schreef Game_Error het volgende:
Ik heb net voor het eerst bij de AH gewerkt, en meteen een uur overgewerkt
Teamavond, lang geleden.quote:Op maandag 3 juli 2006 22:35 schreef Mip1988 het volgende:
[..]
wen er maar vast aan![]()
toevallig vanavond teamavond van de houdbaar gehad, overwerken kwam ook langs
net als standby, retouren systeem etc![]()
ik wist trouwens niet dat er zoveel statiegeld glas binnen kwamquote:Op maandag 3 juli 2006 22:35 schreef Mip1988 het volgende:
[..]
wen er maar vast aan![]()
toevallig vanavond teamavond van de houdbaar gehad, overwerken kwam ook langs
net als standby, retouren systeem etc![]()
Weer nieuwe?quote:Op maandag 3 juli 2006 23:43 schreef Webgangster het volgende:
Nieuwe terminals zijn er cool uit
Heb er nog niet mee gewerkt hoor, maar wel ff aangezet enz.
Yep, de Symbol MC70! een mobile computer uit de "Enterprise class" Zie url...quote:
¤1800 per stuk geloof ik, overgens staat alles er nog gewoon op zoals symbol ze aan zaandam levert hoor! daar gaan ze echt niet aan zitten prutsen. ze zorgen er alleen voor dat de wise aplicatie direct na booten wordt gestart.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 10:42 schreef juriaan het volgende:
En wat zijn de kosten ervan ?
En ze zijn nog lekker snel ookquote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:56 schreef blizzard_rail het volgende:
[..]
¤1800 per stuk geloof ik, overgens staat alles er nog gewoon op zoals symbol ze aan zaandam levert hoor! daar gaan ze echt niet aan zitten prutsen. ze zorgen er alleen voor dat de wise aplicatie direct na booten wordt gestart.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |