Ik maar nét 6 uurquote:Op zondag 25 juni 2006 13:40 schreef kmaestro het volgende:
volgende week 35 uurtjes
ben benieuwd wat het DC ons komende week flikt
quote:Op zondag 25 juni 2006 17:48 schreef blrrrt het volgende:
Vanavond in de rust weer meezingen!
Met een wuppie wuppie wuppie pakken wij dat wereldcuppie!
Wat is die reset dan dat je 3 knoppen moet indrukken ?quote:Op zondag 25 juni 2006 15:26 schreef vanBnaarC het volgende:
idd je hebt een soft reboot --> twee knop combinatie 10 sec indrukken
cold reboot --> onderkant deksel eraf en dan knopje naast accu 20 seconden drinkken incl een andere zwarte knop aan de voorkant. Staat op winkelweb ook
Volgens mij wordt die niet meer gedraaid. Alleen tijdens de 3 groepswedstrijden zou AH het uitzenden.....quote:Op zondag 25 juni 2006 17:48 schreef blrrrt het volgende:
Vanavond in de rust weer meezingen!
Met een wuppie wuppie wuppie pakken wij dat wereldcuppie!
!!!!!!quote:Op zondag 25 juni 2006 18:56 schreef Rudy-F1 het volgende:
[..]
Volgens mij wordt die niet meer gedraaid. Alleen tijdens de 3 groepswedstrijden zou AH het uitzenden.....
Lekker blijven plakken enzo...quote:Op maandag 26 juni 2006 00:04 schreef blrrrt het volgende:
Wat een baggerwedstijd!![]()
Nou ja, op naar de Zomerzegels dan maar weer.
Dat was pas een flopquote:Op maandag 26 juni 2006 00:04 schreef blrrrt het volgende:
Wat een baggerwedstijd!![]()
Nou ja, op naar de Zomerzegels dan maar weer.
Maar die trajecten van sommige vrachtwagens kloppen ook niet...quote:Op maandag 26 juni 2006 11:40 schreef highway101 het volgende:
Iemand wat gehoord wat er met DC Zwolle is? Wij zitten er maar 3 km vandaan, maar vers heeft nu al 4,5 uur vertraging, had er om 07.00 moeten zijn, het is nu 11:40Ik hoorde het van een collega op MSN, hoef zelf niet te werken (alhoewel ik vermoedt dat dat wel zal veranderen )
Ja je overdrijft, want er komen geen vrachtwagens buiten het DC beleveringsgebiedquote:Op maandag 26 juni 2006 12:01 schreef Renesite het volgende:
[..]
Maar die trajecten van sommige vrachtwagens kloppen ook niet...
eerst groningen, dan naar heerlen en dan naar vlissingen naar Hoorn naar Zwolle (oke, dit overdrijf ik..)
Zomerzegels was zeker geen flop.quote:Op maandag 26 juni 2006 11:10 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dat was pas een flop![]()
![]()
![]()
Oh ja, en ik ben NIET gebeld vandaag
Nou, het was volgens hun teveel aan boodschappen tov een te nihile beloning. We konden ze ook niet weggeven natuurlijk omdat ze geteld werden. De oma's werden dus echt zuuuuur en wij moesten het pikkenquote:
Bij iedere 10 euro krijg je een zegel.quote:Op maandag 26 juni 2006 12:27 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nou, het was volgens hun teveel aan boodschappen tov een te nihile beloning. We konden ze ook niet weggeven natuurlijk omdat ze geteld werden. De oma's werden dus echt zuuuuur en wij moesten het pikken![]()
Veel studenten ook die heel af en toe eentje krijgen omdat ze zelden boven die zgh. 20 euro ofzo uitkomen..
Beeeetje zonde vind je niet?quote:Op maandag 26 juni 2006 12:34 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Bij iedere 10 euro krijg je een zegel.
Vol boekje is 25 zegels is 5 euro waard.
Kom je dus op een korting van 2%.
Ach.
Die actie loopt de hele zomervakantie.quote:Op maandag 26 juni 2006 12:37 schreef Renesite het volgende:
[..]
Beeeetje zonde vind je niet?
Hoe lang was die actie? 3 week?
250 euro in de 3 week is best veel hooren dan wél VIJF euro
!!!
quote:Op maandag 26 juni 2006 12:37 schreef Renesite het volgende:
[..]
En dan kostten die zegels ook nog 10? 20? cent!!![]()
nah, wij zijn zo'n volksbuurt/studenten/ouderen winkel.quote:Op maandag 26 juni 2006 12:38 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Die actie loopt de hele zomervakantie.
Van week 27-33 volgens mij?
En 250 euro in 3 weken is helemaal niet extreem veel.![]()
Je krijgt ze gratis bij iedere 10 euro.quote:Op maandag 26 juni 2006 12:41 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja!
Dat was toch zo? Stond er in het wit op!
Ik weet haast zeker dat die zomerzegles ook 10 cent kosttenquote:Op maandag 26 juni 2006 12:43 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Je krijgt ze gratis bij iedere 10 euro.
Dat is het hele idee...
Waren gratis...quote:Op maandag 26 juni 2006 12:44 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik weet haast zeker dat die zomerzegles ook 10 cent kostten![]()
Doe je 1 keer in de 2 dagen boodschappen.quote:Op maandag 26 juni 2006 12:45 schreef Isabeau het volgende:
Ik haal elke dag boodschappen en tsja, dan kom je vaak niet aan de acties toe (zoals bepaalde zegels of wuppies). Eigenlijk heel erg flauw.
Dagelijkse boodschapjes, een mixje een pastaatje een pakje vla en een pak koekjes zijn geen 10 euroquote:Op maandag 26 juni 2006 12:45 schreef Isabeau het volgende:
Ik haal elke dag boodschappen en tsja, dan kom je vaak niet aan de acties toe (zoals bepaalde zegels of wuppies). Eigenlijk heel erg flauw.
hahahaha,quote:Op maandag 26 juni 2006 12:47 schreef Brammie1 het volgende:
volgens mij is de nieuwe AH bonusmail opgesteld voor de wedstrijd van gisterD'r staan nog WK-toppers in en volop reclame voor de wuppies!
Nee, inderdaad. Ik had geloof ik al 5x boodschappen gedaan voor ik ook maar 1 wupje kreeg.quote:Op maandag 26 juni 2006 12:47 schreef Renesite het volgende:
Dagelijkse boodschapjes, een mixje een pastaatje een pakje vla en een pak koekjes zijn geen 10 euro
quote:Op maandag 26 juni 2006 12:50 schreef blrrrt het volgende:
Kijk is Rene, heb ik de commercial van vorig jaar ff voor je geüpload.
http://www.yourfilehost.com/media.php?cat=video&file=TVC33zomerzegels.mpeg
Beeeetje matigquote:Op maandag 26 juni 2006 12:54 schreef highway101 het volgende:
Heh de vrachtwagen vers is er nu... 6 uur te laat!
quote:Op maandag 26 juni 2006 12:58 schreef blrrrt het volgende:
MKB-nieuws schrijft dat Doorbraak (AH Heemskerk) officieel is geflopt.
En ja ze belden. Dat wordt dus weer werken...quote:Op maandag 26 juni 2006 12:54 schreef highway101 het volgende:
Heh de vrachtwagen vers is er nu... 6 uur te laat!
Dat ligt eraan hoelaat ie normaal moet komenquote:Op maandag 26 juni 2006 22:07 schreef twudde het volgende:
Wij kregen vers pas rond 18:00 ! Echt alles lag leeg..
storing zondagnacht op DC Zwolle, alles liep hierdoor vertraging op.quote:Op maandag 26 juni 2006 11:40 schreef highway101 het volgende:
Iemand wat gehoord wat er met DC Zwolle is? Wij zitten er maar 3 km vandaan, maar vers heeft nu al 4,5 uur vertraging, had er om 07.00 moeten zijn, het is nu 11:40Ik hoorde het van een collega op MSN, hoef zelf niet te werken (alhoewel ik vermoedt dat dat wel zal veranderen )
4 tot 8 heb je toch half uurtje middag pauze officieelquote:Op dinsdag 27 juni 2006 04:14 schreef Excess_All het volgende:
en jah hoor vanmorgen om 10.00 weer gebeld :S
of ik kan werken.
Geef je op dat je de hele week tentamenweek hebt ( 8 stuks![]()
had gevraagt of ik alleen op vrijdag en zaterdag dan kon werken. Nou dan accepteer ja alleen om op donderdag middag te komen omdat ze echt heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeele grote problemen hadde hahah.
En dan toch bellen ze je nog uit bed
ah " uhm we hebben vanavond een probleem van 4 tot 8"
ik " whahohaha uhmm jah "
ah " heeel lang verhaal van hoe erg het wel niet is en iedereen al gebeld en bla bla "
ik " jah uhm ik kan echt niet ik heb om 1 uur examens tot 4 uur zeker "
ah " ohhhhhhh maar kan je dan niet van 5 tot 8"
ik " nee sorry, een andere keer had me dat niet uitgemaakt maar nu moet ik echt leren"
en dan ook nog helemaal teleurgesteld dat je niet komt :S
af en toe kan ik ze wel wat aandoen
Waarom krijgen alle filialen gave dingen en moeten wij het doen met 2e rangs spulquote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:53 schreef Foe_Yong_Hai het volgende:
Wij hebben sinds een weekje een stuk of 14 plasma schermen in de winkel hangen en nog een paar kleine lcd schermpjes met daarop de aanbiedingen en reclames. We zijn het enige ah filiaal die dat tot nu toe heeft.
Wat is er 'geil' aan die koude vrieskist waar ik werk?quote:Op maandag 26 juni 2006 12:58 schreef Renesite het volgende:
[..]
Maar het is wel een geile winkel.
Nu onze AH nog in de vernieuwing
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:39 schreef Atlasvlinder het volgende:
[..]
Wat is er 'geil' aan die koude vrieskist waar ik werk?Als ik alleen al kijk naar VKA (VerKoopAfhandeling) waar ik werk: waardeloze betaalpalen met chartaal geld, reguliere check-outs die een aantal zwak ontworpen en gemonteerde vernieuwingen hebben (twee kantjes met ontwerpfouten naar HK gestuurd), storingen hebben als in weigerende scannerscales
of na 6 maanden al uit elkaar vallen van ellende, twee servicecounters waartussen je heen en weer rent met een pda waarvan de software ook aan alle logica ontbreekt en totaal niet efficiënt werkt
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |