Dat wilde ik postenquote:
Het was een poging om het onderwerp te veranderen.quote:
Try harder.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 14:30 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het was een poging om het onderwerp te veranderen.
Poging misluktquote:Op zaterdag 24 juni 2006 14:30 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het was een poging om het onderwerp te veranderen.
Ja, dat was de grap idd, bedankt voor het uitleggenquote:Op zaterdag 24 juni 2006 14:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Airellen.
Hij leert best snel van me!quote:Op zaterdag 24 juni 2006 14:31 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, dat was de grap idd, bedankt voor het uitleggen.
Oh pardon, je had het over tennisquote:Op zaterdag 24 juni 2006 14:33 schreef BVO het volgende:
[..]! Misa Krajicek #9 - Op naar de derde WTA-titel
quote:Op zaterdag 24 juni 2006 14:33 schreef Airelle het volgende:
Pijnvrij kan niet, pijn delen wel!
Nog zo'n goede leus van de Partij van de Arbeid
bron: wouterbos.nl
Fijn dat mijn tvp ook nog een nuttige bijdrage bleek te zijn.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 14:31 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, dat was de grap idd, bedankt voor het uitleggen.
Ik hoef niet de pijn die veroorzaakt wordt door een anderquote:Op zaterdag 24 juni 2006 14:33 schreef Airelle het volgende:
Pijnvrij kan niet, pijn delen wel!
Nog zo'n goede leus van de Partij van de Arbeid
bron: wouterbos.nl
Telslepsleb.quote:
Je bent hetero gewordenquote:
Ja, deze haalt het niet bij de uitspraak over 'de koek' van Ruttequote:Op zaterdag 24 juni 2006 14:35 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik hoef niet de pijn die veroorzaakt wordt door een ander.
Echt niet.quote:
Nee, maar ik dacht, zo trek ik misschien de aandacht van het mannelijke gedeelte van ShowChat.quote:
Ik denk dat de dames zelf zo ongeveer hun functie omschrijvenquote:
Ja, maar ze kijken nu niet naar jou hoorquote:Op zaterdag 24 juni 2006 14:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee, maar ik dacht, zo trek ik misschien de aandacht van het mannelijke gedeelte van ShowChat.
quote:Op zaterdag 24 juni 2006 14:36 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ja, deze haalt het niet bij de uitspraak over 'de koek' van Rutte.
Dat was ook niet de bedoeling.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 14:39 schreef rena het volgende:
[..]
Ja, maar ze kijken nu niet naar jou hoor![]()
Uhuh.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 14:40 schreef Bupatih het volgende:
[afbeelding] In principe kan ik met deze PI alles zeggen. Wat een heerlijke schijnheilige PI is dit toch. [afbeelding]
Daar heb je die PI helemaal niet voor nodig.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 14:40 schreef Bupatih het volgende:
[afbeelding] In principe kan ik met deze PI alles zeggen. Wat een heerlijke schijnheilige PI is dit toch. [afbeelding]
Kutcookies!quote:Op zaterdag 24 juni 2006 14:41 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Uhuh. [afbeelding] Ik ben het er helemaal mee eens! [afbeelding]
Chocolate cookiesquote:Op zaterdag 24 juni 2006 14:43 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[afbeelding] Stik toch in je kutcookies. [afbeelding]
Nee.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 14:43 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[afbeelding] Stik toch in je kutcookies. [afbeelding]
Huppelkutquote:
DaMart, ik vind het niet bezwaarlijk als je soms grappen maakt, maar de roze koek is echt al té vaak voorbij gekomen.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 14:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
In roze koeken stik je niet zo snel hoor!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |