Neh. Dat is geen regel, hoor.quote:Op donderdag 22 juni 2006 23:50 schreef rena het volgende:
Degene die het laatst post moet de nieuwe openen![]()
Dus gooi deze maar dicht![]()
Deze is eerder.quote:Op donderdag 22 juni 2006 23:50 schreef rena het volgende:
Degene die het laatst post moet de nieuwe openen![]()
Dus gooi deze maar dicht![]()
Het laatstequote:Op donderdag 22 juni 2006 23:52 schreef Bupatih het volgende:
rena, heb je weer te veel gedronken?
Of komen je jeugdtrauma's weer opborrelen?
Nee, en het verbaasd mij ook niks trouwensquote:Op donderdag 22 juni 2006 23:53 schreef Bupatih het volgende:
Erik, vind je het nog steeds gek dat rena telkens wordt uitgekotst door verschillende mensen?
En nu ben je opeens niet meer zo "vredelievend"en "aardig" als eerder.quote:Op donderdag 22 juni 2006 23:52 schreef Bupatih het volgende:
rena, heb je weer te veel gedronken?
Of komen je jeugdtrauma's weer opborrelen?
Verbaasd.quote:Op donderdag 22 juni 2006 23:54 schreef rena het volgende:
[..]
Nee, en het verbaasd mij ook niks trouwens![]()
![]()
Daar heb je de kloon ook weerquote:
Sinds wanneer is dat met een tquote:
quote:
quote:Op donderdag 22 juni 2006 21:47 schreef rena het volgende:
[..]
Lafaard, als je echt zo stoer bent dan kick je dat topic![]()
Vind je het gek als zij weer eens begint met irritant te doen?quote:Op donderdag 22 juni 2006 23:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En nu ben je opeens niet meer zo "vredelievend"en "aardig" als eerder.
Ik ben niet stoer en pretendeer dat ook niet te zijn.quote:
quote:Op donderdag 22 juni 2006 23:55 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Vind je het gek als zij weer eens begint met irritant te doen?
Maar blijf jij haar maar lekker verdedigen!Maar ga dan weer niet zeuren dat je niet serieus genomen wordt, boehoehoe.
Wat ben je toch ook een apart persoon.quote:Op donderdag 22 juni 2006 23:55 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Vind je het gek als zij weer eens begint met irritant te doen?
Maar blijf jij haar maar lekker verdedigen!Maar ga dan weer niet zeuren dat je niet serieus genomen wordt, boehoehoe.
Dát kan ik moeilijk ontkennen.quote:Op donderdag 22 juni 2006 23:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wat ben je toch ook een apart persoon..
quote:Op donderdag 22 juni 2006 23:56 schreef Bupatih het volgende:
Maar goed.Ze doet maar. Ze blijft toch altijd meer problemen met zichzelf te hebben dan ik met haar.
Ben je Brabander?quote:Op donderdag 22 juni 2006 23:57 schreef Odysseuzzz het volgende:
Aha, het is dus 'Turquoise'.
(Mijn variant geeft trouwens ook hits. Dus ik ben niet de enigste enige.)![]()
Neuh, want dan zat je nu al in een gesloten inrichting.quote:Op donderdag 22 juni 2006 23:57 schreef rena het volgende:
[..]
Ja, ik ben in RL precies zo als dat ik op internet ben
![]()
Ja, daar heb je een punt .quote:Op vrijdag 23 juni 2006 00:00 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Neuh, want dan zat je nu al in een gesloten inrichting.
Ja, da's toch goed? Noord_Brabant is OK.quote:
Maar in het echte leven zal je hoogstwaarschijnlijk net zo populair zijn als hier.quote:
Ja, maar ik dacht ik maak een grap.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 00:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, da's toch goed? Noord_Brabant is OK.
Jaquote:Op vrijdag 23 juni 2006 00:01 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Maar in het echte leven zal je hoogstwaarschijnlijk net zo populair zijn als hier.
(En de grap was dat jij een belg zou zijn. Maar hij kwam niet echt over, sorry)quote:Op vrijdag 23 juni 2006 00:01 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Ja, maar ik dacht ik maak een grap.![]()
quote:
Belgen zijn stom.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 00:05 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
(En de grap was dat jij een belg zou zijn. Maar hij kwam niet echt over, sorry)![]()
quote:
quote:Garpje natuurlijk![]()
![]()
![]()
Ben je nou scheel of gewoon stomquote:
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 00:05 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Belgen zijn stom.
Paltos is een Belg.
Ovidius is Paltos.
Belgen zijn stom.
Ik denk beiden.quote:
Droom mooi.quote:
Hoe kom je erop?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 00:27 schreef Odysseuzzz het volgende:
Ovidius ik dacht dat je uit Italië kwam?![]()
quote:
quote:
Ovidius
Publius Ovidius Naso (43 v.C. - 17 n.C.) werd geboren in Sulmo in Midden-Italië. Zijn vader bracht hem voor een opleiding naar Rome, waar al snel zijn aanleg voor het dichterschap bleek. Hoewel zijn vader hem voor een maatschappelijke carrière had voorbestemd, werd Ovidius full-time dichter. Zijn eerste werk bestaat uit vrolijke liefdespoëzie, onder meer de frivole Ars Amatoria ('De Minnekunst'). Ook de Heroides ('Heldinnenbrieven') behoren tot Ovidius' vroege werk. Het zijn verzonnen brieven van vrouwen uit de mythologie aan hun man, Penelope aan Odysseus bijvoorbeeld, of Medea aan Iason.
Zijn hoofdwerk werd de Metamorfoses, een epos waarin Ovidius allerlei Griekse mythen waarin een gedaantewisseling (of een andersoortige verandering) voorkwam, bij elkaar bracht. Het begint met de schepping van de wereld en eindigt met de vergoddelijking van Caesar. De invloed van de Metamorfoses op latere schrijvers en schilders, die het als een mythologisch handboek gebruikten, is enorm geweest. Ovidius' tweede grote dichtwerk was de Fasti ('Kalender'), een boek waarin op datumvolgorde de Romeinse feestdagen worden beschreven, voorzien van allerlei verhalen en verklaringen. Het werk is voor de helft voltooid (zes boeken van januari tot en met juni), omdat Ovidius ophield eraan te werken toen hij werd verbannen.
Je bent iig een kloon van iemand.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 01:15 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
mhmmm... Denk jij nog steeds dat ik een kloon van Bupatih ben?![]()
??
Oke, ondertussen is hier niets veranderd.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 02:28 schreef Dizer het volgende:
Zo, ik heb net 12 afleveringen van X-Files achter elkaar gezien
Odysseuzzz.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 02:42 schreef Dizer het volgende:
Wie ben jij? P.?
P dusquote:
Ik weet niet wie P. is maar ik word een beetje moe van dat kloon verhaal. Maar als je het aan me uit wil leggen vind ik dat best.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 02:45 schreef Dizer het volgende:
[..]
P dus. Ga je nou door met steeds een nieuwe nick aanvragen totdat je P vrijkomt?
Kleine opdonder!quote:Op vrijdag 23 juni 2006 01:13 schreef Ovidius het volgende:
Ik ben overigens 1.84. Jeweet.
Mogge Buupquote:Op vrijdag 23 juni 2006 07:50 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Moet je nagaan hoe ik me voel.![]()
Maar een hele goede morgen iedereen.![]()
![]()
Nog 1 zo'n toespeling op het zijn van een kloonquote:Op vrijdag 23 juni 2006 08:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Mogge Buup.
De eerste koffie is op, ik ga trainen.
Tot over een half uurtje.
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 08:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zo!
30 minuten op trap 5... Ik ben dood.
Dus dan heeft Ovidius gewonnen.quote:
Ik wist niet dat het een wedstrijd wasquote:Op vrijdag 23 juni 2006 08:47 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
[..]
Dus dan heeft Ovidius gewonnen.![]()
Ja maar, waarom ga je dan ook een half uur op een trap zitten?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 08:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik wist niet dat het een wedstrijd was.
Ik had strafquote:Op vrijdag 23 juni 2006 08:56 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Ja maar, waarom ga je dan ook een half uur op de trap zitten?
?
Whatever tickles your picklequote:Op vrijdag 23 juni 2006 09:01 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
O ja, omdat je dacht dat ik een kloon was.![]()
Quequote:Op vrijdag 23 juni 2006 09:10 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Nu je het daar toch over hebt, Blues Clues! NU!![]()
Dat is sufquote:
Trap 5 hequote:Op vrijdag 23 juni 2006 09:23 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
O, is dat suf?En een half uur op een trap gaan zitten is zeker niet suf?
![]()
Je doet je best maar, Buup!quote:Op vrijdag 23 juni 2006 08:24 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Nog 1 zo'n toespeling op het zijn van een kloonen ik ga het turven in mijn profiel.
![]()
![]()
![]()
Oke, en Buup = zeker Bupa? Of niet? Oke ik zal het eens gaan tellen.quote:
Je hebt ook geen kloon! Alleen een origineel!quote:Op vrijdag 23 juni 2006 09:52 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Oke, en Buup = zeker Bupa? Of niet? Oke ik zal het eens gaan tellen.![]()
Als je maar weet dat ik geen kloon heb op dit forum.![]()
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 09:52 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Oke, en Buup = zeker Bupa? Of niet? Oke ik zal het eens gaan tellen.![]()
Als je maar weet dat ik geen kloon heb op dit forum.![]()
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:06 schreef Bupatih het volgende:
Maar Odysseuzzz is wel een kloon van mij.
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 10:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hihi, nam je me nou echt serieus toen ik dat onder mijn Bupatihkloon postte?![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 09:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Goedemorgen zonnestraaltjes.
Ik ben geen zonnestraal.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 10:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
.
De rest dan ook een goede morgen gewenst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |