sorryquote:Op maandag 12 juni 2006 23:25 schreef Intronic het volgende:
Die spoilers beginnen nogal irritant te worden![]()
Niet. Lees de geruchten vooraf aan seizoen 5 maar na, klopt er bijna geen 1. Kim zou in de finale zitten, Edward Norton zou er ook inzitten. Kloptallemaalnie.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 08:47 schreef -Mo- het volgende:
En das bull.
Jack vergeeft het je.quote:Op maandag 12 juni 2006 23:25 schreef Intronic het volgende:
Die spoilers beginnen nogal irritant te worden![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 14 juni 2006 22:11 schreef CloudStrife het volgende:
Luitjes, het ziet er naar uit dat seizoen 6 zich voor een deel in New York gaat afspelen, aldus Joel Surnow. Geen New York in een studio in LA, maar het echte New York.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waar vind je het Seizoen 6 nieuws trouwens? Ik heb al eens gezocht, maar vond erg weinig.
quote:Op woensdag 14 juni 2006 22:11 schreef CloudStrife het volgende:
Luitjes, het ziet er naar uit dat seizoen 6 zich voor een deel in New York gaat afspelen, aldus Joel Surnow. Geen New York in een studio in LA, maar het echte New York.bron?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
http://www.tvguide.com/Ne(...).htm?rmDate=06142006quote:Op donderdag 15 juni 2006 04:46 schreef qu63 het volgende:
bron?
uh uh niet dus want dan komt het real time gebeuren niet meer uitquote:Op donderdag 15 juni 2006 16:22 schreef Double-Helix het volgende:
Ik denk dat sjek in china gaat ass kicken en daarna naar amerika terugkomt om de wereld weer te redden.
Het ligt natuurlijk aan de bronnen. Dat Edward Norton gevalte werd vermeld door IMBd, dus dan weet je bij voorbaat al dat het niet klopt. Over Kim werd alleen gezegd dat zij een rol zou spelen in de laatste minuten, wat dus wel gewoon klopt.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 12:02 schreef Merkie het volgende:
[..]
Niet. Lees de geruchten vooraf aan seizoen 5 maar na, klopt er bijna geen 1. Kim zou in de finale zitten, Edward Norton zou er ook inzitten. Kloptallemaalnie.
ik denk dat het daar du verkeerd gaat dan.. iemand hoort iets over "Kim" en "laatste minuten" en maakt er iets moois vanquote:Op vrijdag 16 juni 2006 13:05 schreef -Mo- het volgende:
Oh, er is een nieuw topic.
[..]
(Rol in het verhaal, niet dus dat Elisha die rol weer zou spelen.)
Nee, genoeg goede series. Maar niks tipt er aan 24, helaas.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 22:47 schreef FortunaHome het volgende:
Is er een serie die qua kwaliteit uberhaupt in de buurt komt van 24?
Voor mij persoonlijk The Shield maar daarna houdt het ook wel op. Het afgelopen seizoen daarvan vond ik heel erg sterk, maar de eerdere seizoenen zijn ook erg goed.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 22:47 schreef FortunaHome het volgende:
Prison break heb ik ook al uit....
Ongelofelijk vette serie zeg.... heb nu pas 1 t/m 5 gezien na een paar mega marathons
in een van de vorige topics had ik het ook al over een The Shield en 24 gecombineerdquote:Op zondag 18 juni 2006 13:56 schreef Un4 het volgende:
[..]
Voor mij persoonlijk The Shield maar daarna houdt het ook wel op. Het afgelopen seizoen daarvan vond ik heel erg sterk, maar de eerdere seizoenen zijn ook erg goed.
Echt te vergelijken met 24 is het niet behalve dat het zich ook in LA afspeelt en Vic Mackey ook een bad-ass is!
Haha, dat zou wat zijn. Mackey en Bauer in 1 serie.quote:Op zondag 18 juni 2006 15:18 schreef qu63 het volgende:
[..]
in een van de vorige topics had ik het ook al over een The Shield en 24 gecombineerd
dat lijkt me echt een goede serie dan
quote:Op zondag 18 juni 2006 15:48 schreef Un4 het volgende:
[..]
Haha, dat zou wat zijn. Mackey en Bauer in 1 serie.![]()
Zou wel vet zijn als ze even elkaars serie bezoeken maar dat zal waarschijnlijk wel nooit gebeuren.
kan-ie tippen aan 24?quote:Op zondag 18 juni 2006 21:02 schreef IV_Xample het volgende:
ja the shield is ook gave serie...lekkere beetje 'corrupte' bedoeling enzo
lekker spectaculair in ieder geval, ben nu net bezig met seizoen 3 ervan
qua drama en 'menselijkheid' wel imhoquote:
Maar eens proberen dan. Oh, ben al aardig op weg met het vervangen van 24, LOST en Prison Break; nu kijk ik Las Vegas, Grey's Anatomy en straks The Shield.quote:
check!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 09:17 schreef BB-Pieter het volgende:
Ik vind 4400 cool. En laat daar nou net het nieuwe seizoen van begonnen zijn..![]()
dan zou ik hier nog maar even wegblijvenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:59 schreef flapdrolletje het volgende:
Ik moet nog beginnen aan het eerst seizoen...
/slaps himself.
Ja maar daar zijn ze al 5 seizoenen bezig. Dus dat lijkt me lastig om nou nog in te stappen.quote:Op woensdag 21 juni 2006 14:53 schreef Hoolaa het volgende:
Iemand bekend met alias? Schijnt ook iets CIA achtigs te zijn..
Ja prison break is beter en lost ook.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 22:47 schreef FortunaHome het volgende:
Prison break heb ik ook al uit....
Ongelofelijk vette serie zeg.... heb nu pas 1 t/m 5 gezien na een paar mega marathons
LOST beter als 24?quote:
Haha.. PB beter dan 24. PB had gewoon uit 13 afleveringen moeten bestaan, misschien was het dan in de buurt gekomen. Door het oprekken van het seizoen zag elke aflevering er ongeveer hetzelfde uit. Namelijk:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.24 is veel veelzijdiger, en er is wat meer mogelijk qua setting en dergelijke....war never changes
XBL Gamertag: Un4 NL
Prison Break vond ik over het hele seizoen genomen briljant. Het knappe aan 24 is echter dat je elke aflevering weer zit te genieten. Bij PB zaten er een paar flutepisodes tussen en bij seizoen 2 van Lost vond ik een hoop afleveringen echt geen ruk aan. Het kutte bij Lost was ook dat je steeds met pauzes tussen de episodes te maken hadquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de zekerheid tussen spoilertags, een mogelijkheid die ik bedacht nav bovenstaande spoilers.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 13:29 schreef DaMart het volgende:
Volgens Wikipedia:zou wel leuk zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar ja, we kunnen ook op Wikipedia zetten dat Jack dit jaar niet mee doet
It's Time To Shine
Op Wikipedia staan links naar andere bronnen, waaronder een 'current projects' pagina van een van de acteurs.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 13:32 schreef qu63 het volgende:
[..]
zou wel leuk zijn
maar ja, we kunnen ook op Wikipedia zetten dat Jack dit jaar niet mee doet
dat pas zeggen na een weekquote:
Sommige mensen gaan niet Fok!ken als ze op vakantie zijn in Italiëquote:
wtf!quote:Op zondag 2 juli 2006 01:22 schreef Merkie het volgende:
[..]
Sommige mensen gaan niet Fok!ken als ze op vakantie zijn in Italië.
hup, opschietenquote:Op zondag 2 juli 2006 01:39 schreef golfer het volgende:
Nog 1 aflevering van serie 5 te bekijken.
Net deeltje 23 bekeken.
Wie weet zo nog even als 'nachtfilmpje' deel 24 meepikken.quote:
Ongeveer hetzelfde als wat ik in mijn eerdere post in spoilertags had gezet dusquote:Op zaterdag 1 juli 2006 20:54 schreef remcov het volgende:
Het volgende wat ik ga zeggen is puur speculatie dus geen spoiler:
Ik denk dat de eerste aflevering begint met het proces van Logan die voordat hij in de rechtzaal is geliquideerd wordt in opdracht van die bluetooth-mannetjes. Dan gaan ze die opsporen en zal er gaandeweg tussendoor een andere verhaallijn opgang komen. Halverwege het seizoen worden die bluetooth-mannetjes dan gepakt en dan komt die andere verhaallijn die er verder helemaal los van staat op de voorgrond.
Het lijkt me namelijk sterk dat ze de verhaallijn van de bluetooth-mannetjes een heel seizoen kunnen rekken en het dan ook nog boeiend houden.
ik weet t nog nietquote:Op zondag 2 juli 2006 02:09 schreef golfer het volgende:
[..]
Wie weet zo nog even als 'nachtfilmpje' deel 24 meepikken.
ben je nog aanwezig bij de HHW?
Maar liquideren is wel iets anders dan bevrijdenquote:Op zondag 2 juli 2006 12:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ongeveer hetzelfde als wat ik in mijn eerdere post in spoilertags had gezet dus
In essentie komt het op hetzelfde neer: de rechtzaak wordt gefrustreerdquote:Op zondag 2 juli 2006 13:05 schreef remcov het volgende:
[..]
Maar liquideren is wel iets anders dan bevrijden
Das waarquote:Op zondag 2 juli 2006 13:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
In essentie komt het op hetzelfde neer: de rechtzaak wordt gefrustreerd
wat zijn we dan toch verwend hier hequote:Op woensdag 5 juli 2006 23:03 schreef SunChaser het volgende:
Dit seizoen heb ik 1 nieuwe aflevering in Amerika gezien. Leuk om eens mee te maken, maar rete irritant die kutreclames.
Ik heb precies hetzelfde ja. Werd er ook gek van. Maar voordeel is dat ze vrij kort zijn.quote:Op woensdag 5 juli 2006 23:03 schreef SunChaser het volgende:
Dit seizoen heb ik 1 nieuwe aflevering in Amerika gezien. Leuk om eens mee te maken, maar rete irritant die kutreclames.
Linkquote:LOS ANGELES (Reuters) - The Fox network's espionage thriller "24" led the field of Emmy Award series contenders on Thursday with 12 nominations for U.S. television's highest honors, including a bid for best drama.
ik denk eerder aan schermgroottequote:Op donderdag 6 juli 2006 16:44 schreef Un4 het volgende:
[..]
Link
Wel terecht, hopelijk krijgt Itzin (Logan) hem ook!
Edit: Done, bij mij geen layout verneuking btw, gare browser misschien?
quote:So Bauer will be around for a little while longer. The projected movie version of 24, if it happens, will be filmed after the sixth series, 'but that won't be in real time,' he adds reassuringly, and explains that season six will take a slightly different turn. 'We've had five years of him saving a large thing; this one's much more about him saving his own ass. He'll go from being the one who hunts people down to the one who's being hunted, so that in itself turns the show around.'
(...)
We've never seen Jack eating, sleeping or going to the toilet. As a joke for season 5 he was filmed exiting the bathroom, eating a sandwich and wearing his pyjamas. It didn't make the final cut.
(...)
What might have been: 'The original iteration of 24 was that we were going to do 24 hours in the life of a wedding ... kind of a romantic comedy series.' (Creator Joel Surnow)
(...)
In the US, the Fox network had to screen adverts during season 4 episodes showing 'positive' images of Muslims, to counter charges of Islamophobia.
(...)
Jack's daughter, Kim, has been held captive in one form or other eight times.
(...)
To speak fluent Jack, use the following phrases often: 'Where's Kim?', 'Who are you working for?', 'Get down on the ground!' and, of course, 'Damn it!'
en wederom een nominatie voor beste drama!quote:Op donderdag 6 juli 2006 21:34 schreef CloudStrife het volgende:
24 must win!
Superveel nominaties, ongelooflijk!
Dat voor een serie in vijfde seizoen!
Bevestiging van wat ieder weldenkend persoon al wist. 24 is een AAA-serie. Prison Break een goede B-serie, misschien ook A. Maar geen AAA.quote:
24 speelt Major Leagequote:Op donderdag 6 juli 2006 22:14 schreef TC03 het volgende:
[..]
Bevestiging van wat ieder weldenkend persoon al wist. 24 is een AAA-serie. Prison Break een goede B-serie, misschien ook A. Maar geen AAA.
Als 24 niet alles haalt mag The Shield ze wel krijgenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 00:01 schreef Un4 het volgende:
Uit PB had ik weinig verwacht maar het verbaast me wel dat The Shield helemaal geen nominaties heeft gekregen. Dat seizoen was minstens net zo sterk als 24 met misschien nog wel sterkere acteerprestaties van o.a. Forest Whitaker.
Itzin moet hem wel winnen in ieder geval, das gewoon verdiend.
quote:Op donderdag 6 juli 2006 20:43 schreef TC03 het volgende:
Gregory ftw.
Oh...okay.quote:ftw
For The Win
Commonly used among geeks to express their enthusiasm for something, especially in IRC.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bron: Ain't It Cool News[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
Ik wel, zie hem al helemaal voor me in pak. Ik vind hem er wel een type voor eigenlijk. Ryan Chapelle kloon als ie z'n haar kort maakt.quote:
Misschien speelt ie wel zijn broerquote:Op maandag 10 juli 2006 20:31 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik wel, zie hem al helemaal voor me in pak. Ik vind hem er wel een type voor eigenlijk. Ryan Chapelle kloon als ie z'n haar kort maakt.![]()
quote:Op maandag 10 juli 2006 20:37 schreef CloudStrife het volgende:
[..]
Misschien speelt ie wel zijn broer![]()
Ach... voor de zekerheidquote:Op maandag 10 juli 2006 20:11 schreef CloudStrife het volgende:
Je kan een acteurnaam best noemen, das toch geen spoiler?!
[afbeelding]
Nieuw castmember voor seizoen 6.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.is!!!!Dat geeft ook al veel weg.
![]()
![]()
!
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
quote:Op maandag 10 juli 2006 20:46 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ach... voor de zekerheid![]()
En er staat ook dat hij eendie gaat doodSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.is!!!!Dat geeft ook al veel weg.
![]()
![]()
!
It's Time To Shine
ze hebben dezelfde handtekening!quote:
Hij is een van de weinige users die 24 volgt vanaf het eerste uur.quote:
Tot januari 2007!quote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:53 schreef GewoneMan het volgende:
iemand die weet hoe lang we nog moeten wachten???![]()
ga snel kijken danquote:
Tot morgenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 13:15 schreef qu63 het volgende:
[..]
ga snel kijken dan
en pas terug komen als je de laatste ep van s5 gezien hebt
Tot morgenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 17:22 schreef IV_Xample het volgende:
lol lol
kom maar terug als je groot bent
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 18:57 schreef CloudStrife het volgende:
LOL, dit is wel een spoiler, maar ik geloof er geen REET van. Is van Kristin van E!. Zovaak had zij het al fout.Toch zou het wel leuk zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het idee vind ik aardig. Of het waar is...
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 18:57 schreef CloudStrife het volgende:
LOL, dit is wel een spoiler, maar ik geloof er geen REET van. Is van Kristin van E!. Zovaak had zij het al fout.je moet toch eerst Senator zijn voordat je President kan worden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dan zou het minstens 4 jaar later moeten zijn ofzo
It's Time To Shine
dat hoeft helemaal niet, al komt het redelijk vaak voor, dat iemand eerst senator of gouverneur is.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:50 schreef qu63 het volgende:
[..]
je moet toch eerst Senator zijn voordat je President kan worden?
maar komt wel in de buurtquote:Op zondag 16 juli 2006 17:09 schreef mrkanarie het volgende:
Ik vind The Shield toch niet kunnen tippen aan 24 heur.
Michelle Dessler.quote:Op maandag 17 juli 2006 19:22 schreef pinda123 het volgende:
Jammer dat de vrouw van Almeida dood is (hoe heet ze ook al weer?). Zij is toch wel zo mooi. Wanneer begint het volgende seizoen?
quote:Op maandag 17 juli 2006 20:51 schreef CloudStrife het volgende:
Het is toch official:net iets over the top imhoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's Time To Shine
Het is toch official:Bron?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het is toch official:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 17 juli 2006 22:29 schreef -Mo- het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 19 juli 2006 20:53 schreef CloudStrife het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jack kennende wel, hij moet toch een beetje in vorm blijven.quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:19 schreef Dos37 het volgende:
Zijn ze eigenlijk al aan het schieten.
Was al bekend. De variant Cheque Bauer is wel nieuw voor mequote:Op woensdag 19 juli 2006 22:44 schreef Linc_The_Sink het volgende:
Cheque Bauer heeft een contract getekend voor de komende 3 seizoen, waarvoor hij 40 miljoentjes krijgt..
Of was dat al bekend
Zouden ze niet eerst de film aan het filmen zijn? Dacht ik althans..quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:19 schreef Dos37 het volgende:
Zijn ze eigenlijk al aan het schieten.
misschien wel tegelijk?quote:Op donderdag 20 juli 2006 09:56 schreef jdiezrequejo het volgende:
[..]
Zouden ze niet eerst de film aan het filmen zijn? Dacht ik althans..
quote:Op donderdag 20 juli 2006 11:18 schreef Mikkie het volgende:
[..]Ik zie de mid-season cliffhanger al voor me:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
quote:Op donderdag 20 juli 2006 11:35 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik zie de mid-season cliffhanger al voor me:met zweepjes aan de muur enzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's Time To Shine
En foto’s van Dolly Parton! Maar waarom?!?!?!!?quote:
Neej, mattiequote:Op woensdag 19 juli 2006 22:59 schreef Merkie het volgende:
[..]
Was al bekend. De variant Cheque Bauer is wel nieuw voor me. Al klaar met season 5?
Is het niet al tijd om je avatar te veranderen in Bauer?quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:04 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Neej, mattie...ben bij seizoen 4
![]()
Scofield blijft natuurlijk wel ownenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:40 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Is het niet al tijd om je avatar te veranderen in Bauer?
Neajah, nu je 24 kijkt is mijn antipathie jegens jou een klein beetje minder sterk.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:09 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Scofield blijft natuurlijk wel ownen...alhoewel Cheque...
![]()
Moeilijke keuze![]()
Jup, ik ben het met je eens. Maar je kan wel je gevoel iets meer laten spreken. "Doordat je 24 wel leuk vindt, ben je nu geen superirritant klote menneke meer maar gewoon een irritant ventje." Duidelijker is dat.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:46 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Neajah, nu je 24 kijkt is mijn antipathie jegens jou een klein beetje minder sterk.
Ja, je hebt gelijk. Waarom probeerde ik het in godsnaam enigszins genuanceerd te brengen?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:48 schreef TC03 het volgende:
[..]
Jup, ik ben het met je eens. Maar je kan wel je gevoel iets meer laten spreken. "Doordat je 24 wel leuk vindt, ben je nu geen superirritant klote menneke meer maar gewoon een irritant ventje." Duidelijker is dat.
Zolang de 24 threads in het volgende seizoen niet in de offtopic/spoiler tyfuszooi veranderen als dat de PB topics zijn/waren vind ik het wel best..quote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:48 schreef TC03 het volgende:
[..]
Jup, ik ben het met je eens. Maar je kan wel je gevoel iets meer laten spreken. "Doordat je 24 wel leuk vindt, ben je nu geen superirritant klote menneke meer maar gewoon een irritant ventje." Duidelijker is dat.
maar hij is nogwel sterk aanwezig?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:46 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Neajah, nu je 24 kijkt is mijn antipathie jegens jou een klein beetje minder sterk.
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 01:12 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ja, je hebt gelijk. Waarom probeerde ik het in godsnaam enigszins genuanceerd te brengen?![]()
Zonder good en old kan 't wel kloppen jaquote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:40 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
![]()
Ik blijf natuurlijk gwn 'the good old' LTS![]()
Daag me niet uit tot het plaatsen van verse spoilers zonder tagsquote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:47 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Zonder good en old kan 't wel kloppen ja![]()
man, je ligt nog een seizoen achterquote:Op zondag 23 juli 2006 00:08 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Daag me niet uit tot het plaatsen van verse spoilers zonder tags![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bron: WikiPedia, betrouwbaarheid is dus ver te zoeken denk ikmaar t zou best kunnen
It's Time To Shine
quote:Op zondag 30 juli 2006 21:22 schreef qu63 het volgende:Huh? Daar hadden wij, jij incluis, het op de vorige pagina ook al over?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bron: WikiPedia, betrouwbaarheid is dus ver te zoeken denk ikmaar t zou best kunnen
![]()
maar nu heb ik een "bron"quote:Op zondag 30 juli 2006 21:32 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Huh? Daar hadden wij, jij incluis, het op de vorige pagina ook al over?
En die bron hadden we op de vorige pagina ook al.quote:
6quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:41 schreef Linc_The_Sink het volgende:
Welk seizoen vinden jullie het beste van 24?
Vind ik tot nu toe ook...alhoewel ik seizoen 5 nog moet zienquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 19:07 schreef Merkie het volgende:
Hmm, seizoen 1 denk ik.
jan. 2007quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:49 schreef Hellrazor het volgende:
wanneer begint 6 ?
Leukquote:Kiefer Sutherland bij The Simpsons
Kiefer Sutherland, Natalie Portman en de band The White Stripes zijn de kersverse gastrollen in "The Simpsons". Ook acteur Jon Lovitz (The Wedding Singer) en gewezen Monthy Python-ster Eric Idle zullen hun stemmen verlenen aan enkele karakters tijdens het achttiende seizoen van de animatiereeks. In de States gaat dat seizoen op 10 september van start
24-acteur Sutherland zal een hardhandige kolonel vertolken die Homer in de pas doet lopen wanneer die in een militair trainingskamp belandt.
Bron
dat wordt een goed seizoen!quote:
Heeft iemand dit uberhaupt wel gelezenquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:54 schreef wolfrolf het volgende:
De UK DVD release van season 5 is verschoven naar 6 novemberBron
jaquote:Op zondag 6 augustus 2006 11:43 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Heeft iemand dit uberhaupt wel gelezen![]()
Nou dat is toch mooi klotequote:
quote:Op zondag 6 augustus 2006 11:43 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Heeft iemand dit uberhaupt wel gelezen![]()
Wat nouquote:
Omdat dat het waard is en de DVD boxen van 24 altijd héééél mooi zijnquote:Op zondag 6 augustus 2006 15:41 schreef Merkie het volgende:
Och, zo boeiend is de DVD toch niet, ik heb ze allemaal in betere kwaliteit dan DVD op mijn PC staan. Met 5.1 surround geluid. Waarom zou ik dan de DVD willen
.
en de extra'squote:Op maandag 7 augustus 2006 09:44 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Omdat dat het waard is en de DVD boxen van 24 altijd héééél mooi zijn
ziet er wel cool uit ja!quote:Op woensdag 9 augustus 2006 07:15 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Hier een filmpje als vooruitblik op seizoen 6. Net echt![]()
(iemand die seizoen 5 nog niet heeft uitgekeken <-- filmpje bevat spoilers)
Dat ziet er inderdaad net echt uit!quote:Op woensdag 9 augustus 2006 07:15 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Hier een filmpje als vooruitblik op seizoen 6. Net echt![]()
(iemand die seizoen 5 nog niet heeft uitgekeken <-- filmpje bevat spoilers)
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.24, de beste serie ooit.
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 21:58 schreef Twentyfour het volgende:
[..]
was hij niet doodSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's Time To Shine
Neeuh, hij is altijd binnen CTU gebleven, dus dood zal ie niet zijn.quote:
dat zegt niks he (Edgarquote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:46 schreef Twentyfour het volgende:
[..]
Neeuh, hij is altijd binnen CTU gebleven, dus dood zal ie niet zijn.
Edgarquote:
Lockdown tijdens de jacht op Nina? Nina die Jaimie had vermoord in seizoen 1 (ook slechts een CTU-medewerkster)? Genoeg mogelijkhedenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 00:52 schreef Twentyfour het volgende:
[..]
Edgar![]()
Daar heb je wel een punt, maar kan jij je dan een aanval herinneren op CTU in seizoen 1?![]()
En een stukje met een mogelijk licht spoilertje erin, voor de zekerheid maar even apart geplaatst hieronder:quote:Kiefer loves Jack Bauer
Kiefer Sutherland Sutherland, who plays federal agent Jack Bauer on the hit Fox show 24, knows he's onto a good thing. Speaking this week at the TV Critics Association press tour in Pasadena, California, Sutherland acknowledged that Bauer is the best thing that has ever happened to his career.
"[It's] been the most amazing experience of my career," the Canadian-born actor said.
24 returns for its sixth season in January. Also this fall, Sutherland will perform a voice in the Fox animated series The Simpsons and will be heard as Raistlin Majere in the animated film Dragonlance.
bron
Volgens mij ook. Daar had ik helemaal overheen gelezenquote:Op zondag 13 augustus 2006 19:32 schreef Merkie het volgende:
Volgens mij is Kiefer geboren in Engeland. En niet in Canada, zoals dat stukje zegt.
jup, maar vrij vroeg naar Canade verhuisdquote:Op zondag 13 augustus 2006 19:32 schreef Merkie het volgende:
Volgens mij is Kiefer geboren in Engeland. En niet in Canada, zoals dat stukje zegt.
Dan nog blijft "Canadian-born-actor" fout.quote:Op zondag 13 augustus 2006 19:53 schreef qu63 het volgende:
[..]
jup, maar vrij vroeg naar Canade verhuisd
iddquote:Op zondag 13 augustus 2006 19:58 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dan nog blijft "Canadian-born-actor" fout.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 10:18 schreef Zhenar het volgende:
Van Ain't it Cool News:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's Time To Shine
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 09:29 schreef qu63 het volgende:
[..]Misschien...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 09:31 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Misschien...ik hoop het wel!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's Time To Shine
hoe weet je dat zo zeker?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:17 schreef Myers het volgende:
Klinkt goed allemaal, maar er komt geen preview.
Dat zei Howard Gordon in een interview, maar kan het zo eventjes niet vindenquote:
hij viel mij ook een beetje tegen jaquote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:23 schreef Merkie het volgende:
Gisteren The Sentinel gezien, wat een boutfilm. Sjek met een pistool maakt veel goed, maar verder is het niet echt veel soeps.
Ja toch?? Zo niet danquote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:10 schreef IV_Xample het volgende:
zal misschien wel in september zijn...als ze het nog gaan uitzenden in nld..
ooh dan! ja staat genoteerd!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 01:01 schreef -Mo- het volgende:
Winter 2007 presumably op een donderdag rond 21:34 komt er een grapje over Jack Bauer in een bepaalde serie op bepaalde zender, aldus mijn SBS6-mole.
Noteeer het alvast in uw agenda!
Doet me denken aan die reclame met Frans Bauer / Jack Bauer... die was hilarisch!quote:Op maandag 21 augustus 2006 18:32 schreef Linc_The_Sink het volgende:
Ik ben nu bij ep 4 van seizoen 5
Frank Bauer
Ik heb daar al zolang naar gezocht, maar niemand schijnt 'm te hebben.quote:Op maandag 21 augustus 2006 18:48 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Doet me denken aan die reclame met Frans Bauer / Jack Bauer... die was hilarisch!Staat die toevallig ergens legaal online?
![]()
Die ken ik nietquote:Op maandag 21 augustus 2006 18:48 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Doet me denken aan die reclame met Frans Bauer / Jack Bauer... die was hilarisch!Staat die toevallig ergens legaal online?
![]()
Holy crap... dat is iets van 90 uur beeldmateriaal! Dat is iets van 8,5 uur per dag 24 kijken!!!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:08 schreef Richardfun het volgende:
Ik heb 2 huisgenoten verslaafd gekregen aan 24, alle 5 seizoenen met ze gekeken in anderhalve week ongeveer
Heb net dat interview geluisterd, maar met kromme tenen. Mijnn god, die interviewer is vervelend. Z'n stem slaat zo ongeveer tijdens elke zin over, hij stottert, praat veel te snel en struikelt daardoor over z'n eigen woorden. Echt een ontstellend slecht interviewquote:
Dat heet zomervakantie. Elke twee dagen ff boodschapjes doen, beetje wiet halen, en dan gezellig rond 5 uur 's middags beginnen met kijken. Af en toe dus een blowtje, kijken tot 2-3 uur 's nachts, slapen, en dan weer. Ben nu echter wel ff 24 moequote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:11 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Holy crap... dat is iets van 90 uur beeldmateriaal! Dat is iets van 8,5 uur per dag 24 kijken!!!![]()
![]()
![]()
Waar haal je de tijd vandaan?![]()
...impressive.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:19 schreef Richardfun het volgende:
[..]
Dat heet zomervakantie. Elke twee dagen ff boodschapjes doen, beetje wiet halen, en dan gezellig rond 5 uur 's middags beginnen met kijken. Af en toe dus een blowtje, kijken tot 2-3 uur 's nachts, slapen, en dan weer. Ben nu echter wel ff 24 moe
Edit: En ik denk niet dat het echt 8.5 uur per dag was elke dag btw, denk dat we eerder 2 1/2 week over hebben gedaan. But still
Zozo, ik moet nog 20 afleveringen van seizoen 5....quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:13 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Heb ook deze vakantie all 5 de seizoenen gekekenBen nu dus helemaal fan en heb zin in S6 14.gif
Groetjesquote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:04 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Nooit gedacht dat ik in Merkie's favoriete topicreeks zou belandenIk heb in sneltreinvaart 5 seizoenen gezien
Momenteel heb ik helaas geen sociaal leven meer
Na het laatste shot van de laatste aflevering denk dat koning Jack wat hulp nodig heeft van Scofish
![]()
hoi Link_The-Sink![]()
Zulke dingen kan je nu nog echt niet zeggen hoor.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:11 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Henry Ian Cusick (Desmond uit Lost) speelde ook mee halverwege dit seizoen zag ik. Kan eigeniljk helemaal niet, want hij kan helemaal niet dat eiland af
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:20 schreef TC03 het volgende:
[..]
Zulke dingen kan je nu nog echt niet zeggen hoor.
Jah die zoek ik ook nog steeds...quote:Op maandag 21 augustus 2006 18:48 schreef Zhenar het volgende:
[..]
![]()
Helaas, ja. Betekent wel dat we dus geen weken met herhalingen er tussen hebben zitten, net als vorig jaar. Hopelijk weer een 2 hour premiere zelfs zoals seizoen 5quote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:58 schreef GewoneMan het volgende:
begon 24 season 6 nou in januari?
Tjah... was gewoon een combi reclame voor "24" en "De Bauers" of hoe heette die reallife soap van Frans... Maar het was briljant gemonteerd, met Jack die dan opneemt: "Bauerquote:Op maandag 21 augustus 2006 20:22 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Die ken ik niet?
Vertel..?
mailtje naar RTL?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:10 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Het was natuurlijk een promo van RTL5. Valt denk ik niet onder reclame. Fan Made is het denk ik ook niet als het op TV kwam. Denk dat dit iets is wat gewoon niet op internet staat.
http://www.emmys.org/awards/primetimeawards.phpquote:Op zondag 27 augustus 2006 14:04 schreef Myers het volgende:
Vanavond Emmy awards! Zou dat ergens live te zien zijn?
Coolquote:Op zondag 27 augustus 2006 13:40 schreef jdiezrequejo het volgende:
http://www.noellachoi.com/24countdown/
NOG 140 dagen, pfffffffff!
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:34 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Tjah... was gewoon een combi reclame voor "24" en "De Bauers" of hoe heette die reallife soap van Frans... Maar het was briljant gemonteerd, met Jack die dan opneemt: "Bauer" en dan Frans die ook opneemt "Bauer hier!
" en dan zo'n soort telefoongesprek tussen die twee. En dan zegt Jack iets van "Damnit we're running out of time" en dan begint Frans opeens heel hysterisch te lachen... Tjah, je moet het hebben gezien denk ik, maar het was hilarisch!
![]()
![]()
Daarom krijgt hij hem dit jaarquote:Op zondag 27 augustus 2006 14:28 schreef qu63 het volgende:
eigenlijk wel zielig voor Kiefer, ieder jaar genomineerd worden voor beste acteur, maar nog geen enkele keer dat beeldje echt krijgen
quote:Op zondag 27 augustus 2006 14:40 schreef Richardfun het volgende:
[..]
Daarom krijgt hij hem dit jaar
quote:Op zondag 27 augustus 2006 15:12 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
wie zijn de andere genomineerden?
kijk daar maar eensquote:Op zondag 27 augustus 2006 14:19 schreef qu63 het volgende:
[..]
http://www.emmys.org/awards/primetimeawards.php
weet niet of het ook live via de 'webcam' te zien is, maar je kan het daar iig wel terukijken
Had ik al gekeken, maar nogal slechte (bagger) site. Maar heb het nu gevonden. Moet toch te doen zijn.quote:
ik zag afgelopen week ineens een stukje op tv ja. heb die film alleen al een tijdje geleden gezien (maand of 2 ofzo?)quote:Op zondag 27 augustus 2006 16:45 schreef FortunaHome het volgende:
Jack is dit jaar nog even ergens anders de hero aan het spelen
http://www.imdb.com/title/tt0443632/
![]()
Die film is echt bagger.quote:Op zondag 27 augustus 2006 16:45 schreef FortunaHome het volgende:
Jack is dit jaar nog even ergens anders de hero aan het spelen
http://www.imdb.com/title/tt0443632/
![]()
Ik vond het een aardige film. In de bios zag de trailer er idd een stuk interessanter uit, maar zeker niet slechtquote:
Ikke niequote:Op zondag 27 augustus 2006 19:47 schreef SunChaser het volgende:
Wie maakt er deze keer een nieuw deel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |