Als 24 niet alles haalt mag The Shield ze wel krijgenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 00:01 schreef Un4 het volgende:
Uit PB had ik weinig verwacht maar het verbaast me wel dat The Shield helemaal geen nominaties heeft gekregen. Dat seizoen was minstens net zo sterk als 24 met misschien nog wel sterkere acteerprestaties van o.a. Forest Whitaker.
Itzin moet hem wel winnen in ieder geval, das gewoon verdiend.
quote:Op donderdag 6 juli 2006 20:43 schreef TC03 het volgende:
Gregory ftw.
Oh...okay.quote:ftw
For The Win
Commonly used among geeks to express their enthusiasm for something, especially in IRC.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bron: Ain't It Cool News[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
Ik wel, zie hem al helemaal voor me in pak. Ik vind hem er wel een type voor eigenlijk. Ryan Chapelle kloon als ie z'n haar kort maakt.quote:
Misschien speelt ie wel zijn broerquote:Op maandag 10 juli 2006 20:31 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik wel, zie hem al helemaal voor me in pak. Ik vind hem er wel een type voor eigenlijk. Ryan Chapelle kloon als ie z'n haar kort maakt.![]()
quote:Op maandag 10 juli 2006 20:37 schreef CloudStrife het volgende:
[..]
Misschien speelt ie wel zijn broer![]()
Ach... voor de zekerheidquote:Op maandag 10 juli 2006 20:11 schreef CloudStrife het volgende:
Je kan een acteurnaam best noemen, das toch geen spoiler?!
[afbeelding]
Nieuw castmember voor seizoen 6.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.is!!!!Dat geeft ook al veel weg.
![]()
![]()
!
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
quote:Op maandag 10 juli 2006 20:46 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ach... voor de zekerheid![]()
En er staat ook dat hij eendie gaat doodSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.is!!!!Dat geeft ook al veel weg.
![]()
![]()
!
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
ze hebben dezelfde handtekening!quote:
Hij is een van de weinige users die 24 volgt vanaf het eerste uur.quote:
Tot januari 2007!quote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:53 schreef GewoneMan het volgende:
iemand die weet hoe lang we nog moeten wachten???![]()
ga snel kijken danquote:
Tot morgenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 13:15 schreef qu63 het volgende:
[..]
ga snel kijken dan
en pas terug komen als je de laatste ep van s5 gezien hebt
Tot morgenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 17:22 schreef IV_Xample het volgende:
lol lol
kom maar terug als je groot bent
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 18:57 schreef CloudStrife het volgende:
LOL, dit is wel een spoiler, maar ik geloof er geen REET van. Is van Kristin van E!. Zovaak had zij het al fout.Toch zou het wel leuk zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het idee vind ik aardig. Of het waar is...
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 18:57 schreef CloudStrife het volgende:
LOL, dit is wel een spoiler, maar ik geloof er geen REET van. Is van Kristin van E!. Zovaak had zij het al fout.je moet toch eerst Senator zijn voordat je President kan worden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dan zou het minstens 4 jaar later moeten zijn ofzo
It's Time To Shine
dat hoeft helemaal niet, al komt het redelijk vaak voor, dat iemand eerst senator of gouverneur is.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:50 schreef qu63 het volgende:
[..]
je moet toch eerst Senator zijn voordat je President kan worden?
maar komt wel in de buurtquote:Op zondag 16 juli 2006 17:09 schreef mrkanarie het volgende:
Ik vind The Shield toch niet kunnen tippen aan 24 heur.
Michelle Dessler.quote:Op maandag 17 juli 2006 19:22 schreef pinda123 het volgende:
Jammer dat de vrouw van Almeida dood is (hoe heet ze ook al weer?). Zij is toch wel zo mooi. Wanneer begint het volgende seizoen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 17 juli 2006 20:51 schreef CloudStrife het volgende:
Het is toch official:net iets over the top imhoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's Time To Shine
Het is toch official:Bron?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het is toch official:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 17 juli 2006 22:29 schreef -Mo- het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 19 juli 2006 20:53 schreef CloudStrife het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jack kennende wel, hij moet toch een beetje in vorm blijven.quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:19 schreef Dos37 het volgende:
Zijn ze eigenlijk al aan het schieten.
Was al bekend. De variant Cheque Bauer is wel nieuw voor mequote:Op woensdag 19 juli 2006 22:44 schreef Linc_The_Sink het volgende:
Cheque Bauer heeft een contract getekend voor de komende 3 seizoen, waarvoor hij 40 miljoentjes krijgt..
Of was dat al bekend
Zouden ze niet eerst de film aan het filmen zijn? Dacht ik althans..quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:19 schreef Dos37 het volgende:
Zijn ze eigenlijk al aan het schieten.
misschien wel tegelijk?quote:Op donderdag 20 juli 2006 09:56 schreef jdiezrequejo het volgende:
[..]
Zouden ze niet eerst de film aan het filmen zijn? Dacht ik althans..
quote:Op donderdag 20 juli 2006 11:18 schreef Mikkie het volgende:
[..]Ik zie de mid-season cliffhanger al voor me:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
quote:Op donderdag 20 juli 2006 11:35 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik zie de mid-season cliffhanger al voor me:met zweepjes aan de muur enzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's Time To Shine
En foto’s van Dolly Parton! Maar waarom?!?!?!!?quote:
Neej, mattiequote:Op woensdag 19 juli 2006 22:59 schreef Merkie het volgende:
[..]
Was al bekend. De variant Cheque Bauer is wel nieuw voor me. Al klaar met season 5?
Is het niet al tijd om je avatar te veranderen in Bauer?quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:04 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Neej, mattie...ben bij seizoen 4
![]()
Scofield blijft natuurlijk wel ownenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:40 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Is het niet al tijd om je avatar te veranderen in Bauer?
Neajah, nu je 24 kijkt is mijn antipathie jegens jou een klein beetje minder sterk.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:09 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Scofield blijft natuurlijk wel ownen...alhoewel Cheque...
![]()
Moeilijke keuze![]()
Jup, ik ben het met je eens. Maar je kan wel je gevoel iets meer laten spreken. "Doordat je 24 wel leuk vindt, ben je nu geen superirritant klote menneke meer maar gewoon een irritant ventje." Duidelijker is dat.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:46 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Neajah, nu je 24 kijkt is mijn antipathie jegens jou een klein beetje minder sterk.
Ja, je hebt gelijk. Waarom probeerde ik het in godsnaam enigszins genuanceerd te brengen?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:48 schreef TC03 het volgende:
[..]
Jup, ik ben het met je eens. Maar je kan wel je gevoel iets meer laten spreken. "Doordat je 24 wel leuk vindt, ben je nu geen superirritant klote menneke meer maar gewoon een irritant ventje." Duidelijker is dat.
Zolang de 24 threads in het volgende seizoen niet in de offtopic/spoiler tyfuszooi veranderen als dat de PB topics zijn/waren vind ik het wel best..quote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:48 schreef TC03 het volgende:
[..]
Jup, ik ben het met je eens. Maar je kan wel je gevoel iets meer laten spreken. "Doordat je 24 wel leuk vindt, ben je nu geen superirritant klote menneke meer maar gewoon een irritant ventje." Duidelijker is dat.
maar hij is nogwel sterk aanwezig?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:46 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Neajah, nu je 24 kijkt is mijn antipathie jegens jou een klein beetje minder sterk.
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 01:12 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ja, je hebt gelijk. Waarom probeerde ik het in godsnaam enigszins genuanceerd te brengen?![]()
Zonder good en old kan 't wel kloppen jaquote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:40 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
![]()
Ik blijf natuurlijk gwn 'the good old' LTS![]()
Daag me niet uit tot het plaatsen van verse spoilers zonder tagsquote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:47 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Zonder good en old kan 't wel kloppen ja![]()
man, je ligt nog een seizoen achterquote:Op zondag 23 juli 2006 00:08 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Daag me niet uit tot het plaatsen van verse spoilers zonder tags![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bron: WikiPedia, betrouwbaarheid is dus ver te zoeken denk ikmaar t zou best kunnen
It's Time To Shine
quote:Op zondag 30 juli 2006 21:22 schreef qu63 het volgende:Huh? Daar hadden wij, jij incluis, het op de vorige pagina ook al over?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bron: WikiPedia, betrouwbaarheid is dus ver te zoeken denk ikmaar t zou best kunnen
![]()
maar nu heb ik een "bron"quote:Op zondag 30 juli 2006 21:32 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Huh? Daar hadden wij, jij incluis, het op de vorige pagina ook al over?
En die bron hadden we op de vorige pagina ook al.quote:
6quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:41 schreef Linc_The_Sink het volgende:
Welk seizoen vinden jullie het beste van 24?
Vind ik tot nu toe ook...alhoewel ik seizoen 5 nog moet zienquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 19:07 schreef Merkie het volgende:
Hmm, seizoen 1 denk ik.
jan. 2007quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:49 schreef Hellrazor het volgende:
wanneer begint 6 ?
Leukquote:Kiefer Sutherland bij The Simpsons
Kiefer Sutherland, Natalie Portman en de band The White Stripes zijn de kersverse gastrollen in "The Simpsons". Ook acteur Jon Lovitz (The Wedding Singer) en gewezen Monthy Python-ster Eric Idle zullen hun stemmen verlenen aan enkele karakters tijdens het achttiende seizoen van de animatiereeks. In de States gaat dat seizoen op 10 september van start
24-acteur Sutherland zal een hardhandige kolonel vertolken die Homer in de pas doet lopen wanneer die in een militair trainingskamp belandt.
Bron
dat wordt een goed seizoen!quote:
Heeft iemand dit uberhaupt wel gelezenquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:54 schreef wolfrolf het volgende:
De UK DVD release van season 5 is verschoven naar 6 novemberBron
jaquote:Op zondag 6 augustus 2006 11:43 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Heeft iemand dit uberhaupt wel gelezen![]()
Nou dat is toch mooi klotequote:
quote:Op zondag 6 augustus 2006 11:43 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Heeft iemand dit uberhaupt wel gelezen![]()
Wat nouquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |