Ja prison break is beter en lost ook.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 22:47 schreef FortunaHome het volgende:
Is er een serie die qua kwaliteit uberhaupt in de buurt komt van 24?
Prison break heb ik ook al uit....
Ongelofelijk vette serie zeg.... heb nu pas 1 t/m 5 gezien na een paar mega marathons
LOST beter als 24?quote:
Haha.. PB beter dan 24. PB had gewoon uit 13 afleveringen moeten bestaan, misschien was het dan in de buurt gekomen. Door het oprekken van het seizoen zag elke aflevering er ongeveer hetzelfde uit. Namelijk:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.24 is veel veelzijdiger, en er is wat meer mogelijk qua setting en dergelijke....war never changes
XBL Gamertag: Un4 NL
Prison Break vond ik over het hele seizoen genomen briljant. Het knappe aan 24 is echter dat je elke aflevering weer zit te genieten. Bij PB zaten er een paar flutepisodes tussen en bij seizoen 2 van Lost vond ik een hoop afleveringen echt geen ruk aan. Het kutte bij Lost was ook dat je steeds met pauzes tussen de episodes te maken hadquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de zekerheid tussen spoilertags, een mogelijkheid die ik bedacht nav bovenstaande spoilers.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 13:29 schreef DaMart het volgende:
Volgens Wikipedia:zou wel leuk zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar ja, we kunnen ook op Wikipedia zetten dat Jack dit jaar niet mee doet
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
Op Wikipedia staan links naar andere bronnen, waaronder een 'current projects' pagina van een van de acteurs.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 13:32 schreef qu63 het volgende:
[..]
zou wel leuk zijn
maar ja, we kunnen ook op Wikipedia zetten dat Jack dit jaar niet mee doet
dat pas zeggen na een weekquote:
Sommige mensen gaan niet Fok!ken als ze op vakantie zijn in Italiëquote:
wtf!quote:Op zondag 2 juli 2006 01:22 schreef Merkie het volgende:
[..]
Sommige mensen gaan niet Fok!ken als ze op vakantie zijn in Italië.
hup, opschietenquote:Op zondag 2 juli 2006 01:39 schreef golfer het volgende:
Nog 1 aflevering van serie 5 te bekijken.
Net deeltje 23 bekeken.
Wie weet zo nog even als 'nachtfilmpje' deel 24 meepikken.quote:
Ongeveer hetzelfde als wat ik in mijn eerdere post in spoilertags had gezet dusquote:Op zaterdag 1 juli 2006 20:54 schreef remcov het volgende:
Het volgende wat ik ga zeggen is puur speculatie dus geen spoiler:
Ik denk dat de eerste aflevering begint met het proces van Logan die voordat hij in de rechtzaal is geliquideerd wordt in opdracht van die bluetooth-mannetjes. Dan gaan ze die opsporen en zal er gaandeweg tussendoor een andere verhaallijn opgang komen. Halverwege het seizoen worden die bluetooth-mannetjes dan gepakt en dan komt die andere verhaallijn die er verder helemaal los van staat op de voorgrond.
Het lijkt me namelijk sterk dat ze de verhaallijn van de bluetooth-mannetjes een heel seizoen kunnen rekken en het dan ook nog boeiend houden.
ik weet t nog nietquote:Op zondag 2 juli 2006 02:09 schreef golfer het volgende:
[..]
Wie weet zo nog even als 'nachtfilmpje' deel 24 meepikken.
ben je nog aanwezig bij de HHW?
Maar liquideren is wel iets anders dan bevrijdenquote:Op zondag 2 juli 2006 12:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ongeveer hetzelfde als wat ik in mijn eerdere post in spoilertags had gezet dus
In essentie komt het op hetzelfde neer: de rechtzaak wordt gefrustreerdquote:Op zondag 2 juli 2006 13:05 schreef remcov het volgende:
[..]
Maar liquideren is wel iets anders dan bevrijden
Das waarquote:Op zondag 2 juli 2006 13:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
In essentie komt het op hetzelfde neer: de rechtzaak wordt gefrustreerd
wat zijn we dan toch verwend hier hequote:Op woensdag 5 juli 2006 23:03 schreef SunChaser het volgende:
Dit seizoen heb ik 1 nieuwe aflevering in Amerika gezien. Leuk om eens mee te maken, maar rete irritant die kutreclames.
Ik heb precies hetzelfde ja. Werd er ook gek van. Maar voordeel is dat ze vrij kort zijn.quote:Op woensdag 5 juli 2006 23:03 schreef SunChaser het volgende:
Dit seizoen heb ik 1 nieuwe aflevering in Amerika gezien. Leuk om eens mee te maken, maar rete irritant die kutreclames.
Linkquote:LOS ANGELES (Reuters) - The Fox network's espionage thriller "24" led the field of Emmy Award series contenders on Thursday with 12 nominations for U.S. television's highest honors, including a bid for best drama.
ik denk eerder aan schermgroottequote:Op donderdag 6 juli 2006 16:44 schreef Un4 het volgende:
[..]
Link
Wel terecht, hopelijk krijgt Itzin (Logan) hem ook!
Edit: Done, bij mij geen layout verneuking btw, gare browser misschien?
quote:So Bauer will be around for a little while longer. The projected movie version of 24, if it happens, will be filmed after the sixth series, 'but that won't be in real time,' he adds reassuringly, and explains that season six will take a slightly different turn. 'We've had five years of him saving a large thing; this one's much more about him saving his own ass. He'll go from being the one who hunts people down to the one who's being hunted, so that in itself turns the show around.'
(...)
We've never seen Jack eating, sleeping or going to the toilet. As a joke for season 5 he was filmed exiting the bathroom, eating a sandwich and wearing his pyjamas. It didn't make the final cut.
(...)
What might have been: 'The original iteration of 24 was that we were going to do 24 hours in the life of a wedding ... kind of a romantic comedy series.' (Creator Joel Surnow)
(...)
In the US, the Fox network had to screen adverts during season 4 episodes showing 'positive' images of Muslims, to counter charges of Islamophobia.
(...)
Jack's daughter, Kim, has been held captive in one form or other eight times.
(...)
To speak fluent Jack, use the following phrases often: 'Where's Kim?', 'Who are you working for?', 'Get down on the ground!' and, of course, 'Damn it!'
en wederom een nominatie voor beste drama!quote:Op donderdag 6 juli 2006 21:34 schreef CloudStrife het volgende:
24 must win!
Superveel nominaties, ongelooflijk!
Dat voor een serie in vijfde seizoen!
Bevestiging van wat ieder weldenkend persoon al wist. 24 is een AAA-serie. Prison Break een goede B-serie, misschien ook A. Maar geen AAA.quote:
24 speelt Major Leagequote:Op donderdag 6 juli 2006 22:14 schreef TC03 het volgende:
[..]
Bevestiging van wat ieder weldenkend persoon al wist. 24 is een AAA-serie. Prison Break een goede B-serie, misschien ook A. Maar geen AAA.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |