Omdat dat het waard is en de DVD boxen van 24 altijd héééél mooi zijnquote:Op zondag 6 augustus 2006 15:41 schreef Merkie het volgende:
Och, zo boeiend is de DVD toch niet, ik heb ze allemaal in betere kwaliteit dan DVD op mijn PC staan. Met 5.1 surround geluid. Waarom zou ik dan de DVD willen
.
en de extra'squote:Op maandag 7 augustus 2006 09:44 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Omdat dat het waard is en de DVD boxen van 24 altijd héééél mooi zijn
ziet er wel cool uit ja!quote:Op woensdag 9 augustus 2006 07:15 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Hier een filmpje als vooruitblik op seizoen 6. Net echt![]()
(iemand die seizoen 5 nog niet heeft uitgekeken <-- filmpje bevat spoilers)
Dat ziet er inderdaad net echt uit!quote:Op woensdag 9 augustus 2006 07:15 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Hier een filmpje als vooruitblik op seizoen 6. Net echt![]()
(iemand die seizoen 5 nog niet heeft uitgekeken <-- filmpje bevat spoilers)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.24, de beste serie ooit.
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 21:58 schreef Twentyfour het volgende:
[..]
was hij niet doodSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
Neeuh, hij is altijd binnen CTU gebleven, dus dood zal ie niet zijn.quote:
dat zegt niks he (Edgarquote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:46 schreef Twentyfour het volgende:
[..]
Neeuh, hij is altijd binnen CTU gebleven, dus dood zal ie niet zijn.
Edgarquote:
Lockdown tijdens de jacht op Nina? Nina die Jaimie had vermoord in seizoen 1 (ook slechts een CTU-medewerkster)? Genoeg mogelijkhedenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 00:52 schreef Twentyfour het volgende:
[..]
Edgar![]()
Daar heb je wel een punt, maar kan jij je dan een aanval herinneren op CTU in seizoen 1?![]()
En een stukje met een mogelijk licht spoilertje erin, voor de zekerheid maar even apart geplaatst hieronder:quote:Kiefer loves Jack Bauer
Kiefer Sutherland Sutherland, who plays federal agent Jack Bauer on the hit Fox show 24, knows he's onto a good thing. Speaking this week at the TV Critics Association press tour in Pasadena, California, Sutherland acknowledged that Bauer is the best thing that has ever happened to his career.
"[It's] been the most amazing experience of my career," the Canadian-born actor said.
24 returns for its sixth season in January. Also this fall, Sutherland will perform a voice in the Fox animated series The Simpsons and will be heard as Raistlin Majere in the animated film Dragonlance.
bron
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij ook. Daar had ik helemaal overheen gelezenquote:Op zondag 13 augustus 2006 19:32 schreef Merkie het volgende:
Volgens mij is Kiefer geboren in Engeland. En niet in Canada, zoals dat stukje zegt.
jup, maar vrij vroeg naar Canade verhuisdquote:Op zondag 13 augustus 2006 19:32 schreef Merkie het volgende:
Volgens mij is Kiefer geboren in Engeland. En niet in Canada, zoals dat stukje zegt.
Dan nog blijft "Canadian-born-actor" fout.quote:Op zondag 13 augustus 2006 19:53 schreef qu63 het volgende:
[..]
jup, maar vrij vroeg naar Canade verhuisd
iddquote:Op zondag 13 augustus 2006 19:58 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dan nog blijft "Canadian-born-actor" fout.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 10:18 schreef Zhenar het volgende:
Van Ain't it Cool News:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's Time To Shine
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 09:29 schreef qu63 het volgende:
[..]Misschien...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 09:31 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Misschien...ik hoop het wel!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's Time To Shine
hoe weet je dat zo zeker?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:17 schreef Myers het volgende:
Klinkt goed allemaal, maar er komt geen preview.
Dat zei Howard Gordon in een interview, maar kan het zo eventjes niet vindenquote:
hij viel mij ook een beetje tegen jaquote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:23 schreef Merkie het volgende:
Gisteren The Sentinel gezien, wat een boutfilm. Sjek met een pistool maakt veel goed, maar verder is het niet echt veel soeps.
Ja toch?? Zo niet danquote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:10 schreef IV_Xample het volgende:
zal misschien wel in september zijn...als ze het nog gaan uitzenden in nld..
ooh dan! ja staat genoteerd!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 01:01 schreef -Mo- het volgende:
Winter 2007 presumably op een donderdag rond 21:34 komt er een grapje over Jack Bauer in een bepaalde serie op bepaalde zender, aldus mijn SBS6-mole.
Noteeer het alvast in uw agenda!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |