Omdat ik een stuk minder snel liepquote:Op zondag 28 mei 2006 22:50 schreef Isabeau het volgende:
miss_dynastie: waarom duurde de terugreis langer dan?
Ah! Ik was al bang dat de NS vervelend was geweestquote:Op maandag 29 mei 2006 08:15 schreef miss_dynastie het volgende:
Omdat ik een stuk minder snel liep![]()
Ik ga mee, troel
Even de Dom beklimmenquote:Op maandag 29 mei 2006 12:20 schreef octopussy het volgende:
Ik wil ook spare-ribs![]()
![]()
En wat lichamelijke activiteit daarvoor is misschien niet verkeerd.![]()
Ik zou het ook niet redden hoorquote:Op maandag 29 mei 2006 12:32 schreef octopussy het volgende:
[..]
Mmm tja, de vraag is of dat wel verstandig is voor iemand van 100+ kilo (ivm knieen enzo).
Ik ga ook geen spare ribs etenquote:Op maandag 29 mei 2006 11:56 schreef Troel het volgende:
Er zijn ook andere dingen dan spareribs hoor
Het is gewoon een grillrestaurant, maar wel die waar ze de lekkerste ribs hebben uit de omgeving.
quote:Ik heb overigens definitief hier op mijn werk afgezegd voor het zeilen.
Je gaat binnen een week van mij horen.quote:Op maandag 29 mei 2006 12:08 schreef Pandorah het volgende:
Wil je (of Isabeau) het lijstje voor de chocademeet dan nog aanpassen? Van Kleintje weten we niet of ze nog meegaat. Liejannuh gaf aan dat ze ovb mee wilt.
Liejannuh: wil je dan uiterlijk 3 weken van te voren doorgeven of je mee wilt? Anders zeg ik twee weken van te voren die laatste plek op.
Ik sta d'r prachtig opquote:Op maandag 29 mei 2006 20:05 schreef octopussy het volgende:
De foto's van de Austerlitz meeting staan inmiddels online op mijn website![]()
Je kan er ook wat anders eten dan ribs hoor, ook biefstukken, entrecots, zalmmoten etc (zie hun website in de OP).quote:Op maandag 29 mei 2006 22:10 schreef Fannetje het volgende:
Ik lust geen spareribs, maar ik neem aan dat je daar ook wel iets anders kunt eten
Verder lijkt me dat Utrecht-idee ook wel heel leuk! Wanneer waren jullie dat van plan?
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:58 schreef Troel het volgende:
OK.
Aangezien de meeste dames aangeven dat ze in augustus weg zijn of eind juli (wat is eind juli) hebben we twee dagen geprikt.
Ik ben eigenlijk bang dat 29 juli al wel onder eind juli valt, maar ik hoop 22 juli nog niet
Dus dames, vul aan:
Heey Heey, ga je meey naar Broadweey?
22 juli:Pandorah ![]()
Troel ![]()
teigan
29 juli:Pandorah ![]()
Troel ![]()
teigan (tenminste, als schoonoma haar verjaardag niet opeens een dag later viert....)
Wèl waar!quote:
Ja, daarom durf ik ook nog niet zo goed!quote:
dat geldt ook voor mijquote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:03 schreef Cutie het volgende:
De Utrecht meet lijkt me ook erg leuk! Nou ben ik niet zo'n ontzettende regular in de topics, vinden jullie het erg als ik ook meega?
Vind het namelijk ook best een beetje eng, heb jullie nog nooit in het echt gezien en gemeet enzo natuurlijk.
Ik geloof dat ik op beide data kan, maar moet m'n agenda nog wel even checken.
Shitquote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:23 schreef Cutie het volgende:
Ja, daarom durf ik ook nog niet zo goed!![]()
Ik heb nog 1 eis die ingewilligd moet worden vóór ik me aanmeld: Géén poeppraatjes onder het eten!![]()
Wat Yppy zegtquote:Op woensdag 31 mei 2006 08:06 schreef YPPY het volgende:
We vallen best mee in het echt.Voordeel van deze meets is juist dat het maar een klein groepje is, waardoor je iedereen snel kent. We zijn met te weinig voor kliekjes, dus je kunt er ook niet buiten vallen.
Ik ben in mijn eentje een kliekje.quote:Op woensdag 31 mei 2006 08:06 schreef YPPY het volgende:
We vallen best mee in het echt.Voordeel van deze meets is juist dat het maar een klein groepje is, waardoor je iedereen snel kent. We zijn met te weinig voor kliekjes, dus je kunt er ook niet buiten vallen.
Het Kliekje kan haar mond niet houdenquote:
22e is nog even onder voorbehoud. Zijn 2 nichtjes jarig in de week ervoor. Zaterdag weet ik waarschijnlijk wanneer ze het vieren.quote:Op woensdag 31 mei 2006 16:30 schreef Troel het volgende:
Heey Heey, ga je meey naar Broadweey?
22 juli:Pandorah ![]()
Troel ![]()
teigan YPPY ![]()
Octopussy ![]()
Rewimo Isabeau miss_dynastie Cutie
29 juli:Pandorah ![]()
Troel ![]()
teigan (mits schoonoma geen roet in het eten gooit)
YPPY ![]()
Octopussy Rewimo Isabeau miss_dynastie Cutie
Beetje verkeerde topicquote:Op dinsdag 6 juni 2006 18:30 schreef Greetings het volgende:
http://surfrace.nl.site-id.nl/campaign/nachtslank/cid2770/?cid=2770&sid=777
Zou dit wat zijn? Of dikke onzin?![]()
Chocola kan ik altijd zienquote:Op donderdag 8 juni 2006 21:29 schreef teigan het volgende:
volgens mij kunnen we geen chocola meer zien daarna...
Ik denk niet dat ik nog heel lang blijf, ik moet 's nachts weer werken en dus op tijd in Assen zijn.quote:
'quote:Op woensdag 14 juni 2006 17:03 schreef octopussy het volgende:
Het maakt mij ook niet uit, zolang het geen Chinees is.
Hmmm... misschien moet ik mijn vriend dan maar sturen ipv dat ik zelf ga... hij is gek op Chinees èn chocolade.quote:
Hij zou zich zeker vermaken!quote:Op woensdag 14 juni 2006 17:20 schreef Rewimo het volgende:
Zal ie best leuk vinden, met zoveel dames op stap
Wacht maar, over een tijdje heb je ineens geen studiefinanciering meer in de vakantie en kan je dus niet meequote:Op woensdag 14 juni 2006 17:22 schreef Levitation het volgende:
[..]
Hij zou zich zeker vermaken!![]()
Zoveel mooie vrouwen om hem heen...
Haha, mocht ie willen... ik ga lekker zelf!![]()
![]()
Niemand komt tussen mij en mijn choco-meet... al zou er een bom op mijn huis vallen! (waar heb ik dat eerder gehoord?)
quote:Op woensdag 14 juni 2006 17:22 schreef Levitation het volgende:
Niemand komt tussen mij en mijn choco-meet... al zou er een bom op mijn huis vallen! (waar heb ik dat eerder gehoord?)
Ok, vandaar de verwarringquote:Op zaterdag 17 juni 2006 18:18 schreef Isabeau het volgende:
Er werd ook door niemand gezegd dat het een tapas-restaurant was hoorIk zag alleen op de startpagina van dat restaurant het woord 'tapas' staan
![]()
Nog een pannenkoek dan maar?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 21:12 schreef Troel het volgende:
I'm in, 17:30 is ok.
En ik zal nu elke keer goed kijken met wat ik zeg als de ober komt.
Jaaaaa, zo ik ben bijgelezen. Sorry, ik liep blijkbaar 4 pagina's achterquote:
Nietquote:
Shitquote:
Ik las toch net ergens dat we met zijn 12-en zijn? Wie eet er niet van ons?quote:Op zondag 18 juni 2006 10:03 schreef Rewimo het volgende:
En ik heb voor 11 personen gereserveerdKrijg binnen 24 uur een bevestiging als het goed is.
Och, ik werk tegenwoordig niet meer op zaterdag dus ik heb de tijdquote:Op zondag 18 juni 2006 10:09 schreef teigan het volgende:
......Als je heel Schiedam afgaat met voorstellen ben je ook nog wel even bezig Faat
quote:Op zondag 18 juni 2006 10:04 schreef Faat het volgende:
[..]
Shit![]()
Weet je wat, ik stel me gewoon aan elke willekeurige voorbijgangster met een beetje overgewicht
voor en geef die een paar zoenen
Hallo, ik ben Faat en ik zoek de dames uit het dieettopic om chocolade te maken en op te eten![]()
Ik!quote:Op zondag 18 juni 2006 10:07 schreef Faat het volgende:
[..]
Ik las toch net ergens dat we met zijn 12-en zijn? Wie eet er niet van ons?![]()
Er is toch niemand aan de lijn ofzo?![]()
Inderdaad, dat weet ik nog, maar volgens mij is dat alweer minstens 5 jaar geleden ofzoquote:Op zondag 18 juni 2006 10:17 schreef Fannetje het volgende:
Je herkent mij heel misschien nog, volgens mij heb ik jou wel eens gezien op een Eiland meet, héél lang geledenKan dat kloppen?
Naast wie ik zat weet ik echt niet meer, maar dat net verliefd kan best kloppen, dan is het idd bijna 5 jaar geledenquote:Op zondag 18 juni 2006 10:23 schreef Faat het volgende:
[..]
Inderdaad, dat weet ik nog, maar volgens mij is dat alweer minstens 5 jaar geleden ofzo
Je was toen volgens mij net verliefd en zat stralend naast........euh.......weet ik niet meer........was
iemand met een grappige nick volgens mij. Ik weet niet of ik je nog ga herkennen dus Fannetje![]()
quote:Op zondag 18 juni 2006 12:56 schreef teigan het volgende:
ik heb daar verder geen kennissen in de buurt, dus ik zal wel terug moeten reizen...
en dus op tijd wegmoeten, want ik moet minimaal 3 uurtjes treinen....![]()
mocht iemand een slaapplaats over hebben, dan hou ik me natuurlijk aanbevolen...
Gezellig! Ik kan natuurlijk ook Stefan wegsturenquote:Op zondag 18 juni 2006 18:13 schreef Isabeau het volgende:
Oh, ik denk dat Dennis het leuker vindt als ik bij jou slaapAnders slaap ik bij Martijn
En samen heen natuurlijk!quote:Op zondag 18 juni 2006 21:41 schreef teigan het volgende:
zou wel gezellig zijn Isabeau, kunnen we samen reizen terug naar het hoge noorden
Jeempie Rewimo, ik loop weer eens zwaar achter de feiten aan. Net bijgelezen wat er met je vaderquote:Op dinsdag 20 juni 2006 19:51 schreef Rewimo het volgende:
De reservering is rond. Ik ga er voorlopig vanuit dat ik gewoon meega (zie dieettopic)
Een absolute must voor mij. Ik heb een nogal hardnekkige reputatie met het áltijd te laat komenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:25 schreef Fannetje het volgende:
Ik heb vandaag even gekeken waar het nou precies ligt en ik weet nu goed hoe ik jullie daarheen kan loodsen
kuchquote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:24 schreef Faat het volgende:
[..]
Een absolute must voor mij. Ik heb een nogal hardnekkige reputatie met het áltijd te laat komen
op meetings en het áltijd verdwalen. Elke keer wil ik er weer voor zorgen dat ik met een schone
lei verder kan en keurig op tijd verschijn, maar helaas is me dat tot nu toe nog nooit gelukt![]()
je was er keurig op tijd de vorige keer!quote:
NS en weder dienendequote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:44 schreef Fannetje het volgende:
Ik heb net even de treinplanner ingevuld en kom precies om 13.00 aan op het station
Dan ga ik gewoon gezellig met de trein mee hoor. Treinen is ook best leuk op zijn tijd. En vanaf Ijsselstein pak ik zo de sneltram richting Utrecht.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:24 schreef Pandorah het volgende:
miss_d: ik reis inderdaad vanaf Utrecht en het is een goed idee om elkaar daar te treffen om samen te reizen.
Ik was zelf van plan om een keer met de trein te gaan Troel. Maar als er meer mensen met de auto willen, ga ik wel met de auto. Ik ga wel na het eten weer terug... want jullie weten vast hoe mannen zijn als ze zielig voelen...
![]()
Grrr, iemand zei tegen mij dat dat op 30 juni wasquote:Op zondag 25 juni 2006 10:44 schreef Isabeau het volgende:
Trouwens, voetbalfans: als Nederland doorgaat na vanavond dan spelen ze dus op 1 juli om 17:00 hè![]()
Dat meen je nietquote:Op zondag 25 juni 2006 10:44 schreef Isabeau het volgende:
Trouwens, voetbalfans: als Nederland doorgaat na vanavond dan spelen ze dus op 1 juli om 17:00 hè![]()
Ik begrijp dat ik dus de enige ben die het dus echt geen ruk kan schelen?quote:Op zondag 25 juni 2006 19:36 schreef miss_dynastie het volgende:
Troel!
Nope, teigan maakt het ook niet zoveel uit, staat op de vorige paginaquote:Op zondag 25 juni 2006 19:37 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik begrijp dat ik dus de enige ben die het dus echt geen ruk kan schelen?
We spreken in ieder geval niet voor die doorheensjeesende intercity afquote:Op maandag 26 juni 2006 10:03 schreef Levitation het volgende:
3. Ik vind het prima om te verzamelen op 't station. Ik zie jullie daar wel... spreken we nog op een bepaalde plek af? Onderaan een trap, bij een winkeltje, iets anders herkenbaars daar? Ik ken 't station eigenlijk alleen van er met de intercity doorheen sjeesen...![]()
Niet?quote:Op maandag 26 juni 2006 11:47 schreef Troel het volgende:
[..]
We spreken in ieder geval niet voor die doorheensjeesende intercity af![]()
Je kan ook gewoon bij mij blijven slapenquote:Op maandag 26 juni 2006 12:57 schreef Levitation het volgende:
Ik heb ook een voordeelurenkaart... nog iemand die op het traject Eindhoven-Tilburg-Breda-Rotterdam en Rotterdam-Schiedam reist? Die kan dan met korting mee.
11:39 Eindhoven Intercity
12:02 Tilburg
12:16 Breda
12:35 Dordrecht
12:48 Rotterdam Centraal
12:56 Rotterdam Centraal Sprinter
13:00 Schiedam Centrum
Heb er echt zin in!![]()
Je hoeft geen "via" aan te geven, je wordt gewoon door de NS geacht de snelste route te nemen en als de reisplanner je via Rotterdam stuurt is dat dus gewoon goed.quote:Op maandag 26 juni 2006 13:05 schreef Isabeau het volgende:
Nou moeten we natuurlijk een weekendretour Hoogeveen (c.q Groningen) - Delft kopen via Rotterdam Centraal?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |