24 doet het ook zonder reclamesquote:
LOL... hier wel ja... (waar downloaden al niet goed voor is). De mensen die het in Amerika zien moeten wel stapelgek worden. Daar moet je echt niet aan denken om '24' te kijken met zoveel onderbrekingenquote:
Done.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 00:38 schreef jdiezrequejo het volgende:
zet de nieuwere audiotracks er ook bij
S5 Episode 24 Helikopter sequence
S5 Episode 24 President Logan's afgang
S5 Episode 24 SEASON FINALE
ik keek laatst voor de gein een soort van "America's funniest home video's"quote:Op zaterdag 27 mei 2006 00:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
LOL... hier wel ja... (waar downloaden al niet goed voor is). De mensen die het in Amerika zien moeten wel stapelgek worden. Daar moet je echt niet aan denken om '24' te kijken met zoveel onderbrekingen
Hopelijk volgend seizoen weer. Hopelijk ook weer met Bill, Chloe, Curtis, Aaron, Mike en Audrey.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 00:47 schreef Merkie het volgende:
Jammer eigenlijk dat we Heller verder niet hadden gezien.
Mja, enerzijds wel zonde dat ze Tony dood hebben gemaakt eigenlijk. Was nergens voor nodig en een schok effect creeëren was in s5 ook al niet echt origineel meer.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 00:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hopelijk volgend seizoen weer. Hopelijk ook weer met Bill, Chloe, Curtis, Aaron, Mike en Audrey.
Tonyquote:Op zaterdag 27 mei 2006 00:49 schreef Bellator het volgende:
[..]
Mja, enerzijds wel zonde dat ze Tony dood hebben gemaakt eigenlijk. Was nergens voor nodig en een schok effect creeëren was in s5 ook al niet echt origineel meer.
Ik voel me zo dom dat iedereen dat doorhad behalve ikquote:
zelfs ík had het doorquote:Op zaterdag 27 mei 2006 01:25 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik voel me zo dom dat iedereen dat doorhad behalve ik. Pas toen het in de serie werd gezegd had ik het door
.
Ik had het ook niet doorquote:Op zaterdag 27 mei 2006 01:25 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik voel me zo dom dat iedereen dat doorhad behalve ik. Pas toen het in de serie werd gezegd had ik het door
.
Je bent niet de enigste, ik verwachtte echt dat Logan ermee weg zou komen, totdat het gedoe in die loods kwam met Martha, toen wist ik wel dat er ergens een zender moest zitten maar waar toch. Tja terugkijkend werdt wel erg de nadruk op die pen gelegd al vanaf de Heli, maar goed kan gebeuren.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 01:25 schreef Merkie het volgende:
[..]
.
Zelfs toen wist ik het niet.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 01:28 schreef Shogo het volgende:
[..]
Je bent niet de enigste, ik verwachtte echt dat Logan ermee weg zou komen, totdat het gedoe in die loods kwam met Martha, toen wist ik wel dat er ergens een zender moest zitten maar waar toch. Tja terugkijkend werdt wel erg de nadruk op die pen gelegd al vanaf de Heli, maar goed kan gebeuren.
Na Jack vond ik Tony en Michelle verreweg de leukste karakters. Belachelijk dat ze die er zo nodig uit moesten schrijven. Wat mij betreft werd Curtis eruit gekickt en nam Tony zijn rol over. Leek me véél beter!quote:Op zaterdag 27 mei 2006 00:49 schreef Bellator het volgende:
[..]
Mja, enerzijds wel zonde dat ze Tony dood hebben gemaakt eigenlijk. Was nergens voor nodig en een schok effect creeëren was in s5 ook al niet echt origineel meer.
nee manquote:Op zaterdag 27 mei 2006 01:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Na Jack vond ik Tony en Michelle verreweg de leukste karakters. Belachelijk dat ze die er zo nodig uit moesten schrijven. Wat mij betreft werd Curtis eruit gekickt en nam Tony zijn rol over. Leek me véél beter!![]()
Carlos Bernard wou niet meer, las ik ergens. Neemt niet weg dat het nog steeds zonde is jah.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 01:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Na Jack vond ik Tony en Michelle verreweg de leukste karakters. Belachelijk dat ze die er zo nodig uit moesten schrijven. Wat mij betreft werd Curtis eruit gekickt en nam Tony zijn rol over. Leek me véél beter!![]()
Kan ik me niet voorstellen. Volgens mij heeft hij nog geen ander werk en waarom zou hij dan zonodig met '24' willen stoppen. Lijkt me zeer onlogisch. Komt nog bij dat ik hem heb horen zeggen dat hij stevig baalde toen hij het script van zijn laatste aflevering onder ogen kreeg.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 01:32 schreef Shogo het volgende:
[..]
Carlos Bernard wou niet meer, las ik ergens. Neemt niet weg dat het nog steeds zonde is jah.
Idd...ze wilde hem in de season opener al af killen, maar Carlos wist dat nog uitstellen tot midseason.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 01:35 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Kan ik me niet voorstellen. Volgens mij heeft hij nog geen ander werk en waarom zou hij dan zonodig met '24' willen stoppen. Lijkt me zeer onlogisch. Komt nog bij dat ik hem heb horen zeggen dat hij stevig baalde toen hij het script van zijn laatste aflevering onder ogen kreeg.
eensquote:Op zaterdag 27 mei 2006 11:25 schreef H.Flick het volgende:
1. Seizoen 2
2. Seizoen 1
3. Seizoen 5
4. Seizoen 3
5. Seizoen 4
Seizoen 4 scoort bij mij wel het laagste, maar dat wil nog niet zeggen dat het niet goed was. Alle 5 de seizoenen zijn geweldig, maar als je een top 5 maakt staat er altijd eentje op 5.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 12:00 schreef scanman01 het volgende:
Toch was seizoen 4 ook een best sterk seizoen. Als je de reeks in een paar dagen kijkt, dan is het opeens veel spannender dan als je maar 1 afl per week ziet. En wat mij betreft heeft seizoen 4 het meest intrigerende einde.
en zag er Jack er niet zo uitquote:Op zaterdag 27 mei 2006 13:24 schreef Bellator het volgende:
Als seizoen 5 een paar afleveringen korter had geduurd en was afgelopen met een Logan die zelfmoord pleegt zonder dat Miles hem stoort, dan was sezieon 5 het beste seizoen geweest wat mij betreft.
Maximum aantal berichten per pagina: 999quote:
Sjekquote:Op zaterdag 27 mei 2006 12:49 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
300 is ook genoeg hoor.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:07 schreef Arcee het volgende:
[..]
Maximum aantal berichten per pagina: 999
51 is veel coolerquote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:07 schreef Arcee het volgende:
[..]
Maximum aantal berichten per pagina: 999
quote:
Omdat dat de enige manier was om Jack terug in LA te krijgen.quote:Op zondag 28 mei 2006 15:58 schreef Merkie het volgende:
En waarom Michelle dood moest snap ik ook niet.
Jack zou dood moeten zijn gemaakt danquote:Op zondag 28 mei 2006 16:07 schreef Merkie het volgende:
Maar waarom zou El Presidente Jack in LA willen. Dan heb je meteen al verloren.
Michelle moest dood, omdat ook zij wist van de fake-dood van Jack. Iedereen die daarover wist moest dood, zodat ze zouden denken dat Jack de dader was. Ze wilden Chloe ook vermoorden, maar dat is dus niet gelukt.quote:Op zondag 28 mei 2006 16:06 schreef Myers het volgende:
[..]
Omdat dat de enige manier was om Jack terug in LA te krijgen.
Nee, Jack zou dan gevangen moeten zitten voor de moord op David Palmer, Tony Almeida, Michelle Dessler en Chloe o'Brian.quote:
Volgens mij was het plan om Jack te framen voor de dood op Palmer en hem vervolgens ook te vermoorden zodat hij niet kon bewijzen dat hij het niet gedaan heeft. Tony, Michelle en Chloe moesten ook vermoord worden om Jack een motief te geven.quote:Op zondag 28 mei 2006 16:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee, Jack zou dan gevangen moeten zitten voor de moord op David Palmer, Tony Almeida, Michelle Dessler en Chloe o'Brian.
Waar was jij al die tijd gekkie?quote:Op zondag 28 mei 2006 19:17 schreef TC03 het volgende:
Damn, januari 2007. Kan niet wachten op de eerste promo's.
Ongeveer hetzelfde als wat Bellator er van vond eigenlijk... Wel tof, soms matig, maar ook heel erg goed af en toe.quote:
Dé laatste zelfs. Was Die another Day.quote:Op zondag 28 mei 2006 23:27 schreef PabloLopez het volgende:
Wat een einde gruwelijk ik hoop echt dat deze serie door gaat. maarre hoe.....
hoe krijg je iemand uit midden china/siberie? je moet m eerst nog herkennen ook, doet me een beetje denken aan een van de later 007 films met noord korea er in enzo
Ga PB kijken..quote:Op maandag 29 mei 2006 00:06 schreef Intronic het volgende:
Aangezien ik toch lang moet wachten op S6, weer ff vanaf S1 begonnen. Toch weer ffvan die finale.
![]()
Seizoen 6 zal weer 12 of 18 maanden later zijn. Doen ze altijd en ik neem niet aan dat ze dat deze keer zullen veranderen.quote:Op maandag 29 mei 2006 00:02 schreef Myers het volgende:
Mij lijkt het wel vet als die boot niet ver komt en dat er dan zware reddingsoperatie plaatsvindt waarin Curtis en Jack nog meer lui slopen dan in heel seizoen 5. Zou wel een mooie opener zijn.
En ze dus 48 uur wakker zouden zijn.. juistquote:Op maandag 29 mei 2006 00:02 schreef Myers het volgende:
Mij lijkt het wel vet als die boot niet ver komt en dat er dan zware reddingsoperatie plaatsvindt waarin Curtis en Jack nog meer lui slopen dan in heel seizoen 5. Zou wel een mooie opener zijn.
quote:Op maandag 29 mei 2006 11:12 schreef TC03 het volgende:
Damn, ik had gedroomd dat er per seizoen een reserveaflevering is voor als het een keer niet doorgaat ofzo. Als die reserveaflevering niet was gebruikt werd er gewoon een aflevering 25 uitgezonden. In mjn droom was er dus nog een aflevering 25.Hoezo wishful dreaming.
jup, terwijl de president bezig was om het op de diplomatieke manier te doen.quote:Op maandag 29 mei 2006 22:00 schreef Dos37 het volgende:
Jack viel dat Consul toch gewoon binnenvallen. Om die knakker op te halen.
Ja, maar dat boeide de Chinezen niet. Wat wel raar was, er waren 100.000 mensen dood/besmet door de kernreactor, maar China werkt niet mee door iemand uit te leveren.quote:Op maandag 29 mei 2006 22:08 schreef qu63 het volgende:
[..]
jup, terwijl de president bezig was om het op de diplomatieke manier te doen.
en die Chinees werd neergeschoten door zijn eigen mensen..
Waren er echt 100.000 slachtoffers?quote:Op maandag 29 mei 2006 22:50 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ja, maar dat boeide de Chinezen niet. Wat wel raar was, er waren 100.000 mensen dood/besmet door de kernreactor, maar China werkt niet mee door iemand uit te leveren.
Mijn rijtje:quote:Op zondag 28 mei 2006 02:38 schreef scanman01 het volgende:
Tussenstand van de stemmen tot nu toe, na 17 stemmen:
1 Seizoen 5 - 63 punten
2 Seizoen 2 - 60 punten
3 Seizoen 3 - 58 punten
4 Seizoen 1 - 56 punten
5 Seizoen 4 - 18 punten
Wat mij betreft zéér opvallend dat seizoen 2 zo goed scoort.
Hij word gepakt door China maar ze moeten hem uit Siberie halenquote:Op maandag 29 mei 2006 21:56 schreef PabloLopez het volgende:
een vraag: die consul was zeer waarschijnlijk door hun eigen mensen vermoord. waarom pakken ze jack dan? ik hoop dat ze jack uit siberie sleuren met een vette heli ofzo
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 07:57 schreef SunChaser het volgende:
Ik las al dat Jack van t Schip ontsnapt en het weer start in LA
sommige mensen weten het verschil tussen acteerwerk en realiteit niet te scheiden.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 03:06 schreef Zhenar het volgende:
Mijn top 5:
Seizoen 5 (ronduit briljant seizoen met o.a. lekker veelAaron Pierce
)
Seizoen 4 (de afleveringen in het hotel waren de beste van de hele serie en tilden het hele seizoen IMO naar een hoog niveau)
Seizoen 1 (toen was alles nognieuw
en verrassend)
Seizoen 2 (ondanks de mountain lion avonturen van Kimerg vermakelijk)
Seizoen 3 (Chase was kut en die verhaallijn in Mexico of waar dan ook was vaag)
Overigens: het lijkt misschien alsof Jack het moeilijk heeft tijdens de vijf dagen die in de serie voorkomen, maar wat te denken van de periode daarbuiten?!
Voor seizoen 1: Jack zit in een kut huwelijk met TeriKan slechter, maar dat is nog maar het begin.
Tussen seizoen 1 en 2: Jack rouwt om zijn dode vrouw en heeft geen contact met zijn dochterEn hij scheert zich niet meer
![]()
Tussen seizoen 2 en 3: Jack leeft onder criminelen en raakt aan de drugs![]()
![]()
![]()
Tussen siezoen 3 en 4: Jack krijgt zijn leven weer enigszins op orde![]()
Tussen seizoen 4 en 5: Jack leeft in het geheim alsmedewerker op een olieraffinaderij
en heeft amper contact met zijn vrienden en familie
![]()
![]()
![]()
Sinds seizoen 5: Jack wordt vastgehouden in Shanghai. Er zijn waarschijnlijk weinigen die een minder plezante vakantie hebben meegemaakt![]()
Arme Jack![]()
Hey, mag ik me ook eens inleven in een fictief personage?!quote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:36 schreef mrkanarie het volgende:
[..]
sommige mensen weten het verschil tussen acteerwerk en realiteit niet te scheiden.
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 07:57 schreef SunChaser het volgende:
Ik las al dat JackAls dat waar is, is het een spoiler.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door Zhenar op 30-05-2006 12:27:24 ][b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:47 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Hey, mag ik me ook eens inleven in een fictief personage?!![]()
Jack van 't Schip? Ken alleen John.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 07:57 schreef SunChaser het volgende:
Ik las al dat Jack van t Schip ontsnapt en het weer start in LA
Welk seizoen?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:44 schreef DaMart het volgende:
Ik ben de 24 Soundtrack maar aan het luisteren nu!
Daar lijkt me neit veul aanquote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:51 schreef H.Flick het volgende:
Ik ga gewoon The Sopranos kijken, daar heb ik nog 5 seizoen op DVD van liggen en ik ben pas bij seizoen 1.
Of 365quote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:39 schreef Merkie het volgende:
waarom noemen ze het niet gewoon 48 en
ik wil ook prison break maar nu is mijn pc kapotquote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:51 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Daar lijkt me neit veul aan
Ik ga Prison Break beginnen
kom eens op msnquote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:35 schreef DaMart het volgende:
Shit, nu is de soundtrack ook alweer afgelopen... wat een nostalgie maakt dat los zeg
Misschien moet ik toch de seizoen 1 t/m 4 DVD's eens gaan bekijken!
quote:Op woensdag 31 mei 2006 14:40 schreef Zhenar het volgende:
Kunnen jullie niet gaan MSN'en?zoals mij ook ooit is verzocht
![]()
quote:
We mailen alquote:Op woensdag 31 mei 2006 14:40 schreef Zhenar het volgende:
Kunnen jullie niet gaan MSN'en?zoals mij ook ooit is verzocht
![]()
Waarom seizoen 4?quote:Op donderdag 1 juni 2006 15:41 schreef Dethroned het volgende:
1.Seizoen 4
2.Seizoen 5
3.Seizoen 2
4.Seizoen 3
5.Seizoen 1
![]()
zonder de ene ep, geen andere epquote:Op donderdag 1 juni 2006 17:10 schreef H.Flick het volgende:
Wat vonden jullie nou de beste aflevering van seizoen 5?
Ik vind het erg lastig om te kiezen, maar de eerste 2 afleveringen waren wel erg goed.
Erg lastig te kiezen vind ik dat.quote:Op donderdag 1 juni 2006 17:10 schreef H.Flick het volgende:
Wat vonden jullie nou de beste aflevering van seizoen 5?
Ik vind het erg lastig om te kiezen, maar de eerste 2 afleveringen waren wel erg goed.
ik zag em al eerder langsflitsen, maar lette nu iets meer opquote:Op donderdag 1 juni 2006 22:25 schreef TC03 het volgende:
Zag het op TV jah.
Goed zoquote:Op vrijdag 2 juni 2006 09:57 schreef tonks het volgende:
Zo eindelijk season 5 gezien. ik ging dan wel naar bed om half 5 maar het was het waard
Familie Araz was wel tof ja.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 13:30 schreef PabloLopez het volgende:
Season 4 met familie Araz was het leukst en het meest realistisch.
Juist niet, irritante bijrollenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 13:30 schreef PabloLopez het volgende:
Die moeder was tofquote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:53 schreef Merkie het volgende:
[..]
Juist niet, irritante bijrollen. Irritante jankerd, en die moeder met die irritante stem. Sowieso, moslimterrorisme: gaap
.
Ik vond de actie net ff wat beter in deeltje 4. Er zaten ook meer figuren in die mij aanspraken. Bierko van deel 5 vond ik echt een misser, maar Henderson daarentegen briljant. Ja, het is lastig....quote:
Ik vond seizoen 4 behoorlijk onrealistisch... Een terrorist die een plan heeft, dat mislukt, dan heeft hij een backup plan dan nog een backup plan etc etc. Veel vertrouwen had hij in zijn plannen... Dan zou ik het ook maar niet hebben over de enorme afstanden die overbrugt werden in 5 minuten tijd.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 13:30 schreef PabloLopez het volgende:
ik bedoel hiermee te zeggen dat dit soort families realistisch zijn, alles over hebbend voor dat ene doel.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 13:30 schreef PabloLopez het volgende:
Precies. Seizoen 5 was veel beter dan seizoen 4, en kon zich tenminste meten met de eerdere geniale seizoenen.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 19:59 schreef SunChaser het volgende:
In 5 was alles in de juiste balans, niet teveel actie en wat meer aandacht voor rust. Vier was een ADHD/seizoen, en die Arazfamilie vond ik irritant.
Misschien lezen de schrijvers wel meequote:Op vrijdag 2 juni 2006 20:24 schreef Life het volgende:
Binnenkort maar weer is tijd voor een 24 scenario-topic
Ik vind 't wel een ernstig probleem! Hopelijk rekent Sjek met deze klok af en komt er een kloppende in seizoen 6quote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:34 schreef DaMart het volgende:
Waar men trouwens al niet op let!
de klok van de serie 24 klopt niet
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:37 schreef DaMart het volgende:
Ik kwam de aankondiging voor seizoen 6 net tegen
[afbeelding]
Er zijn vooralsnog geen plannen voor een preview. Volgens Howard Gordon was het meer moeite dan het waard was.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 12:50 schreef Zhenar het volgende:
Ik denk dat we Jack's ontsnapping in de "preview" voor seizoen 6 zullen zien.
Nou, het liet mij aardig warmlopen... ben wel voor een preview. Hoewel ik me de tegenargumenten wel kan voorstellen...quote:Op zaterdag 3 juni 2006 12:53 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Er zijn vooralsnog geen plannen voor een preview. Volgens Howard Gordon was het meer moeite dan het waard was.
Dan is elk seizoen meer van hetzelfde.. In details, wendingen, dwaalsporen etc. was en is seizoen 5 heer en meester.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 09:35 schreef Wouter2006 het volgende:
yeps, vond die maar de slechtste, teveel van het zelfde, mol, aanslag ctu, blabla,
en er zaten episodes tussen die saai waren en dat hadden de andere seizoenen niet
maar dat vind ik he
Ik vond het meer een Toyota reclame.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 12:53 schreef minze het volgende:
[..]
Nou, het liet mij aardig warmlopen... ben wel voor een preview. Hoewel ik me de tegenargumenten wel kan voorstellen...
Kon altijd al, maar het cijfer komt er pas te staan als de serie geeindigd is.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:34 schreef TC03 het volgende:
http://www.imdb.com/title/tt0285331/
Je kan ook stemmen zie ik...Kon dat altijd al?
Precies dezelfde manier waarop ze de Palmer aanslag gedaan hebben. Gewoon laten zien dat hij nog leeft en dan iemand terloops een opmerking laten maken over dat hij vrijgelaten is of zo.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:16 schreef Mip1988 het volgende:
ik vraag het me af hoe ze het dan gaan vertellen hoe Sjek ontsnapt/bevrijd/vrijgelaten is
voor zover ik me kan herinneren zitten er eigenlijk nooit flashbacks in 24![]()
dus als 6 ook weer in LA afspeelt, hoe gaan ze dat dan regelen?
om af te sluiten nog even een plaatje:
[afbeelding]
allemaal even terugzwaaien naar Sjek![]()
Ja bedankt voor de spoiler hequote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:22 schreef SunChaser het volgende:
*
Ik vond Kim juist erg prettig in 2. Alleen dat stuk met die vent met die schuilkelder hadden ze mogen skippen. De rest was zeer primaquote:Op zondag 4 juni 2006 11:56 schreef SunChaser het volgende:
Seizoen 2 was op zich ook wel spannend, maar de verhaallijn met Kim haalde alles onderuit. vreselijk was dat.
Kom op... die mountain lion dan?quote:Op zondag 4 juni 2006 13:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik vond Kim juist erg prettig in 2. Alleen dat stuk met die vent met die schuilkelder hadden ze mogen skippen. De rest was zeer prima
quote:Op zondag 4 juni 2006 15:53 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Dat is een reeel gevaar als je de bossen in gaat.
Volgens mij komt nu eerst de film en dan 6 en 7. Dat betekend dus dat er volgend jaar januari geen nieuwe 24 is...quote:Op zondag 4 juni 2006 12:28 schreef SunChaser het volgende:
En d emovie kwam na zes? Dan zal jack zeker nog blijven leven.
Van 5 is het erg jammer dat het landne op de snelweg zo goedkoop is gedaan.
En hoe zat t nu met die huurmoordenares uit de vorige 4 delen. Die zat er deze keer niet in toch?
Lijkt me niet. De serie op hiatus gooien lijkt me niet echt winstgevend.quote:Op zondag 4 juni 2006 17:24 schreef Reinigung het volgende:
[..]
Volgens mij komt nu eerst de film en dan 6 en 7. Dat betekend dus dat er volgend jaar januari geen nieuwe 24 is...
Nee, de film komt na seizoen 6. Na de finale werd gezegd dat er een nieuwe 24 komt in januari 2007.quote:Op zondag 4 juni 2006 17:24 schreef Reinigung het volgende:
[..]
Volgens mij komt nu eerst de film en dan 6 en 7. Dat betekend dus dat er volgend jaar januari geen nieuwe 24 is...
Heb je een punt in.quote:Op zondag 4 juni 2006 17:33 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Lijkt me niet. De serie op hiatus gooien lijkt me niet echt winstgevend.![]()
Oké toch, ik moet de finale nog kijkenquote:Op zondag 4 juni 2006 17:35 schreef Merkie het volgende:
[..]
Nee, de film komt na seizoen 6. Na de finale werd gezegd dat er een nieuwe 24 komt in januari 2007.
Dan kun je beter hier maar niet meer posten, hier bespreken we seizoen 1 tot en met 5.quote:Op maandag 5 juni 2006 10:38 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Wat een geweldige serieIk heb alleen seizoen 1 nog maar gezien
![]()
MI: 3 niet alleen...quote:Op maandag 5 juni 2006 09:58 schreef SunChaser het volgende:
Ik zat gisteren MI:3 te kijken, dat was echt dus 24. Tom moet een missie volbrengen 'en zn vrienden redden, hij gebruikt daarvoor net als Jack veel geweld, trucjes en er is verraad, veel verraad. Alleen meer locaties, zoals het Vaticaan en... Shanghai. Nou, daar heb je dus prachtige locaties om te filmen zeg.
Dus als 24 fan moet je echt MI:3 zien!!!!!!!!!!!!
Oktober.. net als s4 ws. Als rtl5 het nog aan durft.... Ze progten s4 vorige jaar steeds later in. Dus ik weet het niet...quote:Op maandag 5 juni 2006 12:53 schreef Mr-Sander het volgende:
Weet iemand misschien wanneer Seizoen 5 op de Nederlandse buis komt?
I am the President of the United States,quote:Op woensdag 7 juni 2006 00:19 schreef JohnHannibalSmith het volgende:
't is wat lang, maar President Logan (Gregory Itzin) heeft seizoen 5 op rijm gezet :
http://www.ew.com/ew/arti(...)1198672_3_0_,00.html
Maw hij zit ook in seizoen 6?quote:Op woensdag 7 juni 2006 00:24 schreef qu63 het volgende:
[..]
But stay tuned, folks, six months from now
It all begins again,
Day Six will spin out, hour by hour…
I can hardly wait til then.
Itzin/Logan
April 2006
of hij wil het ook graag zienquote:
jij leest gewoon wat je wilt lezenquote:
Ik niet.quote:Op woensdag 7 juni 2006 11:02 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Nou ik zie hem liever gaan dan komen.
in het gevangquote:
maar dan heb je na volgende week niks meer te doenquote:Op woensdag 7 juni 2006 22:12 schreef kreischer2000 het volgende:
Zo ik heb mijn vriendin ook aangestoken met het 24 virus, in een paar dagen 1,5 seizoen gekeken en ze krijgt er geen genoeg van!En voor mij prima om het gat na s5 op te vangen.
in een bodybag jaquote:Op woensdag 7 juni 2006 22:21 schreef CloudStrife het volgende:
Itzin is een held!
Laat Logan maar terugkomen in Day 6!
Kijk, jij snapt het.quote:Op woensdag 7 juni 2006 22:21 schreef CloudStrife het volgende:
Itzin is een held!
Laat Logan maar terugkomen in Day 6!
Kijk, jij niet.quote:
quote:The 24 Film: Official Intel Is Here!
Twentieth Century Fox has closed a deal with 24 creators Joel Surnow and Robert Cochran, as well as show-runner Howard Gordon, to turn the Fox nail-biter into a feature film. Under the agreement, Surnow and Cochran will pen the screenplay, with contributions from Gordon, and all three will produce the pic with Imagine's Brian Grazer. Thus far, no 24 cast members, Kiefer Sutherland included, have inked their own deals, but work on the script is expected to begin late this summer, with an eye on a spring/summer 2007 start date, during the TV series' hiatus. With the real-time aspect abandoned for the feature, globe-trotting for Jack et al is said to be a priority for the hush-hush plot.
het is dus niet eens zeker of Kiefer wel mee doetquote:
tuurlijk wel.. zonder sjek geen 24quote:Op donderdag 8 juni 2006 21:20 schreef qu63 het volgende:
[..]
het is dus niet eens zeker of Kiefer wel mee doet
dat staat gewoon in het tekstje hoorquote:Op donderdag 8 juni 2006 21:25 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
tuurlijk wel.. zonder sjek geen 24![]()
zonder kiefer geen sjek
Die luitjes gaan nu het script schrijven, rond december laten ze het aan FOX zien.quote:Op donderdag 8 juni 2006 21:32 schreef Shogo het volgende:
Het contract zal nog niet getekend zijn, maar ik denk dat kiefer het niet zal afslaan. Zeker gezien zijn interesse die hij toont in interviews ervoor.
Geruchten zijn meestal niet waarquote:Op donderdag 8 juni 2006 21:42 schreef CloudStrife het volgende:
Latest rumor: Jason Statham (The Transporter) in seizoen 6!
Hij zit ook in S6 hoor.quote:Op donderdag 8 juni 2006 23:17 schreef PabloLopez het volgende:
Als Sjek er niet bij is s6 dan is 24 afgelopen voor mij.
Sjek = 24
24 = Sjek
En das bull.quote:
ik vind dat altijd zo'n *%^^@&@$-acteur.quote:Op donderdag 8 juni 2006 21:42 schreef CloudStrife het volgende:
Latest rumor: Jason Statham (The Transporter) in seizoen 6!
Logisch. Als ze dat vertellen weet je dat ie Day 6 overleeftquote:Op donderdag 8 juni 2006 21:20 schreef qu63 het volgende:
[..]
het is dus niet eens zeker of Kiefer wel mee doet
Er is niet gezegd dat de film enige binding heeft met de verhaal lijn van de seriequote:Op vrijdag 9 juni 2006 09:14 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Logisch. Als ze dat vertellen weet je dat ie Day 6 overleeft
Flashbacks deden ze niet aan hebben ze ooit gezegd.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 09:23 schreef SunChaser het volgende:
Nou, het zal wel aansluiten neem ik aan, net als XFiles The Movie. Ze gaan niet in een keer David Palmer terughalen, tenzij t flashbacks zijn ofzo.
Ook dat hebben ze gezegd nooit te doenquote:Op vrijdag 9 juni 2006 09:26 schreef SunChaser het volgende:
Ja, het verhaal zal wel op zichzelf staan, maar ik denk niet dat ze Jack dood laten gaan in Day 6 en dan terugbrengen in de film.
Een prequel zou nog kunnen, hoe hij is getraind enzo.
Is 24 geen standaard actiethrillerserie met een uniek element dan? Het was vernieuwend met de tijdsdruk enzo, verder is het gewoon een actieserie hoor.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:12 schreef Woldo het volgende:
Ik ben meer benieuwd naar hoe ze een film nog interesant kunnen maken. Wordt het dan geen standaard actie film?
Terrorisme als 'main plot' vind ik best uniek andersquote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:44 schreef minze het volgende:
[..]
Is 24 geen standaard actiethrillerserie met een uniek element dan? Het was vernieuwend met de tijdsdruk enzo, verder is het gewoon een actieserie hoor.
Desalniettemin, wel super goed en vet.
het draait in de eerste instantie om de mensen en wordt ook gepresenteerd als drama/actie.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:44 schreef minze het volgende:
[..]
Is 24 geen standaard actiethrillerserie met een uniek element dan? Het was vernieuwend met de tijdsdruk enzo, verder is het gewoon een actieserie hoor.
Desalniettemin, wel super goed en vet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |