quote:Op maandag 29 mei 2006 11:12 schreef TC03 het volgende:
Damn, ik had gedroomd dat er per seizoen een reserveaflevering is voor als het een keer niet doorgaat ofzo. Als die reserveaflevering niet was gebruikt werd er gewoon een aflevering 25 uitgezonden. In mjn droom was er dus nog een aflevering 25.Hoezo wishful dreaming.
jup, terwijl de president bezig was om het op de diplomatieke manier te doen.quote:Op maandag 29 mei 2006 22:00 schreef Dos37 het volgende:
Jack viel dat Consul toch gewoon binnenvallen. Om die knakker op te halen.
Ja, maar dat boeide de Chinezen niet. Wat wel raar was, er waren 100.000 mensen dood/besmet door de kernreactor, maar China werkt niet mee door iemand uit te leveren.quote:Op maandag 29 mei 2006 22:08 schreef qu63 het volgende:
[..]
jup, terwijl de president bezig was om het op de diplomatieke manier te doen.
en die Chinees werd neergeschoten door zijn eigen mensen..
Waren er echt 100.000 slachtoffers?quote:Op maandag 29 mei 2006 22:50 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ja, maar dat boeide de Chinezen niet. Wat wel raar was, er waren 100.000 mensen dood/besmet door de kernreactor, maar China werkt niet mee door iemand uit te leveren.
Mijn rijtje:quote:Op zondag 28 mei 2006 02:38 schreef scanman01 het volgende:
Tussenstand van de stemmen tot nu toe, na 17 stemmen:
1 Seizoen 5 - 63 punten
2 Seizoen 2 - 60 punten
3 Seizoen 3 - 58 punten
4 Seizoen 1 - 56 punten
5 Seizoen 4 - 18 punten
Wat mij betreft zéér opvallend dat seizoen 2 zo goed scoort.
Hij word gepakt door China maar ze moeten hem uit Siberie halenquote:Op maandag 29 mei 2006 21:56 schreef PabloLopez het volgende:
een vraag: die consul was zeer waarschijnlijk door hun eigen mensen vermoord. waarom pakken ze jack dan? ik hoop dat ze jack uit siberie sleuren met een vette heli ofzo
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 07:57 schreef SunChaser het volgende:
Ik las al dat Jack van t Schip ontsnapt en het weer start in LA
sommige mensen weten het verschil tussen acteerwerk en realiteit niet te scheiden.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 03:06 schreef Zhenar het volgende:
Mijn top 5:
Seizoen 5 (ronduit briljant seizoen met o.a. lekker veelAaron Pierce
)
Seizoen 4 (de afleveringen in het hotel waren de beste van de hele serie en tilden het hele seizoen IMO naar een hoog niveau)
Seizoen 1 (toen was alles nognieuw
en verrassend)
Seizoen 2 (ondanks de mountain lion avonturen van Kimerg vermakelijk)
Seizoen 3 (Chase was kut en die verhaallijn in Mexico of waar dan ook was vaag)
Overigens: het lijkt misschien alsof Jack het moeilijk heeft tijdens de vijf dagen die in de serie voorkomen, maar wat te denken van de periode daarbuiten?!
Voor seizoen 1: Jack zit in een kut huwelijk met TeriKan slechter, maar dat is nog maar het begin.
Tussen seizoen 1 en 2: Jack rouwt om zijn dode vrouw en heeft geen contact met zijn dochterEn hij scheert zich niet meer
![]()
Tussen seizoen 2 en 3: Jack leeft onder criminelen en raakt aan de drugs![]()
![]()
![]()
Tussen siezoen 3 en 4: Jack krijgt zijn leven weer enigszins op orde![]()
Tussen seizoen 4 en 5: Jack leeft in het geheim alsmedewerker op een olieraffinaderij
en heeft amper contact met zijn vrienden en familie
![]()
![]()
![]()
Sinds seizoen 5: Jack wordt vastgehouden in Shanghai. Er zijn waarschijnlijk weinigen die een minder plezante vakantie hebben meegemaakt![]()
Arme Jack![]()
Hey, mag ik me ook eens inleven in een fictief personage?!quote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:36 schreef mrkanarie het volgende:
[..]
sommige mensen weten het verschil tussen acteerwerk en realiteit niet te scheiden.
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 07:57 schreef SunChaser het volgende:
Ik las al dat JackAls dat waar is, is het een spoiler.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door Zhenar op 30-05-2006 12:27:24 ][b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:47 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Hey, mag ik me ook eens inleven in een fictief personage?!![]()
Jack van 't Schip? Ken alleen John.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 07:57 schreef SunChaser het volgende:
Ik las al dat Jack van t Schip ontsnapt en het weer start in LA
Welk seizoen?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:44 schreef DaMart het volgende:
Ik ben de 24 Soundtrack maar aan het luisteren nu!
Daar lijkt me neit veul aanquote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:51 schreef H.Flick het volgende:
Ik ga gewoon The Sopranos kijken, daar heb ik nog 5 seizoen op DVD van liggen en ik ben pas bij seizoen 1.
Of 365quote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:39 schreef Merkie het volgende:
waarom noemen ze het niet gewoon 48 en
ik wil ook prison break maar nu is mijn pc kapotquote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:51 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Daar lijkt me neit veul aan
Ik ga Prison Break beginnen
kom eens op msnquote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:35 schreef DaMart het volgende:
Shit, nu is de soundtrack ook alweer afgelopen... wat een nostalgie maakt dat los zeg
Misschien moet ik toch de seizoen 1 t/m 4 DVD's eens gaan bekijken!
quote:Op woensdag 31 mei 2006 14:40 schreef Zhenar het volgende:
Kunnen jullie niet gaan MSN'en?zoals mij ook ooit is verzocht
![]()
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |