quote:Op woensdag 31 mei 2006 14:40 schreef Zhenar het volgende:
Kunnen jullie niet gaan MSN'en?zoals mij ook ooit is verzocht
![]()
quote:
We mailen alquote:Op woensdag 31 mei 2006 14:40 schreef Zhenar het volgende:
Kunnen jullie niet gaan MSN'en?zoals mij ook ooit is verzocht
![]()
Waarom seizoen 4?quote:Op donderdag 1 juni 2006 15:41 schreef Dethroned het volgende:
1.Seizoen 4
2.Seizoen 5
3.Seizoen 2
4.Seizoen 3
5.Seizoen 1
![]()
zonder de ene ep, geen andere epquote:Op donderdag 1 juni 2006 17:10 schreef H.Flick het volgende:
Wat vonden jullie nou de beste aflevering van seizoen 5?
Ik vind het erg lastig om te kiezen, maar de eerste 2 afleveringen waren wel erg goed.
Erg lastig te kiezen vind ik dat.quote:Op donderdag 1 juni 2006 17:10 schreef H.Flick het volgende:
Wat vonden jullie nou de beste aflevering van seizoen 5?
Ik vind het erg lastig om te kiezen, maar de eerste 2 afleveringen waren wel erg goed.
ik zag em al eerder langsflitsen, maar lette nu iets meer opquote:Op donderdag 1 juni 2006 22:25 schreef TC03 het volgende:
Zag het op TV jah.
Goed zoquote:Op vrijdag 2 juni 2006 09:57 schreef tonks het volgende:
Zo eindelijk season 5 gezien. ik ging dan wel naar bed om half 5 maar het was het waard
Familie Araz was wel tof ja.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 13:30 schreef PabloLopez het volgende:
Season 4 met familie Araz was het leukst en het meest realistisch.
Juist niet, irritante bijrollenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 13:30 schreef PabloLopez het volgende:
Die moeder was tofquote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:53 schreef Merkie het volgende:
[..]
Juist niet, irritante bijrollen. Irritante jankerd, en die moeder met die irritante stem. Sowieso, moslimterrorisme: gaap
.
Ik vond de actie net ff wat beter in deeltje 4. Er zaten ook meer figuren in die mij aanspraken. Bierko van deel 5 vond ik echt een misser, maar Henderson daarentegen briljant. Ja, het is lastig....quote:
Ik vond seizoen 4 behoorlijk onrealistisch... Een terrorist die een plan heeft, dat mislukt, dan heeft hij een backup plan dan nog een backup plan etc etc. Veel vertrouwen had hij in zijn plannen... Dan zou ik het ook maar niet hebben over de enorme afstanden die overbrugt werden in 5 minuten tijd.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 13:30 schreef PabloLopez het volgende:
ik bedoel hiermee te zeggen dat dit soort families realistisch zijn, alles over hebbend voor dat ene doel.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 13:30 schreef PabloLopez het volgende:
Precies. Seizoen 5 was veel beter dan seizoen 4, en kon zich tenminste meten met de eerdere geniale seizoenen.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 19:59 schreef SunChaser het volgende:
In 5 was alles in de juiste balans, niet teveel actie en wat meer aandacht voor rust. Vier was een ADHD/seizoen, en die Arazfamilie vond ik irritant.
Misschien lezen de schrijvers wel meequote:Op vrijdag 2 juni 2006 20:24 schreef Life het volgende:
Binnenkort maar weer is tijd voor een 24 scenario-topic
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |