en zag er Jack er niet zo uitquote:Op zaterdag 27 mei 2006 13:24 schreef Bellator het volgende:
Als seizoen 5 een paar afleveringen korter had geduurd en was afgelopen met een Logan die zelfmoord pleegt zonder dat Miles hem stoort, dan was sezieon 5 het beste seizoen geweest wat mij betreft.
Maximum aantal berichten per pagina: 999quote:
Sjekquote:Op zaterdag 27 mei 2006 12:49 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
300 is ook genoeg hoor.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:07 schreef Arcee het volgende:
[..]
Maximum aantal berichten per pagina: 999
51 is veel coolerquote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:07 schreef Arcee het volgende:
[..]
Maximum aantal berichten per pagina: 999
quote:
Omdat dat de enige manier was om Jack terug in LA te krijgen.quote:Op zondag 28 mei 2006 15:58 schreef Merkie het volgende:
En waarom Michelle dood moest snap ik ook niet.
Jack zou dood moeten zijn gemaakt danquote:Op zondag 28 mei 2006 16:07 schreef Merkie het volgende:
Maar waarom zou El Presidente Jack in LA willen. Dan heb je meteen al verloren.
Michelle moest dood, omdat ook zij wist van de fake-dood van Jack. Iedereen die daarover wist moest dood, zodat ze zouden denken dat Jack de dader was. Ze wilden Chloe ook vermoorden, maar dat is dus niet gelukt.quote:Op zondag 28 mei 2006 16:06 schreef Myers het volgende:
[..]
Omdat dat de enige manier was om Jack terug in LA te krijgen.
Nee, Jack zou dan gevangen moeten zitten voor de moord op David Palmer, Tony Almeida, Michelle Dessler en Chloe o'Brian.quote:
Volgens mij was het plan om Jack te framen voor de dood op Palmer en hem vervolgens ook te vermoorden zodat hij niet kon bewijzen dat hij het niet gedaan heeft. Tony, Michelle en Chloe moesten ook vermoord worden om Jack een motief te geven.quote:Op zondag 28 mei 2006 16:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee, Jack zou dan gevangen moeten zitten voor de moord op David Palmer, Tony Almeida, Michelle Dessler en Chloe o'Brian.
Waar was jij al die tijd gekkie?quote:Op zondag 28 mei 2006 19:17 schreef TC03 het volgende:
Damn, januari 2007. Kan niet wachten op de eerste promo's.
Ongeveer hetzelfde als wat Bellator er van vond eigenlijk... Wel tof, soms matig, maar ook heel erg goed af en toe.quote:
Dé laatste zelfs. Was Die another Day.quote:Op zondag 28 mei 2006 23:27 schreef PabloLopez het volgende:
Wat een einde gruwelijk ik hoop echt dat deze serie door gaat. maarre hoe.....
hoe krijg je iemand uit midden china/siberie? je moet m eerst nog herkennen ook, doet me een beetje denken aan een van de later 007 films met noord korea er in enzo
Ga PB kijken..quote:Op maandag 29 mei 2006 00:06 schreef Intronic het volgende:
Aangezien ik toch lang moet wachten op S6, weer ff vanaf S1 begonnen. Toch weer ffvan die finale.
![]()
Seizoen 6 zal weer 12 of 18 maanden later zijn. Doen ze altijd en ik neem niet aan dat ze dat deze keer zullen veranderen.quote:Op maandag 29 mei 2006 00:02 schreef Myers het volgende:
Mij lijkt het wel vet als die boot niet ver komt en dat er dan zware reddingsoperatie plaatsvindt waarin Curtis en Jack nog meer lui slopen dan in heel seizoen 5. Zou wel een mooie opener zijn.
En ze dus 48 uur wakker zouden zijn.. juistquote:Op maandag 29 mei 2006 00:02 schreef Myers het volgende:
Mij lijkt het wel vet als die boot niet ver komt en dat er dan zware reddingsoperatie plaatsvindt waarin Curtis en Jack nog meer lui slopen dan in heel seizoen 5. Zou wel een mooie opener zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |