Zo sta ik altijd op de trein te wachten.quote:Op donderdag 25 mei 2006 19:31 schreef alwaysthebest het volgende:
[afbeelding]
Oh nee, zo komt 'ie niet vooruit. [afbeelding].
Dan moet je wel bukken als die trein een tunnel inrijdtquote:Op donderdag 25 mei 2006 19:34 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zo sta ik altijd op de trein te wachten.
quote:Op donderdag 25 mei 2006 19:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan moet je wel bukken als die trein een tunnel inrijdt [afbeelding]
Oh, ik ga meestal in de trein zitten.quote:Op donderdag 25 mei 2006 19:34 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zo sta ik altijd op de trein te wachten.
Best een goede opmerking, alleen wel net te laat.quote:Op donderdag 25 mei 2006 19:37 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Oh, ik ga meestal in de trein zitten. [afbeelding]
Hm, die reactie was een beetje te laat.quote:Op donderdag 25 mei 2006 19:37 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Oh, ik ga meestal in de trein zitten. [afbeelding]
Zo probeer ik voor te dringen bij de supermarkt.quote:
En die ook.quote:Op donderdag 25 mei 2006 19:38 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Hm, die reactie was een beetje te laat.
DaMart, take a hint.quote:Op donderdag 25 mei 2006 19:46 schreef DaMart het volgende:
Buup, waarom staat mijn usericoon nog niet in de OP?
Omdat daar geen ruimte voor is.quote:Op donderdag 25 mei 2006 19:46 schreef DaMart het volgende:
Buup, waarom staat mijn usericoon nog niet in de OP?
Ik zit zo'n anderhalf jaar langer op Fok! dan jij, dus dan zal die van jou moeten wijken dus!quote:Op donderdag 25 mei 2006 19:53 schreef alwaysthebest het volgende:
Daar ben je veel te newbie voor.
Ja, het gaat hier niet over FOK!, maar over ShowChat.quote:Op donderdag 25 mei 2006 19:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zit zo'n anderhalf jaar langer op Fok! dan jij, dus dan zal die van jou moeten wijken dus!
Ja, en?quote:Op donderdag 25 mei 2006 19:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, het gaat hier niet over FOK!, maar over ShowChat..
quote:Op donderdag 25 mei 2006 19:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zit zo'n anderhalf jaar langer op Fok! dan jij, dus dan zal die van jou moeten wijken dus!
Ik voel me heel erg spuit 11.quote:Op donderdag 25 mei 2006 19:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, het gaat hier niet over FOK!, maar over ShowChat..
Spuit 11quote:Op donderdag 25 mei 2006 19:55 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
.
Het gaat hier over ShowChat.
Je bent hier nog newbie.quote:
* Tha_Erik spiegeltje pakt en DaMart Erik voorhoudt.quote:
Ik zie er anders ook icoontjes instaan van mensen die hier nooit posten... dus die kunnen er best uit!quote:
Alleen omdat Jezus zich nooit meer vertoont, hoeft hij toch nog niet van het kruis af in kerken.quote:Op donderdag 25 mei 2006 19:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zie er anders ook icoontjes instaan van mensen die hier nooit posten... dus die kunnen er best uit! [afbeelding]
Ja, kunnen we voor XcUZ_Me geen plaatje vrijmaken?quote:
Doe's liefquote:Op donderdag 25 mei 2006 20:00 schreef Bupatih het volgende:
Nee!
Ik wist wel dat je het met me eens zou zijn.quote:
Niksan post soms toch nog welquote:Op donderdag 25 mei 2006 20:00 schreef Bupatih het volgende:
Komt timbob hier wel eens?
enniksan
blijft er in! Ook al post ze nooooooit meer!
quote:
"Ook al post ze noooooit meer"?quote:Op donderdag 25 mei 2006 20:02 schreef Bupatih het volgende:
[..]Ik heb toch nergens het tegendeel beweerd.
Ja, toekomst enzo.quote:
Die purno staat er dubbel in, dan haal je die linkse toch weg?quote:Op donderdag 25 mei 2006 20:00 schreef Bupatih het volgende:
Komt timbob hier wel eens?
enniksan
blijft er in! Ook al post ze nooooooit meer!
Dat is Sven!quote:Op donderdag 25 mei 2006 20:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die purno staat er dubbel in, dan haal je die linkse toch weg?
En anders gooi je er links en rechts een plaatje tussen
quote:Op donderdag 25 mei 2006 20:09 schreef DaMart het volgende:
Die van Tomtom kan er ook wel uit, want die is lelijk![]()
Welke icoontjes zijn dat?quote:Op donderdag 25 mei 2006 20:15 schreef Svensational het volgende:
LeBeau en Dada kunnen er wel uit.
Maar dat kunnen jullie zelf doen, luie flikkers. [afbeelding]
Het is al aangepastquote:Op donderdag 25 mei 2006 20:14 schreef DaMart het volgende:
Zoals ik elders ook vermeldde, maken ze op RTLtext melding van enge dierproeven:
[afbeelding]
Die ene van Dada en die van LeBeau.quote:
Waarom moet ík het nou weer opknappenquote:Op donderdag 25 mei 2006 20:15 schreef Svensational het volgende:
LeBeau en Dada kunnen er wel uit.
Maar dat kunnen jullie zelf doen, luie flikkers. [afbeelding]
Ja, maar hoe zien die eruit. Is dat die purno rechts?quote:Op donderdag 25 mei 2006 20:16 schreef Svensational het volgende:
[..]
Die ene van Dada en die van LeBeau.
Al?quote:
Zoek dat lekker zelf uit: fotoboek.fok.nl/......quote:Op donderdag 25 mei 2006 20:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, maar hoe zien die eruit. Is dat die purno rechts?
Âllo!quote:Op donderdag 25 mei 2006 20:17 schreef rena het volgende:
Hoi.
Dan haal ik er wel randomicoontjes uit! ik ben lui namelijkquote:Op donderdag 25 mei 2006 20:18 schreef Svensational het volgende:
[..]
Zoek dat lekker zelf uit: fotoboek.fok.nl/......
quote:Op donderdag 25 mei 2006 20:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan haal ik er wel randomicoontjes uit! ik ben lui namelijk
Alles goed?quote:
quote:Op donderdag 25 mei 2006 20:17 schreef Danny het volgende:
tringvliegprostie = kloon van gebande. oversight's ban is zomaar opeens met twee weken verlengd en duurt nu dus ipv nog 5 dagen zomaar opeens nog 19 dagen.
Mail voor unban mag na 13 juli nog eens.
Ja, hoor, nou, het gaat, zullen we maar zeggen.quote:
Hij is slim bezigquote:
Rena is even eten.quote:Op donderdag 25 mei 2006 20:22 schreef Svensational het volgende:
Als jullie ineens denken: "Waar is die Sven nou ineens![]()
?" Dan ben ik in stilte aan het genieten van de hoogstaande conversatie tussen Erik en rena.
Nee ze woont bij me thuis.quote:
Het wordt tijd voor een revolutie, Sven!quote:Op donderdag 25 mei 2006 20:22 schreef Svensational het volgende:
Als jullie ineens denken: "Waar is die Sven nou ineens![]()
?" Dan ben ik in stilte aan het genieten van de hoogstaande conversatie tussen Erik en rena.
Aangepast hoor... zal ik hem meteen even op de wiki zetten?quote:Op donderdag 25 mei 2006 20:19 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
Luie flikkers.
Oh, sorry, dat wist ik niet.quote:
Ik hoef je medelijden niet, mannetje van de hond, de vos, de wolf en de dasquote:Op donderdag 25 mei 2006 20:28 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Oh, sorry, dat wist ik niet.Sterkte, man!!
![]()
Nee, maak er een rollade van en eet het op.quote:Op donderdag 25 mei 2006 20:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Aangepast hoor... zal ik hem meteen even op de wiki zetten?
quote:Op donderdag 25 mei 2006 20:29 schreef Tha_Erik het volgende:
mannetje van de hond, de vos, de wolf en de das.
Oeh, rolladequote:Op donderdag 25 mei 2006 20:31 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, maak er een rollade van en eet het op.
quote:
quote:Op donderdag 25 mei 2006 20:27 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Het wordt tijd voor een revolutie, Sven!
Je bedoelt dat we ze gaan moetenquote:
Beangstigendquote:Op donderdag 25 mei 2006 20:38 schreef Svensational het volgende:
[..]
[..]
Je bedoelt dat we ze gaan moetenwaarderen
?
CSI, wat een kutprogrammaquote:
Zo staat hij al niet meer op de Wiki hoor... wilde eerst event esten of ik het goed deed (het was mijn eerste aanpassing op de Wiki en zoquote:
Eensch. Ik snap die hele hype niet zo.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |