En waar is de link?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:14 schreef MMaRsu het volgende:
Ik heb een veel vettere remix. My name is reggie van Reggie
Ohja.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:28 schreef Retuobak het volgende:
Ach, eerst kunnen we ons vermaken met Don Ken Ruzbehom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
voted Microsoft en Don Kenquote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:49 schreef Retuobak het volgende:
Het grote E3 topic - Waar men persconferenties hyped < vote or dieom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Zal die link ff opzoeken.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:28 schreef Retuobak het volgende:
Ach, eerst kunnen we ons vermaken met Don Ken Ruzbehom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
inspiratie was op blijkbaar, of we hebben niks meer om over te roddelen tot de E3. (In welk geval de subtitel had kunnen zijn: "Nieuwe roddels na de E3")quote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:01 schreef Tware het volgende:
Waar is de subtitel van deze thread?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wii don't need a subtitle.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:01 schreef Tware het volgende:
Waar is de subtitel van deze thread?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:06 schreef MMaRsu het volgende:
http://rapidshare.de/files/19715102/My_Name_Is_Reggie.mp3.html
Ik wil eigelijk dat de resolutie niet zo hoog is, dat is makkelijker te streamen.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:15 schreef Tware het volgende:
De persconfo wordt overigens ook uitgezonden op gametrailers.com, en in een hogere resolutie dan Gamespotom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wou ik net gaan posten als verkapt tvpquote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:36 schreef peristilius het volgende:
Weet niet of het al bekend was maar 1up doet de Nintendo conference gratis uitzenden.
Fantastisch.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:36 schreef peristilius het volgende:
Weet niet of het al bekend was maar 1up doet de Nintendo conference gratis uitzenden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop