Over sommige personen in de geschiedenis worden hele boeken geschreven, betekent niet dat zij gewild zijn.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 16:46 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik ben wel gewild hier op FOK! zeg. Elke dag wordt er wel een pagina vol gespamd over mij
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 16:48 schreef VoreG het volgende:
[..]
Over sommige personen in de geschiedenis worden hele boeken geschreven, betekent niet dat zij gewild zijn.
Oh - vergelijk je hem nu met de Zangeres zonder Naamquote:Op vrijdag 5 mei 2006 16:48 schreef VoreG het volgende:
[..]
Over sommige personen in de geschiedenis worden hele boeken geschreven, betekent niet dat zij gewild zijn.
Is het een eikel ja?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 16:53 schreef SCH het volgende:
[..]
Die schrijver is een lul maar het boek is prachtig.
altijd leuk playoffsquote:Op vrijdag 5 mei 2006 16:56 schreef Omnifacer het volgende:
Vanavond play offs in het futsal jongens...
Malabata - FCK De Hommel... Didi tegen De Jongh
Zie er nog wel vaak maar nog geen relatie ofzo, ben gewoon een kneus daarin ofzoquote:
Ergens online te volgen?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 16:56 schreef Omnifacer het volgende:
Vanavond play offs in het futsal jongens...
Malabata - FCK De Hommel... Didi tegen De Jongh
en ook al voor ajax, het leven zit je niet mee johquote:Op vrijdag 5 mei 2006 17:06 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Zie er nog wel vaak maar nog geen relatie ofzo, ben gewoon een kneus daarin ofzo
Gewoon een keer een zoen in d'r nek geven dan.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 17:06 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Zie er nog wel vaak maar nog geen relatie ofzo, ben gewoon een kneus daarin ofzo
Ik doe mijn bestquote:Op vrijdag 5 mei 2006 19:00 schreef clauwheee het volgende:
Sientje is terug en krijgt gelijk de status van topickiller?
Je doet een hele avond over 7 lettersquote:Op vrijdag 5 mei 2006 19:20 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik doe mijn best
Zo ik ga vanavond maar eens monopoly spellen
quote:
Veel plezierquote:Op vrijdag 5 mei 2006 19:34 schreef clauwheee het volgende:
Lullig VoreG
Ik ga me eens klaarmaken voor vanavond. Supportersfeest/spelersavond van de FCDie jongens even vertellen dat ze moeten blijven
Piewiewiewiwieiwiewieiweiwiew enzoquote:Op vrijdag 5 mei 2006 19:46 schreef -Vaduz- het volgende:
Pieowieowieo of hoe klinkt ie VoreG?
Loekquote:
Ik heb morgen rijles, ben richting de 50 aan het gaanquote:Op vrijdag 5 mei 2006 20:07 schreef pascalheister het volgende:
zo weer terug van rijles
Hup de Graafschap
50 al, en nog geen examen gehad?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 20:09 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Ik heb morgen rijles, ben richting de 50 aan het gaan
Nope heeft echt heel lang geduurd voordat ik een beetje kon rijden was veeeeeeels te wild enzo. Maar komt goed... ooitquote:
waarom neem je dan ook niet van die pillenquote:Op vrijdag 5 mei 2006 20:11 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Nope heeft echt heel lang geduurd voordat ik een beetje kon rijden was veeeeeeels te wild enzo. Maar komt goed... ooit
Dan ga ik nog harder maar jij doelt denk ik op andere pillenquote:Op vrijdag 5 mei 2006 20:12 schreef pascalheister het volgende:
[..]
waarom neem je dan ook niet van die pillen
ondertussen theorie al gehaald dan?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 20:12 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Dan ga ik nog harder maar jij doelt denk ik op andere pillen
16 mei en ben bang dat ik daar 2x over ga doenquote:Op vrijdag 5 mei 2006 20:17 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ondertussen theorie al gehaald dan?
Gelukkigquote:Op vrijdag 5 mei 2006 20:16 schreef VoreG het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa die meneer heeft zijn auto sleutels gevonden
jammerquote:Op vrijdag 5 mei 2006 20:16 schreef VoreG het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa die meneer heeft zijn auto sleutels gevonden
ik zit hier gewoon met m'n trui aan hoorquote:
wat overigens best warm isquote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:20 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik zit hier gewoon met m'n trui aan hoor
ik heb de korte broek maar aangetrokkenquote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:20 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik zit hier gewoon met m'n trui aan hoor
morgen jarig toch ?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 20:18 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
16 mei en ben bang dat ik daar 2x over ga doen. Kut regels en instinkers allemaal
Ja, daar loop ik ook al twee dagen in rond.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:26 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ik heb de korte broek maar aangetrokken
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:11 schreef -Vaduz- het volgende:
Skaten, a la Balkenende. Of ben je goed?
Ik skate al wat jaartjes, dus heb de illusie iets beter te zijn dan Balkiequote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:11 schreef -Vaduz- het volgende:
Skaten, a la Balkenende. Of ben je goed?
jupquote:
Op vrijdag is er van mei tot en met september in Utrecht een skateparade. Met een paar honderd man skate je dan iedere week een andere route in Utrecht en omgevingquote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:18 schreef -Vaduz- het volgende:
Skate je vaste routes?
Vandaag was de eerste editie van 2006 en dat ging soms wel langzaam. Maar normaal gesproken zit er wel een aardig tempo in en kan je lekker doorskaten omdat de 'blokkers' en de politie de kruispunten tijdelijk voor ons vrijmaken.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:22 schreef -Vaduz- het volgende:
Oke, klinkt erg leuk. Gaat dat dan niet in een slakkentempo met z'n allen?
Vandaag zeker de binnenstad ingeweest!quote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:23 schreef VoreG het volgende:
Zolang die rampen op de weg, maar niet de binnenstad inkomen.
Het is dat ik er niet was!quote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:26 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Vandaag zeker de binnenstad ingeweest!![]()
Als ik jou niet hadquote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:30 schreef borisz het volgende:
Dione zomenteen bij het sportjournaal
Tuurlijk maar nu verwent ze me wel heel erg.quote:
quote:
leuke film jaquote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:36 schreef appelsientje het volgende:
Zo net Saw gezien... leuke gezellige familie film
Euhm nu heel goed...quote:
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 00:34 schreef Omnifacer het volgende:
BTW DutchGooner, als je er bent, zoek me even op... Ik en mijn broer zijn waarschijnlijk de enige 'arische' Malabata-supporters, je herkent ons zo![]()
Tong snel typen is niet erg, maar maak er dan wat van. Dit is te erg voor woorden.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 00:36 schreef tong80 het volgende:
War speelt Germaine vVanenburg tegenwoordig. Ik zxag hem een half jaar geledden bij Frank Raes op de Berlg gepresenteerd worden als beste zaalvoetballert van de wereld.
quote:Jermaine Vanenburg gaat weer in de Nederlandse futsalcompetitie spelen. Hij is per direct speelgerechtigd om voor FC Blok/Carillon Boys uit te komen.
Vanenburg, een neef van ex-international Gerald, vertrok onlangs na financiële problemen bij het Belgische Hasselt. Met die club veroverde hij wel de Benelux Cup door in de finale FC Marlène te verslaan. Vanenburg geldt als één van de meest getructe futsallers van Nederland.
Ach,wat is leven?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 00:49 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Hardly![]()
Leeft futsal eigenlijk in den lande?
Waar heb je Danny gezien ? De baas van Fok komt normaal nooit buitenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 01:19 schreef clauwheee het volgende:![]()
![]()
Danny wilde heel graag met me op de foto
![]()
![]()
![]()
Ow en SCHat! Hij had een roze shirt aan![]()
Hadden we nog een fok meet kunnen houdenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 03:20 schreef DarkShine het volgende:
Moggûh
Net terug uit de stad.
Jammer dat Standard de titel niet gepakt heeft anders was ik vanaf me werk (Maastricht) direct doorgegaan naar Luik voor een feestje
Je had me niet gevonden met een Roda of KVM sjaal iigquote:Op zaterdag 6 mei 2006 03:22 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Hadden we nog een fok meet kunnen houden![]()
![]()
hehehequote:Op zaterdag 6 mei 2006 03:23 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Je had me niet gevonden met een Roda of KVM sjaal iig![]()
Nee, wel vaker in Kontich (15km van Antwerpen). Trek meestel Nederlandstalig België inquote:Op zaterdag 6 mei 2006 03:26 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
hehehe
Maar ga je wel eens uit in Luik dan?
Ook altijd lastig, Lemeler Boys uit! Ik zet in op 2 x Vaduz!quote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:09 schreef -Vaduz- het volgende:
Een mooi zaterdagje dus.
Ik moet vanmiddag in Lemele voetballen, strijden om de derde plek.
En goeiemorgen!
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:20 schreef methodmich het volgende:
Liep ik gisteren nog even de boodschappen te halen, wil ik richting mijn huis lopen. Zit een straatje met parkeerterrein bij, waar een neger een dikke BMW op wil draaien. Dus ik keek even of ik door kon lopen, roept ie uit het raampje: "Doe maar rustig aan!" Dus ik rustig doorlopen, passeert ie en zegt: "Het is het weer man. Dat zegt: relaaaaaaxxxxxx." Met dikke Surinaamse tongval. Altijd grappig, van die vrolijke negers.
Goeie vraag, was wel benieuwd welke keuzes er waren gemaakt. Plus een beetje de hang naar nostalgie.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:30 schreef pascalheister het volgende:
wat moet je dan met zo'n leeg boek vaduz?
volgens het Paninitopic in het WK-forum waren het deze 6:quote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:31 schreef methodmich het volgende:
Ik zag Ekoto van Togo en nog een jongen van de VS, Dempsey geloof ik. De rest weet ik even niet meer.
Ik ga ze uiteraard wel even een briefje schrijvenquote:
Veel plezier, zonder fluitje!quote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:58 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ga ze uiteraard wel even een briefje schrijven
Ik ga de pc uitgooien voor vandaag! Eerst koffie in de tuinen dan naar ons eigen voetbaltoernooi!
Jajaja.. ik weet al wie de BOB moet zijn vanavond![]()
Ik heb em ook nuquote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:15 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ook altijd lastig, Lemeler Boys uit! Ik zet in op 2 x Vaduz!
Bij het AD zit het Panini WK boek!
T was te vroeg vanmorgen.quote:
Gewoon, het normale ADquote:Op zaterdag 6 mei 2006 12:10 schreef methodmich het volgende:
[..]
Welke subversie van het AD heb jij?
kloptquote:Op zaterdag 6 mei 2006 12:16 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Gewoon, het normale AD![]()
Volgens mij krijg je bij elke AD dezelfde plaatjes. Ik heb eentje van VS, Togo, Duitsland, Servie, Australie en Paraguay...
Ja, maar je hebt toch een regioversie erbij? Ik heb AD / De Dordtenaar bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 12:16 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Gewoon, het normale AD![]()
Volgens mij krijg je bij elke AD dezelfde plaatjes. Ik heb eentje van VS, Togo, Duitsland, Servie, Australie en Paraguay...
In Groningen niet hoor.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 12:19 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ja, maar je hebt toch een regioversie erbij? Ik heb AD / De Dordtenaar bijvoorbeeld.
Nee dat niet maar ik kan hem dadelijk wel gebruikenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 12:23 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Diekie! Met de zonnebril al op de neus?
KV Mechelen - FC Brusselsquote:Op zaterdag 6 mei 2006 12:27 schreef methodmich het volgende:
Tegen wie moeten ze DS?
* methodmich gaat zich eens opmaken voor het eten en dan naar het Sportpark.
Laatste thuisduel van Jack, Richard, Xander, Willem-Jan en Louis nostalgie. Verrader Sjoerd kan me gestolen worden en Alex is ineens "ziek".
Ach, voor wie niet in dat gebied woont is dat ook niet heel dichtbijquote:Op zaterdag 6 mei 2006 12:23 schreef methodmich het volgende:
Oh okee, dus dan mis je het deel dichtbij achter AD Sportwereld. Jammer.
Die tolerantie is ook niet meer wat het geweest isquote:Op zaterdag 6 mei 2006 12:58 schreef SCH het volgende:Staat nu al weer een buurman aan de deur te klagen omdat ik de radio aanheb in de tuin.
U stuurt maar een topicreport, heb ik gezegd
Straks word je gebannedquote:Op zaterdag 6 mei 2006 12:58 schreef SCH het volgende:Staat nu al weer een buurman aan de deur te klagen omdat ik de radio aanheb in de tuin.
U stuurt maar een topicreport, heb ik gezegd
Uit mijn eigen tuinquote:
hee jarige jobquote:
Nope ben jarigquote:
Klein?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:27 schreef SCH het volgende:
Feli kleine Gorkummer
Hij is zooooooquote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:32 schreef SCH het volgende:
Stinkt ie niet uit zijn bek Clauw?
Ook op de 2 nieuwe foto's?quote:
Ik heb de hele dag al info berichten van den Bosch de hele tijd dezlefdequote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:36 schreef VoreG het volgende:
en alweer een testbericht van rijkswaterstaat zeeland. Tief op ik woon niet in Zeeland
Ik al een paar weken, nu schijn ik in Zeeland te zitten en in Utrecht word ik er ook mee doodgegooidquote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:37 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Ik heb de hele dag al info berichten van den Bosch de hele tijd dezlefde![]()
Ik had er een week of twee geleden voor het eerste één, en vandaag dus de hele dag.... Dacht dat ze niet aan die service deden in NL maar heb jij ook KPN?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:39 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik al een paar weken, nu schijn ik in Zeeland te zitten en in Utrecht word ik er ook mee doodgegooid
Yup, tenmisnte mijn mobiel geeft aan dat ik KPN Mobile heb, maar ik zit bij Hiquote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:40 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Ik had er een week of twee geleden voor het eerste één, en vandaag dus de hele dag.... Dacht dat ze niet aan die service deden in NL maar heb jij ook KPN?
Hehe oké, ik zit bij KPN zelf en HI is van KPNquote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:42 schreef VoreG het volgende:
[..]
Yup, tenmisnte mijn mobiel geeft aan dat ik KPN Mobile heb, maar ik zit bij Hi.
Ik las blowenquote:
KPN verkoopt gewoon weer mijn nummer door aan de staatquote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:42 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Hehe oké, ik zit bij KPN zelf en HI is van KPN
Dus zal KPN wel aan het kutten zijn ofzo, want heb ze echt nog nooit eerder gehad
Mijn telefoon moet terug.... schermpje was toch niet zo stevig als ik dacht (Samsung D500) maar zit te denken om een nieuwe telefoon te kopen ofzo..quote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:44 schreef VoreG het volgende:
[..]
KPN verkoopt gewoon weer mijn nummer door aan de staat.
Deze wel, doorstond echt alles op m'n werk totdat ik vorige week maandag tegen een paneel aanliep en krak hoorde...quote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:46 schreef VoreG het volgende:
Ik heb ook een D500, toptelefoon. Wil maar niet kapot
Mazzelpikquote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:37 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Ik heb de hele dag al info berichten van den Bosch de hele tijd dezlefde![]()
Koop je toch een los toestelquote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:49 schreef pascalheister het volgende:
ik wil een qtek 8310, maar m'n contract loopt pas in september af![]()
Je kunt toch drie maanden vantevoren verlengen met nieuwe telefoon? Of wil je een ander contract?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:49 schreef pascalheister het volgende:
ik wil een qtek 8310, maar m'n contract loopt pas in september af![]()
Of het mij wat boeit dat de boel daar vast staatquote:
Dat wil ik ook welquote:
Ja, gelukkig wel.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 14:02 schreef clauwheee het volgende:
En die is nu terug?
Op de bank liggen wordt het dusquote:
Agos. Nou, gelukkig maar(tje).quote:Op zaterdag 6 mei 2006 14:04 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Ja, gelukkig wel.
Beesie kan de voordeur openspringen, en die sluiten we normaal dus extra af, was Maartje vergeten. Kwam ze thuis poes weg, zij overstuur. Maar gelukkig wonen we in een appartementencomplex 2 hoog, en vonden we de poes ergens onder de trappen bibberend van angst.
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 14:06 schreef clauwheee het volgende:
Agos. Nou, gelukkig maar(tje).
Laten we het hopen!quote:Op zaterdag 6 mei 2006 14:08 schreef clauwheee het volgende:
Zal het volgende week ook zulk lekker weer zijn?
waarschijnlijk een andere provider jaquote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:53 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Je kunt toch drie maanden vantevoren verlengen met nieuwe telefoon? Of wil je een ander contract?
hoe heb je dat voor elkaar gekregenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 14:01 schreef FrankyMcG het volgende:
LOL!
Maartje was gisteren overstuur, de poes was er tussen uitgenaaid!
Wie heb je nu?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 14:12 schreef pascalheister het volgende:
[..]
waarschijnlijk een andere provider ja
Hi heb ikquote:Op zaterdag 6 mei 2006 14:15 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Wie heb je nu?
KPN vind ik niet zo geweldig die heeft geen dagelijks overzicht van je bel kosten...
Dan kan het niet nee.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 14:12 schreef pascalheister het volgende:
[..]
waarschijnlijk een andere provider ja
Neverending storyquote:Op zaterdag 6 mei 2006 14:18 schreef DarkShine het volgende:
Mijn ex wou praten met mij morgen na KVM, gezegd dat ik wel wat beters te doen heb
had je hem verzekerd dan?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 14:17 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Dan kan het niet nee.
Heb T-Mobile, vind ik best ok, de service ook van afgelopen week, toen die pipo's m'n mobiel hadden gejat in die stinkstad.
Ow dan weet ik meteen waar de poes gisteren is geweest!quote:Op zaterdag 6 mei 2006 14:16 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
M'n armen en benen zien er weer uit alsof ik met een kat heb gevochten.
Neuh. Maar als ik aangaf wel te verlengen dit jaar (was ik al van plan) kreeg ik een nieuwe telefoon, zelf uitzoeken. Dat heb ik dus gedaan.quote:
Neuj, ben weer eens gevallen op 't veld; geschaafde knie en daaronder een stuk opgeruld vel; zo lijkt 't.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 14:25 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Ow dan weet ik meteen waar de poes gisteren is geweest!
Moet je ook niet hockey'en trutje!quote:Op zaterdag 6 mei 2006 14:28 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Neuj, ben weer eens gevallen op 't veld; geschaafde knie en daaronder een stuk opgeruld vel; zo lijkt 't.
Kunstgras rules.
Idd, ze wou eersdaags ook met zijn 2'en uitgaan...quote:
Ach ja, dat is het rrrrrrrrrrrrisico van sporrrrrrrrrrten; of zit ik errrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr nu helemaal naast?quote:
Yep; op kunstgras met bijenkorven voetballen. Prima te doen hoor.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 14:49 schreef VoreG het volgende:
[..]
Het is datgene dat onder hackey staat, iets met een korf.
[14.gif]quote:Vanavond BBQ-en
Yup, die 1e r van Risico is niet zo uit te sprekenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 14:50 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Ach ja, dat is het rrrrrrrrrrrrisico van sporrrrrrrrrrten; of zit ik errrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr nu helemaal naast?
En hoe moet het dan wel?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 14:54 schreef VoreG het volgende:
[..]
Yup, die 1e r van Risico is niet zo uit te spreken.
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 17:32 schreef -Vaduz- het volgende:
Heeeee!
1-4 gewonnen van de concurrent voor plek 3. Zelf een prima wedstrijd gespeeld.![]()
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 17:56 schreef -Vaduz- het volgende:
SCHallen de deSCHibellen weer door de tuin?
Gay games TV?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 18:08 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
D'r was gewoon korfbal op TV; damn.
Als dat de nieuwe programmering van Nederland twee is op de zaterdagmiddag; ja.quote:
Houwe wij van he Legoquote:Op zaterdag 6 mei 2006 18:39 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Als dat de nieuwe programmering van Nederland twee is op de zaterdagmiddag; ja.
Pfff, je moet er wat voor over hebben.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 18:37 schreef cultheld het volgende:
Zo, ff de spullen bij elkaar pakken en dan met een licht geblesseerde hamstring naar de training.
Ardenner hamstring of rauwe hamstring?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 18:37 schreef cultheld het volgende:
licht geblesseerde hamstring
Jij kijkt er vanuit een puur lichamelijk oogpunt naar; ik vanuit een sportief oogpunt. Wereld van verschil.quote:
Ze gaan me niet sparen, want m'n trainer kwam me gisteren onder invloed tegenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 18:42 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Pfff, je moet er wat voor over hebben.
Geintjes mogen niet meerquote:Op zaterdag 6 mei 2006 18:35 schreef SCH het volgende:
[..]
Wel steeds ouder maar steeds minder volwassen![]()
Kom je terug als boeddhist nu?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 19:00 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Geintjes mogen niet meer[/quoute]
Tuuk wel propje
[quote]Ik was juist zo'n tijd op Fok! weg omdat ik me te snel opwinde en domme posts deed
Neej als een beschaafde jongen die zich niet meer laat opnaaienquote:
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 19:08 schreef VoreG het volgende:
Verdomme bij die discussie over Fortuyn ben ik het eens met SCH
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |