jammerquote:Op vrijdag 5 mei 2006 20:16 schreef VoreG het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa die meneer heeft zijn auto sleutels gevonden
ik zit hier gewoon met m'n trui aan hoorquote:
wat overigens best warm isquote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:20 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik zit hier gewoon met m'n trui aan hoor
ik heb de korte broek maar aangetrokkenquote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:20 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik zit hier gewoon met m'n trui aan hoor
morgen jarig toch ?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 20:18 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
16 mei en ben bang dat ik daar 2x over ga doen. Kut regels en instinkers allemaal
Ja, daar loop ik ook al twee dagen in rond.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:26 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ik heb de korte broek maar aangetrokken
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:11 schreef -Vaduz- het volgende:
Skaten, a la Balkenende. Of ben je goed?
Ik skate al wat jaartjes, dus heb de illusie iets beter te zijn dan Balkiequote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:11 schreef -Vaduz- het volgende:
Skaten, a la Balkenende. Of ben je goed?
jupquote:
Op vrijdag is er van mei tot en met september in Utrecht een skateparade. Met een paar honderd man skate je dan iedere week een andere route in Utrecht en omgevingquote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:18 schreef -Vaduz- het volgende:
Skate je vaste routes?
Vandaag was de eerste editie van 2006 en dat ging soms wel langzaam. Maar normaal gesproken zit er wel een aardig tempo in en kan je lekker doorskaten omdat de 'blokkers' en de politie de kruispunten tijdelijk voor ons vrijmaken.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:22 schreef -Vaduz- het volgende:
Oke, klinkt erg leuk. Gaat dat dan niet in een slakkentempo met z'n allen?
Vandaag zeker de binnenstad ingeweest!quote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:23 schreef VoreG het volgende:
Zolang die rampen op de weg, maar niet de binnenstad inkomen.
Het is dat ik er niet was!quote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:26 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Vandaag zeker de binnenstad ingeweest!![]()
Als ik jou niet hadquote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:30 schreef borisz het volgende:
Dione zomenteen bij het sportjournaal
Tuurlijk maar nu verwent ze me wel heel erg.quote:
quote:
leuke film jaquote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:36 schreef appelsientje het volgende:
Zo net Saw gezien... leuke gezellige familie film
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |