abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 5 mei 2006 @ 21:27:24 #61
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_37587369
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 20:18 schreef MrDoegewoon het volgende:

[..]

16 mei en ben bang dat ik daar 2x over ga doen . Kut regels en instinkers allemaal
morgen jarig toch ?
256 goals !
[Column]Hoera, prijs gewonnen!
'Zo gewoon en toch zo bijzonder,
Zo alledaags maar nog steeds een wonder' Maud 07-07-2005
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 5 mei 2006 @ 21:30:27 #62
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_37587474
hup superboeren en palingsounders
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_37587560
onze pinkpop tent is ook gepimt
  vrijdag 5 mei 2006 @ 21:37:13 #64
66110 Ambrosius
SportFreak
pi_37587711
Avond.
sig verwijderd door FA
pi_37587895
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 21:26 schreef pascalheister het volgende:

[..]

ik heb de korte broek maar aangetrokken
Ja, daar loop ik ook al twee dagen in rond.
That's all folks!
pi_37588447
Ik heb zo'n aan de deurverkoper van goedkoper bellen er in gelaten en heb ook nog getekend

Hij was zo lief en aardig en goed gekleed
  Trouwste user 2022 vrijdag 5 mei 2006 @ 21:59:07 #67
7889 tong80
Spleenheup
pi_37588516
Jij zou nog aspirientjes van Ronnie Brunswijk kopen omdat ie zo lief lacht.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_37588548
Floris van 7 logeert hier en kreeg een hele mooie pluche Toucan van hem.
  vrijdag 5 mei 2006 @ 22:06:21 #69
26251 Eilanden
Bright Mirror Still Water
pi_37588951
Skaten, a la Balkenende. Of ben je goed?
That's all folks!
pi_37589021
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 22:11 schreef -Vaduz- het volgende:
Skaten, a la Balkenende. Of ben je goed?
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 5 mei 2006 @ 22:15:04 #72
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_37589069
tijd voor poker op eurosport

die britten zijn een beetje dom
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  vrijdag 5 mei 2006 @ 22:15:49 #73
58327 Legolas_Greenleaf
Learning to live
pi_37589089
Ik weet iig dat ik het niet veel beter zou doen dan Balkie deed.

Oh ja, morgen 15:45 Studio Sport.
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
  vrijdag 5 mei 2006 @ 22:17:09 #74
26251 Eilanden
Bright Mirror Still Water
pi_37589132
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 22:11 schreef -Vaduz- het volgende:
Skaten, a la Balkenende. Of ben je goed?
Ik skate al wat jaartjes, dus heb de illusie iets beter te zijn dan Balkie
pi_37589180
Skate je vaste routes?
That's all folks!
pi_37589224
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 21:27 schreef Bjoro het volgende:

[..]

morgen jarig toch ?
jup
West Ham supporters, check: Dutchirons
Dutch Football Manager Site!
Determined to deliver, destined to dominate. - The Third Movement
  vrijdag 5 mei 2006 @ 22:20:05 #77
26251 Eilanden
Bright Mirror Still Water
pi_37589226
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 22:18 schreef -Vaduz- het volgende:
Skate je vaste routes?
Op vrijdag is er van mei tot en met september in Utrecht een skateparade. Met een paar honderd man skate je dan iedere week een andere route in Utrecht en omgeving
pi_37589287
Oke, klinkt erg leuk. Gaat dat dan niet in een slakkentempo met z'n allen?
That's all folks!
pi_37589319
Zolang die rampen op de weg, maar niet de binnenstad inkomen.
pi_37589365
topgear was weer leuk
  vrijdag 5 mei 2006 @ 22:25:31 #81
26251 Eilanden
Bright Mirror Still Water
pi_37589384
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 22:22 schreef -Vaduz- het volgende:
Oke, klinkt erg leuk. Gaat dat dan niet in een slakkentempo met z'n allen?
Vandaag was de eerste editie van 2006 en dat ging soms wel langzaam. Maar normaal gesproken zit er wel een aardig tempo in en kan je lekker doorskaten omdat de 'blokkers' en de politie de kruispunten tijdelijk voor ons vrijmaken.

Toch staat in Utrecht bijvoorbeeld meer de gezelligheid voorop (er rijdt o.a. een DJ mee vooraan op een pick-up truck). In Amsterdam gaat het bijvoorbeeld veel meer om de snelheid
  vrijdag 5 mei 2006 @ 22:26:19 #82
26251 Eilanden
Bright Mirror Still Water
pi_37589407
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 22:23 schreef VoreG het volgende:
Zolang die rampen op de weg, maar niet de binnenstad inkomen.
Vandaag zeker de binnenstad ingeweest!
pi_37589435
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 22:26 schreef Eilanden het volgende:

[..]

Vandaag zeker de binnenstad ingeweest!
Het is dat ik er niet was!
  vrijdag 5 mei 2006 @ 22:27:46 #84
26251 Eilanden
Bright Mirror Still Water
pi_37589462
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 22:26 schreef VoreG het volgende:

[..]

Het is dat ik er niet was!
Anders?
pi_37589474
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 22:27 schreef Eilanden het volgende:

[..]

Anders?
Kon ik er niet goed door .
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 5 mei 2006 @ 22:30:42 #86
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_37589546
Dione zomenteen bij het sportjournaal
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  Trouwste user 2022 vrijdag 5 mei 2006 @ 22:37:15 #87
7889 tong80
Spleenheup
pi_37589743
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 22:30 schreef borisz het volgende:
Dione zomenteen bij het sportjournaal
Als ik jou niet had

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 vrijdag 5 mei 2006 @ 22:47:08 #88
7889 tong80
Spleenheup
pi_37590032
Holy fuck wat ziet ze er geil uit

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_37590093
Tong is z'n rechterhand weer aan het trainen
West Ham supporters, check: Dutchirons
Dutch Football Manager Site!
Determined to deliver, destined to dominate. - The Third Movement
pi_37590246
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 22:47 schreef tong80 het volgende:
Holy fuck wat ziet ze er geil uit

dat is toch altijd zo?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')