abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37589224
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 21:27 schreef Bjoro het volgende:

[..]

morgen jarig toch ?
jup
West Ham supporters, check: Dutchirons
Dutch Football Manager Site!
Determined to deliver, destined to dominate. - The Third Movement
  vrijdag 5 mei 2006 @ 22:20:05 #77
26251 Eilanden
Bright Mirror Still Water
pi_37589226
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 22:18 schreef -Vaduz- het volgende:
Skate je vaste routes?
Op vrijdag is er van mei tot en met september in Utrecht een skateparade. Met een paar honderd man skate je dan iedere week een andere route in Utrecht en omgeving
pi_37589287
Oke, klinkt erg leuk. Gaat dat dan niet in een slakkentempo met z'n allen?
That's all folks!
pi_37589319
Zolang die rampen op de weg, maar niet de binnenstad inkomen.
pi_37589365
topgear was weer leuk
  vrijdag 5 mei 2006 @ 22:25:31 #81
26251 Eilanden
Bright Mirror Still Water
pi_37589384
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 22:22 schreef -Vaduz- het volgende:
Oke, klinkt erg leuk. Gaat dat dan niet in een slakkentempo met z'n allen?
Vandaag was de eerste editie van 2006 en dat ging soms wel langzaam. Maar normaal gesproken zit er wel een aardig tempo in en kan je lekker doorskaten omdat de 'blokkers' en de politie de kruispunten tijdelijk voor ons vrijmaken.

Toch staat in Utrecht bijvoorbeeld meer de gezelligheid voorop (er rijdt o.a. een DJ mee vooraan op een pick-up truck). In Amsterdam gaat het bijvoorbeeld veel meer om de snelheid
  vrijdag 5 mei 2006 @ 22:26:19 #82
26251 Eilanden
Bright Mirror Still Water
pi_37589407
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 22:23 schreef VoreG het volgende:
Zolang die rampen op de weg, maar niet de binnenstad inkomen.
Vandaag zeker de binnenstad ingeweest!
pi_37589435
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 22:26 schreef Eilanden het volgende:

[..]

Vandaag zeker de binnenstad ingeweest!
Het is dat ik er niet was!
  vrijdag 5 mei 2006 @ 22:27:46 #84
26251 Eilanden
Bright Mirror Still Water
pi_37589462
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 22:26 schreef VoreG het volgende:

[..]

Het is dat ik er niet was!
Anders?
pi_37589474
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 22:27 schreef Eilanden het volgende:

[..]

Anders?
Kon ik er niet goed door .
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 5 mei 2006 @ 22:30:42 #86
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_37589546
Dione zomenteen bij het sportjournaal
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  Trouwste user 2022 vrijdag 5 mei 2006 @ 22:37:15 #87
7889 tong80
Spleenheup
pi_37589743
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 22:30 schreef borisz het volgende:
Dione zomenteen bij het sportjournaal
Als ik jou niet had

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 vrijdag 5 mei 2006 @ 22:47:08 #88
7889 tong80
Spleenheup
pi_37590032
Holy fuck wat ziet ze er geil uit

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_37590093
Tong is z'n rechterhand weer aan het trainen
West Ham supporters, check: Dutchirons
Dutch Football Manager Site!
Determined to deliver, destined to dominate. - The Third Movement
pi_37590246
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 22:47 schreef tong80 het volgende:
Holy fuck wat ziet ze er geil uit

dat is toch altijd zo?
  Trouwste user 2022 vrijdag 5 mei 2006 @ 22:59:02 #91
7889 tong80
Spleenheup
pi_37590400
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 22:54 schreef pascalheister het volgende:

[..]

dat is toch altijd zo?
Tuurlijk maar nu verwent ze me wel heel erg.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 5 mei 2006 @ 23:14:46 #92
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_37590919
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 22:37 schreef tong80 het volgende:

[..]

Als ik jou niet had

geen dank
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_37590928
Ik ga de stad in
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  Trouwste user 2022 vrijdag 5 mei 2006 @ 23:24:08 #94
7889 tong80
Spleenheup
pi_37591204
Zit je te wachten op het voetballen krijg je eerst die klote Formule - 1

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_37591568
gaat
  vrijdag 5 mei 2006 @ 23:36:40 #96
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_37591585
Zo net Saw gezien... leuke gezellige familie film
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
  vrijdag 5 mei 2006 @ 23:37:24 #97
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_37591617
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 21:15 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.

Wat een hitte

In Australië is het morgen... en ik zit nog een beetje in dat ritme
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
pi_37591911
Sientjeuh, toch leuk dat je nu weer thuis bent.
That's all folks!
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 5 mei 2006 @ 23:58:25 #99
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_37592283
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 23:36 schreef appelsientje het volgende:
Zo net Saw gezien... leuke gezellige familie film
leuke film ja
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_37592373
Bier
West Ham supporters, check: Dutchirons
Dutch Football Manager Site!
Determined to deliver, destined to dominate. - The Third Movement
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')