abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 5 mei 2006 @ 19:22:37 #31
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_37583848
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 19:20 schreef appelsientje het volgende:

[..]

Ik doe mijn best
Zo ik ga vanavond maar eens monopoly spellen
Je doet een hele avond over 7 letters
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_37583857
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 19:22 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Je doet een hele avond over 7 letters
  vrijdag 5 mei 2006 @ 19:24:07 #33
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_37583872
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 19:22 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Je doet een hele avond over 7 letters

hehe spelen.. moet nog ff wennen aan de NederlandSCHe taal
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
pi_37583947
Godskannone er is hier iemand in de wijk die zijn auto niet op slot heeft gedaan, om de minuut gaat het alarm van die auto weer af
pi_37584069
Lullig VoreG

Ik ga me eens klaarmaken voor vanavond. Supportersfeest/spelersavond van de FC Die jongens even vertellen dat ze moeten blijven
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_37584372
Pieowieowieo of hoe klinkt ie VoreG?

Veel plezier NoClau combinatie!
That's all folks!
  vrijdag 5 mei 2006 @ 19:51:54 #37
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_37584529
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 19:34 schreef clauwheee het volgende:
Lullig VoreG

Ik ga me eens klaarmaken voor vanavond. Supportersfeest/spelersavond van de FC Die jongens even vertellen dat ze moeten blijven
Veel plezier

Iedereen al gelezen ?
[Column] De stoel van de bondscoach

Ben weer weg
256 goals !
[Column]Hoera, prijs gewonnen!
'Zo gewoon en toch zo bijzonder,
Zo alledaags maar nog steeds een wonder' Maud 07-07-2005
pi_37584746
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 19:46 schreef -Vaduz- het volgende:
Pieowieowieo of hoe klinkt ie VoreG?
Piewiewiewiwieiwiewieiweiwiew enzo ...
  vrijdag 5 mei 2006 @ 20:05:22 #39
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_37584868
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_37584896
quote:
Loek

IK WIL LOEK TERUG EN WEL NU!
West Ham supporters, check: Dutchirons
Dutch Football Manager Site!
Determined to deliver, destined to dominate. - The Third Movement
pi_37584933
zo weer terug van rijles

Hup de Graafschap
pi_37584976
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 20:07 schreef pascalheister het volgende:
zo weer terug van rijles

Hup de Graafschap
Ik heb morgen rijles, ben richting de 50 aan het gaan
West Ham supporters, check: Dutchirons
Dutch Football Manager Site!
Determined to deliver, destined to dominate. - The Third Movement
pi_37584987
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 20:09 schreef MrDoegewoon het volgende:

[..]

Ik heb morgen rijles, ben richting de 50 aan het gaan
50 al, en nog geen examen gehad?
pi_37585014
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 20:10 schreef pascalheister het volgende:

[..]

50 al, en nog geen examen gehad?
Nope heeft echt heel lang geduurd voordat ik een beetje kon rijden was veeeeeeels te wild enzo. Maar komt goed... ooit
West Ham supporters, check: Dutchirons
Dutch Football Manager Site!
Determined to deliver, destined to dominate. - The Third Movement
pi_37585037
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 20:11 schreef MrDoegewoon het volgende:

[..]

Nope heeft echt heel lang geduurd voordat ik een beetje kon rijden was veeeeeeels te wild enzo. Maar komt goed... ooit
waarom neem je dan ook niet van die pillen
pi_37585059
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 20:12 schreef pascalheister het volgende:

[..]

waarom neem je dan ook niet van die pillen
Dan ga ik nog harder maar jij doelt denk ik op andere pillen
West Ham supporters, check: Dutchirons
Dutch Football Manager Site!
Determined to deliver, destined to dominate. - The Third Movement
pi_37585140
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa die meneer heeft zijn auto sleutels gevonden
pi_37585165
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 20:12 schreef MrDoegewoon het volgende:

[..]

Dan ga ik nog harder maar jij doelt denk ik op andere pillen
ondertussen theorie al gehaald dan?
pi_37585186
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 20:17 schreef pascalheister het volgende:

[..]

ondertussen theorie al gehaald dan?
16 mei en ben bang dat ik daar 2x over ga doen . Kut regels en instinkers allemaal
West Ham supporters, check: Dutchirons
Dutch Football Manager Site!
Determined to deliver, destined to dominate. - The Third Movement
  vrijdag 5 mei 2006 @ 20:18:33 #50
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_37585188
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 20:16 schreef VoreG het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa die meneer heeft zijn auto sleutels gevonden
Gelukkig
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_37585403
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 20:00 schreef VoreG het volgende:

[..]

Piewiewiewiwieiwiewieiweiwiew enzo ...
Die zijn echt irritant. Maar je hebt mazzel gelukkig.
That's all folks!
pi_37585449
That's all folks!
pi_37585570
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 20:16 schreef VoreG het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa die meneer heeft zijn auto sleutels gevonden
jammer
pi_37586707
West Ham supporters, check: Dutchirons
Dutch Football Manager Site!
Determined to deliver, destined to dominate. - The Third Movement
  Trouwste user 2022 vrijdag 5 mei 2006 @ 21:15:49 #55
7889 tong80
Spleenheup
pi_37586967
Goeiemorgen.

Wat een hitte

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  vrijdag 5 mei 2006 @ 21:20:14 #56
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_37587124
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 21:15 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.

Wat een hitte

ik zit hier gewoon met m'n trui aan hoor
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
pi_37587244
Goeiemorgen deze mooie morgen Tong!
That's all folks!
  vrijdag 5 mei 2006 @ 21:24:33 #58
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_37587262
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 21:20 schreef Againzender het volgende:

[..]

ik zit hier gewoon met m'n trui aan hoor
wat overigens best warm is
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
  Trouwste user 2022 vrijdag 5 mei 2006 @ 21:24:39 #59
7889 tong80
Spleenheup
pi_37587267
Morgen Vaduz

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_37587336
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 21:20 schreef Againzender het volgende:

[..]

ik zit hier gewoon met m'n trui aan hoor
ik heb de korte broek maar aangetrokken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')