Over sommige personen in de geschiedenis worden hele boeken geschreven, betekent niet dat zij gewild zijn.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 16:46 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik ben wel gewild hier op FOK! zeg. Elke dag wordt er wel een pagina vol gespamd over mij
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 16:48 schreef VoreG het volgende:
[..]
Over sommige personen in de geschiedenis worden hele boeken geschreven, betekent niet dat zij gewild zijn.
Oh - vergelijk je hem nu met de Zangeres zonder Naamquote:Op vrijdag 5 mei 2006 16:48 schreef VoreG het volgende:
[..]
Over sommige personen in de geschiedenis worden hele boeken geschreven, betekent niet dat zij gewild zijn.
Is het een eikel ja?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 16:53 schreef SCH het volgende:
[..]
Die schrijver is een lul maar het boek is prachtig.
altijd leuk playoffsquote:Op vrijdag 5 mei 2006 16:56 schreef Omnifacer het volgende:
Vanavond play offs in het futsal jongens...
Malabata - FCK De Hommel... Didi tegen De Jongh
Zie er nog wel vaak maar nog geen relatie ofzo, ben gewoon een kneus daarin ofzoquote:
Ergens online te volgen?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 16:56 schreef Omnifacer het volgende:
Vanavond play offs in het futsal jongens...
Malabata - FCK De Hommel... Didi tegen De Jongh
en ook al voor ajax, het leven zit je niet mee johquote:Op vrijdag 5 mei 2006 17:06 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Zie er nog wel vaak maar nog geen relatie ofzo, ben gewoon een kneus daarin ofzo
Gewoon een keer een zoen in d'r nek geven dan.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 17:06 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Zie er nog wel vaak maar nog geen relatie ofzo, ben gewoon een kneus daarin ofzo
Ik doe mijn bestquote:Op vrijdag 5 mei 2006 19:00 schreef clauwheee het volgende:
Sientje is terug en krijgt gelijk de status van topickiller?
Je doet een hele avond over 7 lettersquote:Op vrijdag 5 mei 2006 19:20 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik doe mijn best
Zo ik ga vanavond maar eens monopoly spellen
quote:
Veel plezierquote:Op vrijdag 5 mei 2006 19:34 schreef clauwheee het volgende:
Lullig VoreG
Ik ga me eens klaarmaken voor vanavond. Supportersfeest/spelersavond van de FCDie jongens even vertellen dat ze moeten blijven
Piewiewiewiwieiwiewieiweiwiew enzoquote:Op vrijdag 5 mei 2006 19:46 schreef -Vaduz- het volgende:
Pieowieowieo of hoe klinkt ie VoreG?
Loekquote:
Ik heb morgen rijles, ben richting de 50 aan het gaanquote:Op vrijdag 5 mei 2006 20:07 schreef pascalheister het volgende:
zo weer terug van rijles
Hup de Graafschap
50 al, en nog geen examen gehad?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 20:09 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Ik heb morgen rijles, ben richting de 50 aan het gaan
Nope heeft echt heel lang geduurd voordat ik een beetje kon rijden was veeeeeeels te wild enzo. Maar komt goed... ooitquote:
waarom neem je dan ook niet van die pillenquote:Op vrijdag 5 mei 2006 20:11 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Nope heeft echt heel lang geduurd voordat ik een beetje kon rijden was veeeeeeels te wild enzo. Maar komt goed... ooit
Dan ga ik nog harder maar jij doelt denk ik op andere pillenquote:Op vrijdag 5 mei 2006 20:12 schreef pascalheister het volgende:
[..]
waarom neem je dan ook niet van die pillen
ondertussen theorie al gehaald dan?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 20:12 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Dan ga ik nog harder maar jij doelt denk ik op andere pillen
16 mei en ben bang dat ik daar 2x over ga doenquote:Op vrijdag 5 mei 2006 20:17 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ondertussen theorie al gehaald dan?
Gelukkigquote:Op vrijdag 5 mei 2006 20:16 schreef VoreG het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa die meneer heeft zijn auto sleutels gevonden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |