abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37597799
Morgen , straks stukkie fietsen .
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_37597816
Het is zulk lekker weer

Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_37597871
Liep ik gisteren nog even de boodschappen te halen, wil ik richting mijn huis lopen. Zit een straatje met parkeerterrein bij, waar een neger een dikke BMW op wil draaien. Dus ik keek even of ik door kon lopen, roept ie uit het raampje: "Doe maar rustig aan!" Dus ik rustig doorlopen, passeert ie en zegt: "Het is het weer man. Dat zegt: relaaaaaaxxxxxx." Met dikke Surinaamse tongval. Altijd grappig, van die vrolijke negers.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_37597907
Hehe MM, leuk
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_37597940
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 11:20 schreef methodmich het volgende:
Liep ik gisteren nog even de boodschappen te halen, wil ik richting mijn huis lopen. Zit een straatje met parkeerterrein bij, waar een neger een dikke BMW op wil draaien. Dus ik keek even of ik door kon lopen, roept ie uit het raampje: "Doe maar rustig aan!" Dus ik rustig doorlopen, passeert ie en zegt: "Het is het weer man. Dat zegt: relaaaaaaxxxxxx." Met dikke Surinaamse tongval. Altijd grappig, van die vrolijke negers.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_37597972
Prachtig ja, grappig dat je het WK boek ook zomaar krijgt.

En twee keer scoren is bijna niet te doen daar, zal ook wel een wisselbeurt worden voor mij. Malen doe ik er niet om, het is in m'n mond nog niet jofel.
That's all folks!
pi_37597995
Ah ja, dat speelt mee ja. Je blessure.

Spaar jij die plaatjes trouwens Vaduz, er zaten er 6 bij. Die kan ik je eventueel opsturen.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_37598063
Hou die maar mooi zelf, sparen doe ik ze niet. Die tijd is echt geweest.

Wie heb je, ben wel benieuwd.
That's all folks!
pi_37598114
wat moet je dan met zo'n leeg boek vaduz?
pi_37598122
Ik zag Ekoto van Togo en nog een jongen van de VS, Dempsey geloof ik. De rest weet ik even niet meer.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_37598161
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 11:30 schreef pascalheister het volgende:
wat moet je dan met zo'n leeg boek vaduz?
Goeie vraag, was wel benieuwd welke keuzes er waren gemaakt. Plus een beetje de hang naar nostalgie.
That's all folks!
  zaterdag 6 mei 2006 @ 11:41:59 #162
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_37598396
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 11:31 schreef methodmich het volgende:
Ik zag Ekoto van Togo en nog een jongen van de VS, Dempsey geloof ik. De rest weet ik even niet meer.
volgens het Paninitopic in het WK-forum waren het deze 6:

- 30 Bernd Schneider GER
- 115 Julio Cesar Caceres PAR
- 215 Predrag Djordjevic SCG
- 350 Clint Dempsey USA
- 428 Tim Cahill AUS
- 515 Eric Akoto TOG
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_37598410
Ah ja, die kale Pedja heb ik idd gezien.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 6 mei 2006 @ 11:42:47 #164
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_37598416
Ik denk dat ik zo maar eens een boswandeling ga doen ofzo.. het is zulk lekker weer
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
pi_37598423
Aha, die zes heb ik ook wel.
That's all folks!
  † In Memoriam † zaterdag 6 mei 2006 @ 11:43:53 #166
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_37598441
krijg net een pakketje van de postbode "eerst de BOB en dan een fluitje"

hebben ze nou echt niet door dat een fluitje ook een bierglas is

Maar de key-coards, sleutelhangers en scheidsrechterfluitjes zijn wel leuk !
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  zaterdag 6 mei 2006 @ 11:44:46 #167
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_37598469
Moggûh
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 6 mei 2006 @ 11:57:12 #168
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_37598875
mogge

die 6 panini plaatjes heb ik ook
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_37598904
Daar is over nagedacht Just me.
That's all folks!
  † In Memoriam † zaterdag 6 mei 2006 @ 11:58:56 #170
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_37598935
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 11:57 schreef -Vaduz- het volgende:
Daar is over nagedacht Just me.
Ik ga ze uiteraard wel even een briefje schrijven

Ik ga de pc uitgooien voor vandaag! Eerst koffie in de tuin en dan naar ons eigen voetbaltoernooi!

Jajaja.. ik weet al wie de BOB moet zijn vanavond
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  zaterdag 6 mei 2006 @ 12:05:11 #171
58327 Legolas_Greenleaf
Learning to live
pi_37599109
Mogge.
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
pi_37599161
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 11:58 schreef just me het volgende:

[..]

Ik ga ze uiteraard wel even een briefje schrijven

Ik ga de pc uitgooien voor vandaag! Eerst koffie in de tuin en dan naar ons eigen voetbaltoernooi!

Jajaja.. ik weet al wie de BOB moet zijn vanavond
Veel plezier, zonder fluitje!
That's all folks!
pi_37599210
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 11:15 schreef methodmich het volgende:

[..]

Ook altijd lastig, Lemeler Boys uit! Ik zet in op 2 x Vaduz!

Bij het AD zit het Panini WK boek!
Ik heb em ook nu
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 6 mei 2006 @ 12:09:24 #174
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_37599212
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 12:05 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Mogge.
nee middag
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  zaterdag 6 mei 2006 @ 12:10:04 #175
58327 Legolas_Greenleaf
Learning to live
pi_37599227
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 12:09 schreef borisz het volgende:

[..]

nee middag
T was te vroeg vanmorgen.
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
pi_37599251
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 12:09 schreef StarGazer het volgende:

[..]

Ik heb em ook nu
Welke subversie van het AD heb jij?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_37599384
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 12:10 schreef methodmich het volgende:

[..]

Welke subversie van het AD heb jij?
Gewoon, het normale AD

Volgens mij krijg je bij elke AD dezelfde plaatjes. Ik heb eentje van VS, Togo, Duitsland, Servie, Australie en Paraguay...
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 6 mei 2006 @ 12:17:09 #178
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_37599411
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 12:16 schreef StarGazer het volgende:

[..]

Gewoon, het normale AD

Volgens mij krijg je bij elke AD dezelfde plaatjes. Ik heb eentje van VS, Togo, Duitsland, Servie, Australie en Paraguay...
klopt
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_37599424
En nou wil ik meer
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_37599475
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 12:16 schreef StarGazer het volgende:

[..]

Gewoon, het normale AD

Volgens mij krijg je bij elke AD dezelfde plaatjes. Ik heb eentje van VS, Togo, Duitsland, Servie, Australie en Paraguay...
Ja, maar je hebt toch een regioversie erbij? Ik heb AD / De Dordtenaar bijvoorbeeld.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_37599525
Goedemiddag
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_37599526
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 12:19 schreef methodmich het volgende:

[..]

Ja, maar je hebt toch een regioversie erbij? Ik heb AD / De Dordtenaar bijvoorbeeld.
In Groningen niet hoor.
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_37599553
Oh okee, dus dan mis je het deel dichtbij achter AD Sportwereld. Jammer.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_37599569
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 12:21 schreef dndiek het volgende:
Goedemiddag
Diekie! Met de zonnebril al op de neus?
That's all folks!
pi_37599585
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 12:23 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Diekie! Met de zonnebril al op de neus?
Nee dat niet maar ik kan hem dadelijk wel gebruiken
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
  zaterdag 6 mei 2006 @ 12:24:35 #186
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_37599593
Vanmiddag lekker niks doen, vanavond werken. Morgen KV Mechelen.
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_37599674
Tegen wie moeten ze DS?

* methodmich gaat zich eens opmaken voor het eten en dan naar het Sportpark.

Laatste thuisduel van Jack, Richard, Xander, Willem-Jan en Louis nostalgie. Verrader Sjoerd kan me gestolen worden en Alex is ineens "ziek".

Fijne dag nog allen!
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 6 mei 2006 @ 12:29:29 #188
92686 crew  borisz
Keurmeester
  zaterdag 6 mei 2006 @ 12:30:25 #189
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_37599772
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 12:27 schreef methodmich het volgende:
Tegen wie moeten ze DS?

* methodmich gaat zich eens opmaken voor het eten en dan naar het Sportpark.

Laatste thuisduel van Jack, Richard, Xander, Willem-Jan en Louis nostalgie. Verrader Sjoerd kan me gestolen worden en Alex is ineens "ziek".
KV Mechelen - FC Brussels

Afscheidsmatch van Patrick Goots (stopt met betaald voetbal) en Zivaka Kanacki (trainer, gaat terug bij de jeugd van KVM aan de slag). Keeper van FC Brussels speelt ook zijn laatste denk ik, die speelde gisteren iig zijn laatste officiële wedstrijd...
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_37599856
Veel plezier in de zon Mich!
That's all folks!
pi_37599996
Zo eerst even bij vrienden kijken en daar voor 1 euro biertjes in de zon drinken...
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
  zaterdag 6 mei 2006 @ 12:41:09 #192
66110 Ambrosius
SportFreak
pi_37600012
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 12:23 schreef methodmich het volgende:
Oh okee, dus dan mis je het deel dichtbij achter AD Sportwereld. Jammer.
Ach, voor wie niet in dat gebied woont is dat ook niet heel dichtbij .

Morgen trouwens .
sig verwijderd door FA
pi_37600049
mogguh
pi_37600335
Moggeh...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_37600371
Staat nu al weer een buurman aan de deur te klagen omdat ik de radio aanheb in de tuin.

U stuurt maar een topicreport, heb ik gezegd
pi_37600397
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 12:58 schreef SCH het volgende:
Staat nu al weer een buurman aan de deur te klagen omdat ik de radio aanheb in de tuin.

U stuurt maar een topicreport, heb ik gezegd
Die tolerantie is ook niet meer wat het geweest is .
  zaterdag 6 mei 2006 @ 13:12:23 #197
66110 Ambrosius
SportFreak
pi_37600699
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 12:58 schreef SCH het volgende:
Staat nu al weer een buurman aan de deur te klagen omdat ik de radio aanheb in de tuin.

U stuurt maar een topicreport, heb ik gezegd
Straks word je gebanned .
sig verwijderd door FA
  zaterdag 6 mei 2006 @ 13:22:17 #198
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_37600917
snel zwaaien en weer het zonnetje in
256 goals !
[Column]Hoera, prijs gewonnen!
'Zo gewoon en toch zo bijzonder,
Zo alledaags maar nog steeds een wonder' Maud 07-07-2005
pi_37600922
Woei de lessen blijven goed gaan
West Ham supporters, check: Dutchirons
Dutch Football Manager Site!
Determined to deliver, destined to dominate. - The Third Movement
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')