quote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:20 schreef methodmich het volgende:
Liep ik gisteren nog even de boodschappen te halen, wil ik richting mijn huis lopen. Zit een straatje met parkeerterrein bij, waar een neger een dikke BMW op wil draaien. Dus ik keek even of ik door kon lopen, roept ie uit het raampje: "Doe maar rustig aan!" Dus ik rustig doorlopen, passeert ie en zegt: "Het is het weer man. Dat zegt: relaaaaaaxxxxxx." Met dikke Surinaamse tongval. Altijd grappig, van die vrolijke negers.
Goeie vraag, was wel benieuwd welke keuzes er waren gemaakt. Plus een beetje de hang naar nostalgie.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:30 schreef pascalheister het volgende:
wat moet je dan met zo'n leeg boek vaduz?
volgens het Paninitopic in het WK-forum waren het deze 6:quote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:31 schreef methodmich het volgende:
Ik zag Ekoto van Togo en nog een jongen van de VS, Dempsey geloof ik. De rest weet ik even niet meer.
Ik ga ze uiteraard wel even een briefje schrijvenquote:
Veel plezier, zonder fluitje!quote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:58 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ga ze uiteraard wel even een briefje schrijven
Ik ga de pc uitgooien voor vandaag! Eerst koffie in de tuinen dan naar ons eigen voetbaltoernooi!
Jajaja.. ik weet al wie de BOB moet zijn vanavond![]()
Ik heb em ook nuquote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:15 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ook altijd lastig, Lemeler Boys uit! Ik zet in op 2 x Vaduz!
Bij het AD zit het Panini WK boek!
T was te vroeg vanmorgen.quote:
Gewoon, het normale ADquote:Op zaterdag 6 mei 2006 12:10 schreef methodmich het volgende:
[..]
Welke subversie van het AD heb jij?
kloptquote:Op zaterdag 6 mei 2006 12:16 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Gewoon, het normale AD![]()
Volgens mij krijg je bij elke AD dezelfde plaatjes. Ik heb eentje van VS, Togo, Duitsland, Servie, Australie en Paraguay...
Ja, maar je hebt toch een regioversie erbij? Ik heb AD / De Dordtenaar bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 12:16 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Gewoon, het normale AD![]()
Volgens mij krijg je bij elke AD dezelfde plaatjes. Ik heb eentje van VS, Togo, Duitsland, Servie, Australie en Paraguay...
In Groningen niet hoor.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 12:19 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ja, maar je hebt toch een regioversie erbij? Ik heb AD / De Dordtenaar bijvoorbeeld.
Nee dat niet maar ik kan hem dadelijk wel gebruikenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 12:23 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Diekie! Met de zonnebril al op de neus?
KV Mechelen - FC Brusselsquote:Op zaterdag 6 mei 2006 12:27 schreef methodmich het volgende:
Tegen wie moeten ze DS?
* methodmich gaat zich eens opmaken voor het eten en dan naar het Sportpark.
Laatste thuisduel van Jack, Richard, Xander, Willem-Jan en Louis nostalgie. Verrader Sjoerd kan me gestolen worden en Alex is ineens "ziek".
Ach, voor wie niet in dat gebied woont is dat ook niet heel dichtbijquote:Op zaterdag 6 mei 2006 12:23 schreef methodmich het volgende:
Oh okee, dus dan mis je het deel dichtbij achter AD Sportwereld. Jammer.
Die tolerantie is ook niet meer wat het geweest isquote:Op zaterdag 6 mei 2006 12:58 schreef SCH het volgende:Staat nu al weer een buurman aan de deur te klagen omdat ik de radio aanheb in de tuin.
U stuurt maar een topicreport, heb ik gezegd
Straks word je gebannedquote:Op zaterdag 6 mei 2006 12:58 schreef SCH het volgende:Staat nu al weer een buurman aan de deur te klagen omdat ik de radio aanheb in de tuin.
U stuurt maar een topicreport, heb ik gezegd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |