abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37592402
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 17:04 schreef pascalheister het volgende:
hoe gaat het met je date mrd?
Euhm nu heel goed...

We hebben wat , alleen noemen we het maar een open relatie want geen zin om elk weekend enzo bij elkaar te gaan zitten
West Ham supporters, check: Dutchirons
Dutch Football Manager Site!
Determined to deliver, destined to dominate. - The Third Movement
  zaterdag 6 mei 2006 @ 00:03:53 #102
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_37592423
Zo net een uurtje thuis van Malabata - FCK De Hommel (4-3)

Het was een spannende wedstrijd. Na 30 seconden kwam Malabata op 1-0 door de palinggladde Khalid Didi. Het goed georganiseerde De Hommel was niet onder de indruk, en maakte binnen 10 minuten 2 goals, via Rene Marechal. Fouad el Hamdaoui liet de gelijkmaker aantekenen, vlak voor rust.

In tweede helft het zelfde spelbeeld: Malabata valt aan, maar bijt zich keer op keer stuk op de taaie verdediging van FCK De Hommel. Via een counter komen ze zelfs op 2-3 (Pascal Langenhuijsen). Als enkele minuten later Erik de Jongh alleen op doelman Van Leeuwen afmag lijkt de wedstrijd beslist, maar nadat De Jongh de doelman van Malabata omspeelde, trof hij de paal.

Malabata vocht terug tot 3-3, via Khalid Didi. Najib El Allouchi was er toen al niet meer bij, die kreeg zijn tweede gele prent van de slecht leidende scheidsrechters. De Surinamer van FCK (ben ff zn naam kwijt, Marciano nog iets) kreeg ook nog geel, maar Malabata wist zich geen raad met de overtalsituatie.

Vijf minuten voor tijd kreeg Malabata echter een vrije trap, die door El Hamdaoui ongenadig hard in de kruising werd genageld, tot groot genoegen van het massaal opgekomen publiek.

Volgende week is de return!
  Trouwste user 2022 zaterdag 6 mei 2006 @ 00:05:48 #103
7889 tong80
Spleenheup
pi_37592467
Klinkt leuk

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zaterdag 6 mei 2006 @ 00:13:54 #104
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_37592643
Ja, was het ook... Je kijkt je ogen uit joh, dat spel gaat zo snel... Ik weet niet waar je ergens woont, maar als je vlakbij St Michielsgestel woont moetj e echt ff een kijkje gaan nemen volgende week... De individuele klasse van die lepe Marokkanen tegen het catenaccio van FCK De Hommel (Met Marechal en De Jongh als uitblinkers)..

Ik verwacht dat Malabata best wat supporters mee zal nemen --> goed voor de sfeer!!
  Trouwste user 2022 zaterdag 6 mei 2006 @ 00:22:55 #105
7889 tong80
Spleenheup
pi_37592840
Ik woon in Zaltbommel dus dicht bij. Ik volg het altijd via het brabants Dagblad

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zaterdag 6 mei 2006 @ 00:23:06 #106
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_37592843
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 00:03 schreef Omnifacer het volgende:


Volgende week is de return!
en dan ga ik zeker kijken
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_37592904
Het broertje van Nourdin Boukhari speelt volgens mij bij Malabata. Of vergis ik me nu?
  zaterdag 6 mei 2006 @ 00:34:48 #108
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_37593080
Ja klopt, Mourad. Hij is een grote naam in het futsal, maar echt veel presteert hij niet. Tegen de laaggeklasseerde ploegen gooit hij de prachtigste acties eruit, maar als je tegen een taai team speelt heb je niks aan hem. Hij is vandaag precies nul keer zijn directe tegenstander voorbijgekomen.

Het is niet mijn favoriet. Je hebt meer aan allrounders als El Allouchi of een geile afmaker als Didi...

BTW DutchGooner, als je er bent, zoek me even op... Ik en mijn broer zijn waarschijnlijk de enige 'arische' Malabata-supporters, je herkent ons zo
  Trouwste user 2022 zaterdag 6 mei 2006 @ 00:36:50 #109
7889 tong80
Spleenheup
pi_37593119
War speelt Germaine vVanenburg tegenwoordig. Ik zxag hem een half jaar geledden bij Frank Raes op de Berlg gepresenteerd worden als beste zaalvoetballert van de wereld.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zaterdag 6 mei 2006 @ 00:36:51 #110
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_37593120
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 00:34 schreef Omnifacer het volgende:


BTW DutchGooner, als je er bent, zoek me even op... Ik en mijn broer zijn waarschijnlijk de enige 'arische' Malabata-supporters, je herkent ons zo
dat kan niet missen dan
NAAR HET ANDERE FORUM!
  Trouwste user 2022 zaterdag 6 mei 2006 @ 00:37:35 #111
7889 tong80
Spleenheup
pi_37593136
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 00:36 schreef tong80 het volgende:
War speelt Germaine vVanenburg tegenwoordig. Ik zxag hem een half jaar geledden bij Frank Raes op de Berlg gepresenteerd worden als beste zaalvoetballert van de wereld.

Tong snel typen is niet erg, maar maak er dan wat van. Dit is te erg voor woorden.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zaterdag 6 mei 2006 @ 00:43:07 #112
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_37593226
Speelde eerst bij WestStars, samen met Boukhari... Heeft een tijdje in Belgie gezeten (waar royaal betaald wordt), en ik zie toevallig nu dat hij terugkomt naar de Eredivisie, op knvb.nl:
quote:
Jermaine Vanenburg gaat weer in de Nederlandse futsalcompetitie spelen. Hij is per direct speelgerechtigd om voor FC Blok/Carillon Boys uit te komen.

Vanenburg, een neef van ex-international Gerald, vertrok onlangs na financiële problemen bij het Belgische Hasselt. Met die club veroverde hij wel de Benelux Cup door in de finale FC Marlène te verslaan. Vanenburg geldt als één van de meest getructe futsallers van Nederland.
  Trouwste user 2022 zaterdag 6 mei 2006 @ 00:49:02 #113
7889 tong80
Spleenheup
pi_37593331
Ok

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zaterdag 6 mei 2006 @ 00:49:52 #114
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_37593346
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 00:36 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

dat kan niet missen dan
Hardly

Leeft futsal eigenlijk in den lande?
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 6 mei 2006 @ 01:09:09 #115
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_37593722
ik duik mijn nest in
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  zaterdag 6 mei 2006 @ 01:12:46 #116
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_37593773
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 00:49 schreef Omnifacer het volgende:

[..]

Hardly

Leeft futsal eigenlijk in den lande?
Ach,wat is leven?

Er komt wel wat volk bij de Hommel kijken maar om te zeggen dat het nou echt leeft....?
NAAR HET ANDERE FORUM!
  Trouwste user 2022 zaterdag 6 mei 2006 @ 01:14:46 #117
7889 tong80
Spleenheup
pi_37593798
Ik heb het idee dat het 10/20 jaar gelden mer leefde/.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_37593842


Danny wilde heel graag met me op de foto



Ow en SCHat! Hij had een roze shirt aan
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
  Trouwste user 2022 zaterdag 6 mei 2006 @ 01:26:25 #119
7889 tong80
Spleenheup
pi_37593942
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 01:19 schreef clauwheee het volgende:


Danny wilde heel graag met me op de foto



Ow en SCHat! Hij had een roze shirt aan
Waar heb je Danny gezien ? De baas van Fok komt normaal nooit buiten

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_37593953
Maar die andere wel, die leuke
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
  Trouwste user 2022 zaterdag 6 mei 2006 @ 01:27:46 #121
7889 tong80
Spleenheup
pi_37593961
Oh die, daar zou ik nooit een topic over openen

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_37593978
Ik wel
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_37594039
Maarre, ik ga slapen
Naar dromenland
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
  Trouwste user 2022 zaterdag 6 mei 2006 @ 01:56:01 #124
7889 tong80
Spleenheup
pi_37594336
Trusten Clauwhee

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zaterdag 6 mei 2006 @ 02:36:28 #125
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_37594685
Badabing badaboem! En nog een tequila in den kele!

*zout en citroentjes klaarzet*

Tequila anyone?
..... comes great responsibility"
--==Forza PSV==-- --==Forza Nilis==--
I Shot Her Above The Kneecap, She Can Still Walk - Jack Bauer
  Trouwste user 2022 zaterdag 6 mei 2006 @ 02:54:48 #126
7889 tong80
Spleenheup
pi_37594789
Trusten Hoolers

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_37594919
Net terug van Sclessin
  zaterdag 6 mei 2006 @ 03:18:47 #128
66110 Ambrosius
SportFreak
pi_37594928
TR.
sig verwijderd door FA
  zaterdag 6 mei 2006 @ 03:20:40 #129
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_37594941
Moggûh

Net terug uit de stad.

Jammer dat Standard de titel niet gepakt heeft anders was ik vanaf me werk (Maastricht) direct doorgegaan naar Luik voor een feestje
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_37594953
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 03:20 schreef DarkShine het volgende:
Moggûh

Net terug uit de stad.

Jammer dat Standard de titel niet gepakt heeft anders was ik vanaf me werk (Maastricht) direct doorgegaan naar Luik voor een feestje
Hadden we nog een fok meet kunnen houden
  zaterdag 6 mei 2006 @ 03:23:50 #131
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_37594958
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 03:22 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Hadden we nog een fok meet kunnen houden
Je had me niet gevonden met een Roda of KVM sjaal iig
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  zaterdag 6 mei 2006 @ 03:24:50 #132
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_37594962
Hopen dat Lierse degradeert trouwens, hebben we volgend seizoen weeral een derby op KV
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_37594971
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 03:23 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Je had me niet gevonden met een Roda of KVM sjaal iig
hehehe

Maar ga je wel eens uit in Luik dan?
  zaterdag 6 mei 2006 @ 03:28:54 #134
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_37594984
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 03:26 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

hehehe

Maar ga je wel eens uit in Luik dan?
Nee, wel vaker in Kontich (15km van Antwerpen). Trek meestel Nederlandstalig België in
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_37594990
Ik wou zeggen, want als er geen voetbal is dan is er daar volgens mij niks te doen, vieze bende.

Maargoed ik ben er weg van, is wel een keer goed om voor 4 uur erin te liggen
pi_37595061
pffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  Trouwste user 2022 zaterdag 6 mei 2006 @ 06:16:57 #137
7889 tong80
Spleenheup
pi_37595334
Zeg dat wel pfffffffffffffffffffffffffff

Maar het lucht me wel op.



Trusten weer

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zaterdag 6 mei 2006 @ 06:17:27 #138
66110 Ambrosius
SportFreak
pi_37595335
Tong .
sig verwijderd door FA
  zaterdag 6 mei 2006 @ 07:41:45 #139
66110 Ambrosius
SportFreak
pi_37595438
Ik ga eens op huis aan en slapen .
sig verwijderd door FA
pi_37595660
Moggûh
West Ham supporters, check: Dutchirons
Dutch Football Manager Site!
Determined to deliver, destined to dominate. - The Third Movement
pi_37596290


Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
  zaterdag 6 mei 2006 @ 09:58:00 #142
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_37596310
Goede morgen
Nieuwe mooie dag
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
pi_37596620
Hoi.

Lekker weer
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
  zaterdag 6 mei 2006 @ 10:53:49 #144
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_37597208
Goedemorgen
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_37597511
Morgen!

Rondje op kosten van Jerrel Hasselbaink.

http://frontpage.fok.nl/column/4017/1

Lekker weer om voetbal te kijken vanmiddag. Laatste thuisduel in de competitie voor enkele helden.

Vanavond nog een verjaardag in Haarlem.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_37597579
Mogguh
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_37597588
Een mooi zaterdagje dus.

Ik moet vanmiddag in Lemele voetballen, strijden om de derde plek.

En goeiemorgen!
That's all folks!
pi_37597624
straks ff lessen, lekker weer
West Ham supporters, check: Dutchirons
Dutch Football Manager Site!
Determined to deliver, destined to dominate. - The Third Movement
pi_37597721
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 11:09 schreef -Vaduz- het volgende:
Een mooi zaterdagje dus.

Ik moet vanmiddag in Lemele voetballen, strijden om de derde plek.

En goeiemorgen!
Ook altijd lastig, Lemeler Boys uit! Ik zet in op 2 x Vaduz!

Bij het AD zit het Panini WK boek!
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_37597786
mogge
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')