Euhm nu heel goed...quote:
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 00:34 schreef Omnifacer het volgende:
BTW DutchGooner, als je er bent, zoek me even op... Ik en mijn broer zijn waarschijnlijk de enige 'arische' Malabata-supporters, je herkent ons zo![]()
Tong snel typen is niet erg, maar maak er dan wat van. Dit is te erg voor woorden.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 00:36 schreef tong80 het volgende:
War speelt Germaine vVanenburg tegenwoordig. Ik zxag hem een half jaar geledden bij Frank Raes op de Berlg gepresenteerd worden als beste zaalvoetballert van de wereld.
quote:Jermaine Vanenburg gaat weer in de Nederlandse futsalcompetitie spelen. Hij is per direct speelgerechtigd om voor FC Blok/Carillon Boys uit te komen.
Vanenburg, een neef van ex-international Gerald, vertrok onlangs na financiële problemen bij het Belgische Hasselt. Met die club veroverde hij wel de Benelux Cup door in de finale FC Marlène te verslaan. Vanenburg geldt als één van de meest getructe futsallers van Nederland.
Ach,wat is leven?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 00:49 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Hardly![]()
Leeft futsal eigenlijk in den lande?
Waar heb je Danny gezien ? De baas van Fok komt normaal nooit buitenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 01:19 schreef clauwheee het volgende:![]()
![]()
Danny wilde heel graag met me op de foto
![]()
![]()
![]()
Ow en SCHat! Hij had een roze shirt aan![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |