Hadden we nog een fok meet kunnen houdenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 03:20 schreef DarkShine het volgende:
Moggûh
Net terug uit de stad.
Jammer dat Standard de titel niet gepakt heeft anders was ik vanaf me werk (Maastricht) direct doorgegaan naar Luik voor een feestje
Je had me niet gevonden met een Roda of KVM sjaal iigquote:Op zaterdag 6 mei 2006 03:22 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Hadden we nog een fok meet kunnen houden![]()
![]()
hehehequote:Op zaterdag 6 mei 2006 03:23 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Je had me niet gevonden met een Roda of KVM sjaal iig![]()
Nee, wel vaker in Kontich (15km van Antwerpen). Trek meestel Nederlandstalig België inquote:Op zaterdag 6 mei 2006 03:26 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
hehehe
Maar ga je wel eens uit in Luik dan?
Ook altijd lastig, Lemeler Boys uit! Ik zet in op 2 x Vaduz!quote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:09 schreef -Vaduz- het volgende:
Een mooi zaterdagje dus.
Ik moet vanmiddag in Lemele voetballen, strijden om de derde plek.
En goeiemorgen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |