abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Trouwste user 2022 zaterdag 6 mei 2006 @ 02:54:48 #126
7889 tong80
Spleenheup
pi_37594789
Trusten Hoolers

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_37594919
Net terug van Sclessin
  zaterdag 6 mei 2006 @ 03:18:47 #128
66110 Ambrosius
SportFreak
pi_37594928
TR.
sig verwijderd door FA
  zaterdag 6 mei 2006 @ 03:20:40 #129
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_37594941
Moggûh

Net terug uit de stad.

Jammer dat Standard de titel niet gepakt heeft anders was ik vanaf me werk (Maastricht) direct doorgegaan naar Luik voor een feestje
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_37594953
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 03:20 schreef DarkShine het volgende:
Moggûh

Net terug uit de stad.

Jammer dat Standard de titel niet gepakt heeft anders was ik vanaf me werk (Maastricht) direct doorgegaan naar Luik voor een feestje
Hadden we nog een fok meet kunnen houden
  zaterdag 6 mei 2006 @ 03:23:50 #131
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_37594958
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 03:22 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Hadden we nog een fok meet kunnen houden
Je had me niet gevonden met een Roda of KVM sjaal iig
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  zaterdag 6 mei 2006 @ 03:24:50 #132
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_37594962
Hopen dat Lierse degradeert trouwens, hebben we volgend seizoen weeral een derby op KV
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_37594971
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 03:23 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Je had me niet gevonden met een Roda of KVM sjaal iig
hehehe

Maar ga je wel eens uit in Luik dan?
  zaterdag 6 mei 2006 @ 03:28:54 #134
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_37594984
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 03:26 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

hehehe

Maar ga je wel eens uit in Luik dan?
Nee, wel vaker in Kontich (15km van Antwerpen). Trek meestel Nederlandstalig België in
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_37594990
Ik wou zeggen, want als er geen voetbal is dan is er daar volgens mij niks te doen, vieze bende.

Maargoed ik ben er weg van, is wel een keer goed om voor 4 uur erin te liggen
pi_37595061
pffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  Trouwste user 2022 zaterdag 6 mei 2006 @ 06:16:57 #137
7889 tong80
Spleenheup
pi_37595334
Zeg dat wel pfffffffffffffffffffffffffff

Maar het lucht me wel op.



Trusten weer

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zaterdag 6 mei 2006 @ 06:17:27 #138
66110 Ambrosius
SportFreak
pi_37595335
Tong .
sig verwijderd door FA
  zaterdag 6 mei 2006 @ 07:41:45 #139
66110 Ambrosius
SportFreak
pi_37595438
Ik ga eens op huis aan en slapen .
sig verwijderd door FA
pi_37595660
Moggûh
West Ham supporters, check: Dutchirons
Dutch Football Manager Site!
Determined to deliver, destined to dominate. - The Third Movement
pi_37596290


Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
  zaterdag 6 mei 2006 @ 09:58:00 #142
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_37596310
Goede morgen
Nieuwe mooie dag
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
pi_37596620
Hoi.

Lekker weer
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
  zaterdag 6 mei 2006 @ 10:53:49 #144
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_37597208
Goedemorgen
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_37597511
Morgen!

Rondje op kosten van Jerrel Hasselbaink.

http://frontpage.fok.nl/column/4017/1

Lekker weer om voetbal te kijken vanmiddag. Laatste thuisduel in de competitie voor enkele helden.

Vanavond nog een verjaardag in Haarlem.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_37597579
Mogguh
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_37597588
Een mooi zaterdagje dus.

Ik moet vanmiddag in Lemele voetballen, strijden om de derde plek.

En goeiemorgen!
That's all folks!
pi_37597624
straks ff lessen, lekker weer
West Ham supporters, check: Dutchirons
Dutch Football Manager Site!
Determined to deliver, destined to dominate. - The Third Movement
pi_37597721
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 11:09 schreef -Vaduz- het volgende:
Een mooi zaterdagje dus.

Ik moet vanmiddag in Lemele voetballen, strijden om de derde plek.

En goeiemorgen!
Ook altijd lastig, Lemeler Boys uit! Ik zet in op 2 x Vaduz!

Bij het AD zit het Panini WK boek!
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_37597786
mogge
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')