abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37592402
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 17:04 schreef pascalheister het volgende:
hoe gaat het met je date mrd?
Euhm nu heel goed...

We hebben wat , alleen noemen we het maar een open relatie want geen zin om elk weekend enzo bij elkaar te gaan zitten
West Ham supporters, check: Dutchirons
Dutch Football Manager Site!
Determined to deliver, destined to dominate. - The Third Movement
  zaterdag 6 mei 2006 @ 00:03:53 #102
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_37592423
Zo net een uurtje thuis van Malabata - FCK De Hommel (4-3)

Het was een spannende wedstrijd. Na 30 seconden kwam Malabata op 1-0 door de palinggladde Khalid Didi. Het goed georganiseerde De Hommel was niet onder de indruk, en maakte binnen 10 minuten 2 goals, via Rene Marechal. Fouad el Hamdaoui liet de gelijkmaker aantekenen, vlak voor rust.

In tweede helft het zelfde spelbeeld: Malabata valt aan, maar bijt zich keer op keer stuk op de taaie verdediging van FCK De Hommel. Via een counter komen ze zelfs op 2-3 (Pascal Langenhuijsen). Als enkele minuten later Erik de Jongh alleen op doelman Van Leeuwen afmag lijkt de wedstrijd beslist, maar nadat De Jongh de doelman van Malabata omspeelde, trof hij de paal.

Malabata vocht terug tot 3-3, via Khalid Didi. Najib El Allouchi was er toen al niet meer bij, die kreeg zijn tweede gele prent van de slecht leidende scheidsrechters. De Surinamer van FCK (ben ff zn naam kwijt, Marciano nog iets) kreeg ook nog geel, maar Malabata wist zich geen raad met de overtalsituatie.

Vijf minuten voor tijd kreeg Malabata echter een vrije trap, die door El Hamdaoui ongenadig hard in de kruising werd genageld, tot groot genoegen van het massaal opgekomen publiek.

Volgende week is de return!
  Trouwste user 2022 zaterdag 6 mei 2006 @ 00:05:48 #103
7889 tong80
Spleenheup
pi_37592467
Klinkt leuk

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zaterdag 6 mei 2006 @ 00:13:54 #104
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_37592643
Ja, was het ook... Je kijkt je ogen uit joh, dat spel gaat zo snel... Ik weet niet waar je ergens woont, maar als je vlakbij St Michielsgestel woont moetj e echt ff een kijkje gaan nemen volgende week... De individuele klasse van die lepe Marokkanen tegen het catenaccio van FCK De Hommel (Met Marechal en De Jongh als uitblinkers)..

Ik verwacht dat Malabata best wat supporters mee zal nemen --> goed voor de sfeer!!
  Trouwste user 2022 zaterdag 6 mei 2006 @ 00:22:55 #105
7889 tong80
Spleenheup
pi_37592840
Ik woon in Zaltbommel dus dicht bij. Ik volg het altijd via het brabants Dagblad

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zaterdag 6 mei 2006 @ 00:23:06 #106
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_37592843
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 00:03 schreef Omnifacer het volgende:


Volgende week is de return!
en dan ga ik zeker kijken
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_37592904
Het broertje van Nourdin Boukhari speelt volgens mij bij Malabata. Of vergis ik me nu?
  zaterdag 6 mei 2006 @ 00:34:48 #108
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_37593080
Ja klopt, Mourad. Hij is een grote naam in het futsal, maar echt veel presteert hij niet. Tegen de laaggeklasseerde ploegen gooit hij de prachtigste acties eruit, maar als je tegen een taai team speelt heb je niks aan hem. Hij is vandaag precies nul keer zijn directe tegenstander voorbijgekomen.

Het is niet mijn favoriet. Je hebt meer aan allrounders als El Allouchi of een geile afmaker als Didi...

BTW DutchGooner, als je er bent, zoek me even op... Ik en mijn broer zijn waarschijnlijk de enige 'arische' Malabata-supporters, je herkent ons zo
  Trouwste user 2022 zaterdag 6 mei 2006 @ 00:36:50 #109
7889 tong80
Spleenheup
pi_37593119
War speelt Germaine vVanenburg tegenwoordig. Ik zxag hem een half jaar geledden bij Frank Raes op de Berlg gepresenteerd worden als beste zaalvoetballert van de wereld.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zaterdag 6 mei 2006 @ 00:36:51 #110
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_37593120
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 00:34 schreef Omnifacer het volgende:


BTW DutchGooner, als je er bent, zoek me even op... Ik en mijn broer zijn waarschijnlijk de enige 'arische' Malabata-supporters, je herkent ons zo
dat kan niet missen dan
NAAR HET ANDERE FORUM!
  Trouwste user 2022 zaterdag 6 mei 2006 @ 00:37:35 #111
7889 tong80
Spleenheup
pi_37593136
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 00:36 schreef tong80 het volgende:
War speelt Germaine vVanenburg tegenwoordig. Ik zxag hem een half jaar geledden bij Frank Raes op de Berlg gepresenteerd worden als beste zaalvoetballert van de wereld.

Tong snel typen is niet erg, maar maak er dan wat van. Dit is te erg voor woorden.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zaterdag 6 mei 2006 @ 00:43:07 #112
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_37593226
Speelde eerst bij WestStars, samen met Boukhari... Heeft een tijdje in Belgie gezeten (waar royaal betaald wordt), en ik zie toevallig nu dat hij terugkomt naar de Eredivisie, op knvb.nl:
quote:
Jermaine Vanenburg gaat weer in de Nederlandse futsalcompetitie spelen. Hij is per direct speelgerechtigd om voor FC Blok/Carillon Boys uit te komen.

Vanenburg, een neef van ex-international Gerald, vertrok onlangs na financiële problemen bij het Belgische Hasselt. Met die club veroverde hij wel de Benelux Cup door in de finale FC Marlène te verslaan. Vanenburg geldt als één van de meest getructe futsallers van Nederland.
  Trouwste user 2022 zaterdag 6 mei 2006 @ 00:49:02 #113
7889 tong80
Spleenheup
pi_37593331
Ok

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zaterdag 6 mei 2006 @ 00:49:52 #114
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_37593346
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 00:36 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

dat kan niet missen dan
Hardly

Leeft futsal eigenlijk in den lande?
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 6 mei 2006 @ 01:09:09 #115
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_37593722
ik duik mijn nest in
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  zaterdag 6 mei 2006 @ 01:12:46 #116
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_37593773
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 00:49 schreef Omnifacer het volgende:

[..]

Hardly

Leeft futsal eigenlijk in den lande?
Ach,wat is leven?

Er komt wel wat volk bij de Hommel kijken maar om te zeggen dat het nou echt leeft....?
NAAR HET ANDERE FORUM!
  Trouwste user 2022 zaterdag 6 mei 2006 @ 01:14:46 #117
7889 tong80
Spleenheup
pi_37593798
Ik heb het idee dat het 10/20 jaar gelden mer leefde/.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_37593842


Danny wilde heel graag met me op de foto



Ow en SCHat! Hij had een roze shirt aan
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
  Trouwste user 2022 zaterdag 6 mei 2006 @ 01:26:25 #119
7889 tong80
Spleenheup
pi_37593942
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 01:19 schreef clauwheee het volgende:


Danny wilde heel graag met me op de foto



Ow en SCHat! Hij had een roze shirt aan
Waar heb je Danny gezien ? De baas van Fok komt normaal nooit buiten

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_37593953
Maar die andere wel, die leuke
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
  Trouwste user 2022 zaterdag 6 mei 2006 @ 01:27:46 #121
7889 tong80
Spleenheup
pi_37593961
Oh die, daar zou ik nooit een topic over openen

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_37593978
Ik wel
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_37594039
Maarre, ik ga slapen
Naar dromenland
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
  Trouwste user 2022 zaterdag 6 mei 2006 @ 01:56:01 #124
7889 tong80
Spleenheup
pi_37594336
Trusten Clauwhee

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zaterdag 6 mei 2006 @ 02:36:28 #125
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_37594685
Badabing badaboem! En nog een tequila in den kele!

*zout en citroentjes klaarzet*

Tequila anyone?
..... comes great responsibility"
--==Forza PSV==-- --==Forza Nilis==--
I Shot Her Above The Kneecap, She Can Still Walk - Jack Bauer
  Trouwste user 2022 zaterdag 6 mei 2006 @ 02:54:48 #126
7889 tong80
Spleenheup
pi_37594789
Trusten Hoolers

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_37594919
Net terug van Sclessin
  zaterdag 6 mei 2006 @ 03:18:47 #128
66110 Ambrosius
SportFreak
pi_37594928
TR.
sig verwijderd door FA
  zaterdag 6 mei 2006 @ 03:20:40 #129
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_37594941
Moggûh

Net terug uit de stad.

Jammer dat Standard de titel niet gepakt heeft anders was ik vanaf me werk (Maastricht) direct doorgegaan naar Luik voor een feestje
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_37594953
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 03:20 schreef DarkShine het volgende:
Moggûh

Net terug uit de stad.

Jammer dat Standard de titel niet gepakt heeft anders was ik vanaf me werk (Maastricht) direct doorgegaan naar Luik voor een feestje
Hadden we nog een fok meet kunnen houden
  zaterdag 6 mei 2006 @ 03:23:50 #131
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_37594958
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 03:22 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Hadden we nog een fok meet kunnen houden
Je had me niet gevonden met een Roda of KVM sjaal iig
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  zaterdag 6 mei 2006 @ 03:24:50 #132
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_37594962
Hopen dat Lierse degradeert trouwens, hebben we volgend seizoen weeral een derby op KV
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_37594971
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 03:23 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Je had me niet gevonden met een Roda of KVM sjaal iig
hehehe

Maar ga je wel eens uit in Luik dan?
  zaterdag 6 mei 2006 @ 03:28:54 #134
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_37594984
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 03:26 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

hehehe

Maar ga je wel eens uit in Luik dan?
Nee, wel vaker in Kontich (15km van Antwerpen). Trek meestel Nederlandstalig België in
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_37594990
Ik wou zeggen, want als er geen voetbal is dan is er daar volgens mij niks te doen, vieze bende.

Maargoed ik ben er weg van, is wel een keer goed om voor 4 uur erin te liggen
pi_37595061
pffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  Trouwste user 2022 zaterdag 6 mei 2006 @ 06:16:57 #137
7889 tong80
Spleenheup
pi_37595334
Zeg dat wel pfffffffffffffffffffffffffff

Maar het lucht me wel op.



Trusten weer

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zaterdag 6 mei 2006 @ 06:17:27 #138
66110 Ambrosius
SportFreak
pi_37595335
Tong .
sig verwijderd door FA
  zaterdag 6 mei 2006 @ 07:41:45 #139
66110 Ambrosius
SportFreak
pi_37595438
Ik ga eens op huis aan en slapen .
sig verwijderd door FA
pi_37595660
Moggûh
West Ham supporters, check: Dutchirons
Dutch Football Manager Site!
Determined to deliver, destined to dominate. - The Third Movement
pi_37596290


Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
  zaterdag 6 mei 2006 @ 09:58:00 #142
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_37596310
Goede morgen
Nieuwe mooie dag
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
pi_37596620
Hoi.

Lekker weer
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
  zaterdag 6 mei 2006 @ 10:53:49 #144
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_37597208
Goedemorgen
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_37597511
Morgen!

Rondje op kosten van Jerrel Hasselbaink.

http://frontpage.fok.nl/column/4017/1

Lekker weer om voetbal te kijken vanmiddag. Laatste thuisduel in de competitie voor enkele helden.

Vanavond nog een verjaardag in Haarlem.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_37597579
Mogguh
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_37597588
Een mooi zaterdagje dus.

Ik moet vanmiddag in Lemele voetballen, strijden om de derde plek.

En goeiemorgen!
That's all folks!
pi_37597624
straks ff lessen, lekker weer
West Ham supporters, check: Dutchirons
Dutch Football Manager Site!
Determined to deliver, destined to dominate. - The Third Movement
pi_37597721
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 11:09 schreef -Vaduz- het volgende:
Een mooi zaterdagje dus.

Ik moet vanmiddag in Lemele voetballen, strijden om de derde plek.

En goeiemorgen!
Ook altijd lastig, Lemeler Boys uit! Ik zet in op 2 x Vaduz!

Bij het AD zit het Panini WK boek!
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_37597786
mogge
pi_37597799
Morgen , straks stukkie fietsen .
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_37597816
Het is zulk lekker weer

Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_37597871
Liep ik gisteren nog even de boodschappen te halen, wil ik richting mijn huis lopen. Zit een straatje met parkeerterrein bij, waar een neger een dikke BMW op wil draaien. Dus ik keek even of ik door kon lopen, roept ie uit het raampje: "Doe maar rustig aan!" Dus ik rustig doorlopen, passeert ie en zegt: "Het is het weer man. Dat zegt: relaaaaaaxxxxxx." Met dikke Surinaamse tongval. Altijd grappig, van die vrolijke negers.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_37597907
Hehe MM, leuk
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_37597940
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 11:20 schreef methodmich het volgende:
Liep ik gisteren nog even de boodschappen te halen, wil ik richting mijn huis lopen. Zit een straatje met parkeerterrein bij, waar een neger een dikke BMW op wil draaien. Dus ik keek even of ik door kon lopen, roept ie uit het raampje: "Doe maar rustig aan!" Dus ik rustig doorlopen, passeert ie en zegt: "Het is het weer man. Dat zegt: relaaaaaaxxxxxx." Met dikke Surinaamse tongval. Altijd grappig, van die vrolijke negers.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_37597972
Prachtig ja, grappig dat je het WK boek ook zomaar krijgt.

En twee keer scoren is bijna niet te doen daar, zal ook wel een wisselbeurt worden voor mij. Malen doe ik er niet om, het is in m'n mond nog niet jofel.
That's all folks!
pi_37597995
Ah ja, dat speelt mee ja. Je blessure.

Spaar jij die plaatjes trouwens Vaduz, er zaten er 6 bij. Die kan ik je eventueel opsturen.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_37598063
Hou die maar mooi zelf, sparen doe ik ze niet. Die tijd is echt geweest.

Wie heb je, ben wel benieuwd.
That's all folks!
pi_37598114
wat moet je dan met zo'n leeg boek vaduz?
pi_37598122
Ik zag Ekoto van Togo en nog een jongen van de VS, Dempsey geloof ik. De rest weet ik even niet meer.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_37598161
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 11:30 schreef pascalheister het volgende:
wat moet je dan met zo'n leeg boek vaduz?
Goeie vraag, was wel benieuwd welke keuzes er waren gemaakt. Plus een beetje de hang naar nostalgie.
That's all folks!
  zaterdag 6 mei 2006 @ 11:41:59 #162
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_37598396
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 11:31 schreef methodmich het volgende:
Ik zag Ekoto van Togo en nog een jongen van de VS, Dempsey geloof ik. De rest weet ik even niet meer.
volgens het Paninitopic in het WK-forum waren het deze 6:

- 30 Bernd Schneider GER
- 115 Julio Cesar Caceres PAR
- 215 Predrag Djordjevic SCG
- 350 Clint Dempsey USA
- 428 Tim Cahill AUS
- 515 Eric Akoto TOG
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_37598410
Ah ja, die kale Pedja heb ik idd gezien.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 6 mei 2006 @ 11:42:47 #164
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_37598416
Ik denk dat ik zo maar eens een boswandeling ga doen ofzo.. het is zulk lekker weer
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
pi_37598423
Aha, die zes heb ik ook wel.
That's all folks!
  † In Memoriam † zaterdag 6 mei 2006 @ 11:43:53 #166
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_37598441
krijg net een pakketje van de postbode "eerst de BOB en dan een fluitje"

hebben ze nou echt niet door dat een fluitje ook een bierglas is

Maar de key-coards, sleutelhangers en scheidsrechterfluitjes zijn wel leuk !
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  zaterdag 6 mei 2006 @ 11:44:46 #167
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_37598469
Moggûh
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 6 mei 2006 @ 11:57:12 #168
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_37598875
mogge

die 6 panini plaatjes heb ik ook
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_37598904
Daar is over nagedacht Just me.
That's all folks!
  † In Memoriam † zaterdag 6 mei 2006 @ 11:58:56 #170
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_37598935
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 11:57 schreef -Vaduz- het volgende:
Daar is over nagedacht Just me.
Ik ga ze uiteraard wel even een briefje schrijven

Ik ga de pc uitgooien voor vandaag! Eerst koffie in de tuin en dan naar ons eigen voetbaltoernooi!

Jajaja.. ik weet al wie de BOB moet zijn vanavond
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  zaterdag 6 mei 2006 @ 12:05:11 #171
58327 Legolas_Greenleaf
Learning to live
pi_37599109
Mogge.
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
pi_37599161
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 11:58 schreef just me het volgende:

[..]

Ik ga ze uiteraard wel even een briefje schrijven

Ik ga de pc uitgooien voor vandaag! Eerst koffie in de tuin en dan naar ons eigen voetbaltoernooi!

Jajaja.. ik weet al wie de BOB moet zijn vanavond
Veel plezier, zonder fluitje!
That's all folks!
pi_37599210
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 11:15 schreef methodmich het volgende:

[..]

Ook altijd lastig, Lemeler Boys uit! Ik zet in op 2 x Vaduz!

Bij het AD zit het Panini WK boek!
Ik heb em ook nu
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 6 mei 2006 @ 12:09:24 #174
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_37599212
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 12:05 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Mogge.
nee middag
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  zaterdag 6 mei 2006 @ 12:10:04 #175
58327 Legolas_Greenleaf
Learning to live
pi_37599227
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 12:09 schreef borisz het volgende:

[..]

nee middag
T was te vroeg vanmorgen.
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
pi_37599251
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 12:09 schreef StarGazer het volgende:

[..]

Ik heb em ook nu
Welke subversie van het AD heb jij?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_37599384
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 12:10 schreef methodmich het volgende:

[..]

Welke subversie van het AD heb jij?
Gewoon, het normale AD

Volgens mij krijg je bij elke AD dezelfde plaatjes. Ik heb eentje van VS, Togo, Duitsland, Servie, Australie en Paraguay...
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 6 mei 2006 @ 12:17:09 #178
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_37599411
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 12:16 schreef StarGazer het volgende:

[..]

Gewoon, het normale AD

Volgens mij krijg je bij elke AD dezelfde plaatjes. Ik heb eentje van VS, Togo, Duitsland, Servie, Australie en Paraguay...
klopt
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_37599424
En nou wil ik meer
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_37599475
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 12:16 schreef StarGazer het volgende:

[..]

Gewoon, het normale AD

Volgens mij krijg je bij elke AD dezelfde plaatjes. Ik heb eentje van VS, Togo, Duitsland, Servie, Australie en Paraguay...
Ja, maar je hebt toch een regioversie erbij? Ik heb AD / De Dordtenaar bijvoorbeeld.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_37599525
Goedemiddag
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_37599526
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 12:19 schreef methodmich het volgende:

[..]

Ja, maar je hebt toch een regioversie erbij? Ik heb AD / De Dordtenaar bijvoorbeeld.
In Groningen niet hoor.
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_37599553
Oh okee, dus dan mis je het deel dichtbij achter AD Sportwereld. Jammer.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_37599569
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 12:21 schreef dndiek het volgende:
Goedemiddag
Diekie! Met de zonnebril al op de neus?
That's all folks!
pi_37599585
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 12:23 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Diekie! Met de zonnebril al op de neus?
Nee dat niet maar ik kan hem dadelijk wel gebruiken
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
  zaterdag 6 mei 2006 @ 12:24:35 #186
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_37599593
Vanmiddag lekker niks doen, vanavond werken. Morgen KV Mechelen.
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_37599674
Tegen wie moeten ze DS?

* methodmich gaat zich eens opmaken voor het eten en dan naar het Sportpark.

Laatste thuisduel van Jack, Richard, Xander, Willem-Jan en Louis nostalgie. Verrader Sjoerd kan me gestolen worden en Alex is ineens "ziek".

Fijne dag nog allen!
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 6 mei 2006 @ 12:29:29 #188
92686 crew  borisz
Keurmeester
  zaterdag 6 mei 2006 @ 12:30:25 #189
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_37599772
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 12:27 schreef methodmich het volgende:
Tegen wie moeten ze DS?

* methodmich gaat zich eens opmaken voor het eten en dan naar het Sportpark.

Laatste thuisduel van Jack, Richard, Xander, Willem-Jan en Louis nostalgie. Verrader Sjoerd kan me gestolen worden en Alex is ineens "ziek".
KV Mechelen - FC Brussels

Afscheidsmatch van Patrick Goots (stopt met betaald voetbal) en Zivaka Kanacki (trainer, gaat terug bij de jeugd van KVM aan de slag). Keeper van FC Brussels speelt ook zijn laatste denk ik, die speelde gisteren iig zijn laatste officiële wedstrijd...
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_37599856
Veel plezier in de zon Mich!
That's all folks!
pi_37599996
Zo eerst even bij vrienden kijken en daar voor 1 euro biertjes in de zon drinken...
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
  zaterdag 6 mei 2006 @ 12:41:09 #192
66110 Ambrosius
SportFreak
pi_37600012
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 12:23 schreef methodmich het volgende:
Oh okee, dus dan mis je het deel dichtbij achter AD Sportwereld. Jammer.
Ach, voor wie niet in dat gebied woont is dat ook niet heel dichtbij .

Morgen trouwens .
sig verwijderd door FA
pi_37600049
mogguh
pi_37600335
Moggeh...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_37600371
Staat nu al weer een buurman aan de deur te klagen omdat ik de radio aanheb in de tuin.

U stuurt maar een topicreport, heb ik gezegd
pi_37600397
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 12:58 schreef SCH het volgende:
Staat nu al weer een buurman aan de deur te klagen omdat ik de radio aanheb in de tuin.

U stuurt maar een topicreport, heb ik gezegd
Die tolerantie is ook niet meer wat het geweest is .
  zaterdag 6 mei 2006 @ 13:12:23 #197
66110 Ambrosius
SportFreak
pi_37600699
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 12:58 schreef SCH het volgende:
Staat nu al weer een buurman aan de deur te klagen omdat ik de radio aanheb in de tuin.

U stuurt maar een topicreport, heb ik gezegd
Straks word je gebanned .
sig verwijderd door FA
  zaterdag 6 mei 2006 @ 13:22:17 #198
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_37600917
snel zwaaien en weer het zonnetje in
256 goals !
[Column]Hoera, prijs gewonnen!
'Zo gewoon en toch zo bijzonder,
Zo alledaags maar nog steeds een wonder' Maud 07-07-2005
pi_37600922
Woei de lessen blijven goed gaan
West Ham supporters, check: Dutchirons
Dutch Football Manager Site!
Determined to deliver, destined to dominate. - The Third Movement
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')