Hi heb ikquote:Op zaterdag 6 mei 2006 14:15 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Wie heb je nu?
KPN vind ik niet zo geweldig die heeft geen dagelijks overzicht van je bel kosten...
Dan kan het niet nee.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 14:12 schreef pascalheister het volgende:
[..]
waarschijnlijk een andere provider ja
Neverending storyquote:Op zaterdag 6 mei 2006 14:18 schreef DarkShine het volgende:
Mijn ex wou praten met mij morgen na KVM, gezegd dat ik wel wat beters te doen heb
had je hem verzekerd dan?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 14:17 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Dan kan het niet nee.
Heb T-Mobile, vind ik best ok, de service ook van afgelopen week, toen die pipo's m'n mobiel hadden gejat in die stinkstad.
Ow dan weet ik meteen waar de poes gisteren is geweest!quote:Op zaterdag 6 mei 2006 14:16 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
M'n armen en benen zien er weer uit alsof ik met een kat heb gevochten.
Neuh. Maar als ik aangaf wel te verlengen dit jaar (was ik al van plan) kreeg ik een nieuwe telefoon, zelf uitzoeken. Dat heb ik dus gedaan.quote:
Neuj, ben weer eens gevallen op 't veld; geschaafde knie en daaronder een stuk opgeruld vel; zo lijkt 't.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 14:25 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Ow dan weet ik meteen waar de poes gisteren is geweest!
Moet je ook niet hockey'en trutje!quote:Op zaterdag 6 mei 2006 14:28 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Neuj, ben weer eens gevallen op 't veld; geschaafde knie en daaronder een stuk opgeruld vel; zo lijkt 't.
Kunstgras rules.
Idd, ze wou eersdaags ook met zijn 2'en uitgaan...quote:
Ach ja, dat is het rrrrrrrrrrrrisico van sporrrrrrrrrrten; of zit ik errrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr nu helemaal naast?quote:
Yep; op kunstgras met bijenkorven voetballen. Prima te doen hoor.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 14:49 schreef VoreG het volgende:
[..]
Het is datgene dat onder hackey staat, iets met een korf.
[14.gif]quote:Vanavond BBQ-en
Yup, die 1e r van Risico is niet zo uit te sprekenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 14:50 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Ach ja, dat is het rrrrrrrrrrrrisico van sporrrrrrrrrrten; of zit ik errrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr nu helemaal naast?
En hoe moet het dan wel?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 14:54 schreef VoreG het volgende:
[..]
Yup, die 1e r van Risico is niet zo uit te spreken.
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 17:32 schreef -Vaduz- het volgende:
Heeeee!
1-4 gewonnen van de concurrent voor plek 3. Zelf een prima wedstrijd gespeeld.![]()
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 17:56 schreef -Vaduz- het volgende:
SCHallen de deSCHibellen weer door de tuin?
Gay games TV?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 18:08 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
D'r was gewoon korfbal op TV; damn.
Als dat de nieuwe programmering van Nederland twee is op de zaterdagmiddag; ja.quote:
Houwe wij van he Legoquote:Op zaterdag 6 mei 2006 18:39 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Als dat de nieuwe programmering van Nederland twee is op de zaterdagmiddag; ja.
Pfff, je moet er wat voor over hebben.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 18:37 schreef cultheld het volgende:
Zo, ff de spullen bij elkaar pakken en dan met een licht geblesseerde hamstring naar de training.
Ardenner hamstring of rauwe hamstring?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 18:37 schreef cultheld het volgende:
licht geblesseerde hamstring
Jij kijkt er vanuit een puur lichamelijk oogpunt naar; ik vanuit een sportief oogpunt. Wereld van verschil.quote:
Ze gaan me niet sparen, want m'n trainer kwam me gisteren onder invloed tegenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 18:42 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Pfff, je moet er wat voor over hebben.
Geintjes mogen niet meerquote:Op zaterdag 6 mei 2006 18:35 schreef SCH het volgende:
[..]
Wel steeds ouder maar steeds minder volwassen![]()
Kom je terug als boeddhist nu?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 19:00 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Geintjes mogen niet meer[/quoute]
Tuuk wel propje
[quote]Ik was juist zo'n tijd op Fok! weg omdat ik me te snel opwinde en domme posts deed
Neej als een beschaafde jongen die zich niet meer laat opnaaienquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |