abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 6 mei 2006 @ 14:04:41 #241
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_37601931
Even formule 1 kijken.
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_37601935
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 14:04 schreef DarkShine het volgende:
Even formule 1 kijken.
Op de bank liggen wordt het dus
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_37601967
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 14:04 schreef FrankyMcG het volgende:

[..]

Ja, gelukkig wel.

Beesie kan de voordeur openspringen, en die sluiten we normaal dus extra af, was Maartje vergeten. Kwam ze thuis poes weg, zij overstuur. Maar gelukkig wonen we in een appartementencomplex 2 hoog, en vonden we de poes ergens onder de trappen bibberend van angst.
Agos. Nou, gelukkig maar(tje).
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_37601978
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 14:02 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik ga nog even slapen zo denk ik
  zaterdag 6 mei 2006 @ 14:07:12 #245
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_37601983
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 14:06 schreef clauwheee het volgende:
Agos. Nou, gelukkig maar(tje).
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_37602001


Zal het volgende week ook zulk lekker weer zijn?
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
  zaterdag 6 mei 2006 @ 14:12:40 #247
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_37602092
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 14:08 schreef clauwheee het volgende:

Zal het volgende week ook zulk lekker weer zijn?
Laten we het hopen!

Ik ga volgende weekend weliswaar naar Barcelona, maar tot die tijd graag hier op het terras!
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_37602093
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 13:53 schreef clauwheee het volgende:

[..]

Je kunt toch drie maanden vantevoren verlengen met nieuwe telefoon? Of wil je een ander contract?
waarschijnlijk een andere provider ja
pi_37602112
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 14:01 schreef FrankyMcG het volgende:
LOL!

Maartje was gisteren overstuur, de poes was er tussen uitgenaaid!
hoe heb je dat voor elkaar gekregen
pi_37602146
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 14:12 schreef pascalheister het volgende:

[..]

waarschijnlijk een andere provider ja
Wie heb je nu?

KPN vind ik niet zo geweldig die heeft geen dagelijks overzicht van je bel kosten...
West Ham supporters, check: Dutchirons
Dutch Football Manager Site!
Determined to deliver, destined to dominate. - The Third Movement
  zaterdag 6 mei 2006 @ 14:16:28 #251
58327 Legolas_Greenleaf
Learning to live
pi_37602179
Ach, het weer is idd niet echt lekker om in te slapen; voor de rest prima weer hoor.

M'n armen en benen zien er weer uit alsof ik met een kat heb gevochten.
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
pi_37602192
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 14:15 schreef MrDoegewoon het volgende:

[..]

Wie heb je nu?

KPN vind ik niet zo geweldig die heeft geen dagelijks overzicht van je bel kosten...
Hi heb ik
pi_37602199
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 14:12 schreef pascalheister het volgende:

[..]

waarschijnlijk een andere provider ja
Dan kan het niet nee.

Heb T-Mobile, vind ik best ok, de service ook van afgelopen week, toen die pipo's m'n mobiel hadden gejat in die stinkstad.
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
  zaterdag 6 mei 2006 @ 14:18:48 #254
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_37602222
Mijn ex wou praten met mij morgen na KVM, gezegd dat ik wel wat beters te doen heb
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_37602231
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 14:18 schreef DarkShine het volgende:
Mijn ex wou praten met mij morgen na KVM, gezegd dat ik wel wat beters te doen heb
Neverending story
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_37602241
mooi weer om een dvdtje erin te mikken
pi_37602255
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 14:17 schreef clauwheee het volgende:

[..]

Dan kan het niet nee.

Heb T-Mobile, vind ik best ok, de service ook van afgelopen week, toen die pipo's m'n mobiel hadden gejat in die stinkstad.
had je hem verzekerd dan?
  zaterdag 6 mei 2006 @ 14:25:48 #258
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_37602357
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 14:16 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
M'n armen en benen zien er weer uit alsof ik met een kat heb gevochten.
Ow dan weet ik meteen waar de poes gisteren is geweest!
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_37602359
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 14:20 schreef pascalheister het volgende:

[..]

had je hem verzekerd dan?
Neuh. Maar als ik aangaf wel te verlengen dit jaar (was ik al van plan) kreeg ik een nieuwe telefoon, zelf uitzoeken. Dat heb ik dus gedaan.
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
  zaterdag 6 mei 2006 @ 14:28:19 #260
58327 Legolas_Greenleaf
Learning to live
pi_37602410
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 14:25 schreef FrankyMcG het volgende:

[..]

Ow dan weet ik meteen waar de poes gisteren is geweest!
Neuj, ben weer eens gevallen op 't veld; geschaafde knie en daaronder een stuk opgeruld vel; zo lijkt 't.

Kunstgras rules.
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
  zaterdag 6 mei 2006 @ 14:29:30 #261
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_37602430
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 14:28 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Neuj, ben weer eens gevallen op 't veld; geschaafde knie en daaronder een stuk opgeruld vel; zo lijkt 't.

Kunstgras rules.
Moet je ook niet hockey'en trutje!
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
  zaterdag 6 mei 2006 @ 14:29:59 #262
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_37602440
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 14:19 schreef clauwheee het volgende:

[..]

Neverending story
Idd, ze wou eersdaags ook met zijn 2'en uitgaan...

Heb het ff helemaal met d'r gehad.
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_37602565
Tot later vandaag
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_37602802
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 14:29 schreef FrankyMcG het volgende:

[..]

Moet je ook niet hockey'en trutje!
Het is datgene dat onder hackey staat, iets met een korf.

Vanavond BBQ-en
  zaterdag 6 mei 2006 @ 14:50:22 #265
58327 Legolas_Greenleaf
Learning to live
pi_37602813
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 14:29 schreef FrankyMcG het volgende:

[..]

Moet je ook niet hockey'en trutje!
Ach ja, dat is het rrrrrrrrrrrrisico van sporrrrrrrrrrten; of zit ik errrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr nu helemaal naast?
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
  zaterdag 6 mei 2006 @ 14:51:33 #266
58327 Legolas_Greenleaf
Learning to live
pi_37602844
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 14:49 schreef VoreG het volgende:

[..]

Het is datgene dat onder hackey staat, iets met een korf.
Yep; op kunstgras met bijenkorven voetballen. Prima te doen hoor.
quote:
Vanavond BBQ-en
[14.gif]
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
pi_37602907
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 14:50 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:

[..]

Ach ja, dat is het rrrrrrrrrrrrisico van sporrrrrrrrrrten; of zit ik errrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr nu helemaal naast?
Yup, die 1e r van Risico is niet zo uit te spreken .
  zaterdag 6 mei 2006 @ 15:03:28 #268
58327 Legolas_Greenleaf
Learning to live
pi_37603089
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 14:54 schreef VoreG het volgende:

[..]

Yup, die 1e r van Risico is niet zo uit te spreken .
En hoe moet het dan wel?
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
pi_37603189
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 15:03 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:

[..]

En hoe moet het dan wel?
Gewoon risico, de rest is wel oke
pi_37603195
Feli MrDoegewoon
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')