abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37600963
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 13:12 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

Straks word je gebanned .
Uit mijn eigen tuin Ik heb net kekke tuinstoeltjes gekocht.

Ik moet vanavond optreden voor een paar honderd jongeren, ben stikkie nerveus.
  zaterdag 6 mei 2006 @ 13:26:20 #202
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_37600996
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 13:22 schreef MrDoegewoon het volgende:
Woei de lessen blijven goed gaan
hee jarige job

of heb ik het mis
256 goals !
[Column]Hoera, prijs gewonnen!
'Zo gewoon en toch zo bijzonder,
Zo alledaags maar nog steeds een wonder' Maud 07-07-2005
pi_37601008
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 13:26 schreef Bjoro het volgende:

[..]

hee jarige job

of heb ik het mis
Nope ben jarig
West Ham supporters, check: Dutchirons
Dutch Football Manager Site!
Determined to deliver, destined to dominate. - The Third Movement
pi_37601034
Feli kleine Gorkummer
pi_37601050
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 13:27 schreef SCH het volgende:
Feli kleine Gorkummer
Klein?
West Ham supporters, check: Dutchirons
Dutch Football Manager Site!
Determined to deliver, destined to dominate. - The Third Movement
pi_37601065
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 13:28 schreef MrDoegewoon het volgende:

[..]

Klein?
Op de foto's lijk je zo'n propje
pi_37601087
SCHat lees es terug
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_37601108
Gefeliciteerd MrD
pi_37601128
Stinkt ie niet uit zijn bek Clauw?
  zaterdag 6 mei 2006 @ 13:32:35 #210
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_37601129
Wat Vreggie zegt
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_37601174
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 13:32 schreef SCH het volgende:
Stinkt ie niet uit zijn bek Clauw?
Hij is zoooooo
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_37601186
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 13:29 schreef SCH het volgende:

[..]

Op de foto's lijk je zo'n propje
Ook op de 2 nieuwe foto's?
West Ham supporters, check: Dutchirons
Dutch Football Manager Site!
Determined to deliver, destined to dominate. - The Third Movement
pi_37601247
en alweer een testbericht van rijkswaterstaat zeeland. Tief op ik woon niet in Zeeland
pi_37601268
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 13:34 schreef MrDoegewoon het volgende:

[..]

Ook op de 2 nieuwe foto's?
pi_37601273
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 13:36 schreef VoreG het volgende:
en alweer een testbericht van rijkswaterstaat zeeland. Tief op ik woon niet in Zeeland
Ik heb de hele dag al info berichten van den Bosch de hele tijd dezlefde
West Ham supporters, check: Dutchirons
Dutch Football Manager Site!
Determined to deliver, destined to dominate. - The Third Movement
pi_37601302
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 13:37 schreef MrDoegewoon het volgende:

[..]

Ik heb de hele dag al info berichten van den Bosch de hele tijd dezlefde
Ik al een paar weken, nu schijn ik in Zeeland te zitten en in Utrecht word ik er ook mee doodgegooid
pi_37601324
Da's mooi. Ik krijg ze gelukkig niet
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_37601351
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 13:39 schreef VoreG het volgende:

[..]

Ik al een paar weken, nu schijn ik in Zeeland te zitten en in Utrecht word ik er ook mee doodgegooid
Ik had er een week of twee geleden voor het eerste één, en vandaag dus de hele dag.... Dacht dat ze niet aan die service deden in NL maar heb jij ook KPN?
West Ham supporters, check: Dutchirons
Dutch Football Manager Site!
Determined to deliver, destined to dominate. - The Third Movement
pi_37601390
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 13:40 schreef MrDoegewoon het volgende:

[..]

Ik had er een week of twee geleden voor het eerste één, en vandaag dus de hele dag.... Dacht dat ze niet aan die service deden in NL maar heb jij ook KPN?
Yup, tenmisnte mijn mobiel geeft aan dat ik KPN Mobile heb, maar ik zit bij Hi .
pi_37601411
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 13:42 schreef VoreG het volgende:

[..]

Yup, tenmisnte mijn mobiel geeft aan dat ik KPN Mobile heb, maar ik zit bij Hi .
Hehe oké, ik zit bij KPN zelf en HI is van KPN

Dus zal KPN wel aan het kutten zijn ofzo, want heb ze echt nog nooit eerder gehad
West Ham supporters, check: Dutchirons
Dutch Football Manager Site!
Determined to deliver, destined to dominate. - The Third Movement
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 6 mei 2006 @ 13:43:13 #221
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_37601425
Ik ga vanmiddag bowlen
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_37601442
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 13:43 schreef borisz het volgende:
Ik ga vanmiddag bowlen
Ik las blowen
West Ham supporters, check: Dutchirons
Dutch Football Manager Site!
Determined to deliver, destined to dominate. - The Third Movement
pi_37601449
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 13:42 schreef MrDoegewoon het volgende:

[..]

Hehe oké, ik zit bij KPN zelf en HI is van KPN

Dus zal KPN wel aan het kutten zijn ofzo, want heb ze echt nog nooit eerder gehad
KPN verkoopt gewoon weer mijn nummer door aan de staat .
pi_37601458
feli mrd
pi_37601472
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 13:44 schreef VoreG het volgende:

[..]

KPN verkoopt gewoon weer mijn nummer door aan de staat .
Mijn telefoon moet terug.... schermpje was toch niet zo stevig als ik dacht (Samsung D500) maar zit te denken om een nieuwe telefoon te kopen ofzo..
West Ham supporters, check: Dutchirons
Dutch Football Manager Site!
Determined to deliver, destined to dominate. - The Third Movement
pi_37601489
Ik krijg een D600

Ow en feli MrD!
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_37601509
Ik heb ook een D500, toptelefoon. Wil maar niet kapot
pi_37601530
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 13:46 schreef VoreG het volgende:
Ik heb ook een D500, toptelefoon. Wil maar niet kapot
Deze wel, doorstond echt alles op m'n werk totdat ik vorige week maandag tegen een paneel aanliep en krak hoorde...



En PH en Clauw thnx
West Ham supporters, check: Dutchirons
Dutch Football Manager Site!
Determined to deliver, destined to dominate. - The Third Movement
pi_37601576
ik wil een qtek 8310, maar m'n contract loopt pas in september af
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 6 mei 2006 @ 13:49:26 #230
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_37601579
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 13:43 schreef MrDoegewoon het volgende:

[..]

Ik las blowen
die opmerking had ik al verw8
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  zaterdag 6 mei 2006 @ 13:53:02 #231
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_37601665
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 13:37 schreef MrDoegewoon het volgende:

[..]

Ik heb de hele dag al info berichten van den Bosch de hele tijd dezlefde
Mazzelpik
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_37601670
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 13:49 schreef pascalheister het volgende:
ik wil een qtek 8310, maar m'n contract loopt pas in september af
Koop je toch een los toestel

Al zijn die rete duur, laat toch maar D500 fixen

Vind de D500 overigens best tegenvallen de Nokia 3650 vond ik fijner
West Ham supporters, check: Dutchirons
Dutch Football Manager Site!
Determined to deliver, destined to dominate. - The Third Movement
pi_37601689
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 13:49 schreef pascalheister het volgende:
ik wil een qtek 8310, maar m'n contract loopt pas in september af
Je kunt toch drie maanden vantevoren verlengen met nieuwe telefoon? Of wil je een ander contract?
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_37601690
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 13:53 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Mazzelpik
Of het mij wat boeit dat de boel daar vast staat
West Ham supporters, check: Dutchirons
Dutch Football Manager Site!
Determined to deliver, destined to dominate. - The Third Movement
pi_37601855
Straks naar ons neefje, het is z'n tweede verjaardag vandaag
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
  zaterdag 6 mei 2006 @ 14:01:59 #236
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_37601865
LOL!

Maartje was gisteren overstuur, de poes was er tussen uitgenaaid!
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_37601880
En die is nu terug?
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_37601882
Ik ga nog even slapen zo denk ik
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_37601901
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 14:02 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik ga nog even slapen zo denk ik
Dat wil ik ook wel
Als ik drie uur heb geslapen vannacht dan ist veel.
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
  zaterdag 6 mei 2006 @ 14:04:29 #240
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_37601925
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 14:02 schreef clauwheee het volgende:
En die is nu terug?
Ja, gelukkig wel.

Beesie kan de voordeur openspringen, en die sluiten we normaal dus extra af, was Maartje vergeten. Kwam ze thuis poes weg, zij overstuur. Maar gelukkig wonen we in een appartementencomplex 2 hoog, en vonden we de poes ergens onder de trappen bibberend van angst.
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
  zaterdag 6 mei 2006 @ 14:04:41 #241
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_37601931
Even formule 1 kijken.
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_37601935
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 14:04 schreef DarkShine het volgende:
Even formule 1 kijken.
Op de bank liggen wordt het dus
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_37601967
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 14:04 schreef FrankyMcG het volgende:

[..]

Ja, gelukkig wel.

Beesie kan de voordeur openspringen, en die sluiten we normaal dus extra af, was Maartje vergeten. Kwam ze thuis poes weg, zij overstuur. Maar gelukkig wonen we in een appartementencomplex 2 hoog, en vonden we de poes ergens onder de trappen bibberend van angst.
Agos. Nou, gelukkig maar(tje).
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_37601978
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 14:02 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik ga nog even slapen zo denk ik
  zaterdag 6 mei 2006 @ 14:07:12 #245
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_37601983
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 14:06 schreef clauwheee het volgende:
Agos. Nou, gelukkig maar(tje).
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_37602001


Zal het volgende week ook zulk lekker weer zijn?
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
  zaterdag 6 mei 2006 @ 14:12:40 #247
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_37602092
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 14:08 schreef clauwheee het volgende:

Zal het volgende week ook zulk lekker weer zijn?
Laten we het hopen!

Ik ga volgende weekend weliswaar naar Barcelona, maar tot die tijd graag hier op het terras!
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_37602093
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 13:53 schreef clauwheee het volgende:

[..]

Je kunt toch drie maanden vantevoren verlengen met nieuwe telefoon? Of wil je een ander contract?
waarschijnlijk een andere provider ja
pi_37602112
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 14:01 schreef FrankyMcG het volgende:
LOL!

Maartje was gisteren overstuur, de poes was er tussen uitgenaaid!
hoe heb je dat voor elkaar gekregen
pi_37602146
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 14:12 schreef pascalheister het volgende:

[..]

waarschijnlijk een andere provider ja
Wie heb je nu?

KPN vind ik niet zo geweldig die heeft geen dagelijks overzicht van je bel kosten...
West Ham supporters, check: Dutchirons
Dutch Football Manager Site!
Determined to deliver, destined to dominate. - The Third Movement
  zaterdag 6 mei 2006 @ 14:16:28 #251
58327 Legolas_Greenleaf
Learning to live
pi_37602179
Ach, het weer is idd niet echt lekker om in te slapen; voor de rest prima weer hoor.

M'n armen en benen zien er weer uit alsof ik met een kat heb gevochten.
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
pi_37602192
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 14:15 schreef MrDoegewoon het volgende:

[..]

Wie heb je nu?

KPN vind ik niet zo geweldig die heeft geen dagelijks overzicht van je bel kosten...
Hi heb ik
pi_37602199
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 14:12 schreef pascalheister het volgende:

[..]

waarschijnlijk een andere provider ja
Dan kan het niet nee.

Heb T-Mobile, vind ik best ok, de service ook van afgelopen week, toen die pipo's m'n mobiel hadden gejat in die stinkstad.
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
  zaterdag 6 mei 2006 @ 14:18:48 #254
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_37602222
Mijn ex wou praten met mij morgen na KVM, gezegd dat ik wel wat beters te doen heb
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_37602231
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 14:18 schreef DarkShine het volgende:
Mijn ex wou praten met mij morgen na KVM, gezegd dat ik wel wat beters te doen heb
Neverending story
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_37602241
mooi weer om een dvdtje erin te mikken
pi_37602255
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 14:17 schreef clauwheee het volgende:

[..]

Dan kan het niet nee.

Heb T-Mobile, vind ik best ok, de service ook van afgelopen week, toen die pipo's m'n mobiel hadden gejat in die stinkstad.
had je hem verzekerd dan?
  zaterdag 6 mei 2006 @ 14:25:48 #258
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_37602357
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 14:16 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
M'n armen en benen zien er weer uit alsof ik met een kat heb gevochten.
Ow dan weet ik meteen waar de poes gisteren is geweest!
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_37602359
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 14:20 schreef pascalheister het volgende:

[..]

had je hem verzekerd dan?
Neuh. Maar als ik aangaf wel te verlengen dit jaar (was ik al van plan) kreeg ik een nieuwe telefoon, zelf uitzoeken. Dat heb ik dus gedaan.
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
  zaterdag 6 mei 2006 @ 14:28:19 #260
58327 Legolas_Greenleaf
Learning to live
pi_37602410
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 14:25 schreef FrankyMcG het volgende:

[..]

Ow dan weet ik meteen waar de poes gisteren is geweest!
Neuj, ben weer eens gevallen op 't veld; geschaafde knie en daaronder een stuk opgeruld vel; zo lijkt 't.

Kunstgras rules.
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
  zaterdag 6 mei 2006 @ 14:29:30 #261
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_37602430
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 14:28 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Neuj, ben weer eens gevallen op 't veld; geschaafde knie en daaronder een stuk opgeruld vel; zo lijkt 't.

Kunstgras rules.
Moet je ook niet hockey'en trutje!
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
  zaterdag 6 mei 2006 @ 14:29:59 #262
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_37602440
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 14:19 schreef clauwheee het volgende:

[..]

Neverending story
Idd, ze wou eersdaags ook met zijn 2'en uitgaan...

Heb het ff helemaal met d'r gehad.
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_37602565
Tot later vandaag
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_37602802
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 14:29 schreef FrankyMcG het volgende:

[..]

Moet je ook niet hockey'en trutje!
Het is datgene dat onder hackey staat, iets met een korf.

Vanavond BBQ-en
  zaterdag 6 mei 2006 @ 14:50:22 #265
58327 Legolas_Greenleaf
Learning to live
pi_37602813
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 14:29 schreef FrankyMcG het volgende:

[..]

Moet je ook niet hockey'en trutje!
Ach ja, dat is het rrrrrrrrrrrrisico van sporrrrrrrrrrten; of zit ik errrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr nu helemaal naast?
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
  zaterdag 6 mei 2006 @ 14:51:33 #266
58327 Legolas_Greenleaf
Learning to live
pi_37602844
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 14:49 schreef VoreG het volgende:

[..]

Het is datgene dat onder hackey staat, iets met een korf.
Yep; op kunstgras met bijenkorven voetballen. Prima te doen hoor.
quote:
Vanavond BBQ-en
[14.gif]
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
pi_37602907
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 14:50 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:

[..]

Ach ja, dat is het rrrrrrrrrrrrisico van sporrrrrrrrrrten; of zit ik errrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr nu helemaal naast?
Yup, die 1e r van Risico is niet zo uit te spreken .
  zaterdag 6 mei 2006 @ 15:03:28 #268
58327 Legolas_Greenleaf
Learning to live
pi_37603089
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 14:54 schreef VoreG het volgende:

[..]

Yup, die 1e r van Risico is niet zo uit te spreken .
En hoe moet het dan wel?
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
pi_37603189
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 15:03 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:

[..]

En hoe moet het dan wel?
Gewoon risico, de rest is wel oke
pi_37603195
Feli MrDoegewoon
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_37604126
Danke heb btw een Nokia 3310 leen telefoon straks ff lezen hoe je dta ding blokeerd
West Ham supporters, check: Dutchirons
Dutch Football Manager Site!
Determined to deliver, destined to dominate. - The Third Movement
pi_37604138
Ja gefeli
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 6 mei 2006 @ 16:19:07 #273
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_37604480
ik ga bowlen

en daarna uiteten
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  zaterdag 6 mei 2006 @ 16:26:37 #274
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_37604668
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 16:19 schreef borisz het volgende:
ik ga bowlen

en daarna uiteten
Veel plezier
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_37604872
Feli MrD.

Jezus wat een kutkater heb ik. Van 8:00 tot 16:00 geslapen en nu moeite om de ogen open te houden. Dat wordt straks nog wat op de training .
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_37606390
Heeeee!

1-4 gewonnen van de concurrent voor plek 3. Zelf een prima wedstrijd gespeeld.
That's all folks!
  zaterdag 6 mei 2006 @ 17:35:11 #277
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_37606479
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 17:32 schreef -Vaduz- het volgende:
Heeeee!

1-4 gewonnen van de concurrent voor plek 3. Zelf een prima wedstrijd gespeeld.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_37606943
Ik heb lekker geslapen Sandman, jij ook?
  zaterdag 6 mei 2006 @ 17:50:57 #279
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_37606967
Slapen?

Op het terras zitten moet je! Ben net terug, ff eten, en dan weer terug!
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_37607056
Ik mot niks erwtje
pi_37607122
SCHallen de deSCHibellen weer door de tuin?
That's all folks!
pi_37607162
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 17:56 schreef -Vaduz- het volgende:
SCHallen de deSCHibellen weer door de tuin?
Ik zat even een stukje Spijkers met Koppen te luisteren, 10 minuten ofzo - niks harde muziek maar hij "kon het letterlijk verstaan" - de radio stond alweer 10 minuten uit toen hij langskwam trouwens.
  zaterdag 6 mei 2006 @ 18:08:03 #283
58327 Legolas_Greenleaf
Learning to live
pi_37607490
D'r was gewoon korfbal op TV; damn.
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
pi_37607647
Zeuren om het zeuren dus, hij moet maar eens naar WOW die mafkeeSCH.
That's all folks!
pi_37608254
thnx Cult
West Ham supporters, check: Dutchirons
Dutch Football Manager Site!
Determined to deliver, destined to dominate. - The Third Movement
pi_37608263
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 18:08 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
D'r was gewoon korfbal op TV; damn.
Gay games TV?
West Ham supporters, check: Dutchirons
Dutch Football Manager Site!
Determined to deliver, destined to dominate. - The Third Movement
pi_37608324
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 18:33 schreef MrDoegewoon het volgende:

[..]

Gay games TV?
Wel steeds ouder maar steeds minder volwassen
pi_37608368
Zo, ff de spullen bij elkaar pakken en dan met een licht geblesseerde hamstring naar de training .
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  zaterdag 6 mei 2006 @ 18:39:31 #289
58327 Legolas_Greenleaf
Learning to live
pi_37608413
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 18:33 schreef MrDoegewoon het volgende:

[..]

Gay games TV?
Als dat de nieuwe programmering van Nederland twee is op de zaterdagmiddag; ja.
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
pi_37608467
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 18:39 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:

[..]

Als dat de nieuwe programmering van Nederland twee is op de zaterdagmiddag; ja.
Houwe wij van he Lego
pi_37608500
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 18:37 schreef cultheld het volgende:
Zo, ff de spullen bij elkaar pakken en dan met een licht geblesseerde hamstring naar de training .
Pfff, je moet er wat voor over hebben.
That's all folks!
pi_37608542
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 18:37 schreef cultheld het volgende:
licht geblesseerde hamstring
Ardenner hamstring of rauwe hamstring?
  zaterdag 6 mei 2006 @ 18:47:17 #293
58327 Legolas_Greenleaf
Learning to live
pi_37608620
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 18:41 schreef SCH het volgende:

[..]

Houwe wij van he Lego
Jij kijkt er vanuit een puur lichamelijk oogpunt naar; ik vanuit een sportief oogpunt. Wereld van verschil.
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
pi_37608722
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 18:42 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Pfff, je moet er wat voor over hebben.
Ze gaan me niet sparen, want m'n trainer kwam me gisteren onder invloed tegen .

Ben weg nu .
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_37608969
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 18:35 schreef SCH het volgende:

[..]

Wel steeds ouder maar steeds minder volwassen
Geintjes mogen niet meer

Ik was juist zo'n tijd op Fok! weg omdat ik me te snel opwinde en domme posts deed
West Ham supporters, check: Dutchirons
Dutch Football Manager Site!
Determined to deliver, destined to dominate. - The Third Movement
pi_37609020
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 19:00 schreef MrDoegewoon het volgende:

[..]

Geintjes mogen niet meer [/quoute]
Tuuk wel propje

[quote]Ik was juist zo'n tijd op Fok! weg omdat ik me te snel opwinde en domme posts deed
Kom je terug als boeddhist nu?
pi_37609053
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 19:03 schreef SCH het volgende:

[..]

Kom je terug als boeddhist nu?
Neej als een beschaafde jongen die zich niet meer laat opnaaien

Tenminste niet meer zoals ik soms deed, dus dat houd ik in dat mensen zoals DK gewoon maar negeren.

Alleen als Loek terug komt ga ik er weer vol tegenin
West Ham supporters, check: Dutchirons
Dutch Football Manager Site!
Determined to deliver, destined to dominate. - The Third Movement
pi_37609114
Verdomme bij die discussie over Fortuyn ben ik het eens met SCH
  zaterdag 6 mei 2006 @ 19:09:27 #299
1257 Dylan Dog
eroe viola
pi_37609162
Hallo en dag. De BBQ gaat weer aan.

What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
  zaterdag 6 mei 2006 @ 19:11:50 #300
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_37609223
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 19:09 schreef Dylan Dog het volgende:
Hallo en dag. De BBQ gaat weer aan.

Hoi tot ziens en eet smakelijk dan
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')