abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37599525
Goedemiddag
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_37599526
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 12:19 schreef methodmich het volgende:

[..]

Ja, maar je hebt toch een regioversie erbij? Ik heb AD / De Dordtenaar bijvoorbeeld.
In Groningen niet hoor.
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_37599553
Oh okee, dus dan mis je het deel dichtbij achter AD Sportwereld. Jammer.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_37599569
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 12:21 schreef dndiek het volgende:
Goedemiddag
Diekie! Met de zonnebril al op de neus?
That's all folks!
pi_37599585
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 12:23 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Diekie! Met de zonnebril al op de neus?
Nee dat niet maar ik kan hem dadelijk wel gebruiken
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
  zaterdag 6 mei 2006 @ 12:24:35 #186
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_37599593
Vanmiddag lekker niks doen, vanavond werken. Morgen KV Mechelen.
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_37599674
Tegen wie moeten ze DS?

* methodmich gaat zich eens opmaken voor het eten en dan naar het Sportpark.

Laatste thuisduel van Jack, Richard, Xander, Willem-Jan en Louis nostalgie. Verrader Sjoerd kan me gestolen worden en Alex is ineens "ziek".

Fijne dag nog allen!
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 6 mei 2006 @ 12:29:29 #188
92686 crew  borisz
Keurmeester
  zaterdag 6 mei 2006 @ 12:30:25 #189
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_37599772
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 12:27 schreef methodmich het volgende:
Tegen wie moeten ze DS?

* methodmich gaat zich eens opmaken voor het eten en dan naar het Sportpark.

Laatste thuisduel van Jack, Richard, Xander, Willem-Jan en Louis nostalgie. Verrader Sjoerd kan me gestolen worden en Alex is ineens "ziek".
KV Mechelen - FC Brussels

Afscheidsmatch van Patrick Goots (stopt met betaald voetbal) en Zivaka Kanacki (trainer, gaat terug bij de jeugd van KVM aan de slag). Keeper van FC Brussels speelt ook zijn laatste denk ik, die speelde gisteren iig zijn laatste officiële wedstrijd...
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_37599856
Veel plezier in de zon Mich!
That's all folks!
pi_37599996
Zo eerst even bij vrienden kijken en daar voor 1 euro biertjes in de zon drinken...
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
  zaterdag 6 mei 2006 @ 12:41:09 #192
66110 Ambrosius
SportFreak
pi_37600012
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 12:23 schreef methodmich het volgende:
Oh okee, dus dan mis je het deel dichtbij achter AD Sportwereld. Jammer.
Ach, voor wie niet in dat gebied woont is dat ook niet heel dichtbij .

Morgen trouwens .
sig verwijderd door FA
pi_37600049
mogguh
pi_37600335
Moggeh...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_37600371
Staat nu al weer een buurman aan de deur te klagen omdat ik de radio aanheb in de tuin.

U stuurt maar een topicreport, heb ik gezegd
pi_37600397
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 12:58 schreef SCH het volgende:
Staat nu al weer een buurman aan de deur te klagen omdat ik de radio aanheb in de tuin.

U stuurt maar een topicreport, heb ik gezegd
Die tolerantie is ook niet meer wat het geweest is .
  zaterdag 6 mei 2006 @ 13:12:23 #197
66110 Ambrosius
SportFreak
pi_37600699
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 12:58 schreef SCH het volgende:
Staat nu al weer een buurman aan de deur te klagen omdat ik de radio aanheb in de tuin.

U stuurt maar een topicreport, heb ik gezegd
Straks word je gebanned .
sig verwijderd door FA
  zaterdag 6 mei 2006 @ 13:22:17 #198
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_37600917
snel zwaaien en weer het zonnetje in
256 goals !
[Column]Hoera, prijs gewonnen!
'Zo gewoon en toch zo bijzonder,
Zo alledaags maar nog steeds een wonder' Maud 07-07-2005
pi_37600922
Woei de lessen blijven goed gaan
West Ham supporters, check: Dutchirons
Dutch Football Manager Site!
Determined to deliver, destined to dominate. - The Third Movement
pi_37600963
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 13:12 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

Straks word je gebanned .
Uit mijn eigen tuin Ik heb net kekke tuinstoeltjes gekocht.

Ik moet vanavond optreden voor een paar honderd jongeren, ben stikkie nerveus.
  zaterdag 6 mei 2006 @ 13:26:20 #202
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_37600996
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 13:22 schreef MrDoegewoon het volgende:
Woei de lessen blijven goed gaan
hee jarige job

of heb ik het mis
256 goals !
[Column]Hoera, prijs gewonnen!
'Zo gewoon en toch zo bijzonder,
Zo alledaags maar nog steeds een wonder' Maud 07-07-2005
pi_37601008
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 13:26 schreef Bjoro het volgende:

[..]

hee jarige job

of heb ik het mis
Nope ben jarig
West Ham supporters, check: Dutchirons
Dutch Football Manager Site!
Determined to deliver, destined to dominate. - The Third Movement
pi_37601034
Feli kleine Gorkummer
pi_37601050
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 13:27 schreef SCH het volgende:
Feli kleine Gorkummer
Klein?
West Ham supporters, check: Dutchirons
Dutch Football Manager Site!
Determined to deliver, destined to dominate. - The Third Movement
pi_37601065
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 13:28 schreef MrDoegewoon het volgende:

[..]

Klein?
Op de foto's lijk je zo'n propje
pi_37601087
SCHat lees es terug
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_37601108
Gefeliciteerd MrD
pi_37601128
Stinkt ie niet uit zijn bek Clauw?
  zaterdag 6 mei 2006 @ 13:32:35 #210
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_37601129
Wat Vreggie zegt
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')