In Groningen niet hoor.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 12:19 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ja, maar je hebt toch een regioversie erbij? Ik heb AD / De Dordtenaar bijvoorbeeld.
Nee dat niet maar ik kan hem dadelijk wel gebruikenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 12:23 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Diekie! Met de zonnebril al op de neus?
KV Mechelen - FC Brusselsquote:Op zaterdag 6 mei 2006 12:27 schreef methodmich het volgende:
Tegen wie moeten ze DS?
* methodmich gaat zich eens opmaken voor het eten en dan naar het Sportpark.
Laatste thuisduel van Jack, Richard, Xander, Willem-Jan en Louis nostalgie. Verrader Sjoerd kan me gestolen worden en Alex is ineens "ziek".
Ach, voor wie niet in dat gebied woont is dat ook niet heel dichtbijquote:Op zaterdag 6 mei 2006 12:23 schreef methodmich het volgende:
Oh okee, dus dan mis je het deel dichtbij achter AD Sportwereld. Jammer.
Die tolerantie is ook niet meer wat het geweest isquote:Op zaterdag 6 mei 2006 12:58 schreef SCH het volgende:Staat nu al weer een buurman aan de deur te klagen omdat ik de radio aanheb in de tuin.
U stuurt maar een topicreport, heb ik gezegd
Straks word je gebannedquote:Op zaterdag 6 mei 2006 12:58 schreef SCH het volgende:Staat nu al weer een buurman aan de deur te klagen omdat ik de radio aanheb in de tuin.
U stuurt maar een topicreport, heb ik gezegd
Uit mijn eigen tuinquote:
hee jarige jobquote:
Nope ben jarigquote:
Klein?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:27 schreef SCH het volgende:
Feli kleine Gorkummer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |